kurras escribió: una cosa es que no es pugui fer i laltra que no es faci... xD
io personalment quan vai ben taja no em paru a pensar si es pot pixar al carrer o no...
no, si jo ho fare igualment, el q pasa es q si tenxampen son 120 euros q has dapukinar...aixó es indignant...testas ofegant amb un gapo i nol pots tirar, o tel trages ot mors ofegat en les teves porpies mucositats...que majo el Clos de MERDA, xD.
NGC escribió:Obituary, que token akets? (pot ser bo pk llegint els concerts k has anar...)
Yo volia anar al concert helloween k vn fer a razzmatazz pero no vaig poder al final
, enkra k no se k tal esta ara helloween.... algu sap si gammaray vindra aket any?
Un mes abans de Helloween va tucar gamma ray jajaja, que també vai anar ^^. Aquest añ diuen q faran una gira de Helloween reunion, amb en Deris, en Hansen i en Kiske
Obituary fan l'anomenat Old School Death Metal, es a dir, els inicis del death metal, molt thraserus i amb molts tocs que fan recurdar una mica el punk d'antanyu i tal...
No tenen res a vore amb Helloween, si tagraden Motörhead, Sepultura, Metallica, Pantera, Testament i tot aixo pot arribar a agradarte aquesta gent, son un dels pares del genere a demés ^^
Aqui tens un vidio per vore'ls, no es el millor tema, xo es el que hi ha...son tralla, eh, no son nimiezes aquesta gent.
http://www.hdpvidz.com/cgi/getfile?action=get&file=obituary-insane-MuD-HDP.mpg&code=F284B472389C5AC554D8AE
Saluts