PericosOnline escribió:Lara deixa de ser el màxim accionistaL´editor es desfà del seu paquet accionarial, al temps que Condal no descarta poder optar a la presidència de l´entitatNotícia bomba pel que fa al panorama accionarial del RCD Espanyol. José Manuel Lara Bosch, després de reunir-se amb el president de l´entitat, Daniel Sánchez Llibre, ha decidit desprendre's de les seves accions al mateix preu que les va comprar. Aquesta notícia s´ha conegut en fer públic l´editor fa unes hores que ven el paquet accionarial pertanyent al Grup Planeta a un grup d'accionistes encapçalats pel conseller adjunt a la presidència del Espanyol, Ramón Condal. Lara Bosch s'ha reunit aquesta tarda a partir de les quatre amb Sánchez Llibre, a l'edifici de Planeta, i després d'aquesta trobada l'editor ha decidit desprendre's del paquet d'accions. "Ens preguntem quin és el nostre paper ara i no ho sabem. Hem decidit deixar de ser accionistes; aquesta és la solució. Planeta ven les seves accions a un grup liderat i representat aquí per Condal. Tinc unes 500 accions que no deixaré per motius sentimentals. Les hem venut al mateix preu que fa 15 anys; no hem guanyat cap caler". A banda de deixar clar que no ha volgut tenir cap afany de lucre en aquesta venta, ha evidenciat el seu desacord amb la manera de gestionar les SAD, un tema que ha anat repetint constantment en els últims dies: "Fa dotze anys i vaig decidir no tornar a implicar-me mai en la gestió de la Societat Anònima Esportiva. Els clubs són complexos, diferents. Existeixen els amos jurídics i sentimentals. No sé si em sento més soci pel paquet d'accions que tinc o pels anys dedicats al Espanyol. Crec que és el segon".
Lara manifesta estar d´acord amb el pla de negoci que li ha presentat Sánchez Llibre
Lara Bosch ha dit que es considera incapaç de gestionar una SAD, afirmant que "mai ens hem enfrontat amb el consell. Només prenem part en la Junta General d'Accionistes de 2006. A les altres, en canvi, ens hem abstingut". En aquest sentit, també ha volgut aclarir que la venta de les seves accions no és per veure inviable el pla de negoci de Sánchez Llibre, que segons ha comentat que li sembla correcte: "no m'atreveixo a plantejar un millor. Tampoc és que m'ho cregui a ulls clucs, però tampoc és una burrada. No he rebut un millor; no és cap burrada. És important que vingui d'algú que ha mostrat interès pel club i que ha assumit risc amb avals".
Dani manifesta el seu agraïment a la família Lara, i Condal no descarta optar a la presidència
El president del Espanyol, Daniel Sánchez Llibre, ha agraït a la família Lara el seu comportament durant tots aquests anys i ha recordat que el club català queda en bones mans. Per la seva banda, Ramón Condal ha explicat que amb aquesta operació té una mica més de control i ha afegit que no descarta donar un pas al capdavant si és necessari. "No em plantejo res sobre la presidència, però estaria disposat a donar el pas que fes falta". Les seves accions no dependran només de l'actual directiu, sinó que la seva titularitat correspondrà a un grup d'empresaris dels quals en serà portaveu Condal, que en aquest cas haurà de prendre les decisions amb l'acord dels altres membres titulars de les accions.