Catalans aixakeuvus xD (#11)

16, 7, 8, 9, 10, 11
Quines fotos més boniques :)
Bueno, vengo del barça, podéis decir que tengo fijación o lo que queráis , pero hoy Oleguer a vuelto a estar penoso, no ha sido sólo mi visión, me han comentado que en la radio catalana han dicho lo mismo, y en la Ser se ha comentado, y la respuesta ha sido clara, a la puta calle este paquete y que salga Márquez.

Enga que me voy de fiesta.

PD: La manifestación me la suda muchísimo..
Ei! He trobat aquesta web, per crear els famosos userbars:

http://userbarmaker.com/

Jo he creat aquesta, per provar una mica la web, pero no m'agrada gaire...

Imagen
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
i el pique dient que la manifestacio es per crispar.
A la gent del PP els hi fan un test d'intel.ligencia per mandrils o que abans d'afiliarse?
Te collons , primer no els hi agradaven les manis (no a la guerra), despres si (per la constitucio i similars XD ), ara no.
[Ooooo]

deuen necessitar primperan amb tant canvi no sigui que es maregin i trallin sobre la constitució (que per cert abans no volien, pero ara si, i en el proper cop d'estat tornara a ser que no [poraki] )

No vaig veure la entrevista amb la Terribas den marianico el corto, pero ja va sent hora que un periodista normal, els deixi en ridicul pk foten pena (encara que ho entenc, el seu target 'tipus' te el cervell tant desenvolupat com una medusa, vaja, els veins que esmenta l'etc [angelito] )
al final quanta gent va assistir-hi?
Unes 300.000 persones, segons ElPeriodico
Acaba de sortir el rajoy a comentar el comunicat d'ETA, als dos minuts ja estaba parlant de l'estatut, es que no sap parlar de res mes l'inutil??
keops escribió:Acaba de sortir el rajoy a comentar el comunicat d'ETA, als dos minuts ja estaba parlant de l'estatut, es que no sap parlar de res mes l'inutil??

no si al final la guerra de l'iraq també serà culpa de l'statut...
com és que no han creat cap fil parlant de la reunió de terroristes a barcelona? xD
keops escribió:Acaba de sortir el rajoy a comentar el comunicat d'ETA, als dos minuts ja estaba parlant de l'estatut, es que no sap parlar de res mes l'inutil??

no si al final la guerra de l'iraq també es culpa de l'statut
Paboh escribió:com és que no han creat cap fil parlant de la reunió de terroristes a barcelona? xD

El que no interessa millor tapar-ho, avui he mirat les noticies de A3 per veure que deient i simplement no va existir. [burla3]
keops escribió:avui he mirat les noticies de A3 per veure que deient i simplement no va existir.

home es q a A3 normalment no diuen coses de catalunya i si les diuen es q son bones per espanya
Jo volia mirar haviam k deien les television extranjeres i no me ne enrecordat, com k en akell moment a tv3 feient els esports i gols del barça me oblidat de posar tve i a3, tot es culpa de haver surtit ahir a la nit...

Oleguer per a mi es un defensa normal, marquez seria molt bo i puyol excelent. Al chelsea trankils k suposo k la linia de 4 seran oleguer-puyol-marquez-gio/silvinho.
las banderas de ERc que he visto me han parecido...
NGC escribió:Jo volia mirar haviam k deien les television extranjeres i no me ne enrecordat, com k en akell moment a tv3 feient els esports i gols del barça me oblidat de posar tve i a3, tot es culpa de haver surtit ahir a la nit...

Oleguer per a mi es un defensa normal, marquez seria molt bo i puyol excelent. Al chelsea trankils k suposo k la linia de 4 seran oleguer-puyol-marquez-gio/silvinho.

Si porque entre Oleguer y Gabri prefiero al menos malo. Y Belleti para el chelsea NO. Bueno "gente de clase alta" el partido ¿Dónde lo veréis? En vuestra puta casa como unos gilipollas ( menos el keops creo que era que tiene un proyector de la ostia), o en un Bar hooligan con un nivel vocal de la ostia y mucha emoción...

BARÇA HOOLS! A TOPE SIN BRAGAS! SECC. BUKKAKE.
seerj escribió:las banderas de ERc que he visto me han parecido...
Doncs a mi, en canvi, m'han semblat...

En fi, m'he perdut la mani i el partidàs del Barça per culpa d'uns putus frikis... però ha valgut la pena.
Jo el partit del barça el veure a casa com un gilipollas amb la parabolica de gratis, i tu, que el veuras com un puto subnormal a algun bar de merda o que? xDD [666]
yo soy polaco eso cuenta?
ostia, als trolls tb els hi donen permis de fi de setmana com als de la model?
Tredi escribió:Jo el partit del barça el veure a casa com un gilipollas amb la parabolica de gratis, i tu, que el veuras com un puto subnormal a algun bar de merda o que? xDD [666]

No et passis amb l'ultra, que va porai a veure el partit per poder esbargir-se i trencar coses [poraki]
[poraki] [poraki] Comepipas [poraki] [poraki]

PD: ¡Qué guapa está la peli de "Last Tunnel"!
iieeepppp!!! No el fan per la dos el chelsea-barça???

La mani al final kuans han sigut realment, uns 600k??

Una pregunta al palau sant jordi per anar a veure als RHCP on es millor estar?? abaix al gallinero em fa pal esta dret, sentat a kina zona em recomanarieu??
NGC escribió:iieeepppp!!! No el fan per la dos el chelsea-barça???
el fan per TVE1 dimecres a 20.45 si no mequivoco
NGC escribió:iieeepppp!!! No el fan per la dos el chelsea-barça???

La mani al final kuans han sigut realment, uns 600k??

Una pregunta al palau sant jordi per anar a veure als RHCP on es millor estar?? abaix al gallinero em fa pal esta dret, sentat a kina zona em recomanarieu??

1.- Joder, pero importa una mierda que lo den en abierto ( si lo dan) lo importante es el ambiente alrededor.
2.-Segun la guardia urbana 75.000-125.000, según La Vanguardia 200.000, según el periódico 300.000, según los tripaos de los organizadores 1.000.000, aunque luego lo rebajaron a 700.000.
3.-Joder tío, ¿Y cúantos años dices que tienes? Para ir a un concierto y no estar de pié ufff, uff...
4.- Ahh y no voy por allí destruyendo cosas, sólo que con etc sudo de discutir.
Interessant que donin el partit contra el Chelsea en obert... hauré de sobornar/amenaçar XD al meu pare perquè m'ho deixi mirar a la 'seva' tele, amb el montatge que té d'altaveus i històries... ben assegut al sofà, això si [oki]

Edit, si us interessa, a animersion estan compartint Musculman en català [barret] [tadoramo]
kurras escribió: el fan per TVE1 dimecres a 20.45 si no mequivoco

Correcte, o almenys això posa en aquesta web

http://www.miguiatv.com/20060222/tve1/2854053-uefa-champions-league-chelseabarcelona.html

Vagi bé ;-)
morr escribió:
3.-Joder tío, ¿Y cúantos años dices que tienes? Para ir a un concierto y no estar de pié ufff, uff...

En mi dni pone que soy del 1986... alomejor esta ekivocado :P , no se hace pesado estar todo el rato de pie durante hora i media?? ademas yo me agobio cuando hay mucha gente por eso decia de no estar en gallinero pero siempre se puede canviar de plan xDD

Si tinc la major potra del mon i de l'univers em podria tocar el viatge a londres per veure el chelsea - barça que sortejaven a rac1..... mai ma tocat la loteria i aket seria un bon premi [barret] [barret]
pero a ver...q puto concepto tiene la juventud de lo que es un concierto? y las ollas? y los berridos? y la cerveza salpicandote por dokier? y subirse al escenario pa saltar y tal???? madre mia madre mia... [mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa]

Saludos [beer]
seerj escribió:pero a ver...q puto concepto tiene la juventud de lo que es un concierto? y las ollas? y los berridos? y la cerveza salpicandote por dokier? y subirse al escenario pa saltar y tal???? madre mia madre mia... [mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa]

Saludos [beer]

Eso eso, insultar al cantante, llamarle de todo, tirarle cerveza, saltar a cantar, ver a un tío volando por encima tullo, los cánticos entre canción y canción, estar en el pogo bailando...

Joder NGC, yo he llegado a estar 7 horas seguidas bailando en un concierto.

Pero bueno supongo que no todos estamos echos de la misma pasta, demasiada sangre berciana corre por mis venas.

Boina!.
Teniu rao k es millor esta alla al mig i dret, el k pasa es que acabo d'arribar de juga futbol despres de mesos de no fer res d'esport i al estar reventat estic en un plan vago total i nomes imaginarme alla dret tanta estona.... no me siento las piernas!!!
el troll encara esta donant la tabarra cawento cawento
keops escribió:el troll encara esta donant la tabarra cawento cawento

L'habitual d'aquest fil o el Perez Olmo aquest?
No l'ha reportat ningú?
Sobre la mani, Contrastant diu que hi van assistir un mínim de 57.507 manifestants i un màxim de 70.286: http://www.contrastant.net/mani/nacio.htm i http://www.contrastant.net/mani/nacio2.htm

Jo me'ls crec.
Gerim escribió:Sobre la mani, Contrastant diu que hi van assistir un mínim de 57.507 manifestants i un màxim de 70.286: http://www.contrastant.net/mani/nacio.htm i http://www.contrastant.net/mani/nacio2.htm

Jo me'ls crec.

Menys que els que diu la Guarra Civil? Mira que sempre tiren molt pel cap baix.
joder como molan las fluctuaciones xDDD

etc, quien es el habitual, por que ultimamente estás molt agresiu jajaja [sonrisa]

Saluts [beer]
Gerim escribió:Sobre la mani, Contrastant diu que hi van assistir un mínim de 57.507 manifestants i un màxim de 70.286: http://www.contrastant.net/mani/nacio.htm i http://www.contrastant.net/mani/nacio2.htm

Jo me'ls crec.

No está mal está web, me estoy leyendo algunos textos.

PD: Mañana a clase después de las vacaciones...
:(
morr escribió:
No está mal está web, me estoy leyendo algunos textos.

PD: Mañana a clase después de las vacaciones...
:(

ya semos dos...atrás quedan wenos recuerdos, y ninguno relacionados con manifestaciones de pocos miles de personas xD...al menos mañana hasta las 10 no tengo clase...un par de medianas antes caeran, táh claro xD
morr, aquesta foto me la van passar per mail fa temps.. xDD Es mol bona..
es a irak la foto??

bona nit a tothom!! demà filo un altre cop per variar! no sakave mai! una puta merdaaaa [mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa]
se me olvidaba, xD:

yo me pensaba q si se juntaban todos los gitanos y se destruia el sitio en concreto, pos se hacía un favor a la humanidad, lo que no sabia era que el sitio ya está construido, lleno de deshechos de todos tipos: Mataró park xDDDD

[mode racista off]

Saludos [beer]
eTc_84 escribió:Menys que els que diu la Guarra Civil? Mira que sempre tiren molt pel cap baix.
Jo crec que són els altres els que sempre tiren pel cap alt (o cap alt o cap extremadament alt).

La foto aquesta és penosa.

Jo me'ls crec.

botiflers!
el que esta clar és q va ser un exit, 1000 amunt o avall.
Paboh escribió:botiflers!
De qui parles?
Gerim escribió:De qui parles?

Botiflers els de Contrastant, no tú xD
No costa una mica de creure això de 75000 pesones com a màxim amb imatges de la plaça catalunya, passeig de gràcia i gran via a reventar de gent? :S
Fins i tot les xifres son més baixes q les de la guardia civil.
Paboh escribió:Botiflers els de Contrastant, no tú xD
Contrastant botiflers? Millor que et miris una mica la pàgina i els seus articles (massa radicals i tot pel meu gust [tomaaa]).
Bé, el que està clar és que hi havia moltissima gent.

Cadascú que es quedi amb el num que li dongui la gana.

Esperem que tal i com han anunciat, la cosa no quedi només aquí.
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11