Recopilatori en català

Doncs que he vist que alguns de vosaltres pengeu coses en català, i que hi ha un fil de recopilatoris, i n'he mirat algun text. I he pensat que potser seria així com còmode que poguéssim esciure els nostres textos en català, i parlar en català d'ells (perquè és una mica pesat haver de fer la traducció a sota de cada comentari que fem en català, o com a mínim ho és per a mi). Què us sembla? Espero que us agradi la meva idea =D

Pues he visto que muchos de vosotros colgais cosas en catalan, y que hay un hilo de recopilatorios, i he mirado algun texto. He pensado que quizás sería así como cómodo que podamos escribir nuestros textos en catalan y hablar en catalan de ellos (por que un poco pesador tener que hacer la traduccion debajo a cada comentario que hacemos en catalan, o los es para mí). ¿Qué os parece? Espero que os guste mi idea =D
Sembla bona idea, peró em de pensar que no visitem només els catalans la pàgina, per lo tant, no gaudiría tota la pàgina dels nostres posts, hem de pensar que tots hem de comprendre el que s'escriu.

La idea era bona, peró peca de comprensió per a molts ;)

Es com si vingués un alemany a escriure un fil amb el seu idioma [oki]
a mi em pareix bona idea... hi ha qui escriu en catalá com qui escriu en anglés... i em pareix bona idea poder comentar el texte en la llengua en que esta escrita.
FJHG escribió:Sembla bona idea, peró em de pensar que no visitem només els catalans la pàgina, per lo tant, no gaudiría tota la pàgina dels nostres posts, hem de pensar que tots hem de comprendre el que s'escriu.

La idea era bona, peró peca de comprensió per a molts ;)

Es com si vingués un alemany a escriure un fil amb el seu idioma [oki]

Ja... però hi ha els recopilatoris en castellà, i potser seria una bona idea no haver de buscar els textos en català, si ens vingués de gust llegir en català i tal... no? =D
Escriu al primer missatge la traduccio, perque la gent entengui la finalitat del fil i no t'el borrin per no entrendre-ho.
4 respuestas