totopo escribió:
gracias por el consejo pero ya lo hice de echo ya probe con la version 4 y la rc2 y nada ya programe asta el momento 7 pics y como 5 o 6 veces cada pic y nada
el problema es que mantengo el valor de osilacion siempre como esta mas no el 3fff que es cuando esta vacio
y las versiones antiguas como el winja v2 fuciona, el wiifree funciona,el yaosm viejo funciona parece que todo sigue funcionando menos los yaosm para smg
no se si alguien me podria dar su valor de osilacion para probar en mis pics por que no veo otro problema
·¿Lo configuras al programarlo o después metiendo un juego?.
Te dejo los valores, para que lo hagas cuando estás programando a ver si era ése el problema:
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byte 0 = Regionpatching
0x00 = JAP, 0x01 = USA, 0x02 = EUR, 0x03 = disabled, 0x04-0xFF automatic region detection (default)
byte 1 = Speed setting (default speed for Wii backups)
0x00 = slow speed (Gamecube speed)
0x01 = medium speed (Somewhere in between)
0x02-0xFF = fast speed (Wii speed) (default)
byte 2 = Alternate speed setting (speed for Wii backups when same game is restarted)
0x00 = slow speed (Gamecube speed)
0x01 = medium speed (Somewhere in between)
0x02-0xFF = fast speed (Wii speed) (default)
byte 3 = Status LED behaviour when waiting for a new disc.
0x00 = LED is always off
0x01/0xFF = flashing (this is the default)
0x02/0xFE = fast flashing
0x03/0xFD = faster flashing
0x04/0xFC = insane flashing
0x80 = LED is always on but a bit dim
0x81 = LED is always on
byte 4 = Chip disable feature (you may want to disable this if you have a LED connected to pin3)
0x00 = Disable the chip disable feature (no weak pull-up on pin3)
0x01-0xFF = Enable the chip disable feature (this is the default)
byte 5 and higher = This part of the eprom contains 109 bytes of patch data which will result in 281bytes of drivecode that is necessary to bypass the check performed by SMG.
Do NOT change ANY of these bytes!
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Un saludo y suerte