Nuevo DaedalusX64 1.1.8 liberado!

https://github.com/DaedalusX64/daedalus ... /tag/1.1.8

The DaedalusX64 team is proud to release version 1.1.8!

Changes include:

[+] Updated Asynchronous audio using the PSP's co CPU the Media Engine to be completely stable.
[+] Updates to the PSP Media Engine PRX to improve performance.
[+] Added a new speed hack to improve performance.
[+] Working PS Vita detection.
[+] Code changes to update to the C++ 11 standard.
[+] and more!

I want to say thank you to everyone who has helped along the way from the Discords to Reddit! This release would not have been possible without all the help!

We have a community of testers and developers please join us at:
https://discord.gg/nbsrQVM
https://discord.gg/YTwTRy2
Está bien pero ¿Tiene mas chicha esta versión con respecto a las anteriores o sigue siendo un experimento?
¿Se pueden jugar ya los juegos con sonido, con un framerate estable y sin cuelgues?
weirdzod escribió:Está bien pero ¿Tiene mas chicha esta versión con respecto a las anteriores o sigue siendo un experimento?
¿Se pueden jugar ya los juegos con sonido, con un framerate estable y sin cuelgues?

El Mario 64 si, lo estoy jugando en estos momentos en mi psp 3000. Toda una proeza considerando que la psp no tiene mucha potencia para emular esta consola.
3 respuestas