en una palabra morr: mierda.
anem per punts
benvingut Elkyy!!
les reclamacions a cada ciutat o a casi ttoes hi ha una oficina del consumidor, allí presentes la teva queixa, te la tramiten i després si es porta endavant t'informen, és força útil, poder a simple vista per a tu mateix no, però si rebe constant queixes d'un mateix lloc si que prenen mesures, des de sancions econòmiques, ocm retirada del producte...
drknss ja sas que jo sempre tinc calor, pero joders sembla que d'un dia per l'altre estiguem "sense calfefacció" jeje tu ja m'entens
morr sobre els estorins...
mira son un plaga pitjor que els coloms, pq fan un soroll del mil, van en bandades, i a sobre es caguen per a tot arreu i més que els coloms, a sobre invadeixen els poques zones on hi ha parcs o arbres...
a més a més vna tenir la genial idea de psoar una mena de "sirenes" perquè no es posesin en aquets llocs, conseq¨`encia ells suden de els sirenes, tu fas clase i sents la sirena i els ocells i dic que ho sento perquè justament el lloc de proba és davant la meva uni...en fi, uns ocellets molt macos i preciosos, però si deixen anar de tant en tant a un falcó per als coloms... que facin algo amb els altres...
es nota que me cauen bé, oi??
edit: aya, també le van tancar sense mi, aquest matí...