Han publicado las novedades del mes de Octubre, las podeis ver aquí
Progress Report: October 2018
Welcome to October’s Progress Report! Thankfully, there have been no major delays in publishing this time around, and we hope to continue gradually closing the gap even further in the future.
On the other hand, since both of our main developers were busy this month doing heavy refactors and rewrites in the background, not all of the changes are ready to be showed off just yet. While Nekotekina’s current efforts aren’t about yielding direct and spectacular changes to begin with, we did do a write-up about kd’s changes and another graphics related PR from ruipin here in the Upcoming section below.
This isn’t to say that October was without any changes, as one entry of a cult-classic and previously PlayStation exclusive AAA series, Yakuza, just hit playable this month! For this, and more, let’s dive in and see what happened during the month!
Me parece flipante que se pueda emular a ese nivel de frames en una PS4 Pro teniendo en cuenta que la potencia de su CPU es muy baja en comparación a los PC's actuales.
Crack__20 escribió:Me parece flipante que se pueda emular a ese nivel de frames en una PS4 Pro teniendo en cuenta que la potencia de su CPU es muy baja en comparación a los PC's actuales.
Crack__20 escribió:Me parece flipante que se pueda emular a ese nivel de frames en una PS4 Pro teniendo en cuenta que la potencia de su CPU es muy baja en comparación a los PC's actuales.
Espectacular también, sin duda. No sé hasta qué punto se podrá optimizar el CEMU en PS4PRO como se hace en PC con cemuhook o tocando cosas del panel de tarjeta gráfica o sistema operativo, pero obtener 10-15fps con una CPU que pasa por poco de los 2ghz es muy meritorio, ojalá con el tiempo se pueda optimizar aún más.