eXpineTe escribió:Dejo mi más sincera opinión desde el respeto y desde el castellano, porque aunque si soy capaz de entenderlo levemente gracias a su origen común, no me da para escribirlo.
Creo que sí una web es en un idioma y ese idioma es.comun a todos sus usuarios, no tiene sentido abrir un hilo en otro idioma, salvo que sea con un fin didáctico.
Dado el ambiente actual, creo que no es buen momento para abrir esto, incluso pensando que el OP lo hace de buenas (creo que es de los más sensatos y coherentes que hay por aquí) y me temo que se calentará más pronto que tarde.
Perdona que et respongui en català, la meva idea és tenir un racó per utilitzar aquesta llengua, no és una falta de respecte.
Això és un fil per utilitzar un idioma sense caure en una temàtica de política o conflicte. Crec que si un fòrum on tothom compartim una llengua comú té un espai únic i específic per d'altres llengües només farà que enriquir aquest mateix espai, de fet ja existeix (o existia) un fil en Anglès i no va suposar cap problema.
Vull creure que la gent serà prou madura per entendre que aquest espai és per aquells que vulguem utilitzar aquesta llengua, si no hi ha gens d'interès no entrant al fil n'hi ha prou
.
Salutacions.
dark_hunter escribió:Se ha abierto hilos de todos los idiomas, si no se viene a crispar, no debe haber problema alguno.
Exactament.
Dit això agrairia que tanquéssim aquí el tema sobre el perquè del fil, ja ho he explicat, si no us interessa, no passa res, hi ha molts fils que podeu visitar i llegir
salutacions
Bimmy Lee escribió:I completely agree with you, fella. I couldn't have said it better myself.
Pots demanar que l'obrin un altra vegada:
hilo_the-other-side-english_479052#p1703560227Però ja que la temàtica del fil i objectiu és parlar català, si no en participes educadament et demanaria que deixessis a la gent que vulgui fer-ho ho pugui fer.