Mando de Saturn en la 360

Noticia de evilavatar:

Just in Time for SFII - Saturn Pad for Xbox 360
- by fitbabits On Jul 19, 2006 - 1:01 PM
This is pretty awesome. TheUnknownSoldier emailed me to let me know that twistedsymphony (a moderator over at the Xbox-Scene forums) has come up with a way to use an unmodified SEGA Saturn controller on his Xbox 360.

Check out both the controller and a video showing it's capabilities here.

Quote:
The V1 Prototype of the Sat-2-360 Controller Adapter is now finished after two and a half months. The intent of the adapter was to be able to use a completely unmodified Sega Saturn controller to play Xbox 360 Games. More specifically I wanted a good 2D gamepad to play upcoming Xbox Live Arcade titles such as Street Fighter 2 Hyper Fighting and Ultimate Mortal Kombat 3. Thankfully I was able to complete my adapter before either of the game have been release... so I'll be ready. The adapter accomplishes everything I set out to do and then some. Seeing as I used a Wireless Xbox 360 controller the whole adapter is wireless and runs on batteries.

I loved how the Saturn controller performed in fighting games.

El video sobre el temita, aquí

A ver cuando empiezan a salir adaptadores para los que se quejan de la cruceta (a mi me va de perlas). Curioso cuanto menos.
Interesante que saquen el adaptador del dualshock de la play para el pro seria genial
Curioso curioso....para mi la cruceta es algo pocha pero bueno, esperemos a lStreet Fighter 2 para confirmar mis temores o disiparlos...

Imagen
Pues a ver si sacan un adaptador para el X-Arcade, que lo tengo muerto de risa >.<

Salu2!
un adaptador para el dusl sock seria lo suyo como dicen arriba. xD

amigos mios se quejan de que solo tengo 2 mandos, y toca hacer cola para jugar al pro :(
Yo llevo dos partidos con la cruceta en el pro5 y de momento bien, lo que pasa esque tuve una mala experiencia con un mando similar de esos baratos y una cruzeta igual la rebente....asi que por eso estoy un poco [mad] cuando juego al pro con la cruceta...

PD:el enlace del video no va.....
Yo lo veo más últil para cuando se puedan usar emuladores, entonces usar esto:

Imagen

El problema está en encontrarlo, y pagarlo.
6 respuestas