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-The time limit has been removed for most stories. Players instead have to reach a target Level before facing Mormo.
-Updated the Level Up sequence to show Mormo's level in relation to the player's level
-The time limit now only comes into play for stories after players have defeated Mormo
-Players now start at the grave when they fail a story, instead of walking from the house every time
-Added save slots, so players can play multiple games at once
-Players can now collect Badges during an adventure. Each Badge is a selectable character.
-Each Badge gives the player a different starting Toy, Sticker and stats boost, all of which can be levelled up
-Toy and Trial Dungeons are no longer marked on the player's map
-Toy and Trial Dungeons no longer require the player to be a certain level before they can get into them
-Players permanently get the dash, charge and spin attacks as rewards for levelling up at key milestones
-Story Tablets are now always an additional reward from chests/NPCs
-After defeating Mormo, the player is now given a specific Quest to help them on their way to finish the game properly
-The player must now face a challenge when offering an Icon at the Henge
-Successful stories now see high level enemies spawn around the map, with rewards for defeating them.
-Mormo can now spring traps on the player in successful stories
-Streamlined the start of a story after beating Mormo by awarding the Kazoo and unlocking Air Kazoo stops
-Enemies no longer scale along with completed dungeons, meaning more variety in enemy difficulty around the world
-Sticker Packs have become Sticker Codes, to better communicate why Lik only gives you one Sticker in return
-Added Screenshake menu option
-Increased the pickup collection radius for the player
-Various balancing changes, level edits and bug fixes
AngelGC escribió:Hola, he visto tu comentario en Swords of ditto, me podrías decir como compro tiempo? ya he desbloqueado la ballena azul, pero solo me sale una opción de rezar por vida... no le he dado a esa opción por si acaso, me podrías explicar un poco como va?
Gracias
Saludos.
Narcyl escribió:@Bite_Your_Idols Puedes derrotar a mormo sin la necesidad de hacer las mazmorras y puedes comprar tiempo.
Una vez que tienes buenos sticker puedes ir a mormo nada mas que empieces un nuevo ciclo sin entrenar.
Yo la mate 3 veces en unos 45 minutos. Igualmente es juego es muy muy repetitivo y no le sienta bien ciertos aspectos jugables.
Narcyl escribió:Cuando vas al castillo por segunda vez te sacan fuera.
A mi me decepciono bastante al final pero como lo he jugado en coop pues te lo acabas pasando bien, yo esperaba una especie de Zelda con bosses unicos y similares, no repetir por repetir. Culpa mia por no informarme bien.
ED08 escribió:
Buenos días compañero
Estaba interesado en el juego para jugarlo en cooperativo.
Me podrías decir si está en español los subtítulos... es que en la Store dice que está todo en inglés.
Muchas gracias de antemano
Saludos.
Bite_Your_Idols escribió:ED08 escribió:
Buenos días compañero
Estaba interesado en el juego para jugarlo en cooperativo.
Me podrías decir si está en español los subtítulos... es que en la Store dice que está todo en inglés.
Muchas gracias de antemano
Saludos.
Ahora mismo no lo tengo a mano pero juraria al 99% que los textos estan en castellano, y eso que yo tengo la version americana comprada en la store de canada.
Igual algun otro compi lo puede confirmar.
Venga!