Catalans aixakeuvus xD (#11)

17, 8, 9, 10, 11
hola hola! bon dia a tothom! avui la putada més gran del món! m'aixeco a les 4 per estudiar i al final no hi ha examen!! U_U

PUTADA WAPAAAAAA!! que hi farem.......

heu vist el fil de misce sobre el català???? però que els hi passa a aquesta gent?? ainss......que hi farem!!!!

ens veiem!
possa threads, home de deu, q em fot pal entrar a misce i buscarlu jajaja :P

[beer]
acies ^^ aunque la veritat...vaya hilo...

Hoy en Medieval entre la nota y lo wapa que ha estado la clase me ha acabado de convenzer en que me voy a especializar xD, y mestoy bajando el medieval total war para correrme mientras controlo ejercitos y conquisto Europa xD

(mode freak off)

Saludos [beer]

PD: putos artic monkeys, me han viciado, y mira q es el tipico rock palo strokes inglés, pero siempre he sentio algo de gustirrinin x esa mierda xDDDD

PD2: nada, tendre que ponerme una sesion de DRI o COC para volver a los origenes jajaja [babas] [babas] [babas]
I perquè no deixeu al poble ras i cridaner en pau? Uns alimentats pels traumes de ser inadaptats, uns altres per fatxes i altres per fer-se notar, sempre solen sortir els mateixos contra Catalunya... i en el fons, si ells tinguessin una llengua pròpia (enveja), serien els primers a imposar-la tant com poguessin.
Jo esque aixo de la llengua ... esk no entenc el pk no ha de ser el catala la primera llengua de catalunya que es el tros de terra a on es parla.

Imagineuvos que dintre de 100 anys el 30% de espanya es india, aleshores s'hauria de fer k a les escoles es parli el indi 50 a 50 juntament amb el castella??
Ara canvia els indis per espanyols, el 100 anys endavant per 100 anys enrere el castella pel catala i l'indi pel castella. No us sona??

En un tros de terra de milions de hectareas la llengua principal ha de ser la llengua nativa de la zona i potencià despres la resta pero sempre sent la principal la llengua del territori. Qui vol el extermini d'alguna llengua sigui del bandol k sigui seria per tancar-lo un temps a un temple budista i que medites.

-----
keden 48 hores.....
nomes un pot guanyar......
el millor pasara.....
el millor club....
el millor futbol...
el millor espectacle... en la pitjor gespa...
i la magia del barça ens fara disfutar
d'una victoria per enmarcar

BARÇA returns!!!! el retorno del rey!!!
NGC escribió:keden 48 hores.....
nomes un pot guanyar......
el millor pasara.....
el millor club....
el millor futbol...
el millor espectacle... en la pitjor gespa...
i la magia del barça ens fara disfutar
d'una victoria per enmarcar

BARÇA returns!!!! el retorno del rey!!!

L'esperit almogàver ha de renèixer...
Imagen
Imagen

La venjança catalana
Etc_84, que sepas que los almogàvers llevaban la vestimenta de actual RCD Español.

De aquí 48 horas, toca intoxicación etílica y orgasmo al ver ganar al Barça.

El fútbol no nos gusta, ¡El Barcelona sí!
morr escribió:Etc_84, que sepas que los almogàvers llevaban la vestimenta de actual RCD Español.

De aquí 48 horas, toca intoxicación etílica y orgasmo al ver ganar al Barça.

El fútbol no nos gusta, ¡El Barcelona sí!

A mi m'és igual, com si a col.legi els hi donaven classe en castellà [poraki]

ESPAÑOL A SEGONA OE OE OE.

No trenquis gaires coses d'aquí a 48h.
morr escribió:... toca intoxicación etílica y orgasmo ...

Mira que el barça arriba aixecar coses pero a un alt nivell etilic si s'aixeca alguna cosa todo sera fruto de tu imaginacion xDDDD
PuMa está baneado por "se acabó lo que se daba"
Aviam si m' ajudeu a reportar el fil del Mas , el pesat del nosoyo no calla ni sota l' aigua. Reportar no costa gens i suposo que si veuen que som molts els que n' estem cansats ens faran mes cas.
Jajjaa ultimamente Puma te veo especialmente combativo.

Etc_84 ¿En casita o en el bar? Romperé un parquímetro a tú salud.
PuMa escribió:Aviam si m' ajudeu a reportar el fil del Mas , el pesat del nosoyo no calla ni sota l' aigua. Reportar no costa gens i suposo que si veuen que som molts els que n' estem cansats ens faran mes cas.

Jo l'he reportat un parell de cops... a veure si em caurà una altra reprimenda per reportar massa [qmparto][qmparto]

Deixa'l, és un altre inadaptat [sati], retorceix les coses com una esponja fins que no hi queda suc. Sempre queda la foto aquella que vas preparar [sati]

morr, i de passada pixa i escup al carrer, a veure si et multen [poraki]

Edit: està tornat a reportar..
eTc_84 escribió:
Tranquilss que ia us han fet cas.. xD

Dema partidazoo! A vere si donem pel cul al flipat den Mourinho
Força Barça!
Cagum la ****** cawento cawento cawento

Els de la generalitat m'han denegat la beca d'aquest any per "Ocultació de béns immobles a la sol·licitud de la beca". Estic flipant, ni que tingues apartaments i pisos repartits pel país.

La solicitud d'aquest any era idèntica a la que vaig fer l'any passat, en que si hem van donar la beca.

A reclamar toca Imagen

Un salut
Cafetino escribió:Cagum la ****** cawento cawento cawento

Els de la generalitat m'han denegat la beca d'aquest any per "Ocultació de béns immobles a la sol·licitud de la beca". Estic flipant, ni que tingues apartaments i pisos repartits pel país.

La solicitud d'aquest any era idèntica a la que vaig fer l'any passat, en que si hem van donar la beca.

A reclamar toca Imagen

Un salut

Vaja, han descobert que ets un talibà reclutat per les forces separatistes de Terra Lliure [sati]

kurras escribió:Tranquilss que ia us han fet cas.. xD

Un parell de dies més tard... XD i quants als fatxes se'ls hi ha acabat el cuento victimista tercermundista.
Això si, m'ha agradat l'actuació de txavi i altra gent, cada vegada més els catalans n'estem fins els collons de tant 'barriobajerismo' i ignorància veïna [toctoc]
S'arriben a conclusions moolt bones [fies]

Salut, i demà a matxacar al Chelsea, els civilitzats sense trencar res, els incívics, trencant coses XD
eTc_84 escribió:Vaja, han descobert que ets un talibà reclutat per les forces separatistes de Terra Lliure [sati]

shhht, de t.ll. no, soc del penguin liberation front xDDD
PuMa está baneado por "se acabó lo que se daba"
eTc_84 escribió:Jo l'he reportat un parell de cops... a veure si em caurà una altra reprimenda per reportar massa [qmparto][qmparto]

Deixa'l, és un altre inadaptat [sati], retorceix les coses com una esponja fins que no hi queda suc. Sempre queda la foto aquella que vas preparar [sati]

morr, i de passada pixa i escup al carrer, a veure si et multen [poraki]

Thx

Per fi l' han xapat , cada cop costa més. Fins que no entro insultant algú i es queixa no el xapen.

Otia si , la foto aquella em penso que la tinc per casa. Lo millor es que diu que " conozco a dos catalanes y no saben expresarse bien en español ¿ casualidad? no creo " XD
No entenc com pot anarf amb aquests arguments i seguir el fil obert
PuMa escribió:No entenc com pot anarf amb aquests arguments i seguir el fil obert

Jo si ho entenc veient qui l'ha de tancar [poraki].
Fos la Lady hi hauria algo a fer.. però amb segons qui.. :-|
Cefetino, has puesto las plazas de párking, el apartamento en Roses y todo esto, ¿ O hay algo que no nos cuentas?

PD: 32 horas, joder la espera es insoportable.
morr escribió:Cefetino, has puesto las plazas de párking, el apartamento en Roses y todo esto, ¿ O hay algo que no nos cuentas?

jeje, si tingues això seria senyal que aniria be de pasta i que la matricula de la uni no suposaria cap esforç per l'economia familiar :-P
Bua no m'han acceptat un foto historica a misce....:P
Cafetino escribió:
jeje, si tingues això seria senyal que aniria be de pasta i que la matricula de la uni no suposaria cap esforç per l'economia familiar :-P

Pues yo seré muy pobre, que me la han aceptado y he pegado 20€ de matrícula.

Joder la que va a caer en Barcelona de lluvia.
morr escribió:
Joder la que va a caer en Barcelona de lluvia.

Ya ves, avui tornant de la uni amb el bus cap a acsa meva fora de bcn s'estava posant ven negre i ara cada minut hi ha menys sol... es el fin del mundo nu dia abans de l'eliminatoria de l'any!!!! NOOOOO1!!!
hola hola! una cosa he pagat 2€ per una porra al cole, he apostat per un 2-4! em veieu amb possiblitatas de guanyar????

see ya!
xD posibilitats sempre n'hi ha.. Am la defensa que tenim io diria que algun ens en caura..

io diria un 2-3 (Perquè hem de guanyar!) XD
el millor es que dos professors s'han apuntat a la porra! xD xD
Per cert el Madrid ha perdut, que content que estic, a més amb l'actuació estel·lar d'un català.

M'encanta.
Com em va agradar que marques l'Henry.. xD
i avui ens toca a nosatres!! Força Barça!
Etc, radical independentista-spamejador panfletero i pankrtista que es situa a l'extremaeskerra, no es convenient k surti per tv3 la fa massa radical.

Serjj, seguin el mal ejemple en lloc de parla tan de cervesa tindria que parla de verdures pk aixi els joves aprenguin algo mes convenien i deixin el cami de l'alcholisme.

Morr, anticatalanista , antinacionalista que no dona bon ejemple al pais, tot i que esta encontra de la campanya anticalana espanyola. Es un boix noi i millor que no s'enfadi pero l'hem de tenir controlat

NGC, al tenir un nom inpronunciable no pot surtir mes per televisio, ademes porta un any amb aket nom i no fa res per millorar-lo
.
.
.
.
El que va fer l'informe dels medis de comunicacio catalans (del 92) ma pasat akest nou informe, esta preparant el de tothom d'aket fil, VIGILEU!!!!
uiii que abandonat que tenia jo aixo!!! XD! q es aixo dels informes de comunicació ??
guanyara el Barça que és el millor 1-3
Entra a la web del periodico i o veuras o entra a un fil de misce. Resulta que els de ciu van fer uns informes de gent que surtia per tv3 i els posaven a parir o deien chorrades (com les del meu anterior post xDDD) de presentadors o personatges com l'angels barcelo, el petri (club super3), magic andreu, salvador alsius,... i aixi uns kuants mes. Aixo si es de l'any 92 xDD

Keden 2 hores.... i potser em perdo els primers minuts!!! noooo!!!!! tinc k tocar la guitarra a un lloc sort k es nomes una canço, espero ser dels primers sino mato a tothom.
Bona tarda!

Com mola la uni, el profe ha fet campana per poder veure el barça [jaja]
Pobre de nosaltres, que voliem fer classe [poraki]

Apa, m'en vai amb els colegues a comprar les pizzes i les birres per mirar el partit [beer]

Força Barça!!
avui tot deu esta fent campanes i faltar a entrenaments només per veure el barça

visca el barça!!!
el meu profe de mecanica sempre pirava mitja hora abans els dimars que hi havia champions.. era un regalasuu xD Llastima que ia lhagi aprovat XD

A vere si marquem iaa!!
me kedat afonic.... Visca el BARÇA!!!!
1-2 Visca el barça collons!!!

S'admeten porres de quants retrovisors trencara avui en morr [sati]
2-4 la porra que avia fotut! dos euros a la merda!
pero lalegria de k hagi guanyat compensa!!!!

see ya!

P.D: jo krek k 7 retrovisors per en morr; i algun kotxe amb algu adins! xDxD [poraki] [poraki]
Bua, ahír vaig jugar un partir en el Pro5 d'Xbox pel live i mira quines casualitats de la vida [flipa]

Imagen
visca el Barça i visca Catalunya!!!!

collons!

Mourinho menjat akesta cawento
quin partidasss! Messi es DIOS!! Llastima que no nhagin caigut mes, ara sha de rematar la feina al camp nou..
Resultadyade de alak noche, pieque quet e cagas con un merehngue ,
borrahcera que te cagas.

Ale barça añé alé alé alé

Nus vemus mañanaaaaaa.......
morr escribió:Resultadyade de alak noche, pieque quet e cagas con un merehngue ,
borrahcera que te cagas.
[qmparto] [qmparto] [qmparto] vaia pedooo [fies]

PD: Dema men vai a Montmelo a vere entrenus de F1!! [babas]
morr escribió:Resultadyade de alak noche, pieque quet e cagas con un merehngue ,
borrahcera que te cagas.

Ale barça añé alé alé alé

Nus vemus mañanaaaaaa.......
Es nota a quilòmetres que està mal escrit expressament [poraki].
Gerim escribió:Es nota a quilòmetres que està mal escrit expressament [poraki].

No sé, cada hora que pasa estoy peor, ahroa me he puesto a ver la tele , y no hacen nada a ha acaabdo los serrano. Mejor me voy a dormir y punto.

Decir que Oleguer no ha jugado mal.

PD: Buff es que cuando he llegado a casa ni veía las letras. Me daba cuenta de los errores y tal pero lo he enviado tla cual
Tranqui morr, a tothom li ha passat en un moment o altre XD.

Per cert, avui és 23-F. Des d'aquí vull saludar a tots els protagonistes d'aquell pintoresc episodi de l'història d'Espanya [poraki].

EDiTO: Ja sé que "no té res a veure", però mireu quines boniques paraules de l'amic Anson:
Imagen

Entrevista a Periodista Digital via Diari de l'Absurd.
S'ha demostrat qui és el millor equip del moment, encara que un 1-4 hagués estat més just. Hem destrossat al Mourinho's team en un camp de patates i on s'han dedicat a donar patades.
Per cert, la megafonia referint-se a l'afició del Barça, en català [tadoramo], som una nació!
¿Os habéis fijado que ahora el 70% de España son unos expertos de economía y hablan de ella con total soltura?

PD: Vaya resaca...Ufff, que palo la uni.
morr escribió:¿Os habéis fijado que ahora el 70% de España son unos expertos de economía y hablan de ella con total soltura?

I tant, i no es limita només a aixo, tots son uns perfectes coneixedors de la realitat catalana, experts en historia espanyola i/o catalana, filolegs de llengua balear, catalana, valenciana, castellana i espanyola.

A més, les cadenes estatals estan plenes o han tingut programes d'alt contingut cultural, com gran hermano, pasion de gavilanes, cronicas marcianas, tnt, aqui hay tomate, lo que interesa, antena3 noticias, i un llarg etc....

Tenen grans intelectuals com Los Santos, Aznar, Rajoy, Acebes, Mena, Tejero, la Campos, etc... els quals estan apoiats per grans insitucions que son un gran referent mundial com l'esglesia, l'opus dei, i los legionarios de cristo.
I tots ells seguits d'una gran masa borreguil provinent provinent d'un gran sector priviliegiat anomenat la gran espanya profunda.

En conclusió, som tots uns pobres ignorats i em deixar la resta d'espanya que dicti el rumb de les nostres vides.

Por una grande y libre..... a aquest pas sense Catalunya clarament [poraki]

[/ironic]

Un salut
sabeu que em va passar, a valencia mirant un espectacle durant la mitja part el del costat va i em diu: i aquests catalans fills de... que només voles kedarse amb espanya i robarnos tots els cales... es va kedar flipant kuan li vaig dir q jo era català i q s'havia de ser molt ignorant per creure's tot el q diu el PP; o una altra cosa q no se si sabeu: a murcia es fa una obra de teatre per a nens de 2 i 3 anys on una nena que es diu espanya ha de salvar la resta de comunitats autonomes de la bruixa "catalunya", es va denunciar aquest fet pq es totalment inconstitucional i el jutge va dir q en el teatre es podien dir com vulguessin els actors i l'argument...
akest mon està del rebés i nosaltres en patim les conseqüències.
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11