Nuevos Videos Max Payne 2

5 nuevos videos de Max Payne 2 In Game que nos enseñan nuevas cosas sobre el motor y movimientos de Max, estas son las primeras novedades que se han dado:

* Storyline - a violent, Film Noir love story between a cop and a femme fatale murder suspect, between Max Payne and Mona Sax. Dark, tragic and intense, the story is a thrill-ride of shocking twists and revelations.

* Max Payne's signature slow motion gunplay has been improved on every level. Get ready for Bullet Time 2.0.

* New guns and new moves make action more cinematic and intense than ever before.

* Fully integrated Havok physics engine allows for interactive environments creating incredible combat scenes. Ragdoll characters and physics in slow motion create breath-taking combat scenes.

* All new AI - cooperative NPC's fight with Max and more believable enemies create tension and more interesting and varied challenge.

* A stunning level of detail: Extremely detailed environments with photorealistic textures, highly enhanced radiosity lighting and extremely lifelike characters (including facial animations & lip synchronization) provide a visually staggering cinematic experience.

* Massive production values - including a motion picture stunt crew, professional talent for voice acting and graphic novels, motion capture and authentic digital source material from New York City.

MANY ADDITIONAL FEATURES TO BE ANNOUNCED

Imagen

Aqui los videos:

http://www.gamershell.com/news_BMaxPayne2BMovies.shtml

Salu2
joee no me funsionan...
Me dice algo de codecs pero tengo los divx 5.1
Ni con divx player ni wmp :_(
pues dspues d verlo los graficos son muy parecidos al uno... lo q pasa q lo persoanjes sobre todo el protagonista esta mejor exo, hay mas humo, mas particulas, escenarios con texturas mas detalladas y en general mejor [beer]

PD: con WMP9, y hasta con el winamp, me abre lso videos. d codecs q uso son los ffdshow.

salu2
ia sta e actualizado a wmp9 i ia funcionan.
aunk todos son bastante cortitos sigo con esto..se parece demasiado al primero..es lo mismo..pero mejores graficos i esto dl bullet time remodelado.
(muy flipao los tios como salen volando..que se estampan contra el texo.. [tomaaa] )
impresionante la cantidad de balas contra los cuerpos. si es q max le aplasta a balazos contra la pared !!!!
dios, dios, cada vez falta menossssssssssss !!!!!
4 respuestas