Catalans aixakeuvus xD (#11)

1, 2, 3, 4, 511
Paboh escribió:últimament estic una mica out d'aquest fil, q teniu les vostres converses i no se com ficar-me xD
El truc és aprofitar qualsevol tonteria per a ficar-hi cullerada. Igual que quan estàs en una discoteca i vols anar a pixar, t'has d'obrir pas a cops de colze!
Paboh escribió:De quin gràfic parleu? que no el trobo.
www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1703961529#post1703961529

Jo a la mani no hi vaig perquè estaré en un lloc molt més divertit (suposo XD (vull dir, que suposo que serà divertit, no que suposi que hi seré)).

Thirtey escribió:Juas, que cabrón [qmparto]

Doncs apa, he deixat la petjada (es diu així? ein?) al fil [careto?]

[carcajad]
[tadoramo][tadoramo]
Nois, feu-li una mica la pilota que sinó fugirà.

EDiT: 19 minuts, quina pallissa quelcom [decaio]
Cagundena, men vai de festa i ia feu de les votres.. xD Quin pet ahir redeuu. Amb prou feines veig les tecles ara mateix..

NGC escribió:Acabo de veure el grafic, no m'havia empanat abans, com heu fet per saber els missatges?? pk no em crec k algu s'hagi estat contant els post haviam kuants ha escit cada persona, suposo k algun mod o el deu tot poderos que tot o veu, alejoI, us ho ha dit, no?
Coñe NGC, que em vaig currar una captura i tot quan ho vas preguntar a latre fil!.. Nostem atens.. xD

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1703958619#post1703958619
Vaya mierda de noche, cuando vas a un sitio absurdo, sin música que te guste, sin pivas, sin ir bastante mamao de alcohol y sin otras sustancias para compensarlo, la noche se vuelve en una rallada absoluta.

Lo que más rabia me da son los chabales que fingen estar disfrutando cuando no es verdad, solo hay que preguntárselo.

PD: Era una especie de disco/pub.
kurras escribió:Cagundena, men vai de festa i ia feu de les votres.. xD Quin pet ahir redeuu. Amb prou feines veig les tecles ara mateix..

Coñe NGC, que em vaig currar una captura i tot quan ho vas preguntar a latre fil!.. Nostem atens.. xD

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1703958619#post1703958619

Esk em pensava k et volies kedar amb mi o k no m'havies entes, ja k al teu dibuix, k ara li trobo el sentit, vale veia k al fil hi havien xxx missatges pero ja esta........
Les neurones estan de vaga pels examens del gener ho heu d'entendre, mai havia estudiat tant xDD, per ejemple a fisica k no en tenia npi vaig tirarme tres tardes aixo si despres al veure k estava aprobat dius va mereixer la pena l'esforç pero joder, aleshores s'em van declarar les neurones en vaga.

Com us han anat els examens ara k suposo k ja els heu acabat?

Bua els k feu batxillerat us acompaño en el sentiment..... filo la odiava, asobre em va fastidiar una semana de vacances pk vaig suspendre filo de primer (i em feia pal anar al juny a recuperar :P) i vaig recuperrla al setembre.

A mi cada vegada em fa mes pal surtir per la nit, sempre es lo mateix, anar a un puesto beure i despres anar a algun lloc on no m'agrada la musica, i si no vaig una mica tocat etilicament no em moc i he d'aguantar k els amics em diguin tot el rato k balli
...
xD

Pos io vai acabar el dimecres els xamens, segurament haure fet un 4/6 o 5/6 com a molt, hi ha notes que encara no se.

A mi tb em sol passar que em rallu si nem a algun lloc on no magrada la musica, xo normalment intentu na a on magradi, i a mes nan una mica passat.. [looco] [looco] Ahir va se de campeonato, que desde cap dañ que no nava enlloc..
Home els k sou de bcn no teniu problema pero els k no... al poble en vaig hi han kuatre llocs i tots son mes o menys igual, posen la mateixa merda.
io soc de Girona, que tampoc hiha massa per triar.. [+risas]
NGC escribió:Home els k sou de bcn no teniu problema pero els k no... al poble en vaig hi han kuatre llocs i tots son mes o menys igual, posen la mateixa merda.

¿Y en Barcelona qué? Nada más que sales de rollo alternativo-anticomercial-(incluyo el heavy y todo esto) todo lo demás es pura basura, siempre que voy a algun lado de estos acabo medio asqueado, no me conozco ninguna canción pero sé que siempre son las mismas: la de la gasolina, la del canto del loco, y cosas así que todos repiten como borregos y haciendo tonterías con la cara...

Y los locales excepto 3 o 4 todos son iguales.

Joder es que me cagon la puta tendría que haber nacido con la edad de algunos de aquí, para pillar toda la época buena.

En materia de música/fiesta nuestra generación está bastante mal.

Y eso que no hablamos ya de que no nos dejan ni beber en la calle.

PD: Como dijo un profesor mío en clase, nosotros fuimos la generación con más represión, pero hemos sido los que más hemos follado en toda la historia...

BACK TO THE ROOTS!
morr escribió:
¿Y en Barcelona qué? Nada más que sales de rollo alternativo-anticomercial-(incluyo el heavy y todo esto) todo lo demás es pura basura, siempre que voy a algun lado de estos acabo medio asqueado, no me conozco ninguna canción pero sé que siempre son las mismas: la de la gasolina, la del canto del loco, y cosas así que todos repiten como borregos y haciendo tonterías con la cara...

Y los locales excepto 3 o 4 todos son iguales.

Joder es que me cagon la puta tendría que haber nacido con la edad de algunos de aquí, para pillar toda la época buena.

En materia de música/fiesta nuestra generación está bastante mal.

Y eso que no hablamos ya de que no nos dejan ni beber en la calle.

PD: Como dijo un profesor mío en clase, nosotros fuimos la generación con más represión, pero hemos sido los que más hemos follado en toda la historia...

BACK TO THE ROOTS!

Pero supongo k tu tienes los mismos gustos k tus amigos.

A casi todos mis amigos les gusta la musica comercial, ot, pachanga... y todo esto k tu tambien odias, y claro .... es una putada. Lo unico pasable es en segun k dikoteca la musica dance, makina o como se llame ahora k aun se puede aguantar. En fin de año fui en uan k hacian unas mezclas muy buenas o alomejor es k iba muy bebido. xDDD [beer]
el ambiente jevi tb está fatal, ojalá volvieramos nosotros también a las calles de barna de antaño...sin tanto pintao, poser de mierda, y mierdas varias...

Salúh i bon profíh [beer]
Eiss aclarar dos coses:
1. no soc cap clon del morr com algu a dit ¬¬
2. I la segona no m'acuerdo ja si d'eso quan em vingui ho poso q malament q tic xdd
Aya_cat escribió:1. no soc cap clon del morr com algu a dit ¬¬

xDDDDD
seerj escribió:el ambiente jevi tb está fatal, ojalá volvieramos nosotros también a las calles de barna de antaño...sin tanto pintao, poser de mierda, y mierdas varias...

Salúh i bon profíh [beer]

La veritat es que les gotics son bastant ridiculs
Porto com 5 min mirant l'avatar de l'Aya_cat, q em sembla q m'ha fet l'ullet [Alaa!]
Sí, és un gif que fa l'ullet de tant en tant.
Jo m'aixecu. No estic a la llista [fumando]
benvingut!!

de lo que parleu de discoteques, la que anat per últim cop (la única que anat..¬¬') es la de sort!

allà posen de tot i es molt més entretingut que no una discoteca de tot el mateix!!

see ya!

P.D: vinc del concert de Nach!!! fenomenal!

P,D.2: al metro estava ple de Heavys i punkarras.....ens hem "giñat!!

see ya! [beer]
^RöKöKÿ^ escribió:P,D.2: al metro estava ple de Heavys i punkarras.....ens hem "giñat!!

see ya! [beer]

No entenc per que.
naltros estabem x alla tb, tabem molt borraxos i voliem pegar als q sortien del concert, xo ens ha cridat mes la birra....

[qmparto] [qmparto] [qmparto]

(es conya eh, si els hevis son bona gent! no son com aquestos q van amb navalles i pistoles, si, si, aquestos q escolten hip hop i rap xDD. a la vinya del senyor hi ha de tot ^^)

sgaesux, ls gotics donen pena, xo un percentatge molt elevat d gotikes estan per treure els ullals del 15...xD

Saluts! [beer]
seerj escribió:sgaesux, ls gotics donen pena, xo un percentatge molt elevat d gotikes estan per treure els ullals del 15...xD

Saluts! [beer]

Ya ves es increible el porcentaje de góticas que están de muy buen ver. Tema totalmente incomprensible.

Rokoky, hace algunos años ( bastantes) se organizaban desde los barrios bajos, excursiones a los barrios altos y pijos para dejar claro quien manda en la calle. Me han contado que era una pasada, ahora en cambio hay gilipollas que se dedican a petar retrovisores "porque son los mas guays" de los seat panda.

PD: ¡No me importa lo que digan! ¡No! ¡Lo que digan los demás!... FCB HOOLS hoy en Valencia!
Esta clar pq les gotiques estan bones, la musica es popi i els cantants son metrogays que a les ties bones els molen.
morr escribió:Rokoky, hace algunos años ( bastantes) se organizaban desde los barrios bajos, excursiones a los barrios altos y pijos para dejar claro quien manda en la calle. Me han contado que era una pasada, ahora en cambio hay gilipollas que se dedican a petar retrovisores "porque son los mas guays" de los seat panda.
Em sembla que has vist (o t'han explicat) moltes pelis. Que això és Barcelona, no el Far West o el Bronx!
morr escribió:ahora en cambio hay gilipollas que se dedican a petar retrovisores

yo solo lo hago con coches de wen ver, y no por ser guay, si no por que iba caraja y por que pensé en lo hijo de puta que debia ser el dueño y ayer en concreto por otra razón que no comentaré aqui...xDDD

Saludos [beer]

EDIT: lo de las "excursiones" que comenta morr son ciertas, tengo padres de colegas que lo hacían.
seerj escribió:
yo solo lo hago con coches de wen ver, y no por ser guay, si no por que iba caraja y por que pensé en lo hijo de puta que debia ser el dueño y ayer en concreto por otra razón que no comentaré aqui...xDDD

No es por ofender, pero la misma respuesta dan los niñatos de 14 años, ¿ Y si es un obrero que le mola tener un mercedes y ha estado un año ahorrando para comprarlo?. Qué vale, que está bien hacer un poco el vándalo, pero con sentido común ( aparte que en mi barrio un Mercedes o coche similar significa mafioso ó camello ó gitano, por lo tanto cuidado)

PD: Gerim, las historias estas son ciertas, me lo ha confirmado bastante gente. Lo que ahora ya no se lleva... Eso sí, no eran para robar ( que algunos alomejor lo hacían) sino para tocar los cojones, me han dicho que comenzaban a joder los interfonos de ciertas casas de pedralbes/sarriá, quemar el césped de sus casas, echar gasolina a las piscinas y quemarla, cosas así...
joder, ya se que suena a "tipico", yo que quieres que le haga...no es que lo haga todas las noches...solo cuando acabo muy mal y los coches me miran mal...a parte, en cuanto tengo uno en la mano ya me contento pa toa la noche, es como si fuera una botella de xibeca o algo asi (ayer entre eso, las xibecas, y el porro de 100 grs., si, 100 grs., que lo trajeron pal cumple un colega en un porta mapas por que no cabia en nada más, fue de las mejores noches del último mes xDD) xD

q puto enfermo xD

Saludos [beer]
Joder, serjj conec a un k l'hi anavem dient k les coses (containers, senyals de transit...) el miraven malament i s'inflava a osties contra lo k el mirava malament xDDD es feia mes mal ell k no pas lo k tenia k destruir xDDD, aixo si ja f uns kuants anys...
Lo millor va ser kuan una persona "x", anava ultratajat i va i es fot a pujar a sobre el capo d'un cotxe hi resulta k a dintre el cotxe hi havia gent, i clar els del cotxe al beure k estava la persona x en el aire el van pitar i no vegis el susto k es va fotre, en akell moment els hi vem dir perdo (amb gestos als del cotxe) i durant tota la nit ens vam enfotre de la persona i les seves osties es va endur XDD mai m'havia crujit tan com akell dia..... putu borratxu [looco] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] , aixo si arriven a ser gitanos o skins o ves a saber tu i ves a saber el k pogues haver pasat....
El unic bandelisme k s'hauria de fer seria per ejmple, petar els parkimetres, borrar les zones blaves o verdes,... ja k es fa un servei als ciutadans.
Tot el bandalisme que sigui rebentar coses de particulars és ser un malparit. [buaaj]

Tothom ha tingut un pet destroyer, pero jo mai he rebentat coses que no siguin publiques o de grans companyies X-D
No es per res pero Bcn no es un camp de batalles xDD me la pinteu negraaaaa i no es x res pero tampoc cal carregar-se cotxes, carrers, cesped..... i jo amb la colla l'unik q em fet es moure uns cotxes de lloc XD en finss q teniau d'anar fatal
jo quan tenia 14 anys a cabrera de mar si donaves un cop a les faroles s'apagaven!!! jus jus jus un dia ens vam dedicar a deixar tot el poble (nomes algun carrer ¬¬') a les fosques!!

i l'estiu passat a lleida volia probarsi les faroles eren iguals, i efectivament amb una patadeta s'apagaven!!

i éls meus últims actes de bandalisme han sigut penjant globos i enganxant enganxines (¬¬') als parquimetres de bcn de la zona verda!!

see ya!
Xdd axo de les faroles jo ho feia al kamping i s'apagaven totes vam deixar la nostra zona a foskes donava un yuyu jajaja
Joder con los parquímetros y demás, ultraviolencia a muerte. Aquí si que lo apoyo totalmente.

PD: Puto Barça, ai que patirem, Oleguer vete a tu puta casa!
yo a veces me he puesto serio con los parkimetros de la zona de paseo de san juan, despues de los 2 o 3 cubalitros de botellon pertinentes xDDD

Saludos [beer]
Porto un cabreig.... Valdes festo mirar desgraciat!!!!!

Les faroles la gran majoria amb una patada s'apaguen i asobre les molt tontes al cap d'una estona es tornen a encendre les masokes :P
con una pedrá o una botella ben dada no es torna a encendre, us ho dic jo jajaja [qmparto] (lo malo son los intentos de darle, q con la caraja hacen q toda la zona sea un campo bombardeado xD) [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Saludos [beer]
Joder, seerj verte borracho debe dar miedo.
no, si soy el tranquilo en comparacion con mis colegas (he visto hacer cosas mu bestias xD), a mi lo q pasa es q me dan prontos, y los contagio propagandolos en mayor o menor medida, xDD (un dia es cantar himnos anarkas, otra imitar escenas de pulp fiction o demás frikiadas, imitar a un cerdo degollado, otra es destrrozar cosas que veamos en obras o material urbano, etc etc etc...).

En realidad soy wen xabal, lo q pasa es q al no beber durante muchas horas seguidas, altera mi status mental (no es el alcohol, es el no beber lo q me deja tokao...xDDD) [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Saludos [beer]

PD: es casi too conya eh (o no xDDD), vaya concepto que teneis de mi...seguro q os lo habiais creido xD :P
Jo ja no sé què creure [tomaaa], encara que el dia de la festa de la UAB no recordo (no recordo gaire cosa xD) que anéssis rebentant mobiliari urbà XD.
akell dia era de negoci ^^, despres, a la nit, quan vai deixar de vendre absenta, la cosa ia va ser diferent [burla2].

[beer]
seerj escribió:akell dia era de negoci ^^, despres, a la nit, quan vai deixar de vendre absenta, la cosa ia va ser diferent [burla2].

[beer]
Vas deixar de vendre-la i et vas posar a beure-la (en serio) xDDDD.

Vau fer molta caixa o què?

EDiT: Post 6000!
Gerim escribió:Vas deixar de vendre-la i et vas posar a beure-la (en serio) xDDDD.

Vau fer molta caixa o què?

EDiT: Post 6000!

home, vam triplicar l'inversió, i aixó per que sens va acabar, q si no, podriem haber tret un marge com del doble, sense exagerar gens ^^

Salut [beer]
Es que quan vas begut et dona per fer coses rares.. Jo prefereixo fumar alguna coseta, almenys no em fot la panxa després.. [burla3]
a mi el q em pasa es q depenent la qualitat de "l'enriquidor" si no he begut em sol donar un blancazo de los wenos, vease este viernes xDDD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
aya_cat escribió:no soc cap clon del morr com algu a dit ¬¬

doncs, fotu amb l'avui o el punt (+ k res pk es el fils dels catalins XD ) del dia per comprovar-ho [poraki]

pd. seerj, com em petin un dia el retro del meu cotxe vindré a per tu, encara que no hagis estat i quedaras tovet com un coixí cawento

pd. aya cat no et passejaràs per sabadell oi a moure cotxes ? (pk tb rebràs XD )
2º kdda de catalanes/a i catalans aixekats (a veure qui pilla la broma fàcil): anem a drogar-nos a SBD i preparem una gincama consistent en trobar el cotxe de'n tzare, destrossar-li el retrovisor (com a mínim, la resta a gust dels participants) i després portar-lo a la zona més xunga de Terrassa.

La tàctica d'anar destrossant cotxes per a veure si de potra s'enganxa el cotxe assenyalat, és perfectament vàlida.

Vots a favor?
- Gerim.
tranquil, tzare, si ets tu, em deixaré fer el que vulguis [amor] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Salut! [beer]
>
> Dominis .cat a partir d'avui dilluns 13 de febrer a les 17:00 CET
>
> La Fundació puntCAT anuncia que el període de llançament del
> domini .cat començarà avui dilluns vinent, 13 de febrer, a les cinc
> de la tarda. Poques hores més tard ja es podran utilitzar els primers
> dominis registrats.
De debó que es a sabadell la segona trobada?
Gerim escribió:2º kdda de catalanes/a i catalans aixekats (a veure qui pilla la broma fàcil): anem a drogar-nos a SBD i preparem una gincama consistent en trobar el cotxe de'n tzare, destrossar-li el retrovisor (com a mínim, la resta a gust dels participants) i després portar-lo a la zona més xunga de Terrassa.

La tàctica d'anar destrossant cotxes per a veure si de potra s'enganxa el cotxe assenyalat, és perfectament vàlida.

Vots a favor?
- Gerim.

no ho pillu...¬¬ deu ser que en comptes de estar al cole estic a casa i malalt....¬¬''

ja mo apunto!! ^^ només si hi ha el cotxe d'en tzare!! mjuas mjuas mjuas mjuas mjuas [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
Gerim escribió:Vots a favor
- Gerim
- seerj
- ^RöKöKÿ^
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
cabronassus us mataré cawento [boma] ratataaaa [toctoc] [uzi] [poraki] :Ð
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511