Catalans aixakeuvus xD (#10)

keops escribió:I

Ho he trobat als foros de stopestatut, no els visiteu si no voleu llegir begenades.

en pots dir alguna???

com creieu que està anant el estatut?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
passi el q passi espero q treguin el peatge de terrassa a manresa XD que vull anar a treballarcap alla i em fa mandra anar amb tren :-p

pd. que us sembla una 6600gt per veure pelis en h.264 en el pc¿?¿?
tzare escribió:passi el q passi espero q treguin el peatge de terrassa a manresa XD que vull anar a treballarcap alla i em fa mandra anar amb tren :-p

No tens fe, altres com el de mollet no et dic que no, però d'aquest oblida't així com el de vallvidrera. I anar en tren també es divertit, i ràpid sobretot [sati]
keops escribió:Els de l'ALcampo no aprenen [qmparto] [qmparto] primer promocionaven el boicot a productes catalans amb lo que la gent els boicotejava aquí i ara fan això i els boicoteja'n a las españas [qmparto] [qmparto]

Jajajaja q bo!! Els pobrets van amb bones intencions ara amb nosaltres reben per l'altre costat xDDD
tzare escribió:pd. que us sembla una 6600gt per veure pelis en h.264 en el pc¿?¿?

Tu el que vols és viciar en comptes de veure h.264 [sati]
eTc_84 escribió:Tu el que vols és viciar en comptes de veure h.264 [sati]

que nooooooo que nooooooooo, vaja eske he sentit que sortiran uns drivers de nvidia per veure h.264 amb kualsevol tarja a partir de la serie 6000 (no estic gaire al dia de vgas), pero com k tiro de sempron i la 6200 diuen k nomes aguanta 720p enlloc de 1080p prefereixo allargar una mica i no patir després (a més no m agrada jugar amb pc, geeeeeeeeeeens)

creieu que hi haurà el mateix suport per linux¿?¿
Doncs res, només volia dir a tots els catalans que volen tenir el seu gamertrag com a firma, que des d'ara mateix ja el podeu tenir gràcies a ********.Net i MyGamerCard.Net.

Així doncs espero que tots els que el fem servir, ho aprofitem.

FONT : ********.Net

********.net escribió:Des d'avui ja podeu gaudir de la vostra firma amb el vostre gametrag de Xbox i Xbox360 en català gràcies a MyGamerCard.net i ********.net

Des del passat 25 de gener, ********.net ha estat en contacte amb la web MyGamerCard.net.

Aquesta web s'encarrega de que tots els usuaris de les consoles de Microsoft puguin gaudir a les seves signatures dels fòrums, de diferents formats de gametrags del seu perfil com els que podeu veure a continuació :

Imagen Imagen
Imagen

En aquesta última si us hi fixeu, els texts estan en català, i això ha estat gràcies a la col·laboració entre ********.net i MyGamerCard.net.

El passat dia 25 ens vam posar en contacte, i avui ja hem enllestit la traducció del sistema al català.

A part d'això, aquesta web ens permet la possibilitat de veure un ranking mundial per punts obtinguts per "Goals" o "Logros".

Així doncs, des d'aquí donem les gràcies a en Jason Young, Morgon a Xbox Live per permetre'ns continuar gaudint de la nostra llengua, i sobretot us encoratgem a que utilitzeu aquesta web per signar als fòrums i així donar suport tant al català com a MyGamerCard.net per la seva amabilitat i comprensió.

Adjuntos

Gracies, ja m'he le possat en català [barret]
De tot el que he vist aquest dies lo millor va ser el Mikimoto al quebec, quina manera de fotre canya amb un paralelisme ¿imaginari? [jaja]
sgaesux escribió:De tot el que he vist aquest dies lo millor va ser el Mikimoto al quebec, quina manera de fotre canya amb un paralelisme ¿imaginari? [jaja]

Si si i el català historiador li fotia caldo a més.

També vaig veure que la noia que vivia amb un quebequès que tenia una estelada a la nevera.

No se si el mikimoto els busca expressament o que jejeje
Ruxii escribió:
No se si el mikimoto els busca expressament o que jejeje

Obviament, si.

Saluts [beer]
tzare aka mosca collonera catalana [qmparto][qmparto]
Lo de la gràfica pregunta-ho al foro de hardware... suposo que et podran contestar millor.. per jugar amb una 6600GT t'aniria bé, pero per lo de h.264 per hard no sé com va..
Jo també sóc partidari d'nvidia pel linux i tal... ati suxx [sati]

He aprovat estadística!! 3/3 XDXDXD
I quan el mikimoto va anar a belfast, k surtien unes cuantes estelades junt amb la bandera d'irlanda, estaven currats els grafitis.
Algú sap on trobar lyrics d'Skalariak? En concret de la cançó Uníos de l'album Klub Ska.. si algú la posteja, és curiosa..
este viernes tocan berri txarrak en estas tierras, para quien le interese...

Saludos [beer]
Un restaurant vegetarià de Barcelona titlla el català de "dialecte"

Un restaurant del centre de Barcelona proclama en un cartell que els seus propietaris parlen molts idiomes, però que no dominen el català. El cartell diu textualment que en el restaurant es parla "en espanyol, anglès, alemany i francès", però que "no parlem el dialecte català", ja que s'autoplocamen "moderns". Avisen, a més, que els que reclamin respecte pel català, seran titllats de "nazionalistes" i "opressors". El fet ha estat denunciat per un ciutadà en la secció de Cartes d'El Periódico.

M'ho han passat aquest mati al curro, que fort!! [+furioso] [+furioso]
Conills vegetarians havien de ser... ¬_¬

Manifestació amb bocates de bistecs a davant dels desgraciats aquests!
s'autoproclamen moderns... [qmparto] [qmparto]
No os enterais, cuando dicen modernos se refieren a la edad Moderna, Felipe V y todo eso...xDDDDDD
Segons tinc entès això del restaurant vegetarià anti-català és fals, un bulo.
Ho vaig llegir fa uns dies i desprès sembla ser que es mentida, i fa uns dies vaig llegir una carta del restaurant dient que no tenien ni idea d'on havia sortit això. Jo me'ls crec perquè sé de gent que hi ha anat i no han tingut problemes en ser atesos en català.

L'extrany d'aquest tema és que no se sap d'ón ha sortit, potser d'algun anti-hippis-modernillos xD.

salutacions.
eTc_84 escribió:Manifestació amb bocates de bistecs a davant dels desgraciats aquests!

Aixo, pero que siguin d'aquell pans on esta tot en català [poraki]

akistem escribió:Segons tinc entès això del restaurant vegetarià anti-català és fals, un bulo.
Ho vaig llegir fa uns dies i desprès sembla ser que es mentida, i fa uns dies vaig llegir una carta del restaurant dient que no tenien ni idea d'on havia sortit això. Jo me'ls crec perquè sé de gent que hi ha anat i no han tingut problemes en ser atesos en català.

Esperem que sigui un hoax i prou, al igual que aquella llegenda urbana de les llums dels cotxes.

Un salut

PD: Yuhuuuu he aprovat mètodes numèrics gràcies a les practiques.... que l'examen deu ni do lo malament que em va anar.
Cafetino escribió:Aixo, pero que siguin d'aquell pans on esta tot en català [poraki]

Evidentment [poraki]

Per cert, tens un link extern a la firma, et reportaré i te l'esborraran,
[poraki] per sectari [poraki]
eTc_84 escribió:Per cert, tens un link extern a la firma, et reportaré i te l'esborraran,
[poraki] per sectari [poraki]

Mira qui parla, el talibà que s'acaba d'instalar una Gentoo ^_ ^

Jo diria que es legal, ja que no es tracta d'spam... i si no ja em sentiran a Feedback XD
És ilegal, però en aquesta santa casa el SL és sagrat i faran veure que no ho han vist.
Ningú veu res fins que no es reporta... XD
eTc_84 escribió:Ningú veu res fins que no es reporta... XD

Ves amb compte no reporti els teus posts de misce [jaja]
Cafetino escribió:Ves amb compte no reporti els teus posts de misce [jaja]

Fins que no hi hagi algú que foti més merder en alguns fils que jo no em faràn res XDXDXD

Per cert, acabo de banejar la MAC d'un fill de puta que es conectava a la meva wifi... si dones la cara [uzi]
00-14-a4-58-61-ba

XDXDXD
eTc_84 escribió:Per cert, acabo de banejar la MAC d'un fill de puta que es conectava a la meva wifi... si dones la cara [uzi]
00-14-a4-58-61-ba

Això passa perque la tens sense encriptar :p

Tot i aixi, podries optar per divertir-te un rato i monitoritzar la teva lan X-D

Jo aquest problema no el tindre pas, visca el parell trenat de la meva ethernet [looco] !!
Cafetino escribió:Això passa perque la tens sense encriptar :p

Tot i aixi, podries optar per divertir-te un rato i monitoritzar la teva lan X-D

Jo aquest problema no el tindre pas, visca el parell trenat de la meva ethernet [looco] !!

També tens raó [looco]
Primer li he posat de SSID "EtPensesQueEtDeixareEntrar?" o algo així, he anat a sopar, i quan he tornat encara hi era, doncs PAM! [qmparto][qmparto]

ethereal monitoritza oi... [fumando]

Crec que li treuré el ban a veure si es conecta [jaja]

Un dia d'aquests l'he d'encriptar.. i/o posar una taula de MAC's fixa.. ja veurem [idea]

Per cert, era un Acer XD
Pero no pots posar que nomes es conectin els pc's k tinguin unes mac's determinades i k les altrs no hi accedeixin?? Sera mes facil aixo k no tenir k anar posan ban's a tots els pc's k s'et vulguin conectar.
NGC escribió:Pero no pots posar que nomes es conectin els pc's k tinguin unes mac's determinades i k les altrs no hi accedeixin?? Sera mes facil aixo k no tenir k anar posan ban's a tots els pc's k s'et vulguin conectar.

Si, he de mirar com es fa ara perquè fa poc vaig actualitzar el firmware perquè soportés ADSL2+ (ara falta que arribi [jaja]) i la manera de configurar-ho tot va canviar bastant, però de moment intentaré sniffar a la xarxa a veure què en trec...
Filtrant les mac no n'hi ha prou.

Per una banda poder continuar snifant la xarxa, i per l'altre la mac es falsificable, encara que aixo requereix mes traça per part de qui es vulgui conectar.

Un salut
Cafetino escribió:Filtrant les mac no n'hi ha prou.

Per una banda poder continuar snifant la xarxa, i per l'altre la mac es falsificable, encara que aixo requereix mes traça per part de qui es vulgui conectar.

Ho sé, ho sé XDXDXD, però falta que es torni a conectar per veure si té gaire traça i l'ha canviat perquè s'ho ensuma..
D'altra banda no aconsegueixo agafar paquets d'altres ip's amb l'ethereal [triston], ja continuaré investigant.
Com es pot monitoritzar la xarxa? Es que no tinc n'idea.. [carcajad]
¿uh?

Ya me extenderé y tal pero he dormido una mierda, sólo decir varias cosas:

-Los alemanes son gente muy muy rara.
-En Berlín NO hay restaurantes/bares alemanes ( comprobado y reconocido por los propios alemanes)
-NADIE cruza los semáforos en rojo-
-Hay cuervos en las calles.
-¡So fucking cold! ( ahora en suelo pátrio para mí hace un calor de la ostia.
morr escribió:-NADIE cruza los semáforos en rojo-

Oh no!!! és el mon al revés [+risas] [+risas]

Tredi:
Per monitoritzar la xarxa, o més ben dit, per snifarla i veure tot el que circula, hi ha l'ethereal on veus "tot tot i tot" i que pot ser algo lios de seguir, i després hi ha l'ettercap que estil ethereal pero algo més inteligent... aquest no l'he provat gaire a fons, però pel que he vist, es capaç de capturar passwords [maszz].
Aquests dos serien els que conec, molt segurament n'hi han mes, però ni idea.

Un salut
La gent, com més al Nord d'Europa, sol ser més civilitzada...

D'amèrica no en dic res, que hi ha en Bush i companyia [looco]
Gracies [barret]

Ja tinc una cosa amb la que remenar a clase.... [666]
Em podeu recomenar o dir grups de musica?? esk porto molt de temps sense descubrir algo nou k m'agradi i m'estic rallant, l'ultim descubriment k vaig fer potser va ser nickelback i d'aixo ja fa algun k altre any....
Algu aixi de rock, punk o heavy k estigui guapo i currat (ramones musicalment era molt pobre i esta guapa la musica pero no busco aixo).

Els franz ferdinan esta be o tot el rato es mes de lo mateix? nomes e escoltat una canço, i com k el grup te nom a defensa del manchester no m'agrada XDDD, si un grup te una merda nom em costa mes escoltarho XDDD

Haviam k em recomaneu, esk ara al no haver l'audiogalaxy...... posaves helloween i et surtia "grups semblants: gammaray, stratovarius,..." i aixi succesivament i anava de conya.
Cock Sparrer, Last Resort, Argy Bargy, SS Kaliert... haría una lista interminable.
mira audioslave, white stripes, machine men, queens of stone age, sonata arctica, Primal Fear, angra, Shaaman, rage against the machine, tool, a perfect circle, A fire inside, Black flag, NofX, alter Bridge, Cold, y asi un largo etc etc etc:P

PD: too es suavesico eh, jevi, jar rok, punk, rok progresivo, etc :P
em sona a chinu tot axo que dieu.. [sonrisa]
Ok keda tot apuntat, ara falta k m'agradi...

good charlot son uns maricas :P

white stripes em volia baixar algo pero mai m'enrecordava
L'últim de la Maria del MarBonet [angelito]
NGC escribió:good charlot son uns maricas :P

[uzi][uzi]

Tomeu Penya [sati]
eTc_84 escribió:[uzi][uzi]

Tomeu Penya [sati]

XDDDD o sento pero no mo podia aguantar XDDD

els odio (good charlot) per bastantes raons i una de elles es pk la meva germana ma estat massacran amb good charlot fara mig any enrera... i clar un acaba una mica fart.....

edit--

kin es el millor disc de audioslave??, he escultat unes kuantes cançons i esta guapo.
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711