Iniciativa el Periodico... (softcatalà)

Buenas.

Me ha dejado esta mañana mi madre en la mesita de noche un CD.. enchego la luz y para mi sorpresa es un CD con varios programas GNU en catalan..

Me acabo de instalar el OpenOffice 1.1 , Firefox 0.8 y el GIMP 1.0 (Este último de diseño e imagen).

Una gozada :p

Bravo por la iniciativa de elPeriodico.

[beer]
i te que ser en català? per cojons?
Ivaner escribió:i te que ser en català? per cojons?

Acàs t'obliga algú a comprar-ho?

Visca el periodico,collons.

Salut i força al canut.
DJ Deu escribió:Acàs t'obliga algú a comprar-ho?

Salut i força al canut.

Mai més ben dit [oki]

Salut! [qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]
jo ja el tinc, una bona iniciativa per part del Periodico de Catalunya :D
La pregunta es, porquè tindria que ser en castellà?
----

A mi me ha decepcionado un poco, la mayoria de programas ya los utilizo o he provado, para los que tienen banda ancha esto poco servirá, pero para los demás bien que les irá (leches si rima y todo)
DJ Deu escribió:
Acàs t'obliga algú a comprar-ho?

Salut i força al canut.

mai m'han obligat a fer res, es una bona iniciativa, tambè el podrien fer amb algu diari en castellà collons! xD
Ivaner escribió:mai m'han obligat a fer res, es una bona iniciativa, tambè el podrien fer amb algu diari en castellà collons! xD

El problema es que aquest cd esta fet por softcatala i patrocinat per la generalitat.

Mentres el govern del "imperi" no es possi les piles amb aixo... em slembla que sera que no....

Salutacions
el govern ara es catala! lol ;)
Daixonses...

A mi m'encanta l'iniciativa de la generalitat. Però el CD no és de programari lliure ni molt menys. És programari de lliure distribució, recordem que Winrar no és lliure.

[Traducción]

Ezto...

A mi me encanta la inciativa de la generalitat. Pero el CD no es de software libre, ni mucho menos. Es de software de libre distribución. Recordemos que Winrar no es libre.

Esperanto roolz...
Rurouni escribió: Però el CD no és de programari lliure ni molt menys. És programari de lliure distribució, recordem que Winrar no és lliure.

Per això ja ho posa tot gran y ben maco a la portada [sonrisa]

PD: Ni la maravella de l'Opera [ginyo]

PD2: Ara al següent past es regala una distro de Linux un Live CD com a minim
11 respuestas