Xtreme 52 A B C D

FOr Xtreme 5.2A backup Read Speed is always same as original game disks 12x. Original discs unaffected

FOr Xtreme 5.2B backup Read Speed is always quiet/slow. Original discs unaffected.

FOr Xtreme 5.2C default backup Read Speed is same as original game disks 12x. When Original Game disk is booted, all subsequent backup loading will be at Quiet/Slow Read mode, Original Game disks are unaffected. Turn console off/on to reset back to Default backup read speed (12x). Quiet/Slow Read Speed is for quiet operation and/or cheap DVD+R DL media.

FOr Xtreme 5.2D default backup Read Speed is Quiet/Slow 2-4x. When Original Game disk is booted, all subsequent backup loading will be at Fast Read mode 12x, Original Game disks are unaffected. Turn console off/on to reset back to Default backup read speed for backups (2-4x).

--------------------

acabo de flashiar el samsumg TS-H943, con el Driver A.
ahora investigando descubri que era el que siempre corre a 12x, porlotanto metera mas ruido con los respaldos.

al grano mi pregunta, ¿ cual de todos esos drivers me conviene más para alagar la vida de la consola leyendo respaldos?

gracias.

pd: que tal son los phillips DVD+R DL ?
Yo creo que el A es lo mejor ya que de fabrica corre a 12X.
yo puse el b, espero ke no se me pete a la larga ni asi xD
a mi el c me va de fabula [looco]
Sinceramente, he probado los 4 modos en un mismo lector y despues de las pruebas pertinentes no he notado ninguna diferencia notable, solo un poquito mas de ruido en los modos de alta velocidad, pero no más.
4 respuestas