Catalans aixakeuvus xD (#10)

NGC escribió:kin es el millor disc de audioslave??, he escultat unes kuantes cançons i esta guapo.

tenen dos, agafa tots dos, que valen la pena :P. a mi personalment m'agrada molt el segon, el out of exile, pero en el primero tienen cada temazo que estaría mintiendo como un bellaco si lo dejara de citar...

Saludos [beer]

PD: acabo d tener una conversa x el mobil de 45 minutos...me voy a qdar sin cuenta corriente...xDDD
seerj escribió:
tenen dos, agafa tots dos, que valen la pena :P. a mi personalment m'agrada molt el segon, el out of exile, pero en el primero tienen cada temazo que estaría mintiendo como un bellaco si lo dejara de citar...

Saludos [beer]

PD: acabo d tener una conversa x el mobil de 45 minutos...me voy a qdar sin cuenta corriente...xDDD

oido cocina!!

tambe et kedaras sense neurones de les radiacions..... no se k es pitjor [toctoc]
Una pregunta ( soy andalúz ) y por temas de negocios he tenido que tratar con varios catalanes.

¿Existe costumbre de regateo en cataluña? , ¡Por que de varios con los que he tenido que tratar ninguno me ha intentado regatear nada de nada!.
wah_wah_69 escribió:Una pregunta ( soy andalúz ) y por temas de negocios he tenido que tratar con varios catalanes.

¿Existe costumbre de regateo en cataluña? , ¡Por que de varios con los que he tenido que tratar ninguno me ha intentado regatear nada de nada!.

¿Regatear? ¿En tema de facturas por trabajos?
No me suena haberlo visto... nunca...
wah_wah_69 escribió:Una pregunta ( soy andalúz ) y por temas de negocios he tenido que tratar con varios catalanes.

Pues como en todos los lados en mercadillos y sitios así sí.
hombre, en cosas serias no lo he visto nunca.. en temas de trapicheillos si (mercadillos, reventa..) como en todos sitios supongo

PD: Dema penultim examen, aquet si que em fara mal.. [reojillo]
Gracias por responder , quizas me explique mal , he tratado con catalanes por medio del trabajo , pero los temas "de regateo" eran fuera del trabajo.
wah_wah depende del tipo de negocio, yo creo que en cosas extraoficiales si que hay regateo, la pela es la pela jeje

se supone que los catalanes somos buenos negociadores, aunque visto el estatut ya tengo mis dudas :p
alla ens "veurem" keops, us animo a tot a anar-hi i a portar tothom k pogueu, si no ens movem no farem res mai
eso es panfletismo político, pero bueno...si regalan birras contad conmigo... [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Saludos [beer]
creieu necesari anar a la manifestació???
^RöKöKÿ^ escribió:creieu necesari anar a la manifestació???

Totalment, malauradament és el dia de l'aniversari de la meva promesa i [buuuaaaa] no hi podré anar [buuuaaaa]

Crec que serà un dia important per Catalunya i d'aquells que poden marcar història.

Ja va essent hora que els catalans sortim al carrer per Catalunya.

-----------------------------------------------------------------------------------

Que gran el vídeo del Ula amb la canço La Flama d'obrint pas [barret]
creieu que el que s'ha fet no es suficient??? us penseu realment que ens aprovarien l'estatut del 30 de setembre???

no us nego que m'agradaria! però heu de ser concients que també es practicament impossible!
Home, ja va sent hora que els catalans diguem alguna cosa i no em refereixo als polítics.

Ruxii de quin video parles?? link?
jo segurament tb hi aniré :P
keops escribió:Home, ja va sent hora que els catalans diguem alguna cosa i no em refereixo als polítics.

Ruxii de quin video parles?? link?

D'un que han fet ara abans del partit.

Hem sento estafat, no serà de salamanca làrbit aquest ?

Bè, segur que és espanyol, cagun la mare que l'ha parit cawento

Ens foten 30 faltes i no diu res, en fa una el Ronaldinho i al carrer directe, essent la falta al mig del camp.

INependència JA !!!!!
macarrone escribió:wah_wah depende del tipo de negocio, yo creo que en cosas extraoficiales si que hay regateo, la pela es la pela jeje

se supone que los catalanes somos buenos negociadores, aunque visto el estatut ya tengo mis dudas :p

Que no ,que no, segun mi experiencia , a la gente no le gusta el regateo , ¡no me ha intentado regatear nadie!.

- "¿Cuanto pides X?"
- "¡Que tengas suerte!..." Es curioso como todo el mundo dice "que tengas suerte" las mismas palabras!
Ruxii escribió:Hem sento estafat, no serà de salamanca làrbit aquest ?

Salamanca, Murcia, Madriz, Extremadura... total, ens odien a tants llocs ja XDXD
Sort que hi ha els bascs [tadoramo]
i a sobre pita 30 segons abans que acabi el partit LLADRES

No parlo perquè no hem banejin, pero ho cremeria tot.
quina vergonya d'arbitratge, truqueu al 091, ens acaben de robar la copa del rey
I que voleu, d'un tiu nascut al mateix lloc que Aznar?

Arbitratge tercermundista.
P: que vols dir amb tercermundista, espero resposta?
R: hombre sentado [toctoc]
Esta demostrat k nomes ens poden guanyar amb mafies i guarrades.

Tenim el millor ekip, s'acabara demostrant.

Moorrr crema el cotxe de l'arbitre si estas al camp!!!!
gran partit del barça, tenen uns collons de ferro i shan buidat al camp, super deco i super puyol simplement increibles, m'ha fotut molta rabia perdre sobretot despres de com sho han currat els jugadors tot i tenir l'arbitre en contra
macarrone escribió:P: que vols dir amb tercermundista, espero resposta?
R: hombre sentado [toctoc]

[qmparto][qmparto]

Tu tb et sents aludit? Perquè no te n'hauries de sentir XDXD

[qmparto][qmparto]

Et falta l'amenaça d'ignore [jaja]
eTc_84 escribió:Salamanca, Murcia, Madriz, Extremadura... total, ens odien a tants llocs ja XDXD

No tardaries menys si diguessis qui no ens odia? [sati]
Feu un photoshop de l'"arbitre" + hombre sentaoooo XDD
¡Me cagon en todo!

Viva Deco Supercrack.
Cafetino escribió:No tardaries menys si diguessis qui no ens odia? [sati]

Podem posar un calificatiu a qui ens odia... algú té idees? (seieu i penseu) [qmparto][qmparto][qmparto]
llastima que ja estiguem eliminats de la copa. No hi ha dret! Tanta racha i en partits importants la caguem.. Quina por em fa el Chelsea..

En fi, tampoc estic gaire d'humor, que arribo d'examen i se man follat "una miqueta" xD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
home, la copa, important important XD

jo prefereixo no jugar-la, o en el seu defecte que ens eliminin, com ha passat
kurras escribió:llastima que ja estiguem eliminats de la copa. No hi ha dret! Tanta racha i en partits importants la caguem.. Quina por em fa el Chelsea..

Però vas veure el partit ?

T'aseguro que no ens va eliminar el Saragossa no.
Ruxii escribió:
Però vas veure el partit ?

T'aseguro que no ens va eliminar el Saragossa no.
no el vaig veure del tot, sé que hi va haver merder amb l'arbitre. No dic que siguem nosaltres, nomes que tanta racha i un partit important (o relativament, almenys eliminatori) i perdem, i fa si mes no algu de rabia..

Benvingut Ricol, don ets?
La putada es que ens van eliminar per culpa d'un capullo, si haguesim kedat eliminats legalment doncs ok, pero esk va ser un robo descarat....
Bueno haviam si la rabia kporten acumulada els jugadors es converteix en gols contra el at. madrid
Capullo no, un fill de puta, ja li ho va dir Deco [tadoramo]
El que va fer ahir davant de PELÉ no té nom, feia anys que no veia un robatori tant flagrant.

D'altra banda l'equip no es va rendir i va lluitar fins al final contra els elements, cosa destacable.
eTc_84 escribió:D'altra banda l'equip no es va rendir i va lluitar fins al final contra els elements, cosa destacable.

Exacte, i això és el més important, van dur a terme una guerra èpica que sino la van acabar guanyant, va ésser degut a que l'àrit ens va robar descaradament 30 segons, els quals estic segur que sacant la falta hauria acabat en gol.
Ruxii escribió:
Exacte, i això és el més important, van dur a terme una guerra èpica que sino la van acabar guanyant, va ésser degut a que l'àrit ens va robar descaradament 30 segons, els quals estic segur que sacant la falta hauria acabat en gol.

¿Tú vistes el mismo partido que yo? Porque tuvimos bastante suerte de ganar este partido, y la defensa de zaragoza estaba muy bien conjuntada para que le marcasen otro gol. La culpa fue de Rijard por tirar la copa en la ida. En fín, un buen repaso de cara al Chelsea.

Por otro lado que penoso es Gio.
morr escribió:¿Tú vistes el mismo partido que yo? Porque tuvimos bastante suerte de ganar este partido, y la defensa de zaragoza estaba muy bien conjuntada para que le marcasen otro gol. La culpa fue de Rijard por tirar la copa en la ida. En fín, un buen repaso de cara al Chelsea.

Defensa del Saragossa que hauria d'haber quedar sense almenys 2 efectius, tot sigui dit.
Si bueno pero siempre estamos con lo mismo, si aceptamos esto en europa nos van a comer, porque los árbitros son mucho menos severos allí.
morr escribió:Si bueno pero siempre estamos con lo mismo, si aceptamos esto en europa nos van a comer, porque los árbitros son mucho menos severos allí.

Voldràs dir molt menys paletos que en el pais de la pandereta.
a europa...... tambe ens van robar contra el chelsea amb la falta a valdes en el ultim gol del chelsea...
NGC escribió:a europa...... tambe ens van robar contra el chelsea amb la falta a valdes en el ultim gol del chelsea...

Deixa-ho, el morr va anar a una escola on el van obligar a fer les classes en català i no ho entén..
Pero es que no podemos ir siempre de víctimas, unas veces nos roban y otras nos dan, los árbitros son muy malos, es lo que hay. Si bien cuando nos dan "piquem l'ullet" también hay que estar cuando nos roban. En fín, se ha jodido el trébol, pero lo que importa es la Champions coño.

PD: En mi escuela hacíamos un 80% de clases en castellano, más que nada porque como el 90% hablábamos castellano ( en el patio era muy raro escuchar una conversación en catalán), y porque a los profesores se les daba mejor (igual que a nosotros). Eso sí, cuando venían los nazis-inspectores de la generalitat a ver si se cumplía su fascista-ley "ens feïem els murris" y resultaba que la clase era en catalán xDDD.

PD: Ni Henry's ni pollas hay que fichar defensas como Dios manda, que excepto Márquez y Puyol todo lo demás es basura.
Així has sortit [poraki]

Algun FdP ha reportat la meva firma... a veure la resposta, mentrestant, el més gran, [tadoramo]Albert Einstein[tadoramo]

I no és qüestió d'anar de victimes ni osties en vinagre, l'any passat vam quedar fora de la Xampions per un puto calvo d'Adidas, aquest any hem quedat fora de la Copa del gey per culpa d'un presumpte arbitre nascut allà on Aznar. Els fets són els fets, a la lliga es pot remuntar, amb eliminatories NO.
Joder alguien sabe como puedo centrar la firma ( con la canción) y detrás (es decir que se superponga la imagen y la letra) poner esta imagen(con las medidas correctas)?
k tenies de firma etc??

morr si em dius el tamany del k vols la foto te la redueixo, la resta de centrar i tots aixo npi
Imagen
Imagen
[FONT=century
gothic]1st RULE: You do not talk about FIGHT CLUB.
2nd RULE: You DO NOT talk about FIGHT CLUB.
3rd RULE: If someone says "stop" or goes limp, taps out the fight is over.
4th RULE: Only two guys to a fight.
5th RULE: One fight at a time.
6th RULE: No shirts, no shoes.
7th RULE: Fights will go on as long as they have to.
8th RULE: If this is your first night at FIGHT CLUB, you HAVE to
fight.[/FONT]

Imagen

Abans tenia el mateix sense imatges.
Doncs les firmes que s'accepten, 300x200 pixels, vale ja he trobat una que va bé, ara m'interessa lo del superposat i lo de centrar la firma.

Imagen
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811