Catalans aixakeuvus xD (#10)

1, 2, 3, 4, 511
Juuur, jo am retard...Felicitats Keops!! [fies] [fies]
PuMa escribió::(

He posat el tema a feedback aviam que diuen.

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=504314

Eh eh no facis venir al pesat aquí ara a donar explicacions que es creguin a casa seva [sati] XD

Per cert, és molt divertit cabrejar-los [jaja][jaja]

Són uns ressentits tots plegats.. i uns envejosos... he llegit a un forer(?) bit que el que els hi passa que el que els hi agradaria és que madriz tingués una llengua pròpia i llavors serien molt pitjors ells amb escoles, estatuts i companyia que nosaltres.
Passa que ni tenen llengua ni tenen platja, i això els hi fot [poraki]
gracies a tots. he mirat el fil valencià pero em sembla que es masa "blavero" [agggtt]
Pregunta tonta: blaver?
que no saps que es un blavero? o_O
PuMa está baneado por "se acabó lo que se daba"
eTc_84 escribió:Eh eh no facis venir al pesat aquí ara a donar explicacions que es creguin a casa seva [sati] XD

Per cert, és molt divertit cabrejar-los [jaja][jaja]

Són uns ressentits tots plegats.. i uns envejosos... he llegit a un forer(?) bit que el que els hi passa que el que els hi agradaria és que madriz tingués una llengua pròpia i llavors serien molt pitjors ells amb escoles, estatuts i companyia que nosaltres.
Passa que ni tenen llengua ni tenen platja, i això els hi fot [poraki]

Es que si et tanquen un fil dient "hilo repe" pq no tanquen tots aquests ? no fan servir les mateixes normes. Hi han una pila que parlen del mateix i no es tanquen suposo perque els agrada veure com la gent escup.
Com molem els catalans... ara hi ha nous fitxatges a Misce contra els invasors [jaja]

macarrone... [ayay] em foto merders amb lo de botiflers, blavers i històries així.. x'D
els de la "camisa azul" us sona mes així??
No se , si nosaltres no ens queixem o fem algo seguira tot igual. Crec que a Feedback es un bon lloc XD
keops escribió:els de la "camisa azul" us sona mes així??

Ah collons.. ara si [jaja]

Fatxes tots.
El blaverismo (en valenciano: blaverisme) es la denominación con que habitualmente se conoce a un movimiento político de reacción contra la corriente pancatalanista del nacionalismo valenciano en Valencia (España). Esta denominación tenía originalmente una connotación negativa que derivaba de la apasionada defensa por parte de este movimiento de la franja azul (blava) en la bandera del antiguo Reino de Valencia. Modernamente esta denominación es asumida por algunos de sus integrantes para diferenciarse de otros movimientos que, al igual que este, se autoproclaman también valencianistas.

El blaverismo es un movimiento originalmente populista y heterogéneo, nacido en la segunda mitad del siglo XX y durante la transición democrática, que aglutina sectores de ideologia mayoritariamente regionalista o foralista. El movimiento tiene especial arraigo en la capital y las comarcas adyacentes.

Blaver
sempre saprenen coses noves.. [risita]
Je, je al fil de P&C ja intenten buscar coses... tant de gratar al final trobaran algun fil i s'enramparan...

I sempre la mateixa gent.. :-|
el morr que li mola buscar
eTc_84 escribió:Je, je al fil de P&C ja intenten buscar coses... tant de gratar al final trobaran algun fil i s'enramparan...

I sempre la mateixa gent.. :-|

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1703867063#post1703867063

Etc em sembla que en tens 3 o 4 esperant que els contestis lo de tercermundistes , hauràs de fer una bona maniobra. Ni l'Alonso tiu XD

EDIT: AHAHAHAHAH que em pixo , no tens collons de deixar la foto XD
No penso donar explicacions, i menys a aquell parell, qui m'interessa ja m'ha entés, oi? XD [poraki]

De moment tenen una imatge amb un consell.

I si no, tenen google.

Com deia un company d'Olot... Què t'hi fas nar? XDXD

No hi ha raó per sanció, per tant..
Ruxii escribió:el morr que li mola buscar

No és per ser pesat : "Al morr".., encara que crec ( no ho sé) que en un català més genuí A en morr...

[poraki]

PD: Etc_84, cuidado que eso es una arma de doble filo, ni todos los españoles son iguales, ni todos los catalanes son iguales, eso sí, todos los gitanos son iguales. Y has hecho mal dejándola, ahora te la han citado y la usarán contra tí.
PD2: Ya crec que és premeditat, "Em quedo " no "Amb quedo"... Ruchi me preocupas.
morr escribió:
No és per ser pesat : "Al morr".., encara que crec ( no ho sé) que en un català més genuí A en morr...

[poraki]

em quedo amb el català genuí, tens toat la raó. [carcajad]
hombre sentado xDDD
mha fet gracia
morr escribió:PD: Etc_84, cuidado que eso es una arma de doble filo, ni todos los españoles son iguales, ni todos los catalanes son iguales, eso sí, todos los gitanos son iguales.

Collons, ara ja sembles els del PP amb lo de "militares colpistas con sus madres no vengan a BCN porqué está prohibida la prostitución" ... no tenen en compte la paraula més important colpistas, et deixes la paraula més important, tercermundistes, no he assenyalat a ningú, s'han sentit identificats? No és culpa meva, masses traumes i prejudicis a digerir tenen encara..
eTc_84 escribió:Collons, ara ja sembles els del PP amb lo de "militares colpistas con sus madres no vengan a BCN porqué está prohibida la prostitución" ... no tenen en compte la paraula més important colpistas, et deixes la paraula més important, tercermundistes, no he assenyalat a ningú, s'han sentit identificats? No és culpa meva, masses traumes i prejudicis a digerir tenen encara..

Lo que tú digas, pero no tienes ni muy buena fama en miscelánea ni una excesiva simpatía de los moderadores, así que la interpretación personal de tus palabras no importa.

Cabe decir que en una cosa te he de dar la razón, nunca he visto un catalán (de cierta edad) sin hacer nada ( ni siquiera emigrantes españoles, ni hijos de éstos, excepto juláis adolescentes que también hay catalanes), y por el contrario si que he visto bastantes casos de cuarentones tocándose los cojones en ciertas zonas de España. Por otro lado no me parece eso tercermundista, me parece de puta madre, es más, lo envidio.
Jo de moment guardaré links als insults.. per si mai els puc fer servir..
Reportar-los no perquè me la jugo, però guardar-los els guardo.
deunido quina nit mes mogudeta...

Crec k men nire a durmir..k tinc molt per re-estudiar..
JO piro a dormir ja, que to tinc ganes de llegir a més peliculeros de merda....ni al seu defensor, el sr moorr.... [buaaj]
morr escribió:Lo que tú digas, pero no tienes ni muy buena fama en miscelánea ni una excesiva simpatía de los moderadores, así que la interpretación personal de tus palabras no importa.

A veure una cosa, t'ho miris per on t'ho miris, no hi ha insult a ningú enlloc, és a dir, ni interpretació personal ni històries.
Et remeto a l'exemple dels militars colpistes.

Edit: PuMa, sembla que el teu fil a feedback ha fet efecte [oki]
Tredi escribió:JO piro a dormir ja, que to tinc ganes de llegir a més peliculeros de merda....ni al seu defensor, el sr moorr.... [buaaj]

Perdona, pero yo en ese hilo no he tenido nada que ver, he sudado de todo porque a veces (solo a veces) me cansa un poquito, sólo me he metido con un usuario indepe el señor Ruchi, pero por causas ortográficas ( Por cierto en tus posts en feedback vuelves a tener muchas faltas).

¡Gerim explicános algo interesante hombre!

PD: Si etc_84, pero van a por tí, y más tarde o temprano caerás. Además creo que ha hecho más efecto tú hilo y sus consecuencias que el hilo de Puma.
morr escribió:PD: Si etc_84, pero van a por tí, y más tarde o temprano caerás. Además creo que ha hecho más efecto tú hilo y sus consecuencias que el hilo de Puma.

Tiu... m'has emocionat... [buuuaaaa] [buuuaaaa] t'has preocupat per mi [barret][barret], a partir d'ara ja no generalitzaré amb els skins, diré que hi ha un que es fa dir morr i que és bona gent encara que una mica blaver [oki].
D'altra banda, si ha servit, encara que caigui ban, ja serà important.

I ja vaig amb compte [oki]
eTc_84 escribió:Tiu... m'has emocionat... [buuuaaaa] [buuuaaaa] t'has preocupat per mi [barret][barret], a partir d'ara ja no generalitzaré amb els skins, diré que hi ha un que es fa dir morr i que és bona gent encara que una mica blaver [oki].
D'altra banda, si ha servit, encara que caigui ban, ja serà important.

I ja vaig amb compte [oki]

Es que por mucho que os creáis que soy una especie de españolito impertinente, no es verdad. A mi me gusta hablar de política, pero no me enfado con nadie como parece que hacéis vosotros. Me gusta ir un poquillo "a la grenya" pero tampoco caer en la confrontación.

Es que no sé, os veo actuar a veces y flipo de donde podéis sacar tanto odio. En definitiva en mi opinión vas como un Bulldozer contra otros Bulldozer.

Dicho esto ¿alguien ha ido a Berlín? ¿Qué está guapo de visitar? ¿Lugares de fiesta de ligoteo de una sola noche? ¿Si me compro la camiseta del toro ligo?
morr escribió:Es que no sé, os veo actuar a veces y flipo de donde podéis sacar tanto odio. En definitiva en mi opinión vas como un Bulldozer contra otros Bulldozer.

L'odi té la particularitat que creix exponencialment [jaja], i si no es sap controlar... doncs malament..
Tampoc hi ha gaire res greu.. defensa pròpia..
I això que avui faltava el tzare! [sati]
eTc_84 escribió:Edit: PuMa, sembla que el teu fil a feedback ha fet efecte [oki]

Más bien los reportes de tres eolianos, uno por tema repetido y el otro (el del Pans) por ser una puta vergüenza.
Alejo I escribió:Más bien los reportes de tres eolianos, uno por tema repetido y el otro (el del Pans) por ser una puta vergüenza.

Ok, pensaba que algun mod se había pasado por Feedback y había hecho un barrido de hilos.
morr una cosa, el dia que et canvii el nick, fes-ho tu també, però mentres, t'agrairia que l'escriguivissis amb correctesa, encara que faci faltes ortogràfiques [toctoc]
Ruxii escribió:morr una cosa, el dia que et canvii el nick, fes-ho tu també, però mentres, t'agrairia que l'escriguivissis amb correctesa, encara que faci faltes ortogràfiques [toctoc]

Jajaj pero que más da? Si no es tu nombre real (espero).

[qmparto] [qmparto] l'escriguivissis [qmparto] [qmparto]
morr escribió:
Jajaj pero que más da? Si no es tu nombre real (espero).

Doncs casi, a més, m'ho prenc com a una traducció al castellà del meu nom, cosa que no m'agrada gens.
Si tant t'afecta intentaré corregir aquest agravi.

Auf Wiedersen! Guten Nächt!
Hola a tots,

No tinc per costum escriure gaire a aquests fòrums, tot i que me'ls llegeixo.
Ara, m'agradaria donar un consell, per a qui el vulgui agafar.
Creure's millor que algú, per ser català, és un error, però no tant greu com utilitzar termes com "tercermundista" o africans per a fer una descalificació velada.

salut i bona nit.
keops escribió:Millor, això vol dir que ets un noi sa.
Bueno, això només vol dir que no ho havia sentit a dir mai. De totes formes a mi no em van aquests rotllos raros.

eTc_84 escribió:Passa que ni tenen llengua ni tenen platja, i això els hi fot [poraki]
[qmparto][qmparto][qmparto]

morr escribió:¡Gerim explicános algo interesante hombre!
Doncs... he explicat mai que a Barcelona no es pot regar les plantes i cantar alhora? (típica cosa que sempre dic quan no sé què dir)

akistem escribió:Ara, m'agradaria donar un consell, per a qui el vulgui agafar.
Creure's millor que algú, per ser català, és un error, però no tant greu com utilitzar termes com "tercermundista" o africans per a fer una descalificació velada.
@quis'hagidesentiridentificat: Ves el compte no juguis amb foc. EOL i la ingent quantitat de fils "que per alguna estranya casualitat tracten sobre aspectes d'alguna manera relacionats amb Catalunya" no serien el mateix... fins i tot en morr agafaria una depressió.

Apa, kurras, un altre any serà. I sinó en la teva pròxima vida ;).
Gerim escribió:
Apa, kurras, un altre any serà. I sinó en la teva pròxima vida ;).
xD confio no haver d'esperar tant... dema es la revisio a vere si per un miracle de Déu s'haguesin descontat 0.5 i ja hagues aprovat..i sino dimecres que ve última oportunitat a 2a convocatoria..
L'home sentat k va penjar en etc no ho acabo de pillar....

Morr, ara ja deu ser tart pk deus estar volant (amb l'avio) pero si pots anar a munich a veure el camp del bayer es veu k es una pasada la cupula k cobreix el camp.

D'aki poc es fotra a nevar!!!
NGC escribió:L'home sentat k va penjar en etc no ho acabo de pillar....

Aquell parell deien que estaven esperant una explicació...

La idea de la imatge és que esperessin asseguts [666]

Salut [barret]

[tadoramo] Bayern München

Per cert, amb una sort increible he aprovat l'examen de Macroeconomia+Comptabilitat (era un tipus test) [flipa][flipa] [beer]
Examens tipus test die!!!!!! ratataaaa "tipus test"

Em cagare en el k es va idear posar tipus test en examens de fisica!!!

Yo en primer moment em pensava que l'home sentat era pk era el "tipical spanish gentleman" XDD
ara m'he de fer una nova firma, Gerim m'ajudes ???

Per cert, no pots enllaçar a webs extrenes a la firma o si ?
Ruxii escribió:ara m'he de fer una nova firma, Gerim m'ajudes ???

Per cert, no pots enllaçar a webs extrenes a la firma o si ?
Depèn del que necessitis puc mirar de donar-te un cop de mà ;).

No, no es pot.
akistem escribió:Ara, m'agradaria donar un consell, per a qui el vulgui agafar.

salut i bona nit.

No t'enganyis aquí l'únic problema es que cada dia es deixa'n anar begenades sempre contra els catalans o catalunya, per exemple dir que a l'estona del pati es persegueix al nens que parlen en castellà, això que es una mentida com un temple i t'ho puc dir perquè cada dia m'hi estic jo vigilant als nanos, encara tenen la barra quan ho rebat eixes de dir que esta demostrat i que jo no he demostrat res, que volen que agafi una càmera de vídeo i filmi la mitja hora que s'estan al pati per demostra ro?? al final t'acaba treien t de lloc i deixa'n anar alguna begenada, a mes quan veus que el moderador en aquest temes deixa la màniga molt ampla es multiprica. Que potser no estar be descalificar, d'acord, però es que tens fils plens de descalificacions amb el beneplàcit del moderador.
Segueixo dient que no he desqualificat a ningú...

... ningú que no es senti identificat per allò, és clar [sati]

Edit: És com l'acudit de l'ascensor..
Dues persones a l'ascensor..
Una diu en veu alta: "Fill de Puta!"
L'altre li contesta: "M'ho diu a mi?"
A lo que el primer li respon: "No, ho dic en general"

[poraki][qmparto]XD
Keops jo no m'enganyo, evidentment que sé que el que m'expliques del pati es cert, perquè jo també hi visc aquí i a mi mai m'han olbigat parlar català.

El que jo volia criticar són les descalificacions del tipus elitista/classista, fins i tot fregant el racisme, i potser algú dirà que qui s'ofengui per dir-li africà és un racista perquè si s'ofen és que creu que l'adjectiu és descalificatiu, però el que l'utilitza no ho fa per que sí. A mi no m'agraden gens aquestes actituds, per aixó he volgut opinar.

I ho he dit aquí perquè em desagrada especialment que un català caigui en aquest joc.
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511