absolom9 escribió:Buenos días a todos. Alguien sabe cómo lograr retrasar un poco la vista interior con casco para que al menos pueda ver el volante y el cuadro de manera similar a la vista lograda en este vídeo? A mi con el Ginetta GT3 la helmet cam por defecto me sale casi encima del volante sin dejar ver la marca Sparco del mismo, se acerca demasiado al cuadro y por más que pruebo opciones no me deja retrasarla.
Project CARS - Build 841 - Ginetta G55 GT3 @ Imol…: http://youtu.be/MJoH6PEy7c8
urewol escribió:@denis74, estupenda información que nos das de lo que viene próximamente, por cierto lo que comentabas de las nuevas opciones de:
(parámetros del FFB en los reglajes y los de configuración del FFB del volante), , estos parámetros ya son funcionales, hay alguna
guía/instrucciones o de momento tenemos que ir probándolos?
Si muy guapa esa pantalla.
abe_nano escribió:absolom9 escribió:Buenos días a todos. Alguien sabe cómo lograr retrasar un poco la vista interior con casco para que al menos pueda ver el volante y el cuadro de manera similar a la vista lograda en este vídeo? A mi con el Ginetta GT3 la helmet cam por defecto me sale casi encima del volante sin dejar ver la marca Sparco del mismo, se acerca demasiado al cuadro y por más que pruebo opciones no me deja retrasarla.
Project CARS - Build 841 - Ginetta G55 GT3 @ Imol…: http://youtu.be/MJoH6PEy7c8
Pues asi sin probarlo te digo que deberias tener dos opciones, opcion 1. Dentro del coche ya usas las teclas WASD que seria el equivalente de mover el asiento del coche alante, atras, arriba y abajo.
Opcion 2. Si te vas a opciones, camara, en Field of View apartado helmet, subir el valor. Esto hace algo parecido a lo anterior pero digamos que cambia el angulo de vision. Con la opcion 2 la vista cambia para todos los coches, mientras que con la opcion 1 solo cambia para el coche en que lo hayas hecho.
urewol escribió:@absolom9, yo tampoco lo consigo desde la vista casco, de todas formas no me gusta el efecto ese que se vuelve
el panel borroso a mas velocidad, no se si se puede quitar, me recuerda al NFS.
-=NokYA=- escribió:Mirad lo que me hizo a mi un hijo de puta en el iRacing:
https://www.youtube.com/watch?v=7QKgYaK ... IHn8Cxnp_Q
Estaba haciendo mi mejor carrera hasta ese dia y me la jodio del todo, vaya mosqueo pille xD
-=NokYA=- escribió:Mirad lo que me hizo a mi un hijo de puta en el iRacing:
https://www.youtube.com/watch?v=7QKgYaK ... IHn8Cxnp_Q
Estaba haciendo mi mejor carrera hasta ese dia y me la jodio del todo, vaya mosqueo pille xD
-=NokYA=- escribió:¿Y eso?.
borimol escribió:-=NokYA=- escribió:¿Y eso?.
Por lo mismo que te ha pasado a ti, que hay sujetos que sólo saben conducir de oído, a base de golpes, y no estoy dispuesto a gastarme 50 pavos anuales más coches y circuitos para aguantar a retrasados. Estoy en licencia C en road, pero ni aún así. Así que paso del tema.
Alfil69 escribió:Habra api de resultados? Hay algún analizador de replays? Molaría montar una comunidad con carreras como habían en el life for speed
Aritz [otro] escribió:El LFS no traía ningún analizador de replays, ni tenía api para resultados. Eso tendrá que hacerlo algún crack de la programación. Yo creo que si se han hecho api de lucecitas de rpm para móviles y cosas así, se podrán también hacer cosas importantes como estas.
Te envíe un MP en Steam preguntándote por la tercera parte de Longest Journey. Cuando puedas me respondes please
updated gravel traps with better textures, mapping, gravel sprays and gravel edges.
Added seam overlays
moved armco and tyrestacks a bit back in Parabolica
Also tweaked brightness on kerbs textures. It's kinda tricky to find good compromise between being washed out with clear weather and too dark with overcast.
Build 862 (01/12/14) - 367.6 MB
Audio:
* Added Null pointer check for weather sounds
* Race sounds stopped/started when advancing sessions
* Stopped GUI clicks playing when returning to the menu (caused by page changes)
* Menu music now triggering when as frontend screens appear when coming back from the race (was triggering too early)
* Moved race sounds switching on until after physics sync phase and simplified, so they only play once ready to start for all session types
Render:
* Code to allow us to seperate updating particle resources and rendering...this is because we only need to update the resources 1 time perframe but may render them several
GUI:
* Added vehicle images
* Missing save dialog text added
* Text entries for new Race Central screen
* Fixed bad dialog quad accessing - WMD 1131
* Keeps videos the correct size with scaling set.
* Fix deleted tutorial dialog being used - WMD-1131
* Turn off 3D scene except for screens that display it
* User sign-in change return to splash screen (WMD-199).
* Save now responds correctly when not signed in- WMD-297
Online/Multiplayer:
* Tweak delay mechanism for leaderboard query and add log message each time we query.
* Added support for localization of title, description and prize texts associated with community events.
Cameras:
* Replay Cameras: New real-world-style set for Summerton.
Characters/Props/Animations:
* GT Pitcrew: Chief mechanic- new animations from latest mocap
* GT Pitcrew: Fire attendant- right rear fuel intake position
* Drivers anims: Ginetta G40. Fixed eyes issue. Set mesh and skeleton to F1
* FA Pitcrew: Re-exported animations, without obsolete "props_root" wha(1234)+ whm(1234)
AI/Pitstops:
* When running wide off-track and returning to track, AI should not drive straight into oncoming traffic
Career:
* Removed events that disable the Career UI while a save is processing
* Fixed TeamName typo in Kart contract, was leading to a blank contract offer
* Added a career data check for team names used in contracts, and changed pitlane check to an assert now most of the problematic data triggering that has been fixed
Vehicles:
* McLaren P1: Fixed tyre dirt
* Mitsubishi EVO X: Moved eyepoint back and up
* Renault Clio Cup: Balanced AI speed against the player.
* RUF CTR3: Animation files. Wipers sound triggers added.
* Sauber C9: Animation files. Wipers sound triggers added.
* RUF RGT-8 GT3: Animation files. Wipers sound triggers added.
* RUF CTR3 SMS-R: Animation files. Wipers sound triggers added.
* Pagani Zonda Cinque: Animation files. Wipers sound triggers added.
* Pagani Huayra: Animation files. Wipers sound triggers added. Fixed tyre dirt.
* Pagani Zonda R: Cpt file. Updated Cockpit exposure. Animation files. Wipers sound triggers added.
* Renault Megane RS: Fixed RCF setup and paint colour names, Animation files. Wipers sound triggers added.
Physics:
* Mitsubishi Evo X: Small setup adjustements. Balanced AI speed against the player.
* Ford Focus RS: Fixed excessive rear toe steer. Some brake bias adjustment. Balanced AI speed to the player car.
* Temporary workaround to "fix" crashing Lotus cars. It simply reverts the changes made to the Lotus tyres in the revision previous to this one.
* Renault Megane RS: New chassis with more correct base springs/dampers. Fixed excessive toe steer, fixed track 30mm too wide causing the tires to clip into the rear bodywork. Stiffer swaybars by 13.9N. Opened up spring and shock settings to allow building a trackday suspension. Balanced AI speed against the player.
Tracks:
* Milan: Crowds placement update
* Dubai Autodrome: Dynamic object fixes
* Sakitto: New texture maps, 1st commit, updated emmissive
* Brands Hatch: Foliage placement updated with Indy one and GP section updated
* California Raceway: Continued polish pass , autograss setup , pit area edges , new racing line , placed dynamics , dirt track blending , cracks , chicane updated with dark edge , skybox mods WIP. Setup autograss for the Short circuit , updated exclusion files for both layouts , added override entries into the TRD. Carious texture polish updates
* Laguna Seca: Lights and first set of tyres, fixed missing reflective stuff on roadparts and switched the detail broad textures to enable spotlight billboards, Updated road and curbs textures with reflective compatible textures
Strait escribió:Duelen mucho a la vista las imágenes sin AA. Madre mía lo que pierde.
Dume escribió:Strait escribió:Duelen mucho a la vista las imágenes sin AA. Madre mía lo que pierde.
Yo, si quiero los 1080p y 60 estables no tengo otra que dejarlo en off.
Aritz [otro] escribió:En liveforspeed.es teníamos jueces que analizaban las repeticiones cuando había denuncias de pilotos. También miraban si la gente se saltaba la linea amarilla de salida de pits, si paraba en pits (había parada obligatoria) en las vueltas acordadas, si la gente atajaba en chicanes, etc. Era un currazo impresionante pero es que las ligas de esta web eran, creo yo, las mejores y más concurridas, tremendamente disputadas y serias. Hacer todo esto automáticamente me da a mí que es imposible y siempre hará falta un/unos juez/ces humanos...
Espero eso sí, que haya una forma de acceder a los resultados, datos de paradas en box, detección de atajos, etc, para poder hacer ligas privadas y potentes.
OFFTOPIC solo para Colets:Te envíe un MP en Steam preguntándote por la tercera parte de Longest Journey. Cuando puedas me respondes please
Strait escribió:Dume escribió:Strait escribió:Duelen mucho a la vista las imágenes sin AA. Madre mía lo que pierde.
Yo, si quiero los 1080p y 60 estables no tengo otra que dejarlo en off.
Con todo lo que exige el juego casi todos lo tenemos que jugar sin AA, pero para hacer fotillos no viene mal activarlos para que se vean bien.
Build 863 (02/12/14) - 245.3 MB
Audio:
* In-Game voip/speaker player names
* Lobby voip user list option index fix
Next-Gen:
* Both: Enabled 3D car in console TT vehicle select screen.
* XB1: Allow other controller input if current controller is removed
Render:
* Particle density setting now works.
* Disable off screen particles on PC on ultra setting.
* DX11: Support for per scene and per frame common constant buffers in Geometry shaders
GUI:
* Updated Race Central screen
* Fix in-race scene being disabled after using tuning pages - WMD-3334
* Scene display working again after leaving in-race photo page - WMD-3341
Cameras:
* Replay Cameras: New real-world-style set for Chesterfield.
* Replay Cameras: New real-world-style set for Dubai Kart Drome.
AI/Pitstops:
* Reset the input class members on race restart.
Vehicles:
* Ford GT40 MkIV: Smoothing fix on cockpit
Physics:
* Mercedes AMG 45: Main AI speed balancing. Slight tweaks to the brake balance and pressure, rear toe, FFB
* Mercedes C-Coupé DTM: AI speed balancing. Moved eyepoint up and back. Couldn't see the road.Raised collison mesh 30mm for AI curb crashing fix.
* Mercedes SLS: AI speed balancing to the player, brake balance adjustments, reduced front and rear bumpstop lengths to keep off them during normal braking and acceleration.
* Pagani Huayra, Zonda Cinque, Zonda R: Removed bumpsteer front and rear on the suspensions, new setups to balance. New aero packages for the Cinque and theZonda R. Balanced AI speed against the player cars.
Tracks:
* Laguna Seca: Change ads
* Azure Circuit: New export
* Sakitto: Texture tweaks, texture tweaks
* BrandsHatch GP: HWI fix of collision issues and base instance count reduced
* Donington Park: Updates for gridmarkings, pitground, old whitelines switched, fix for bad grasstiling in track cameras
* Road America: Moved treewall and occluders to match better optimized tree set, added viewer placed lights, reduced/optimized treeplacement
colets escribió:Buenas, si hace poco lo coméntabamos:
Nueva app para guardar las clasificatorias para ligas:
http://forum.wmdportal.com/showthread.p ... ime-Keeper
Malas noticias, parece que no habrá nada de esto en consolas (aplicaciones para la segunda pantalla), dejan la puerta abierta a un futuro, pero no lo veo yo.
amzg escribió:Aprovechando el blackfriday me he pillado un DFGT, alguien es tan amabre de decirme una buena configuracion???
Tanto para el logitech profiler como para dentro del juego??? graciasssss
Naer escribió:amzg escribió:Aprovechando el blackfriday me he pillado un DFGT, alguien es tan amabre de decirme una buena configuracion???
Tanto para el logitech profiler como para dentro del juego??? graciasssss
Aqui tienes todo lo que necesitas:
http://forum.wmdportal.com/showthread.p ... your-wheel
Y si te quieres meter a toquetear el FFB en profundidad, aqui tienes mas info:
http://forum.wmdportal.com/showthread.p ... ing-thread
http://forum.wmdportal.com/showthread.p ... Yours-Here
http://forum.wmdportal.com/showthread.p ... -FFB-Meter
ELwendo escribió:Naer escribió:amzg escribió:Aprovechando el blackfriday me he pillado un DFGT, alguien es tan amabre de decirme una buena configuracion???
Tanto para el logitech profiler como para dentro del juego??? graciasssss
Aqui tienes todo lo que necesitas:
http://forum.wmdportal.com/showthread.p ... your-wheel
Y si te quieres meter a toquetear el FFB en profundidad, aqui tienes mas info:
http://forum.wmdportal.com/showthread.p ... ing-thread
http://forum.wmdportal.com/showthread.p ... Yours-Here
http://forum.wmdportal.com/showthread.p ... -FFB-Meter
El primer enlace deberia de estar en la wiki, que cada vez que formateo no se que valores tengo que poner xD
Pirelli cars - McLaren & Pagani: Added a Trofeo option. They're all offering to fit them on the real cars, so we may as well do the same. It's effectively GT3 intermediate rubber wrapped around the supercar carcasses. I like very much how this is working. They run a little hot after 10 minutes when pushed hard, don't shine in heavy rain, and wear quickly, but there is big performance to be had in short runs.
Faretti tires: Our generic equivalent of the Pirelli set. Added some options and switched to more comprehensive names.
+++Faretti Extreme Summer: New name for the old F One tire. Is what it says; modeled after an extreme performance summer tire. Very quick but still reasonably capable if the road gets wet.
+++Faretti Track: Track-only R-compound rubber. Identical in setup to the P Zero Trofeo. Good for qualifying or very short races, but wears too fast to be useful in races longer than 25-30 minutes.
+++Faretti UHP Summer: An ordinary summer tire (but still really good). Analog of the standard P Zero.
Render:
* Tunnel zones limit increased from 64 to 256
* Fixed old damage-map system to prevent it creating a singleton in games where the system is not used.
* Changed behavior of rain drops on windshield - it can be completely dry or full of rain drops now depending on wipers enabled/disabled and car position inside/outside tunnel
GUI:
* Longer Yes/No dialog
* Add Kers/DRS motec HUD widgets.
* "Online Lobby" text added to TextDB
* Correct touch pad button terminology
* Corrected action to profile reference
* Overlap fixed on Dashboard Results tab
* Overlapping text fixed on Community Events page
* Overlapping text on Driver Network Profile Career tab fixed
* Trademark symbol removed from all 'Project CARS' references
* Save icon and Please Wait icon changed to OnDialogActivated trigger
* Save icon moved to menu_dialogbox, new track loading images for Donington and Laguna Seca
* Tentative fix for WMD-1433 - The Location and Vehicle selected in QRW/FP is reflected in TT
Online/Multiplayer:
* WMD-1718, attempt to avoid crash in ProcessHazards when a remote multiplayer vehicle is removed
Dedicated Server:
* Added dev-only command-line option to automatically search for best public dedicated server when creating a new game. Updated create flow to support this option and pass the server's id down to online layers. Not hooked in online layers yet.
Cameras:
* Replay Cameras: New real-world-style set for Oschersleben C (School).
AI/Pitstops:
* Change revving system to be more "push throttle" based
* Add new TRACKSTATUS_RACE_COUNTDOWN to tell AI to start full throttling just before the green light
* Extend first straight behavior to include the first curve as well so as to ease in the curve entry logjams and traffic issues
Career:
* Added career tutorials and voice overs
Vehicles:
* Formula B: Adjusted tire texture swaps, Added rain and intermediate tires
Physics:
* Various AI grip changes per feedback from WMD.
* Ford Focus, Renault Megane: Increased AI speed with grip updates
* Changed AI cold grip simulation. Increased drop and increased time for drop to diminish to 6000m.
* RUF RGT-8 GT3: Tweaked AI yawdamping. Lowered this so the AI get in on the apex's a little better with this car.
* Moved globals to singleton to have better control on their initialisation. Updated access to globals using getters and setters.
* Formula A: Fixed a typo in the previous CDF revision, added Intermediate and Full Wet tires. Adjusted brake wear and engine cooling
* Mercedes C-Coupé Touring DTM: Fixed tires clipping into top of rear fenders. Raised ride height 10mm. Other small setup adjustments. ! step shorter final drive for better use of 6th gear. I wasn't have much fun on the Hard tire so I switched the default to the Plus (soft) tires and tuned the grip. Fixed the cockpit LED's redlining 100rpms too soon. I'm still slow in this thing. 1:38 at Hockenhiem GP.
Tracks:
* Hockenheim GP: New race line. Optimized corridors.
* Azure Circuit: Created better lighting map for ocean liner.
* Sakitto: New texture maps, 1st commit, tweaked pitwall fence
* Laguna Seca: Change ads around the track, fixed lodb fot tyre bridge, add 3d mazda logo, add missing ads on cocnc. wall.
* Donington: More pitmarkings and tarmacseam added, road skid overlays added, fix for remaining old whitemarkings, fix for missing road edge...
Naer escribió:amzg escribió:Aprovechando el blackfriday me he pillado un DFGT, alguien es tan amabre de decirme una buena configuracion???
Tanto para el logitech profiler como para dentro del juego??? graciasssss
Aqui tienes todo lo que necesitas:
http://forum.wmdportal.com/showthread.p ... your-wheel
Y si te quieres meter a toquetear el FFB en profundidad, aqui tienes mas info:
http://forum.wmdportal.com/showthread.p ... ing-thread
http://forum.wmdportal.com/showthread.p ... Yours-Here
http://forum.wmdportal.com/showthread.p ... -FFB-Meter
Aritz [otro] escribió:Todos esos coches que dices, me temo que son todos DLC
denis74 escribió:Aritz [otro] escribió:Todos esos coches que dices, me temo que son todos DLC
Por lo menos que los metan y los vamos probando.
Otro más que empieza a asomar:
El Aston Martin DBR1 de 1959
Tweet del piloto Oli Webb. Todo preparado
https://twitter.com/oliverjameswebb/sta ... 1350487040
ELwendo escribió:pero, que pc es capaz de mover el juego con 3 monitores de 4k?¿?¿
maumontes escribió:yo lo unico que espero es que cambien los arboles de varos circuitos...como monza....green hell..son arboles planos y fomes..podrian colocar en todos los circuitos arboles como los que hay en mount panorama..esos se ven bien
denis74 escribió:Los que sois de Madrid y alrededores. En IFEMA se celebra la Gamergy este fin de semana. Alli estará Project CARS y se podrá probar a 12K
https://twitter.com/BandaiNamcoES/statu ... 5774045184