Catalans aixakeuvus xD (#10)

1, 2, 3, 4, 5, 611
Tredi escribió:Jo també tinc una sony de 4 mpx [looco] , la meva es aquesta , en color blau.

El karting seria una bona idea, aquell que es "indoor", que està aprop de barna, i aixi fotre uns piques amb el tzare, que va de bo.. [qmparto] [qmparto] ;)

El karting esta ente st.feliu i molins de rei, molt aprop de les carpes de st. feliu. Aixo si despres a fer autoestop per anar a casa pk us kedareu pelats XDD o anar fins a molins de rei caminan i colarvos al tren, aixi practiqueu l'esport oficial del pais XDD

Algu pot fer un logo currat i original anticope?? Jo no puc ja k no tinc ni originalitat ni domino gaire el photoshop

http://www.youtube.com/?v=sWEVTRahbBI el video de la polemica de rubianes, llastima k hi han llacunes.
Tmbe hi ha aket http://www.youtube.com/?v=UCAi2GJTwsw
Jo prefereixo anar al paintball, es juga més en equip i haura més "catxondeo" i ens passarem tota la tarda. :D
Ie Ie Ie he aprovat IED XD
Ja no recordava la sensació d'aprovar una assignatura a primera convocatòria de la primera matrícula [qmparto][qmparto]
voto paintball

tredi la meva camara es semblant, pero la teva sembla una mica millor, la portes tu doncs [sonrisa]
pero a ver desgraciados, no es por inmiscuirme, pero cuantos vais a ir al paintball? pa pasarselo realmente bien se ha de ir en grupos de 20-25 como minimo, no es por nada...xDD

Saludos [beer
Hi han llocs que el grup q hi va no és suficient doncs es va un versus amb un grup de desconeguts, q tb esta de puta mare :D
lol, amb la quantitat de gups d'aquestos pro-"España una grande y libre" que andan sueltos, jajaja, id con camaras si haceis versus de esos eh, sobretodo [666] [666] [666]

Salut [beer]
Obrim un fil a misce? Partida de paintball: sel·lecció catalana versus sel·lecció espanyola. Segur que reunim tanta gent com faci falta.

Com a terreny neutral... què tal Gibraltar?
Gerim escribió:Obrim un fil a misce? Partida de paintball: sel·lecció catalana versus sel·lecció espanyola. Segur que reunim tanta gent com faci falta.

Com a terreny neutral... què tal Gibraltar?

[qmparto][qmparto]

Jo voto el pedrot de Juli Vert.
eTc_84 escribió:Jo voto el pedrot de Juli Vert.
Nono, que allò és terreny 100% patri (de la pàtria dels "todo por la pátria").
És veritat, oblidava que Mena i mig exèrcit espanyol va obtenir la seva primera victòria fotent fora els pobres marroquins que van pujar al pedrot amb les canyes a pescar-se el sopar [qmparto]
MADRE MIA DEL AMOR BENDITO MARÍA Y JOSE Y LA MADRE Y PADRE QUE LOS ENGENDRÓ...

en la meva puta vida habia vist un concert com al davui...madre madre madre madre, John Tardy, vull un fill teu xo ja!!!!!!!!! jodo jodo jodo xDDD [360º] [360º] [360º] [360º] [360º]

Saludeaths!!!! [beer]
eTc_84 escribió:És veritat, oblidava que Mena i mig exèrcit espanyol va obtenir la seva primera victòria fotent fora els pobres marroquins que van pujar al pedrot amb les canyes a pescar-se el sopar [qmparto]
I què n'opineu de Perpinyà com a terreny neutral?
Bones, soc barceloní, què hi ha?
Benvingut, bulbastre. Entra i posa't còmode en el fil amb més tarannà, seny, rauxa, gresca i xerinola de tot EOL.

PD: Paquito Chocolatero Tostadora...[qmparto][qmparto][qmparto]
Gerim escribió:I què n'opineu de Perpinyà com a terreny neutral?

Perpinyà és terreny de terroristes [alien]

[poraki]
Benvingunt bulbastre..

La ostia quina nevada! Ahir vam na a sopar i en tornant casi me la piñu amb el coxe. Mai havia conduit en aquestes condicions, l'ABS nava que treia fum.. [mad] En una curva se men va na del darrere i vai quedar a laltre carril..arriba a venir algu altre..No s'han de lamentar desperfectes per sort
A Terrassa també esta nevant des de fa un parell d'hores.
Al meu poble tambe esta nevant desde fa un parell d'hores, pero ara ja esta parant, kina putada podria seguir aixi tot el dia.
Aqui a Lleida ha fotut un amago de nevar al mati, però re. Amb prou feina ha pintat el carrer.

Salut
Juur, ahir va estar nevant , una mica pel mati, una mica per la tarda i per la nit..pero no es va quedar..i ara m'acabo d'aixecar i està tot blanc [looco]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
cagum deuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!

m' he canviat a Jazztel(20MB) i fot una setmana que no tinc linia!!!!!!
Ara he entrat a una de les xarxes wifi ke pillo desde casa [sati]
A veure k dura sense k em pillin, almenys fins dilluns o dimarts q suposo ja tindre inet a casa again.

pd. SI, soc bo conduint/pilotant, us reto a tots (snaking inclos XD ) (només tinc l'inconvenient del pes, pero es bo donar avantatge als aspirants a derrotarme) ratataaaa

pd2. no m he pogut barallar a misce aquets dies,quina rabia grrrrrrrrrr

pd3. etc, ets la reostia postejant a misce XD m has de fer classes a la pròxima kdd que de 'major' vull ser com tu
xD axo em preguntu io tambe..
El sr pilot o va explicar en un post, es com fer el que fan les serps per moure's amb el cotxe en una recta o algo aixi.
lu k feia en schumi quan guanyava una cursa? (quins temps.. xD)
Tredi escribió:El sr pilot o va explicar en un post, es com fer el que fan les serps per moure's amb el cotxe en una recta o algo aixi.

és serpentejar aconseguint miniturbos en el MarioKart XD.

pd no crec que serveixia la realitat [666]

pd. jo prefereixo karts i calçots. Només accepto paintball si l'altre ekip es el dels fatxilles de misce [poraki]
tzare escribió:

pd. jo prefereixo karts i calçots. Només accepto paintball si l'altre ekip es el dels fatxilles de misce [poraki]

I en akets cas jugant amb armes de veritat i no mariconades com les pistoles de pintura, no? [uzi] XD XD XD XD XD

Per fer snaking haure de desactivar el control de traccio del meu mclaren mp4-20 XDDD
Ei, nens, apunteu un altre català per aquí...

Cagun la nevada del collons, amb el fred que fot he agafat un refredat d'aquells grossos ><
NGC escribió:
I en akets cas jugant amb armes de veritat i no mariconades com les pistoles de pintura, no? [uzi] XD XD XD XD XD

No em facis parlar tontu XD

pd. benvingut Lee_Chaolan
ja en pots posar un altre..................
tzare escribió:pd2. no m he pogut barallar a misce aquets dies,quina rabia grrrrrrrrrr

Ja deia jo que trovaba a faltar el suport d'algu de vosaltres en las meves barallas amb la facciò ultradretana de EOL [decaio] [decaio]

-
L'altre dia vaig sentir a RAC1 que -no se si era la Generalitat- volia pactar amb Aragó per retornar alló que reclamen de les esglèsies, i que la gent eclesiàstica de Lleida hi estava en contra... si algú troba la notícia i li vol plantificar a -ja sabem tots qui XD- i fotre merder a Misce.. [jaja]

M'imagino el títol.. "El gobierno de Catalunya devuelve los papeles a sus propietarios"

I acabant amb un que n'aprenguin [jaja]
Aqui han possat(jo també) unes fotos de la neu d'ahir a Terrassa i a Rellinars.. [jaja]
MIRAD EL PERIODICO XDDD

Caja murcia y el ayuntamiento murciano subvencionan una obra teatral que se interpreta por andalucia y murcia sobre la historia del mago de Oz pero satiirizando la bruja de la obra como si fuera el Estatut de Catalunya o algo asi, xDDD no tiene desperdicio...Luego dicen que no hay españa casposa, medievalesca y simplemente subnormal...Claro, Claro....xDDDDDDDD, a veces, ser medio murciano me da nauseas...

Salut [beer]
elperiodico escribió:LA REFORMA ESTATUTÀRIA // LES CAMPANYES >> REPORTATGE
La bruixa dolenta de l'Estatut

• Una versió de l'obra infantil 'El mag d'Oz' satiritza els catalans i Zapatero per terres murcianes i andaluses
• El muntatge està sufragat per Cajamurcia i l'ajuntament murcià, sota control del PP

Imagen
Blaugrana El Rei dels Micos Voladors, amb els colors del Barça a les ales, empresona la virtuosa Dorita i els seus. Foto: SERGIO CARO

Imagen
Dolenta dolentíssima La malvada Bruixa de l'Oest sospira per assistir al ball d'inauguració de l'Estatut. Foto: SERGIO CARO
+ informació

NACHO PARA
ALMERIA

La malvada Bruixa de l'Oest parla amb marcat accent català, s'autoproclama "presidenta del camp de roselles verinoses", viu en una "terra de perills, arenes movedisses i camins tenebrosos", identificada veladament amb Catalunya, i sospira per assistir "al ball d'inauguració de l'Estatut". Més de 50.000 nens de Múrcia i Almeria ja han escridassat el pèrfid personatge d'El mag d'Oz, en la versió teatral de Lorenzo Píriz-Carbonell, sufragada per Cajamurcia i l'Ajuntament de Múrcia, tots dos sota control del Partit Popular. Teatre polititzat i gratuït dirigit al públic infantil. "Una obra per a nens amb abundants elements de complicitat amb els adults", segons explica la web del Romea, el teatre murcià que ha estrenat i ha produït aquest muntatge.

Fada espanyola
Encara que no s'hi cita Catalunya expressament, la bruixa dolentíssima deixa clara la seva procedència des de la primera aparició en escena. "M'han ordenat que us aniquili. Així m'ascendiran, em convidaran al ball d'inauguració de l'Estatut, un luxe", assegura la bruixa intercalant paraules en català. La fada bona del conte va vestida de rojigualda, com la bandera espanyola, mentre que un dels sicaris de la bruixa, el Rei dels Micos Voladors, l'odiós personatge que aconsegueix empresonar els bons, llueix grans ales blaugrana, els colors del Barça.
"Tan bona que sóc, no sé per què ningú m'estima. Tinc molt de talante per al diàleg", arriba a dir la Bruixa de l'Oest, en una referència velada al president del Govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero. "No em convenceràs amb paraules, ets dolenta", li contesta Dorita, la virtuosa nena que protagonitza el conte. Per rematar l'obra, Dorita mata la bruixa catalana abocant-li a sobre una galleda d'aigua, tota una al.legoria de l'obsessió murciana pel Pla Hidrològic Nacional (PHN), al qual es va oposar Catalunya.
Estrenada el 17 de desembre passat al teatre Romea de Múrcia, l'obra finalitza, demà i demà passat, a El Ejido, una gira per les principals localitats almerienques controlades pel PP, Almeria capital i Roquetas incloses. Els escolars, d'edats entre els 5 i els 12 anys, assisteixen gratis a les representacions, en sessions intensives de dues o tres representacions diàries. "L'estan veient moltíssims nens, més de 50.000 fins avui. N'estem contentíssims", va afirmar Antonio Llama, escenògraf i soci fundador de la companyia murciana Tespis, encarregada del muntatge, després de la representació de dijous passat a l'auditori Maestro Padilla d'Almeria.
En contraposició a la malvada bruixa catalana i els seus sequaços, els personatges que desperten la simpatia dels nens --la nena Dorita, l'Espantaocells sense cervell, el llenyataire de Llauna i el Lleó Covard-- simbolitzen, segons el director de l'obra, "els valors que dignifiquen l'ésser humà: el sentit comú, la tendresa, el valor, la lleialtat, l'amor, la solidaritat, la intel.ligència, el respecte a la vida, la bondat, l'honradesa i la veritat".
Píriz-Carbonell ha definit també la seva versió d'El mag d'Oz, escrita l'any 1900 per Lyman Frank Baum i popularitzada pel musical cinematogràfic de Victor Fleming el 1939, amb Judy Garland en el paper protagonista, com "una comèdia amb molt sentit de l'humor que fascina nens i adults, un conte de fades gairebé modern concebut per entretenir i ensenyar". Però el missatge final és que a la bruixa catalana se l'ha d'eliminar "i així no tornarà a molestar".

Una obra que arrossega
Encara que sembla dubtós que els nens identifiquin la maldat de la Bruixa de l'Oest amb l'accent català i les referències a l'Estatut i al tarannà de Zapatero, aquí queda la reflexió del crític teatral del diari La Opinión de Múrcia, Javier González Soler, publicada el 3 de gener passat: "Això pot sonar a tòpic, però un dels meus fills fa dos dies que està obsessionat amb els personatges del Mag d'Oz, i crec que això vol dir alguna cosa. L'espectacle arrossega el públic infantil".
Cap al final de l'obra, quan el personatge que encarna el Mag d'Oz demostra ser "un impostor que ha enganyat a tothom", el discurs de la virtuosa Dorita, acèrrima defensora de la família, s'assembla molt als recurrents retrets del Partit Popular al president Zapatero: "Aquesta gent bona es mereix un governant de veritat i no un il.lusionista".
El Mag d'Oz, en la curiosa versió de Píriz-Carbonell, tornarà al teatre Romea de Múrcia en 11 noves funcions gratuïtes per a col.legis entre el 7 de febrer i l'1 de març.

Noticia publicada a la pàgina 23 de l'edició de 29/1/2006 de El Periódico - edició impresa Per veure la pàgina completa, descarregui l'arxiu en format PDF

Link a la versió en català

Link a la versió en castellà

Us imagineu el que hauriem de sentir si el cas fos el contrari i l'obra fos promoguda pel tripartit??
Imagen

Ojalá les exploten los cojones [jaja]

I què voleu d'aquesta pseudo-escòria? No dónen per més..

Edit: No hi ha ous de posar la notícia a Misce XD
rubianes cuanta razon tenias
els comentaris de misce sobre en Rubianes em van semblar patètics... Si tots aquets programes de homozapping, buenafuente lu k fan es riure's de tothom, i no per aixo la gent senfada, ja que tot es de broma, i aquest home igual. Per mi es el rei de lhumor..
i allo de "que lo despidan!" ..Que el despedeixin d'on? Si no te cap contracte amb cap programa de la tele ni re, a ell el conviden i prou..
rubianes es dios o en su defecto el putisimo amo y punto, a quien le pike, q se rasque... [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo]

Saludos [beer]
Un altre catala a la llista, jo mateix :DD

Jajaja no veas los murcianos no?? y el otro dia en un foro de ya.com veia algo as icomo boicot a todo lo catalan, turismo y demas....
Que tristes
Benvingut Hagiwara, carai quantes noves incorporacions ultimamentt [oki]
1. Benzo
2. Devil Akuma (Mollet-Barcelona)
3. keo01
4. Alx (Barcelona)
5. ZeusII
6. Nanths
7. Ramza (Barcelona)
8. chiviru (Barcelona)
9. Alod79 (Barcelona)
10. Daredevil (Barcelona)
11. Shin-chan (Tarragona)
12. Viroia
13. sejure
14. Hi-Tek (Valencia)
15. Heracles
16. Spoocky
17. oga2 (Lleida)
18. Serge (Rubí-Barcelona)
19. AnarK
20. ourumov (Barcelona)
21. risaku
22. Minako (Tarragona)
23. Gerim (Barcelona)
24. solita
25. Sebastronius (Tarragona)
26. VySe (Barcelona)
27. hgc (Girona)
28. frodobol
29. sunjamer (Barcelona)
30. Deathline
31. Gendo_hikari
32. bijapi (Mallorca)
33. PepeVelez
34. yippe-kay
35. avadnc (Calafell-Tarragona)
36. focus2k2
37. Shurikn (Barcelona)
38. NoZonE (Lleida)
39. Albertodeoz (Esplugues del Llobregat-Barcelona)
40. Maginet
41. PuMa
42. Xc@t (Barcelona)
43. Locorezz
44. batxero (La Colonia Güell-Barcelona)
45. The Sabbat
46. Almik
47. neverwinter
48. SuperSilvia (Valencia)
49. DAROQUI (Barcelona)
50. atrium
51. PARIKU (Granollers-Barcelona)
52. Sensenick (Valencia)
53. MIKIXX
54. AbeLiyO
55. WyrmCule (Barcelona)
56. Amidala
57. Solid Snake
58. Jata
59. Krytos (Girona)
60. FrutosXP
61. Kingland (Sabadell-Barcelona)
62. MELENSPORT
63. bas
64. Danilo77 (Castellón)
65. CaT_Os_MandRoS (Empordà-Girona)
66. xlaudrup (Sabadell-Barcelona)
67. RadiKl-Z (Alguaire-Lleida)
68. theMyst (Eivissa-Baleares)
69. ado (Barcelona)
70. billyberjas
71. Angelush
72. dos2-team(msx) (Barcelona)
73. quelcom (Lleida)
74. tydus
75. Musice (Barcelona)
76. nitro_x86 (Vallès Occidental-Barcelona)
77. ^bEaViSXd (Girona)
78. keops (Terrassa-Barcelona)
79. JBlaster
80. Deunan Knute (Sant Boi de LLobregat-Barcelona)
81. Hadesillo (Barcelona)
82. nandelbosc (Olot-Barcelona)
83. Khasius BCN (Badalona-Barcelona)
84. exter (Tarragona)
85. Nenita (Barcelona)
86. eTc_84 (Empordà-Girona)
87. wanxu (Sabadell-Barcelona)
88. DiGiJoS (Barcelona)
89. Ganondorf
90. gromenauer
91. say (Barcelona)
92. DANNY (Barcelona)
93. Kaworu (Hospitalet-Barcelona)
94. Silverhand
95. sanches (Barcelona)
96. [Madox] (Sils-Girona)
97. Quanto (Sant Celoni-Barcelona)
98. Ryudo
99. Anderson (Mollet-Barcelona)
100. Nac_eol (Barcelona)
101. UtenA_Tenjô (Parets-Barcelona)
102. ReVeReNdoCaBrOn (Lleida)
103. maniatico (Bages-Barelona)
104. bicman (Castellón)
105. nobu (Barcelona)
106. Troile
107. Crackge (Valencia)
108. Zet (Esplugues-Barcelona)
109. juanjito (Tarragona)
110. Redseek01 (Mallorca)
111. deadpool (Barcelona)
112. DeathMetal (Barcelona)
113. debora19
114. alex399 (Barcelona)
115. Gendibal (Barcelona)
116. GreatXavi
117. PoPi69 (Sabadell-Barcelona)
118. Hiro (Barcelona)
119. ScaliburZ (Alguaire-Lleida)
120. Zeppe
121. samanta2003
122. Darkcaptain (Badalona-Barcelona)
123. cogswap (Barcelona)
124. Ruben~nebuR (Tarragona)
125. txavi
126. AkiraSan (Mallorca)
127. nene dr barrio (Barcelona)
128. gammateruo
129. BiØhAzArD (Terres de l'Ebre-Tarragona)
130. Kei (Reus-Tarragona)
131. kurras (Girona)
132. mauleTTT (Sant Quirze del Vallés-Barcelona)
133. Hieishin (Mataró-Barcelona)
134. Cafetino (Salt-Girona)
135. Stiletto (Sabadell-Barcelona)
136. xtc (Terrassa-Barcelona)
137. Oska (Platja d' Aro-Tarragona)
138. ricker (Terrassa-Barcelona)
139. Vagabond (Reus-Tarragona)
140. ahroun (Reus-Tarragona)
141. Nocrala (Lleida)
142. ZáNàrKänD (Barcelona)
143. Baldur
144. Skuall18 (Blanes-Girona)
145. KoRn_BCN (Barcelona)
146. seerj (Barcelona)
147. Thirtey (Barcelona)
148. Arriko Txely (Barcelona)
149. Kefalegereta (Barcelona)
150. Tredi (Terrassa-Barcelona)
151. teesala (Girona)
152. backardit (Barcelona)
153. Costos (Balaguer-Lleida)
154. oskitar (Barcelona)
155. Pirri91 (Pont Major-Girona)
156. kuksool (Sant Feliu de Llobregat-Barcelona)
157. Gaara_sama (Montjuic-Girona)
158. Ruxii (Sant Quirze del Vallès-Barcelona)
159. Campero (Figueres-Girona)
160. tzare (Sabadell-Barcelona)
161. Zackar (Sant Cugat del Vallès-Barcelona)
162. Triger (Menorca)
163. Nandes (Barcelona)
164. galle (Reus-Tarragona)
165. Xar (Sant Andreu-Barcelona)
166. NiXeR (Hospitalet de Llobregat-Barcelona)
167. sacky20 (Cornellà de Llobregat-Barcelona)
168. n30killer (Terrassa-Barcelona)
169. ssmeagol (Mollet del Vallés-Barcelona)
170. BoXy (Vilassar de Dalt-Barcelona)
171. u1025425 (Girona)
172. o1o (Terres de l'Ebre-Tarragona)
173. jguillemi (Barcelona)
174. PALOFIU (Barcelona)
175. CaMaRaDa (Mataró-Barcelona)
176. lo_Cunyat (Mollerussa-Lleida)
177. REDIMER (Badalona-Barcelona
178. kanchi (Barcelona)
179. Gectrack (Barcelona)
180. Jaume Lorente (Sabadell-Barcelona)
181. lidita15 (Sta Perpetua-Barcelona)
182. Ka|ist0 (Lleida)
183. VenoMPS (Blanes-Girona)
184. GRAYFOX_McCLOUD (Cornellà-Barcelona)
185. sobrat (Rubí-Barcelona)
186. FuTuRe_wOrLd (Barcelona)
187. Llucia (Mallorca)
188. central98 (Valencia)
189. MinDoLeTa (Alicante-Valencia)
190. xavillin (Valencia)
191. Daedin (Barcelona)
192. Saito (Mataró-Barcelona)
193. Stilzkyn (Barcelona)
194. suloku (Tarragona)
195. o:_"Aliena"_:0 (Parets del Vallés-Barcelona)
196. SaaMTricK (Sant Cugat del Vallés-Barcelona)
197. CCP Pluto (Barcelona)
198. KaSgHaR (Tarragona)
199. G0RD0N (Barcelona)
200. raziel (Martorelles-Barcelona)
201. DevilKenMasters (Barcelona)
202. Station2
203. shingi- (Olot-Girona)
204. ZholvaX (Esparreguera-Barcelona)
205. gojesusga (Barcelona)
206. Inhumano (Mallorca)
207. DJ Deu (Gavà-Barcelona)
208. Eleanor (Sant Celoni-Barcelona)
209. o.OSephirothO.o (Hospitalet-Barcelona)
210. Krap (Valencia)
211. Capde
212. NGC
213. NiCrOmAnTe (Tarragona)
214. Space
215. Knight (Tarragona)
216. Teniente Dan (Alicante)
217. Sasuke13 (Esplugues del Llobregat-Barcelona)
218. Papeitor (Tarragona)
219. garbagecrystal
220. sca15 (Sant Boi de Llobregat-Barcelona)
221. morr (Barcelona)
222. WiZ4rD (Sils-Girona)
223. FEATHIL (Valencia)
224. Juanji_^ (Sant Just Desvern-Barcelona)
225. don-listo (Castellon)
226. pechelin (Anna-Valencia)
227. cenizes (Manresa-Barcelona)
228. JoRdiMaTa (Barcelona)
229. BrK
230. onlyacr2 (Badalona-Barcelona)
231. wil (Guille d'Olot-Girona)
232. macarrone (Sabadell-Barcelona)
233. Don Fum (Premià de Mar-Barcelona)
234. evelyn (Mataró-Barcelona)
235. Soñador (Barcelona)
236. Snak (Barcelona)
237. Ps2_OnE (Girona)
238. viericrespo (Ripollet)
239. BloodAge (Eivissa)
240. Iori007 (Figueres-Girona)
241. Diabolus (Barcelona)
242. pmauri (Tarragona)
243. TechBcnKra (L'Hospitalet de Llobregat-Barcelona)
244. Evil Kairi (Barcelona)
245. EL PIxXxA (Barcelona)
246. ElDaxter (Mollet-Barcelona)
247. pirateo (Barbera del valles-Barcelona)
248. DiGiCharatFan (Torelló-Barcelona)
249. TrondTheiM (Barcelona)
250. lumuk (Barcelona)
251. The Ninja (Maresme-Barcelona)
252. metall (La Cava-Tarragona)
253. ai2bo4 (Reus-Tarragona)
254. MunsoNN (Barcelona)
255. Piksu (VilaRodona-Tarragona)
256. josemci (Terres de l'Ebre-Tarragona)
257. tube (Martorell-Barcelona)
258. pablosales (Castelló)
259. manolic (Manresa-Barcelona)
260. Spitonline (Girona)
261. ArT (Sant Joan D'Espí-Barcelona)
262. ottaku10 (Sant Joan D'Espí-Barcelona)
263. Nighty (Mataró-Barcelona)
264. Shin (Hostalric-Girona)
265. blady666 (Cubelles-Barcelona)
266. RaCMaX (Crevillent-Baix Vinalopó)
267. Gotham28 (Cornella de Llobregat-Barcelona)
268. BdM (Bellmunt del Priorat)
269. Mark R. (Tarragona)
270. chordimarti (Barcelona)
271. cervatillo1985 (Rubí-Barcelona)
272. alesinho (Barcelona)
273. skirep (Sabadell-Barcelona)
274. MultiMediaStorm (Rubí-Barcelona)
275. lopezMK (Valencia)
276. DHX (Viladecans-Barcelona)
277. llorllo (Valencia)
278. taxmania
279. DeSi-DS (Barcelona)
280. o0firestarter0o (Barcelona)
281. iNwOrZt
282. nickyRAYDEN (Alacant)
283. pixatintes (Figueres-Girona)
284. Williams (Benicassim)
285. kiuk (Barcelona)
286. Soyu (Mataró-Barcelona)
287. paaldu (Valencia)
288. Kiwoore (Premia de Mar-Barcelona)
289. Datakey (Premia de Mar-Barcelona)
290. Jeil (Barcelona)
291. Deku
292. Ringu (Lleida)
293. nem (Eivissa)
294. Zeenek
295. Norris (Sant Joan Despí-Barcelona)
296. kimba (Rubí-Barcelona)
297. l_Ale_l (Crevillent-Alacant)
298. Sgt Winters (Girona)
299. Talibán_Banana (Valencia)
300. Paboh (Badalona)
301. melkhior (Caldes de montbui-Barcelona)
302. Knight_85 (Barcelona)
303. OtaKing (Barcelona)
304. ÑeK (Blanes-Girona)
305. Amano Jacu (Barcelona)
306. nyaaa (Reus-Tarragona)
307. Uoho (Badalona-Barcelona)
308. Vadeu (Mallorca)
309. antars (Otos-Valencia)
310. Stiffmaister (Barcelona)
311. HannibalCanibal (Esparreguera-Barcelona)
312. wildchild_bcn (Hospitalet-Barcelona)
313. Alien22 (Aiguaviva-Girona)
314. marcusuke (Mataró-Barcelona)
315. mutter_6969 (Manresa-Barcelona)
316. maximo_exponent (Badalona-Barcelona)
317. druid keltac (Barcelona)
318. Cradle (Barcelona)
319. Jaymz (Badalona-Barcelona)
320. Kimimaro
321. Saint Seiya
322. FIGANE (Barcelona)
323. Reverend (Barcelona)
324. vidgerey (Lleida)
325. ismal (Canet de Mar-Barcelona)
326. d4rkb1t (Castelló))
327. UnderG (Lleida)
328. KORN21 (Barcelona)
329. GILIPOTTER (Barcelona)
330. FaReN (Valencia)
331. fagotero (Sitges)
332. BeaKManiak (Sabadell-Barcelona)
333. Baraka666 (Valencia)
334. MyZrAs (Calafell-Tarragona)
335. Dalkarian (Vic-Barcelona)
336. Quber (Viladecans-Barcelona)
337. CHANQUETE_FFXI (Barcelona)
338. Ac1d0_c0rr0s1v0 (Sabadell-Barcelona)
339. sgaesux
340. Luna (Torredembarra-Tarragona)
341. nomg (Granollers-Barcelona)
342. oscarmu (Lleida)
343. junchan (Barcelona)
344. roenick34 (Barcelona)
345. Lenut (Terrassa-Barcelona)
346. adropas (Barcelona)
347. Ivaner (Mallorca)
348. Tanwo ((Manresa-Barcelona)
349. zuper (Barcelona)
350. dark_mousy (Sant Boi de Llobregat-Barcelona)
351. Eto0 (Mallorca)
352. Urko (Gava-Barcelona)
353. rugoso (Mollet-Barcelona)
354. lordsade (Vallbona-Barcelona)
355. Killerfrank (Martorell-Barcelona)
356. Inotalas (Barcelona)
357. Henky (Roda de Barà-Tarragona)
358. Dan_4 (Barcelona)
359. NSND (Badalona-Barcelona)
360. Sir Alucard
361. TheJauri (Palau-solità i Plegamans-Barcelona)
362. escufi (Tarragona)
363. xtrullas (Barcelona)
364. kking
365. Aerox (Sant Carlos de la Rapita-Tarragona)
366. Goblinucho
367. PeN (Barcelona)
368. oscuros (Barcelona)
369. aGua (Girona)
370. gErald (Reus)
371. MELISH
372. misterluis (Valencia)
373. Wolfstein (Badalona-Barcelona)
374. ^RöKöKÿ^ (Barcelona)
375. Noxtromo (Barcelona)
376. dacappo (Castellón)
377. HaScHiPU (Barcelona)
378. SeminatoR (Lleida)
379. HUOPO (Barcelona)
380. You FouR yoU
381. Galderic
382. ZAck211 (Xativa-Valencia)
383. F=m·a (Barcelona)
384. eboke (Barcelona)
385. drak3r (caldes de montbui-Barcelona)
386. Aya_cat (Barcelona)
387. franz (Valencia)
388. Nitgolfa (Sant Carles de la Ràpita-Tarragona)
389. bulbastre (Barcelona)
390. Lee_Chaolan
391. eyeball
392. Hagiwara (Barcelona)

Catalans adoptius:

1. Kailos (Canarias)
2. Cal Evans (Malaga)
3. El_RapEro (Murcia - A este acosadle a MP's en catalan, quiere aprenderlo ^^)
4. [Lande]

Espanyols que per res del mon volen ser catalans:

1. _WiLloW_ (Oviedo)
2. FrisKo (Sevilla)
3. Harry Mason
4. manporrero (Barcelona. Per sort ara viu a Almeria)

Un saludo
DiGi,
eyeball escribió:ja en pots posar un altre..................
entre Lee_Chaolan i Hagiwara, ja hi era o te las dexat? io lhavia apuntat..
Desde que em vaig apuntar jo (dintre de poc fara un any crec) fins ara casi s'ha doblat la llista.

Ni han uns kuants de la llista k estan morts en combat com el f=m*a
NGC escribió:Ni han uns kuants de la llista k estan morts en combat com el f=m*a

Abans era Imtothep_bcn, no sé si és a la llista...
Doncs que si mirem de quan em vaig apuntar jo XDXDXD farà un any i mig o així... encara abans del ban [sati], jo sóc el 80 i escaig... quatriplicat :O

El [_Lande_] no sé que hi fot a la llista, és pitjor que l'Acebes.
LA REFORMA ESTATUTÀRIA // LES CAMPANYES >> REPORTATGE
La bruixa dolenta de l'Estatut

• Una versió de l'obra infantil 'El mag d'Oz' satiritza els catalans i Zapatero per terres murcianes i andaluses
• El muntatge està sufragat per Cajamurcia i l'ajuntament murcià, sota control del PP
[qmparto][qmparto][qmparto]

Riure és bó per a la salut.

keops escribió:Us imagineu el que hauriem de sentir si el cas fos el contrari i l'obra fos promoguda pel tripartit??
Els del tripartit són nazionalistes catalans (no oblidem la z), d'aquí a poc temps marcaran els "no-nacionalistes" (sic) amb estrelles de david, estem tots amb un rentat de cervell producte de les ikastoles i dels nostres polítics que ens derformen l'autèntica visió de la realitat, que som uns victimistes, i... segur que em deixo alguna cosa...
Et deixes que som uns lladres i uns egoistes, que robem els diners i l'aigua a Extremadura, Andalucia i Murcia.
I que fem boicot als productes espanyols, el boicot nomes el poden fer ells. [qmparto] [qmparto]

Per cert, heu vist això:

Imagen

Imagen

Imagen

Els de l'ALcampo no aprenen [qmparto] [qmparto] primer promocionaven el boicot a productes catalans amb lo que la gent els boicotejava aquí i ara fan això i els boicoteja'n a las españas [qmparto] [qmparto]

Ho he trobat als foros de stopestatut, no els visiteu si no voleu llegir begenades.
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611