1. Kailos (Canarias) 2. Cal Evans (Malaga) 3. El_RapEro (Murcia - A este acosadle a MP's en catalan, quiere aprenderlo ^^) 4. [Lande]
Espanyols que per res del mon volen ser catalans:
1. _WiLloW_ (Oviedo) 2. FrisKo (Sevilla) 3. Harry Mason 4. manporrero (Barcelona. Per sort ara viu a Almeria) 5. josema7 (Gerona) 6. knife (De algun manicomio de Murcia)
iap, pero no shi pot fer res..lunica solucio seria obrir un altre fil (cosa que no em semblaria malament)... o que en Benzo "retornes".. cosa que veig dificil..
Gerim
Con cara de tonto
7.391 mensajes y 1 foto desde jul 2003 en Barcelona
jur dons ara que ho he proposat mha entrat el gusanitu.. Què us semblaria fer un fil nou? sk com diu laya queda fatal tenir el primer post desfasat, cosa que causa confusio a tothom que entra.. ia mho curraria io si voleu..
Enu opineu, i sino ho deixem tal cual.
Aya_cat
::MiND THe GaP::
3.784 mensajes desde ene 2006 en BcN
Editado 1 vez. Última: 7/04/2006 - 20:24:26 por Aya_cat.
En cas que s'obrís un nou fil, cosa que no hi estic d'acord, tant per tant es podria aprofitar per fer neteja d'usuaris i/o per currar-se la llista amb link a la info de cadascú.
No crec que al Benzo li costi res fotre un Edit en un moment, que ell continua postejant a EOL encara que hagi deixat el 'marujeo' del Rincón i de Misce.
Seerj, sense insultar, oh fan number one de Daron Malakian
trape escribió:Ala heu obert un altre fill i jo sense enterarme.
Felicitats Gerim!!
Aya: Akest avatar k tas posat nou et keda millor...xD
Com pot ser k el ETC hagi fet tan pocs missatges? Estara abandonant akest fil?
Asiess Trapee ja deia jo que flatava algu per obrir el fil^^
i sobre lu d'obrir un nou fil pos era una idea i per preguntar nu passa res no?
i ja se que en el fons es ua bona personaa pero es q li costa de sortir
seerj
Autocrítico
12.572 mensajes y 3 fotos desde oct 2003 en Gotia Witizana
uenu lu del nou fil era una idea, io crec que podria star b.. pero si no hi esteu dacord res..lu den Benzo, io li he comentat en algun post que ha participat ell, pero si algu li vol enviar un MP.. fins ara tots els intents han estat fallits..
Acabo d'enviar un MP a en Benzo, a veure si es pot passar i actualitzar la llista, li e possat tant la llista actualitzada(la que tens tu kurras a la firma) i l'enllaç directe a aquest fil, espero que o faci ja que no li costa res
Avui he visitat la web de Correos i he vist com es podia triar entre l'dioma Català i el València. Mola molt, pq totes dues pagines son exactament iguals, excepte que han canviat "gestió" per "resultat"
Tredi escribió:Acabo d'enviar un MP a en Benzo, a veure si es pot passar i actualitzar la llista, li e possat tant la llista actualitzada(la que tens tu kurras a la firma) i l'enllaç directe a aquest fil, espero que o faci ja que no li costa res
Ja esta fet, cap problema, el que no se es si en el fil 18 continuarà actualitzada, si no fos aixi, suposu que modifican el fil original (el primer de tots) si que funcionaria. Ja ho veurem.
Benzo escribió:Ja esta fet, cap problema, el que no se es si en el fil 18 continuarà actualitzada, si no fos aixi, suposu que modifican el fil original (el primer de tots) si que funcionaria. Ja ho veurem.
Em sembla que aixo si li preguntes a en Churly t'ho sabra dir, al cap i a la fi es ell qui porta el tema tecnic d'eol. no?
Ja estic aqui, sembla que hagi anat a xina o por ahí..
Aquesta nit e tornat a veure al payo malo aquells dels coyons, que va pels llocs on surto els divendres, bua, no m'agrada gens aquests tipus de gent... van d'algo i no són re de re...
Pero bé, la nit a estat bona, m'he trobat amb gent que feia un any que no veia, a sigut un bon dia
Gerim
Con cara de tonto
7.391 mensajes y 1 foto desde jul 2003 en Barcelona
Benzo escribió:Ja esta fet, cap problema, el que no se es si en el fil 18 continuarà actualitzada, si no fos aixi, suposu que modifican el fil original (el primer de tots) si que funcionaria. Ja ho veurem.
Gracies.
Pero ja podries aprofitar i corretgir el "echa" que fa mal a la vista :/
seerj no es que tinguem mal concepte de tu pero.... en el fons ets bona persona !!!!!
jo encara no he vist bob esponja que trist pero segurament em kedaria amb els simpsons^^