1. Kailos (Canarias) 2. Cal Evans (Malaga) 3. El_RapEro (Murcia - A este acosadle a MP's en catalan, quiere aprenderlo ^^) 4. [Lande]
Espanyols que per res del mon volen ser catalans:
1. _WiLloW_ (Oviedo) 2. FrisKo (Sevilla) 3. Harry Mason 4. manporrero (Barcelona. Per sort ara viu a Almeria) 5. josema7 (Gerona) 6. knife (De algun manicomio de Murcia)[/size][/font]
podria haber sido el hilo 69 y no el 68, asi para hacerlo mas épico todavia... porque pa un hilo que tendré el gusto de abrir en toda mi puñetera vida...
*Rouse*
Disaster woman
2.860 mensajes desde oct 2005 en Winter Wonderland
Debra laFave escribió: que es de tu vida? apañera de piso? xDD
podria haber sido el hilo 69 y no el 68, asi para hacerlo mas épico todavia... porque pa un hilo que tendré el gusto de abrir en toda mi puñetera vida...
Que paxa loco! Pos aquí, simulando que estudio pero nah...
Nos vemos este finde, me ha dicho una pajarraca, no? OKUPA! xD
Debra laFave escribió: que es de tu vida? apañera de piso? xDD
així m'agrada amor, que tanquis i obris fils
i de pas que facis feina arreglant firmes
shht tu també tens un okupa jajaa ^_^
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
Com ha canviat la cosa des que em va tocar fer les estadístiques a l'acabament del #10... Gerim calçasses libeggal, seerj jueu perdut, morr ja no adora els núvols roses, keops & vorlander al carrer on hi fa fred, tzare fent el troll a multiplataforma, quelcom perdut allà a lo blanc...
De la KDD crec que només quedem postejant el talibà cafetino, el cat_os i $me mateix
si es lo qe es sol pensar també quan estas fregint les patates a la fregidora i penses, venge va, qe em donara temps a farcir una miqueta mes la amanida i després les patates més negres qe un forat negre
Quan menys us ho espereu.. fil tancat
dj-coneju
Adicto
160 mensajes desde feb 2007 en Sant Feliu de Guixols
NGC escribió: Si fos algo greu ya estaries mort, per aixo estas tranquil, no? xDD
Algo així xDD
No, demà o divendres intentaré escapar-me de la feina i anar al metge, que em dirà: "Molta aigua, dieta tova i algun medicament" (espero que sigui això xDD)
L'únic llibre que m'he llegit d'ell es retrato en sangre i valia la pena ^_^ els que tinc pendents son el psicoanalista i la historia del loco.
ja em diràs que tal el llibre (per la contraportada té bona pinta) i així ja en tindré un altre de pendent a veure si passat exàmens faig un intensiu de llibres, que en tinc 4 més, el nou del ken follet, el del boris, la bodega i canción de hielo y fuego.
i ves al metge aviat!!!
va, si vam poder tancar i obrir fil nou en un dia... ^_^ llàstima que tinguem exàmens...
lodis escribió:L'únic llibre que m'he llegit d'ell es retrato en sangre i valia la pena ^_^ els que tinc pendents son el psicoanalista i la historia del loco.
ja em diràs que tal el llibre (per la contraportada té bona pinta) i així ja en tindré un altre de pendent a veure si passat exàmens faig un intensiu de llibres, que en tinc 4 més, el nou del ken follet, el del boris, la bodega i canción de hielo y fuego.
i ves al metge aviat!!!
Crec que després quan surti de la feina aniré a agafar-lo, té bona pinta i es un bon autor, a veure...
L'altre dia vaig trobar, per si a algú li interessa, al centre comercial de Glorias a Barna, una llibreria que tenia llibres de Noa Gordon per 6€ i de Katherine Neville, per 3 € (o al reves xD). Vaig sortir corrents per no comprar 3 o 4 de cada jaja
0m3gA escribió: Crec que després quan surti de la feina aniré a agafar-lo, té bona pinta i es un bon autor, a veure...
L'altre dia vaig trobar, per si a algú li interessa, al centre comercial de Glorias a Barna, una llibreria que tenia llibres de Noa Gordon per 6€ i de Katherine Neville, per 3 € (o al reves xD). Vaig sortir corrents per no comprar 3 o 4 de cada jaja
et puc fer un encarreg, me'ls envies, i jo t'ingresso la pasta??
aya, no t'has llegit los pilares?? ais muy mal ja tardes
crisan, cuida't!! que ara que comencen canvis de temps...