Catalans aixakeuvus xD (#10)

1, 2, 3, 4, 511
En les ultimes setmanes hi han dos coses que per a mi s'han malinterpretat, una es el cas l'iu forn. Ara el bono (no u2) li ha fotut una dnuncia per di k les mares dels militars eren unes putes quan en relaitat en el text posava que les putes eren les mares dels militars colpistes.

UN altre cas es la paranoia mental que hi ha ara amb el racisme al futbol, el que haurien de fer es agafar i multar els subnormals que insulten a l'estadi i no enfocar a persones soles que no han dit res com en el cas clemente, la frase que va dir de que els que insulten son els que baixen del arbre es pot aplicar tant a blancs a negres, com a extraterrestres, pero no com k resulta k es samuel eto'o i es negre llavors es insult, si hagues escupit vanbommel no seria insult.....

Cada dia em fot ems fastic akesta societat de merda, on els mitjans son tots una porkeria, molts intoxicats amb les mentides i merda del pp on no foten res per afavorir res sino per crear un estat de crispacio, demagogia, mentides,... que despres es com un virus i la gent ingenuament s'ho creuen. Amb els papers de salamanca es pot veure clarament, en el cqc van i entrevisten a la gent de salamanca preguntan pels papers i hi havia de tot gent a favor i gent en contra del retorn i despres hi havia un tercer esser viu de mentalitat troglodita que engendraven el cos de dona vella i carca que anaven insultant i agredin a la gent k deia que els papers havien de tornar, lo millor es l'insult k deien a la gent k defensava el retorn, "catalanes!!!"

El que hauriem de fer tots els catalans d'aki es obviar els posts anticatalans k van penjant cada dos dies, es la millor arma, perque els hi fara mes mal que no diguem res pk no ens podran replicar ni insultar i s'acabaran cansant i veien com esta el corral sempre son els mateixos els que estan en akets post. Que pensin el que vulguin, si prefereixen viure en una gran mentida mes endavant s'acabaran ostian sols.
NGC escribió:El que hauriem de fer tots els catalans d'aki es obviar els posts anticatalans k van penjant cada dos dies, es la millor arma, perque els hi fara mes mal que no diguem res pk no ens podran replicar ni insultar i s'acabaran cansant i veien com esta el corral sempre son els mateixos els que estan en akets post. Que pensin el que vulguin, si prefereixen viure en una gran mentida mes endavant s'acabaran ostian sols.

Cert, això és el millor que es podria fer per tal de calmar les feres, i de pas els ensenyem el nostre famós "seny" XD

Vagi bé [ginyo]
Juas, avui m'han donat l'examen qu vaig fer dimcres passat i e tret un putu 10! [mad] , de nota mitja tinc un 9 al credit(ADGE), a veure si segueix aixi.. :p
Felicitats pel 10, aleshores pots tenir credits gratis si et donen MH, no?

El que mola d'una nota es que t'esperis menys nota i puf sorpresa, a mi ma pasat, a un examen estava desitjant k fos aprovat, jo creia k seria un 6 pero mai se sap i puf 7.5 jeje, aixo si espero k no s'inverteixi pk hi ha una asignatura k espero aprobar i crek k sera pels pels, pero bueno mentre s'aprovi ja en tinc prou.

Un credit = x hores, algu em diu el valor de x?? esk no se a kuantes hores ekival. Son iguals els credits de la upc als de la ub,... Una chorrada pero bueno, a la upc l'any es parteix en kuatrimestres mentre que a la ub es pareteixen en semestres, i al cap i a la fi en realitat de clase es fan tres mesos + examens
Un credit són 10h si no m'equivoco, però em sona que el Tredi fa un mòdul, i no sé si funciona igual...

Felicitats pel 10.. jo fa que no veig un 10.... [idea] des de Mates de primer de Batxillerat [qmparto], quan encara estudiava i era un alumne aplicat :P

D'altra banda, avui no hi ha fil d'anticatalanisme... avui li devia tocar a en morr obrir-lo [sati]

Edit: Per cert Tredi, a veure si posteges la frase de la firma amb *, que amb el teu permís la copiaré i me la posaré a la meva també... bilis bilis [looco]
juer, felicitats xl 10 Tredi, fa cachu que no en veig cap..
Com a molt un 9 de calcul lany passat..
Gracies a tots, jeje [ginyo]

[*color=yellow]Al cel hi[/color][*color=red] ha est[/color][*color=yellow]relles, al[/color][*color=red] mar aigua[/color][*color=yellow] salada, i[/color] [*color=red]al cor del[/color][*color=yellow]s catalans[/color] [*color=red]la senyera[/color] [*color=yellow]i l'estelada[/color]

Aqui està la firma, :p

Jo ara faig un modul, i els credits duren, uns 90hores, altres 60 hores, d'altres 100 i pico d'hores, aixó depen del credit.
Aquest es el segon 10 que trec al cicle, l'any passat vaig treure un a Electronica General, i el que no entenc es que es que gent a tret un 1,5 en aquest mateix examen :-?
Jo fa rato k me posat la firma d'en tredi al messenger XDDD tal le vist en el seu primer post le posat com a frase XDDD

edit----

SOn bonissimes les falkes publicitaries dels partits de futbol de rac1, els del minoria absoluta son bonissims. http://www.amicsrac1.net/fonoteca/fonoteca.php?oprog=El Barça juga a RAC1&osecc=Falca&odataini=01-05-2000&odatafin=25-01-2006&oparaula=
Ara que el morr no ens llegeix, m'agrada veure que a Misce la gent comença a estar fins els collons de certes coses.
eTc_84 escribió:Ara que el morr no ens llegeix, m'agrada veure que a Misce la gent comença a estar fins els collons de certes coses.

A que et refereixes? Al "missatge" de tv3?

No sé si ho dius per això però t'asseguro que encara que m'agradi parlar de temes d'actualitat m'estic plantejant de deixar d'intervindre en cap altre fil de misce on surti qualsevol referencia a Catalunya, catalans, etc... perquè això té pinta de no acabar mai. Apart de que sembla que tothom ja té molt clar lo despreciables que som els catalans, amb lo qual tampoc em sembla que pugui guanyar res perdent el temps.

Salutacions a tots!
exacte, no val la pena, que diguin misa
Vagabond escribió:A que et refereixes? Al "missatge" de tv3?

No sé si ho dius per això però t'asseguro que encara que m'agradi parlar de temes d'actualitat m'estic plantejant de deixar d'intervindre en cap altre fil de misce on surti qualsevol referencia a Catalunya, catalans, etc... perquè això té pinta de no acabar mai. Apart de que sembla que tothom ja té molt clar lo despreciables que som els catalans, amb lo qual tampoc em sembla que pugui guanyar res perdent el temps.

Salutacions a tots!

Si, entre altres coses, la gent (no només catalans) ja s'està cansant de tanta manipulació rància i casposa d'alguns sectors en alguns temes, i es nota a Misce, on abans erem quatre rebatent, ara cada cop hi ha més gent que veu les tergiversacions i 'es queixa'.
Però d'altra banda prefereixo seguir sent despreciable segons alguns [beer]

PD: Estàs a la llista? Es que no recordo haver-te vist postejar per aquí i no tinc la llista a mà [sonrisa]

Salut!
eTc_84 escribió:PD: Estàs a la llista? Es que no recordo haver-te vist postejar per aquí i no tinc la llista a mà [sonrisa]

Si que estic. Ara no recordo el número (em fa mandra buscar tio XD) Crec que el cent i poc. I tens raó, vaig postejar al principi, quan em van afegir a la llista, però no he tornat a entrar gairebé des d'aleshores i si ho he fet ha sigut només per fer un cop d'ull i sortir. Suposo que com que ara em començo a sentir "excluït" he hagut de recorrer als meus companys "despreciables" ;)

Bueno, me'n vaig a dinar, que m'estic embolicant massa per aquí i entro a treballar a les tres.

Fins després. [bye]

EDITO: Núm 139 de la llista. Tenia curisitat i he tornat a buscar-me. XD
S'acaba d'aixecar el veto dels documents de Catalunya que eren a Salamanca, ara ja poden anar cap a caseta...
eTc_84 escribió:S'acaba d'aixecar el veto dels documents de Catalunya que eren a Salamanca, ara ja poden anar cap a caseta...

Ya era hora.

Dema nevara!!!!
Demà heu d'anar tots al conert d'Obituary a la Razz 2, això's no's veu sempre, [babas] [babas] [babas] [babas]

Saluts [beer]

PD: Algú em pot explicar per que collons nos piot ni escupir ni pixar al carrer ia???? Q san pensat aquesta gent? de matinada tot caraja que faré? jajajaja

I lo dels monopatins ia es irrisori...com lo de les meuques o els captaires...avui per el centre tothom era al seu lloc de sempre (vease ramblas, plz.catalunya, barrio chino o rda. San Antoni...), com sempre, no se que collons de mania d'estar donant sempre la nota...
seerj escribió:
PD: Algú em pot explicar per que collons nos piot ni escupir ni pixar al carrer ia???? Q san pensat aquesta gent? de matinada tot caraja que faré? jajajaja
una cosa es que no es pugui fer i laltra que no es faci... xD
io personalment quan vai ben taja no em paru a pensar si es pot pixar al carrer o no...
Obituary, que token akets? (pot ser bo pk llegint els concerts k has anar...)

Yo volia anar al concert helloween k vn fer a razzmatazz pero no vaig poder al final [buuuaaaa] [buuuaaaa] , enkra k no se k tal esta ara helloween.... algu sap si gammaray vindra aket any?

Jo estic d'acord amb la llei pero encontra d'alguns detall com no poder anar amb skate o com no permete atropellar els ensuciaparabrisas que et dibuixen un putu cor. [uzi] [uzi]
kurras escribió: una cosa es que no es pugui fer i laltra que no es faci... xD
io personalment quan vai ben taja no em paru a pensar si es pot pixar al carrer o no...

no, si jo ho fare igualment, el q pasa es q si tenxampen son 120 euros q has dapukinar...aixó es indignant...testas ofegant amb un gapo i nol pots tirar, o tel trages ot mors ofegat en les teves porpies mucositats...que majo el Clos de MERDA, xD.

NGC escribió:Obituary, que token akets? (pot ser bo pk llegint els concerts k has anar...)

Yo volia anar al concert helloween k vn fer a razzmatazz pero no vaig poder al final [buuuaaaa] [buuuaaaa] , enkra k no se k tal esta ara helloween.... algu sap si gammaray vindra aket any?

Un mes abans de Helloween va tucar gamma ray jajaja, que també vai anar ^^. Aquest añ diuen q faran una gira de Helloween reunion, amb en Deris, en Hansen i en Kiske [babas] [babas] [babas] [babas]

Obituary fan l'anomenat Old School Death Metal, es a dir, els inicis del death metal, molt thraserus i amb molts tocs que fan recurdar una mica el punk d'antanyu i tal...

No tenen res a vore amb Helloween, si tagraden Motörhead, Sepultura, Metallica, Pantera, Testament i tot aixo pot arribar a agradarte aquesta gent, son un dels pares del genere a demés ^^

Aqui tens un vidio per vore'ls, no es el millor tema, xo es el que hi ha...son tralla, eh, no son nimiezes aquesta gent.

http://www.hdpvidz.com/cgi/getfile?action=get&file=obituary-insane-MuD-HDP.mpg&code=F284B472389C5AC554D8AE

Saluts [beer]
seerj escribió:no, si jo ho fare igualment, el q pasa es q si tenxampen son 120 euros q has dapukinar...aixó es indignant...testas ofegant amb un gapo i nol pots tirar, o tel trages ot mors ofegat en les teves porpies mucositats...que majo el Clos de MERDA, xD.

Tot això ho pots posar en un kleenex i tirar-ho a la paperera, o tirar-ho directament a la paperera [poraki]
D'altra banda, les meves mucositats no intenten ofegar-me, les tinc ben educades XDXDXD
si vas molt borraxu et puc asegurar que he vist més d'un q es muria jajajajajajajajaja [360º], quins records aix xD

Saluts [beer]
heu vist la carta del tejero? aquests espanyols cada dia consegueixen sorprendre'm mes, pero segur que abans comenten el que va dir en rubianes a tv3
I jo que volia proposar que per tocar una mica les bowlings es podia crear un fil a Misce posant que Catalunya era la comunitat que més energia estalviava...
Si és que creem notícies cada dia!
macarrone escribió:heu vist la carta del tejero? aquests espanyols cada dia consegueixen sorprendre'm mes, pero segur que abans comenten el que va dir en rubianes a tv3

quina carta??

edit:

elperiodico escribió:LA REFORMA ESTATUTÀRIA

Tejero coincideix amb el PP en un referèndum sobre l'Estatut davant l'intent d'"enviar Espanya a prendre pel sac"

Agències

Melilla. -- L'extinent coronel Antonio Tejero, expulsat de la Guàrdia Civil per la seva implicació en l'intent colpista del 23-F, demana en una carta publicada pel diari Melilla hoy la celebració d'un referèndum entre els espanyols sobre l'Estatut, davant l'intent d'"enviar Espanya a prendre pel sac".

En la seva carta, titulada ¿Hasta cuándo, Zapatero?, es pregunta, davant "les notícies de les reunions secretes" del president del Govern "i els seus afins" en relació amb la reforma estatutària, "¿qui s'han cregut que són aquesta gent per jugar amb la integritat d'Espanya?".

La definició de Catalunya

Tejero demana que Déu "faci imperar el seny perquè il·lumini el Rei de les Espanyes i que confongui aquells que entreguen la pàtria per 30 vots". L'extinent creu que els negociadors del projecte "no han comptat amb el Rei" i expressa el seu desig que Joan Carles, "igual que va parlar aquell 23-F [del 1981] perquè va esclatar una rebel·lia", també parli ara, perquè "estan intentant trencar la Corona d'Espanya, de la qual és dipositari".

Tejero pregunta també "què és això que Catalunya és una nació", i assegura que no ho és ni ho ha estat mai "ni al preàmbul ni a les tripes de cap document". "¿És que no pararan de llançar-nos vespes perquè se'ns inflin els nassos i tirem pel carrer del mig?", finalitza la missiva.

collons, el que faltava [qmparto] [qmparto] [qmparto]
surrealista tot plegat

per cert, xboxers catalans, agregueu el meu gamertag pel live, es makarrone i ultimament em veureu molt pel doa4
Llavors si token junts gammaray i hellowen seria com tornar a la epoca del keppers of the seven key I & II [angelito]
Bua posar en el mateix sac sepultura i metallica...... metallica m'agrada pero sepultura els odio, asobre eren akets els dropos k tocaben la guitarra amb tres cordes nomes???

Espereu k el blas piñar enkra no ha dit res, sera el proxim en nombrar l'adebacle i la ruptura d'españa.
encara s'aixecaran franco, carrero i primo de rivera a criticar l'estatut

i felip V, es clar xD
...eeee.... no he tingut el que s'ha de tenir per llegir totes les pàgines del tema, però aquí podeu afegir-ne un de català a la llista.
De Sant Carles de la Ràpita, a la frontera gairebé amb el Regne de València i amb l'equip a Tercera Divisió XD
Salut a tots!
macarrone escribió:encara s'aixecaran franco, carrero i primo de rivera a criticar l'estatut

i felip V, es clar xD

I l'Aznar..... ai no.... que aquest encara esta viu....

[/ironic mode]

Un salut
NGC escribió:Llavors si token junts gammaray i hellowen seria com tornar a la epoca del keppers of the seven key I & II [angelito]
Bua posar en el mateix sac sepultura i metallica...... metallica m'agrada pero sepultura els odio, asobre eren akets els dropos k tocaben la guitarra amb tres cordes nomes???

Espereu k el blas piñar enkra no ha dit res, sera el proxim en nombrar l'adebacle i la ruptura d'españa.

mateix sac tenint en compte reminiscencies, que tenen algunes comunes...de totes maneres els metallica d'ara son totalment inferiors a qualsevol cosa que et pugis tirar a sobre...xD

Si no tagraden sepultura dubto que tagradin Obituary jejeje ^^.

I si, tan de bo tornessin els helloween dels keepers...que a mi el power en general no magrada, xo helloween fins al keepers tan too wenorros xDDD (una mica :P).

Nitgolfa, benvingut, que aquesta gent son uns maleducats xDDD

Saluts [beer]
Eii gentt! Acabo d'arribar de la revisio de lexamen que vai suspendre..
He entrat amb un 4,4 i n'he sortit amb un 5,2!!! He aprovat!! [barret] [barret] [barret]
Jue encara no mho crec.. Quin aliviuu
Paseuvos per aquesta enquesta que m'he trobar a la pagina del CAC:

ma resultat interesant :

http://www.audiovisualcat.net/recerca/informeopiniopublica2005.pdf

sobre tot mireu lo de ¿ "l'ha ofes algun comentari en alguna tv radio ? ¿ quina ?
misterluis escribió:Paseuvos per aquesta enquesta que m'he trobar a la pagina del CAC:

ma resultat interesant :

http://www.audiovisualcat.net/recerca/informeopiniopublica2005.pdf

sobre tot mireu lo de ¿ "l'ha ofes algun comentari en alguna tv radio ? ¿ quina ?

No se perquè pero he endevinat quines eren..... X-D

Apart, la veritat es que no m'extranya, per televisio estan aquesta colla de sensacionalistes i la campos de danpena3 i per l'altra banda tenim el cures i el "gran amic" dels catalans.

Un salut
Cafetino escribió:Apart, la veritat es que no m'extraña, per televisio estan aquesta colla de sensacionalistes i la campos de danpena3 i per l'altra banda tenim el cures i el "gran amic" dels catalans.

T'has guanyat un clatellot per la enye aquesta XD
Cafetino escribió:Quina enya [sati]

La que hi ha en el meu quote [poraki]
Ah, vols dir la que has posat tu per tocar la moral [poraki]

PD: Que bonic es l'spam :p
Hi ha una prova irrefutable... tu has editat més tard que no pas jo havia postejat [sati][sati]

Demà podem anar al pans&company de Girona a veure si tenen cartes en perfecte català gironí, ja que acabem els examens haurem de montar bulles a Misce!
kurras escribió:Eii gentt! Acabo d'arribar de la revisio de lexamen que vai suspendre..
He entrat amb un 4,4 i n'he sortit amb un 5,2!!! He aprovat!! [barret] [barret] [barret]
Jue encara no mho crec.. Quin aliviuu

Enhorabona :). En cas de dubte o situacions límit s'ha d'anar sempre a revisió [beer] [beer]

Salut!!
eTc_84 escribió:Hi ha una prova irrefutable... tu has editat més tard que no pas jo havia postejat [sati][sati]

Demà podem anar al pans&company de Girona a veure si tenen cartes en perfecte català gironí, ja que acabem els examens haurem de montar bulles a Misce!

Doncs no seria mala idea fer una petita quedada post-primera ronda d'examens :p

Encara que jo voto per buscar algun lloc en que nomes ens atenguin en perfecte castella i despres queixar-nos a misce a veure que ens diuen alguns [sati]

Un salut
quelcom escribió:
Enhorabona :). En cas de dubte o situacions límit s'ha d'anar sempre a revisió [beer] [beer]

Salut!!
asiess, per cert no veig el teu avatar... Es cosa meva? Nomes es el teu que no veig..
Benvingut Nitgolfa! Passa que al fons hi ha lloc ;).

¡Felicitats kurras! [beer]

kurras escribió: asiess, per cert no veig el teu avatar... Es cosa meva? Nomes es el teu que no veig..
Jo tampoc...

Què us sembla si anem fent un pensament sobre la 2º kdda catalans aixakeuvus?
Fem un pensament doncs, nem proposant possibles plans i un cop decidit, es busca el lloc adient.

Propostes per a la II Trobada de Catalans Aixakeuvus:

- Calçotada (em va agradar la idea)
Gerim escribió:Benvingut Nitgolfa! Passa que al fons hi ha lloc ;).
Què us sembla si anem fent un pensament sobre la 2º kdda catalans aixakeuvus?

No seria una mala pensada ara que d'aqui poc s'acaben els examens....
pero aixo sí, que no falti una camara i una delegacio de la cope pintada [sati]

Un salut
Jo es que... els calçots no em criden gaire l'atenció... encara que sempre puc menjar una altre cosa i ja està. [/heretge]

Per altra banda també crec que és imprescindible que el lloc on anem tingui delegació de la COPE.
jo mai he menjat calçots, tampoc se si m'agradarien, pro com es tant català em feia gracia [jaja]

proposeu doncs
A mi els calçots tampoc em fan molta gracia.. [burla3]

Encara queda el karting i el paintball...nose, a mi tan més...aixo si, en aquesta jo portare la camera per fer fotos..que sino, ningú porta res .. [decaio]
jo podria portar camera, una sony de 4mpx

tampoc he nat mai als karts ni al paintball, pero totes dues coses m'atreuen
Jo també tinc una sony de 4 mpx [looco] , la meva es aquesta , en color blau.

El karting seria una bona idea, aquell que es "indoor", que està aprop de barna, i aixi fotre uns piques amb el tzare, que va de bo.. [qmparto] [qmparto] ;)
Sí, però al tanto no feu snaking en les rectes, que sinó s'enfada i ja no t'adjunta [poraki].
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511