L'AltreCostat (Un espai en Català)

1, 2
xKC4Lx VET3R4N escribió:
nERon93 escribió:Si el fil es desvía s'avisa a moderació i es segueix parlant ignorant als que vulguin incendiar-ho, es dificil d'evitar pero té facil solució, per barallarnos ja tenim molts fils

Vaig veure que eol també te un fil en anglès on entrava molta gent que estava aprenent la llengua i practiven entre ells, es resolvien dubtes i etc.. podríam fer aquí el mateix, jo mateixa porto parlant català desde ben petita i moltes paraules ni les conec

PD: Perdoneu les faltes, escric molt poc en català i a sobre soc molt burra a l'hora d'aprende les normes d'escritura, mala combinació xD

Doncs ho portes molt bé. Per curiositat, d'on ets i quants anys portes parlant-lo?

Nascuda a Barcelona pero de familia andalussa i extremenya, poca gent del meu entorn entèn el català així que la practica ha estat per el meu compte excepte quan tocaba català a clase, portare parlant-lo uns 20 anys pero no vaig començar a dominar-ho fins que vaig entrar a traballar cara al public al centre de barcelona.

Pero els meus problemes amb ortografica son universals i no entenen de llengues, a sobre parlant cualsevol idioma faig unes barrejes de català-castellà-anglès que acabarà sent una nova llengua, temps al temps xD
Áyax está baneado por "Troll"
¿Y este hilo a cuento de que?.

Con la que está cayendo con el tema de Cataluña este hilo puede quedar un poco raro, pero bueno la moderación sabrá lo que hace.
Galicha está baneado del subforo por "flames"
@shingi- ты не каталанец, ты андалусец.
Doncs jo m'hi apunto. Em sembla bona idea @shingi-
En qualsevol cas, no crec que hi hagi d'haver cap problema per obrir un fil en català.

Salut!!
Melliug.
Un poco raro no, que este hilo está hecho perfectamente a propósito y en el contexto que estamos viviendo actualmente, ni más ni menos.

Arriba ya han dado la solución, ya hay hilo para esto en el rincón, pedid que se desarchive.
@shingi- tu saps igual que ho sé jo que la intenció de crear el fil no és la de tenir un racó. Has estat molt oportunista a obrir-ho justament ara, després d'estar diversos dies discutint en l'altre fil de ‘la cuestión catalana’.
A mi em sembla faltar el respecte totalment a la resta d'usuaris que no comprenen aquesta llengua. Si estàs necessitat d'obrir algun fil amb el qual comunicar-te entre iguals crec que t'has equivocat de fòrum.
I et dic tot això des del més absolut respecte. Crec que no has estat gens encertat.
Salutacions
Ostia, vinc aqui perque algu m'ha passat el link i només veig plors [qmparto]
nERon93 escribió:
xKC4Lx VET3R4N escribió:
nERon93 escribió:Si el fil es desvía s'avisa a moderació i es segueix parlant ignorant als que vulguin incendiar-ho, es dificil d'evitar pero té facil solució, per barallarnos ja tenim molts fils

Vaig veure que eol també te un fil en anglès on entrava molta gent que estava aprenent la llengua i practiven entre ells, es resolvien dubtes i etc.. podríam fer aquí el mateix, jo mateixa porto parlant català desde ben petita i moltes paraules ni les conec

PD: Perdoneu les faltes, escric molt poc en català i a sobre soc molt burra a l'hora d'aprende les normes d'escritura, mala combinació xD

Doncs ho portes molt bé. Per curiositat, d'on ets i quants anys portes parlant-lo?

Nascuda a Barcelona pero de familia andalussa i extremenya, poca gent del meu entorn entèn el català així que la practica ha estat per el meu compte excepte quan tocaba català a clase, portare parlant-lo uns 20 anys pero no vaig començar a dominar-ho fins que vaig entrar a traballar cara al public al centre de barcelona.

Pero els meus problemes amb ortografica son universals i no entenen de llengues, a sobre parlant cualsevol idioma faig unes barrejes de català-castellà-anglès que acabarà sent una nova llengua, temps al temps xD

Doncs molt bé, me'n alegro de que hagis decidit posar fil a l'agulla i practicar el català també :)
shingi- escribió:
yeong escribió:Jo també parlo el dialecte !

Intencionat o no, sincer o no, el català és una llengua.

Benvingut al fil.

El chino tambien es una lengua , vamos a hablar todos en chino en un foro ruso. [360º] [360º]
largeroliker escribió:Un poco raro no, que este hilo está hecho perfectamente a propósito y en el contexto que estamos viviendo actualmente, ni más ni menos.

Arriba ya han dado la solución, ya hay hilo para esto en el rincón, pedid que se desarchive.

Opino lo mismo
Deixo per aquí un blog per a qui vulgui aprendre o millorar el català, o simplement com a curiositat [beer]
http://elcatalacomcal.blogspot.com/?m=1
語言團結不分開 si alguno le cuesta de entender, lo pongo en Cantones :-|
I ho saps, abraçada.

(Lo único que se decir en catalán)
Ja ho he dit varies vegades al fil. No hi ha motius polítics ni provocació.

Si no interessa la temática hi ha més fils.

@pomaniac en aquest mateix fòrum han existit diferents fils dedicats a una llengua sense més problemàtica. Si jo mateix l'he desvinculat d ela política agrairia que deixéssim d'interpretar si menteixo o tinc altres intencions.

Le fil només té un objectiu honest, que és parkar català a qui vulgui, sino es vol participar no tinc cap problema, és més ja he estat reportat al primer missatge així que no entenc l'interès en seguir jutjant ni parlant del mateix.

Salutacions
Yo estoy en contra del tema independentista, pero no veo problema en que exista este hilo y lo digo sin saber catalán xD
Mientras todo vaya civilizado y se cumplan las normas, pues yo que sé, a disfrutar amigos catalanoparlantes :D

Un saludo
https://www.elotrolado.net/hilo_catalans-eol-v2-0_1015714

Ya existe un hilo con la misma idea de éste.

Ahora se encuentra archivado pero no tenéis más que reportarlo a los compañeros de Rincón para que lo pongan en marcha de nuevo.
65 respuestas
1, 2