Natsume, otra compañía trabajando en Revolution

IGN escribió:March 2, 2006 - Nintendo of Japan and Natsume have for years enjoyed a healthy and profitable relationship. The small Japanese company, best known for its Harvest Moon series of life simulator games, has released several iterations of the franchise across both Nintendo 64 and GameCube. And Nintendo fans can look forward to more Natsume support on Revolution. A representative for the company confirmed to IGN Thursday that Natsume is very interested in Nintendo's new generation console and, in fact, already has a title in development for the platform.

Unfortunately, no specifics about the project were revealed, but Natsume's spokesperson did comment that the title could show up in some form behind closed doors at the Electronics Entertainment Expo 2006, which begins this May in Los Angeles. Natsume joins a growing list of small, but proven software houses that have pledged support for Revolution. IGN will, of course, be on hand at E3 2006 and will report any updates on Natsume's efforts as news breaks. Stay tuned until then.

http://revolution.ign.com/articles/693/693225p1.html

Otra compañía mas... ahora tocara trabajar en la granja con el mando... :p
Bien, contra mas compañías mejor.

Aunque da igual, Nintendo es para niños ZzzZZ
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Jaymz escribió:
Aunque da igual, Nintendo es para niños ZzzZZ

Victimismo kizà?
tzare escribió:Victimismo kizà?

Quiza ?? Yo ya lo doy por hecho ¬_¬ .

En cualquier caso me alegro de que surja una pequeña compañia que anuncie que va a programar para Revo, me transmite un noseque que no me daban los estafadores aquellos del Orb y demas.
¡A pencar! XD

Luego a reunir el rebaño dando golpecitos con una rama (el telemando) en la espalda de las vacas [jaja]

AEEEEEEEEEEE AEEEEEEEEEEE, TIRRAAAAAAAAAAA VA VA VA (lease con voz de pastor jaja)
Bidule escribió:AEEEEEEEEEEE AEEEEEEEEEEE, TIRRAAAAAAAAAAA VA VA VA (lease con voz de pastor jaja)

Por supuesto estas ordenes habra que darlas por el microfono [sonrisa] [sonrisa]
Coño, pues puede estar bastante guapo xD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Natsume no era la del Pocky & Rocky y de un shooter western muy chulo de snes¿?
7 respuestas