Catalans aixakeuvus xD (#10)

juntalo too como una imagen si quieres superponer, digo io :P

Saludos!!!!
seerj escribió:juntalo too como una imagen si quieres superponer, digo io :P

Saludos!!!!

Esperaré alguna explicació XD
Amb el paint pots superposar el text sobre una imatge XDDDD

Quina bandera es el problema hi havia amb la teva firma etc_84?? Potser tan titllat de nazionalista XDD
quina norma incumplia la firma eTc? Si no tenies cap bandera ni re.. ein?
Bah me molaba más que quedara superpuesto pero así se queda.

ETC_84, En Alemania (al menos en Berlín) las banderas alemanas están muy mal vistas, de hecho no pasa nada si enseñas una bandera turca pero te miran mal si enseñas una alemana.
el rpoblema de la firma es la altura, es demasiado larga etc, vamos, diría yo...

Saludos [beer]

PD: a parte es que no te quieren, y van a por tí jajaja [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
seerj escribió:el rpoblema de la firma es la altura, es demasiado larga etc, vamos, diría yo...

Saludos [beer]

PD: a parte es que no te quieren, y van a por tí jajaja [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Altura? les imatges no superen l'alçada permesa... tot junt si, potser és per això, per això ho he preguntat a Feedback.

D'altra banda, hi havia un amic del morr que tenia això de firma:

Imagen

Ha estat reportat, a veure què en pensa direcció.
morr, crec que la foto es passa dels limits

250x216..
seerj escribió:el rpoblema de la firma es la altura, es demasiado larga etc, vamos, diría yo...

Saludos [beer]

A quien se lo dices a etc o a mí, yo creo que mi firma es correcta en altura&anchura no?

Etc_84: Ese amigo aún pulula por aquí, aunque en secreto.

-Utiliza imágenes que en su conjunto superan 300x200 pixels
-Utiliza imágenes que en su conjunto superan los 25KB
-Ocupa más de la tercera parte de la pantalla a una resolución de 800x600
-Su contenido resulta ofensivo o vulnera las normas generales de la web
morr, la firma com a molt ha de fer 300x200... la teva fa 2XX x 216.

De'n secret res, ja he rebut notícies seves, reportades, obviament.
Ok falla el 16 a ver como corrijo eso
un resize amb el photoshop mateix.. ;P
ya que estamos de firmas... si coloco la foto de los 20 años de Florida Death metal centraica y las letras abajo, sobrepasan los limites permitidos en esta "democrática" sociedad llamada EOL? xDDD

Saludops [beer]
morr escribió:Ok falla el 16 a ver como corrijo eso

Imagen
seerj escribió:ya que estamos de firmas... si coloco la foto de los 20 años de Florida Death metal centraica y las letras abajo, sobrepasan los limites permitidos en esta "democrática" sociedad llamada EOL? xDDD

Saludops [beer]
s'hauria de veure si ocupa mes de una tercera part de la pantalla en 800x600.. Mai he entes com comprobar-ho xo uenu.. xD
yo siempre lo he hecho con los dedos, haciendo "medidas" con el dedo gordo y el índice, jajaja, se nota mi cultivada (e infructuosa) carrera ingeniera y mis años de bachillerato tecnológico, eh xDDD

Saludos [beer]
seerj escribió:yo siempre lo he hecho con los dedos, haciendo "medidas" con el dedo gordo y el índice, jajaja, se nota mi cultivada (e infructuosa) carrera ingeniera y mis años de bachillerato tecnológico, eh xDDD

Saludos [beer]
[qmparto] [qmparto] m'ha vingut al cap la imatge...si em veu la meu mare fen axo.. xDD

Per cert, quina enginyeria fas?
kurras escribió:Per cert, quina enginyeria fas?

Feia informàtica diria, però es va passar al costat obscur de les lletres [looco]
feia informàtica, ara mateix faig Història, i molt be que va, de moment, xDDD (de totes maneres, comparat com anaba abans, tot es millor, xDDD, ara se com se sent aprovant asignatures, despres de 3 anys de uni xDDD) [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Vaya pájaro stoy hecho xDD [beer]
xD tothom informatica aki! En cafetino tb no?
En fi, io tb em sentu frustrat per anar aprovant amb 5illus i encara..
seerj escribió:feia informàtica, ara mateix faig Història, i molt be que va, de moment, xDDD (de totes maneres, comparat com anaba abans, tot es millor, xDDD, ara se com se sent aprovant asignatures, despres de 3 anys de uni xDDD) [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Vaya pájaro stoy hecho xDD [beer]

Tío y como es que estuvistes 3 años? Yo si no apruebo este año me piro a otra ingeniería y se tampoco la apruebo a historia.
estube un año en la UPC haciendo informática...

como no podía continuar, me fuí a la UAB, que como es un poco así la universidad esta, pos te dan como pa poder estar sin aprovar naa como 3 años...pero me contaban uno por el de la UPC...

cuando acabé el 2º año de carrera decidí que ya había estado tocandome las pelotas lo suficiente (vease que el ultimo semestre lo acabe en la pllaya desde finales de marzo, con un colorcito que acabé el verano pasado ^^) y decidi meterme en lo mío, historia, xDDD

[qmparto] [qmparto] [qmparto]

lo que yo diga, estoy hecho un pájaro xDD

Salú [beer]
seerj escribió:estube un año en la UPC haciendo informática...

como no podía continuar, me fuí a la UAB, que como es un poco así la universidad esta, pos te dan como pa poder estar sin aprovar naa como 3 años...pero me contaban uno por el de la UPC...

cuando acabé el 2º año de carrera decidí que ya había estado tocandome las pelotas lo suficiente (vease que el ultimo semestre lo acabe en la pllaya desde finales de marzo, con un colorcito que acabé el verano pasado ^^) y decidi meterme en lo mío, historia, xDDD

[qmparto] [qmparto] [qmparto]

lo que yo diga, estoy hecho un pájaro xDD

Salú [beer]

Y no hay problemas para meterse a historia viniendo del Tecnologico?

PD: Joder, yo me sentiría mal 3 años tocándome los huevos y perdiendo dinero.
se ve que no hay ningún problema...

en realdiad fueron dos sin hacer el webo, y si, por dentro me sentia fatal, acabé realmente mal, a causa de esto y demás cosas estaba bastante cascao durante esa epoca, menosmal que el alcohol y las drogas (y no el tiempo) lo curan todo :cool:

Saludos [beer]
morr escribió:

Y no hay problemas para meterse a historia viniendo del Tecnologico?
aixo, io conec un que feia la meva carrera i sen va cansar, ara esta fent economiques...nose si hi ha alguna limitacio per pasarte a una carrera totalment diferent de lu k stas fent...
kurras escribió: aixo, io conec un que feia la meva carrera i sen va cansar, ara esta fent economiques...nose si hi ha alguna limitacio per pasarte a una carrera totalment diferent de lu k stas fent...

en realidad la limitación te la pones tu, ya que no estarás igual de preparado que alguien que haya hecho dos años de Bachiller para cojer esa carrera que le toca...de todas maneras, es bastante sencillo, pasaros todos a historia, además, com está cerca sicologia y filosofia y tal, hay sustancialmente muchisimas mas mozas que en informatica, xDDDD
¿Cuánto indice hay de empleo en tu licenciatura seerj?
aqui la gente se las apaña como puede, ahora están triunfando los curros de lo llamado "arqueologia de salvación", a la minima que se hacen obras en cualquier sitio, se encuentran restos [sonrisa], luego hay quien prefiere meterse en editoriales, bibliotecas, enseñanza, en buscas de becas para el estrangero...la verdad es que quien acaba la carrera, tiene curro fijo :)

Por cierto, tengo barra libre (otra vez) este viernes en el tequila, si alguien se pasa le invito a algo xD, la ultima vez acabé en la linia 5 direccion horta intentandome matar con los metros de lo mal que estaba...nunca, y digo NUNCA, despues de haber ingerio mas de 4 litros de alcoholes varios, os metais un xupito de stroh, pero NUNCA eh, xDDDD

Saludos [beer]
Algú de vosaltres ha aprovat Ampliació d'estadísitca ?

És l'últim examen de la carrera grrrr i encara he de començar a perpararme'l
la meva germana está fent el segon any de història a la UB, i sí és més fàcil!!! és el primer cop en sa vida que aprova quai totes i amb nota!!!!! [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

hi algú que fagi física o que vulgui fer-ne???
Jo tinc un amic que està fent 4rt d'Història... s'ho està treient amb la gorra, es passen el dia llegint llibres però apart d'això poc més..
N'està fart, i ara es voldria canviar a Publicitat.

Provant firma
eTc_84 escribió:
Provant firma
iea, GF4 MX440 ruless! [sonrisa]
kurras escribió: iea, GF4 MX440 ruless! [sonrisa]

Te la canvio [risita], mira que la tinc overclockejada.. XD
Core => 225@300
Memories=> 300@400
i amb drivers modificats, uns NGO [sati]
Yo tinc una gf4 mx460 :P , enkra k pel k em serveix amb el putu pIII 800.... sort k te vivo i puc conectar la meva tv al pc per veure els barça made in china XD XD XD

Els millors drivers per la teva tarjeta crek k son els 43.45 de nvidia o els seus respectius drivers modificats de la ersio 43.45
NGC escribió:Els millors drivers per la teva tarjeta crek k son els 43.45 de nvidia o els seus respectius drivers modificats de la ersio 43.45

Jo tinc els 81.95.. [tomaaa], no en tinc cap queixa, encara que d'altra banda tampoc vicio a fons, Fifa i poc més... i de passar dels oficials als modificats, hi havia bastant canvi en la fluïdesa. (tampoc cal una 7800GT com la del kurras per viciar al Fifa XD).
I tinc sortida de video.. però encara no m'he ni mirat com va [triston]
Els drivers vells pensava que només s'utilitzaven per fer softmod d'algunes FX i passar-les a Quadro.
Les millors en aquella època eren les Ti... 4200Ti, 4600Ti,4800Ti.. etc, i encara es venen a preus raonables (~40€ les primeres) de segona mà (són bastant millors que les FX5200).

OT: Palíndrom : Català a l'atac" -> "cata'l a àlataC XDXDXD
eTc, no ocupa massa la teva firma... a veure si la reportare [sati]

I ja posat's a comentar el tema gràfiques:
kf3t1n0@phoenix ~ $ /usr/sbin/lspci | grep VGA
01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation NV36 [GeForce FX 5700LE] (rev a1)

I el driver que tinc es:
kf3t1n0@phoenix ~ $ eix nvidia-kernel
* media-video/nvidia-kernel
Available versions: 1.0.6111-r3 1.0.6629-r4 1.0.6629-r5 1.0.7167-r1 1.0.7174 1.0.7174-r1 1.0.7174-r2 1.0.7667 1.0.7676 1.0.7676-r1 1.0.8174 1.0.8174-r1 1.0.8178 1.0.8178-r1 1.0.8178-r2 1.0.8178-r3
Installed: 1.0.8178-r3
Homepage: http://www.nvidia.com/
Description: Linux kernel module for the NVIDIA X11 driver

Me la vaig comprar fa un anyet, i la vaig escollir nvidia pel tema drivers al linux, per què ati carda pena.

Un salut
Tens la mateixa gràfica que tenia abans el Cat_oS XD

La meva firma ocupa lo correcte, no té ni una imatge [poraki]
En realitat les gf4 mx son una mica millors que les gf2 pepinos y pitjors k les gf3. El k pasa amb els drivers apartir de la versio 43.45 es que es desactiva el vertex shaders via hardware no se pk i clar si hi ha algun joc k els utilitza doncs et kedes sense i pers rendiment. A tu potser t'aniria ve el pro4 en lloc del fifa. Yo amb la meva merda de pc no em va el pro per culpa la cpu pero si tingues una mes nova la grafica aniria apurada pero el pes funcionaria.

Yo estic estudiant informatica i demoment el primer kuatri he fet 3/4, haviam si el seguent faig 4/4 i em poso a estudiar enserio desde el primer dia i no les semanes abans dels finals..... fisica hi havia mig temari k no en tenia npi i al final estudiant les kuatre tardes abans a saco he aconseguit aprobar, apartir d'ara adeu a la fisica!!!

PD: Acabare pillant parkinson amb la merda de joc dels clicks del ratoli.... no paso de 208 cawento el k ha fet 230 si ha lluit el kbro, deu ser un expert en el mario party XDD
NGC escribió:Yo estic estudiant informatica i demoment el primer kuatri he fet 3/4, haviam si el seguent faig 4/4 i em poso a estudiar enserio desde el primer dia i no les semanes abans dels finals..... fisica hi havia mig temari k no en tenia npi i al final estudiant les kuatre tardes abans a saco he aconseguit aprobar, apartir d'ara adeu a la fisica!!!

Pero estudia la tarda abans home... jo m'he tret de sobre: metodes numerics, intel·ligencia artificial i xarxes, estudiant la tarda abans [sonrisa]

Ara en serio, aquest any m'ha faltat temps per estudiar (puta UdG que ha suprimit la setmana d'estudi previa) i els examens he tret tots 4 i pico, i he aprovat gràcies a les pràctiques, que son impecables, on les notes anaven de 7'5 o 8 al 10 (inclòs) [sonrisa]

Dema tinc dues recuperacions, espero aprovar, però no les tinc totes... a veure que tal em va...

Un salut
Què collons la tarda abans XDXDXD el matí abans [qmparto]
Jo aquest any porto 4/5 aprovades i una NP ni m'hi presentaré (Llenguatges de programació... lambda surrealisme [qmparto]). He de fer una recuperació de BDD :(
me cago en la puta reforma de Cluny, xD

[jaja] [jaja] [jaja] [jaja]

(tengo unas ganas de que sea mañana noche y pillar una caraja de las buenas...xD)

Saluts [beer]
eTc_84 escribió:Què collons la tarda abans XDXDXD el matí abans [qmparto]
Jo aquest any porto 4/5 aprovades i una NP ni m'hi presentaré (Llenguatges de programació... lambda surrealisme [qmparto]). He de fer una recuperació de BDD :(

En el meu cas son 4/6, que bueno la que falta els d'EINF la tenim com 2 assignatures, pero els de ETIS es una de sola.

Uo... quins records llp, haskell&prolog r00000lzzz. Per cert, l'any passat en villaret (el profe) va arribar a l'examen entra i diu:
Carai, selecció natural

Es que tela, ens vam presentar 8 de 20 o 30 persones, i en vam aprovar la meitat, això l'examen, a la pràctica en van aprovar més. Fins i tot un company de classe va aprovar, i es va equivocar a l'hora de posar la nota a la llista, així que el pavo ni revisió ni res, es va presentar a la recuperació i va hi treure una MH [+risas]
Sort Cafetino [beer]

Jo tinc al dissabte (si, en dissabte XD) exàmen d'estadística. A vere que tal.

Per cert, també tinc una GeForce 4 XD. Va substituir una TNT2 ja que no podia jugar al GTA 3 en condicions [carcajad]

Shinra hades # lspci | grep VGA
0000:01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation NV18 [GeForce4 MX 440 AGP 8x] (rev a4)

Salut!
Cafetino escribió:Uo... quins records llp, haskell&prolog r00000lzzz. Per cert, l'any passat en villaret (el profe) va arribar a l'examen entra i diu:

Es que tela, ens vam presentar 8 de 20 o 30 persones, i en vam aprovar la meitat, això l'examen, a la pràctica en van aprovar més. Fins i tot un company de classe va aprovar, i es va equivocar a l'hora de posar la nota a la llista, així que el pavo ni revisió ni res, es va presentar a la recuperació i va hi treure una MH [+risas]

Aquest any estavem matriculats 10 persones, però mai van passar de 7 persones a classe...
En Villaret és un crack, però l'assignatura és [tomaaa]
Juas estadística... que hi hagi sort quelcom!

PD: Formem el club dels de la Geforce 4? [jaja]
eTc_84 escribió:
PD: Formem el club dels de la Geforce 4? [jaja]
carai quin exit, doncs fins fa poc encara tenia la meva MX 460..la vai vendre no fa gaire per 4 duruss XD
Encara vaig tenir una 5700 abans de la 7800GT [babas] [babas]
Joder puto Vampire Masquerade, lo cargo, apreto nueva partida y me sale al escritorio ( se escuchan ruidos raros de fondo), me hace sospechar que son problemas de la targeta de sonido o de la targeta, a saber como lo arreglo.

Voy a hacer algo más productivo.
Jo de gràfiques tinc una Fx5200 o algo aixi, em va costar 45€..xD, i de moment va tirant "bé", pero ahir el ventilador es va tornar boig, va marxar la llum i al tornar estaba funcionant al 100% de velocitat, una mica més i peta...xd
Com suspenguis estadística te tocarà barró jejje per cert , altanto amb els fulls volador qeu se rumoreje que hi ha una plaga XD

quelcom escribió:Sort Cafetino [beer]

Jo tinc al dissabte (si, en dissabte XD) exàmen d'estadística. A vere que tal.

Per cert, també tinc una GeForce 4 XD. Va substituir una TNT2 ja que no podia jugar al GTA 3 en condicions [carcajad]

Salut!
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911