Catalans aixakeuvus xD (#11)

A ver, lo que pasa es que las personas mayores de España ( sean catalanes, vascos, andaluces ...) son muy,muy incultas en términos generales. Vosotros mismos lo habréis comprobado en multitud de conversaciones "de reüll" el gran nivel intelectual de nuestros mayores, en el bus, en el metro... En una gran parte de los jóvenes pasa lo mismo, pero es que los jóvenes que no tienen ni idea, simplemente no hacen caso a la política, los abuelos no; No tienen ni pajolera idea y hablan de todo.

No sé como serán vuestras abuelas, pero yo tengo una del PP y otra que murió hace poco que era anarquista, no os podéis imaginar la manipulación a la que les somete el PP y el PSOE a la gente en los pueblos, dónde les dicen cuatro tonterías y se las creen "de pies juntillas" ( Y estoy hablando del Bierzo, no me quiero imaginar como puede ser en Andalucía). No os extrañéis pues, de que se hagan anuncios para tontos.

La situación intelectual de los mayores tiene una explicación: guerra, hambre, supervivencia, cuidar hijos, tareas del sector primario. La de los jóvenes otra: vagancia, "soy ez má malo / sóc el més dolent".

En definitiva, este país (siguiendo una larga tradición de gilipollas mentales ) da asco, pero sigue siendo mi país. ¡Visca Catalunya!,¡ Viva España!
Això no justifica que es facin aquests anuncis, perquè qui els fa sap molt bé el que esta fent.

Per cert com esta la misce ? hi ha algun tema incandescent ?
Ruxii escribió:Per cert com esta la misce ? hi ha algun tema incandescent ?

Que va, sembla que hi hagi una tregua o algu similar pk ja fa dies k no ens posen a parir.

A mi no se que em pasa k ultimament no estic tan..... "feliç" navegant per eol, abans em divertia mes, potser es que hi ha sekera de noticies sobre la nextgen (revolution i ps3) o k la scene de la gamecube sa estancat o algo pero abans no donava l'abast casi i ara encanvi vaig d'un lloc a l'altre per veure si hi ha algu k m'interesi.
uaaaa tic kabrejada!!!!! [enfa] pero que es aixo de dir q el castella esta censurat claroo esta tan censurat que jo no el se parlar, que la majoria de les meves converses no son en castella, que la generalitat es taaaaaaaaan dolenta que no m'ha deixat llegir llibres com el Quijote o los Pazos de Ulloa, ..., o que la majoria dels meus profes no fan la classe en castella claroo xdd com es possible que siguem tan dolents de no deixar parlar el castella XD increible cada vegada flipo mes amb aket pais. Sino ens soporten que ens donin la independencia i tots feliços

P.D seran incults pero aixo no vol dir que no vegin la realitat
algu escolta minoria absoluta??? son els mateixos del programa de polonia a akest k faran no??
io diria que si, almenys en Toni Soler segur que si. Pot sta be axo de Polonia. Sempre mha agradat els programes que han fet, malalts, set de nit...
akell del telediari kin era???
^RöKöKÿ^ escribió:akell del telediari kin era???

L'urdazi ?
nu se
tmb era den toni soler a TV3!
7 de notícies, que després és va mig reconvertir en el 7 de nit
okis!!!
lo de la kedada no es pot fer una a bcn???? ein? ein? ein?
Heu sentit els anuncis del pp de andalucia?? [uzi] [uzi]

Ja hi ha disponible el primer domini .CAT:

www.presidentcatalunya.cat

www.presidentmaragall.cat
keops escribió:Heu sentit els anuncis del pp de andalucia?? [uzi] [uzi]

Quins anuncis [comor?]

keops escribió:Ja hi ha disponible el primer domini .CAT:

www.presidentcatalunya.cat

www.presidentmaragall.cat

Esta bé, llastima que no passi el validador de la w3c http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.presidentmaragall.cat%2Fpresident%2FAppJava%2Fcat%2Findex.jsp&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline :Ð
Cafetino escribió:Quins anuncis [comor?]

1
2
3

Visca la manipulació. [burla3]
^RöKöKÿ^ escribió:algu escolta minoria absoluta??? son els mateixos del programa de polonia a akest k faran no??

Sí, son els mateixos.

El programa es diu Polònia [qmparto] [qmparto] [qmparto]
keops escribió:1
2
3

[lapota] [lapota]

Vaia colla de fills de la gran ****
Cafetino escribió: [lapota] [lapota]

Puta? [risita]

Diga'ls-hi pel que són... PePeros..

...franc@???
pakitooooo el chocolateeerroooooo

la mentalitat perdura malgrat el anys.....
Es vergonyos, amb la cultura d'aquest pais lo pitjor es que la major part de la gent es creura el que diuen.

i si no mireu l'enquesta de el periodico:

¿Cree que el castellano recibe en Catalunya el mismo trato que el catalán en tiempos de Franco, como ha dicho Rajoy?

50% Sí
49% No
1% No me interesa el tema
Total votos: 11000

O la gent es molt ignorant o es que nosaltres vivim una realitat paralela :-|
Paboh escribió:
Sí, son els mateixos.

El programa es diu Polònia [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Salut a tothom, sóc nou en EOL pero tranquils, ja hi agafaré pràctica amb el pas del temps :P

Suposadament el progràma Polònia, serà semblant al "mire usté" que feien a la 3 del regne no? [qmparto]

Per cert, això de Polònia / "Polacos", històricament d'on prové o qui s'ho va treure de la màniga?
A mi m'han explicat q es per la llengua es a dir que quan parlem el catala no entenen res i diuen q es polaco q tmp l'entenen o algu aixi
que atrevida es la ignorancia, us escriure un acudit:

>Diuen que, quan Déu va crear el món, perquè els homes prosperéssin,els va
>concedir dues virtuts.
>
>Als suïssos els va fer ordenats i complidors de la llei.
>Als anglesos, persistents i estudiosos.
>Als japonesos, treballadors i pacients.
>Als italians, alegres i romàntics.
>Als francesos, cultes i refinats.
>
>Quan va arribar el torn dels espanyols, es girà cap a l'àngel que prenia
>nota i li digué :
>" Els espanyols seran intel.ligents, bones persones i del Partit Popular."
>
>Quan va acabar de definir la creació, l' àngel li digué a Deu :
>" Senyor, li ha donat a tots els pobles dues virtuts i als Espanyols tres.
>Això farà que prevalguin sobre els altres."
>
>I Deu respongué :
>" Doncs tens raó, ...... Bé, com que les virtuts divines no es poden treure,
>
>farem que cada Espanyol només en pugui tenir dues."
>
>Es per això, que hi ha tres tipus d' Espanyols:
>
>1 - Les bones persones i del Partit Popular, no poden ser intel.ligents.
>2 - Els intel.ligents i del Partit Popular, no poden ser bona persona.
>3 - Les bones persones i intel.ligents, no poden ser del Partit Popular.
>
>Paraula de Déu.
>
>Sigueu bones persones i intel.ligents sempre, però més quan vinguin les
>eleccions.

mho van enviar fa temps, que cert que es
Lo de polacos ve de que com que no ens entenen parlan en catala pk ells no en saben diuen que els hi sona a polaco y per aixo lo de polacos, es tontet que s'ho va inventar i difondre si li hagues pasat pel cap que estavem parlan afganes ens dirien afganesos i que som de afganistan....
Ara diras, es per aixo tan absurd?
doncs si.

Diokhan portat be demoment pk s'ha escap una manada de trolls avui i n'esta tot ple, vigila k no et confonguin, es a dir no et pikis amb la gent avui esperat uns dies xDD

[beer] Salut!!
Mira que soc ateaa pero ara si deu ho diu va a missa alemnys aixo jajajaja XD!
idem xD, i que dirien els de la cope? [mad]
Fa temps vaig rebre un mail que parlava dels catalans tb, que a cada poble Déu li havia donat coses bones i coses dolentes... als catalans ens va fer treballadors ...... (més coses).. i les coses dolentes? El munt de subnormals que ens va posar per veïns.
Després miraré si encara el tinc per hotmail.

Coi no havia vist al Diokhan per aquí... benvingut [risita]
Aya_cat escribió:A mi m'han explicat q es per la llengua es a dir que quan parlem el catala no entenen res i diuen q es polaco q tmp l'entenen o algu aixi

doncs jo vaig lleguir que ens ho diuen, pq quan l'exercit de Hirtler va ocupar polonia al mateix temps gairebe Franco va entrar a Barcelona.
hei com puc pillar un icono del messenger i transformarlo a gif?? Esque es bonissim, un pingui k li fot una colleja a un altre pingui i cau a l'aigua xDDD
algu li afecta que li diguin polaco amb aquest to despectiu ???
Imagen
[qmparto] [qmparto]

A mi no m'afecta lo de polaco, es més o vec tan "chorra" i "sin fundamento"(by arguiñano) k penso k ki u diu es tonto.
Esta molt be aquest acudit, encara que la l'havia sentit fa força temps, pero aixo no fa que perdi la seva gràcia [666]

Me n'oblidava :p
Benvingut Diokhan

NGC escribió:hei com puc pillar un icono del messenger i transformarlo a gif?? Esque es bonissim, un pingui k li fot una colleja a un altre pingui i cau a l'aigua xDDD

No se com va parit l'msn de l'imperi [sati] pero suposo que sera més o menys que l'amsn, on hi ha una cache d'aquestes icones [fumeta] (vigila que els molt putes poden haver tret l'extensió gif)

Un salut
jo aquest gif el tic en el msn! es molt bo!!! X-D X-D

bona nit malperits!

P.D:Benvingut Diokhan!!

see ya!
vaya subnormalada etc...sobretodo por que si algo se ha caraecterizado esta tierra es por su no-modestia, la verdad...
seerj escribió:vaya subnormalada etc...sobretodo por que si algo se ha caraecterizado esta tierra es por su no-modestia, la verdad...

Això m'ho van enviar farà quasi 3 anys... apart, la no modestia, comparada amb qui? Perquè ser menys modestos que alguns veïns és bastant complicat.
tant de bo fossim guanyadors

edit: ara us posare algo veritablement graciós, acudits Portuguesos sobre Espanyols (bonissims)
-els poso tal com venien, suposo que mes o menys s'entendrà-

Espanhois:

Já está na altura de deixarmos as loiras e os alentejanos em paz...

Segundo recentes estatisticas, de cada 10 espanhois, 11 sentem-se superiores aos outros.

O Primeiro-ministro espanhol, em visita oficial a Portugal, iria
conhecer uma escola de Lisboa. E o director da escola foi preparar os seus Alunos para receberem bem a importante visita.
-Vocês devem ser educados com o senhor Zapatero. Joaozinho, eu vou-te perguntar o que é a Espanha para nós. E respondes que a Espanha é um país amigo.
-Nao, senhor director! A Espanha é um país irmão.
-Muito bem, Joaozinho. Mas nao é preciso tanto. Diz apenas que a Espanha é um país amigo.
-Não e nao, a Espanha é um país irmao!
-Tá bom, Joao! zinho. Mas porque é que achas que a Espanha é um país irmão, e não um país amigo?
-Porque amigos a gente pode escolher!

A filha chega a casa em prantos e diz para a mae:
- Mae, mae, fui violada por um espanhol!
- Mas... como sabes que era um espanhol?
- Ele obrigou-me a agradecer.

Qual é a diferenca entre os espanhois e os terroristas?
Os terroristas têm simpatizantes.

Qual é a semelhanca entre um espanhol humilde e o Super-Homem?
Nenhum dos dois existe.

Como se faz para reconhecer um espanhol numa livraria?
Ele é o que pede o mapa-mundi de Madrid.

Segundo a imprensa espanhola, Di Stefano foi o melhor jogador do mundo e um dos melhores de Espanha.

Um espanhol estava sendo entrevistado na TV. Perguntaram-lhe:
Qual a pessoa que mais admira?
- Dios!
- E porque?
- Bueno, fue el quien me criou!

O que se deve atirar a um espanhol que se esta a afogar?
O resto da família.

O que é o ego?
O pequeno espanhol que vive dentro de cada um de nós.

Qual é o negócio mais lucrativo do mundo?
Comprar um espanhol pelo que ele vale e vende-lo pelo que ele pensa que vale.

O espanholinho fala com o seu pai:
- Papá, quando yo crescer yo quiero ser como usted.
- Y por que, mi hijo?! - Pergunta o orgulhoso madrilenho.
- Para tener un hijo como yo.

Por que há tantos partos prematuros em Espanha?
Nem as maes aguentam um espanhol por 9 meses!

Notícia no principal telejornal espanhol:
Portugal e Espana empataram hoy el jogo por la Copa Europa:
Zero gols para Portugal e ZERO GOLAÇOS para la Espana!

Porque é que os espanhois em geral, preferem nao se casar?- Eles nunca encontraram uma mulher que os amasse mais do que eles se amam.

Porque é que nao há terramotos na Espanha?
Porque nem a terra os engole...

Se não reenviar esta mensagem a 10 portugueses é porque é mais um maldito dum espanhol
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Como se faz para reconhecer um espanhol numa livraria?
Ele é o que pede o mapa-mundi de Madrid.

Notícia no principal telejornal espanhol:
Portugal e Espana empataram hoy el jogo por la Copa Europa:
Zero gols para Portugal e ZERO GOLAÇOS para la Espana!

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

l'ultim és per posar-lo al fil de la sel.leccio espanyola o enviar-li al roncerin XD XD
Lo dels polacos no és perquè si, ara no recorod la història, però ja la buscaré i ho posaré per aquí. [cartman]
etc, la superbia o com es digui l'és encara que els del costats siguin més, ens agradi i no, i a catalunya sempre n'ha sobrat, per desgràcia dels que vivim aqui...

lo de polaco viene de quan la represió, on en l'ambient quartelari ens deien polacos per que tan ells com naltros no hem guanyat mai cap batalla contra exercits invasors, també es veu que ve de quan a la guerra civil venien les brigades internacionals per ajudar a la república, que es veu que n'hi havien de polonesos i els del alzamiento doncs els importava un maerda d'on era qui, deien a tothom polaco i punto.

font per res objectiva: http://www.esquerra.org/sentmenat/cat/artinfo/polaco.htm

Saluts [beer]
eTc_84 escribió:Això m'ho van enviar farà quasi 3 anys... apart, la no modestia, comparada amb qui? Perquè ser menys modestos que alguns veïns és bastant complicat.

¿Lo dices por los franceses?

PD: Los portugueses son unos frustrados de la vida, que siguen con la mentalidad de hace 30 años en España, así les va, por otro lado su deporte nacional es criticar a España ( como algunos desgraciados en Cataluña), porque los pobrecillos no saben hacer otra cosa, en España en cambio a los portugueses se les ignora totalmente.

"Si us baralleu entre germans us menjaràn els veïns."
morr escribió: así les va, por otro lado su deporte nacional es criticar a España ( como algunos desgraciados en Cataluña), porque los pobrecillos no saben hacer otra cosa

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
si, morr, si

i l'esport nacional a espanya no deu ser pas criticar catalunya? no, oi?
macarrone escribió:si, morr, si

i l'esport nacional a espanya no deu ser pas criticar catalunya? no, oi?

clar que no, és donar pel sac a Catalunya, que encara és molt pitjor. ratataaaa
Els portuguesos son uns mafiosos, si tens algun problema amb el cotxe a portugal ya pots posarte a resar a tots els deus k coneguis perque les pasaras putes.

Hombre sentaoo, hombre sentaoo!!!!
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Los portugueses son unos frustrados de la vida, que siguen con la mentalidad de hace 30 años en España

cony, es que la Ejpanya real segueix com fa 30. Sino ja m'explicaràs l'exit del PP i les seves manis i iniciatives nomes pates per a curts de gambals. Com deieu, una persona intel.ligent i bona, no pot ser del PP.

deporte nacional es criticar a España ( como algunos desgraciados en Cataluña)

tan llest i culte que sembles al argumentar vs catalunya,a veure si un dia et treus la viga de l'ull i dius el mateix d'espanya vs catalunya.
Es que yo ya he dicho mil veces que lo que está haciendo una parte del resto de España contra una región de su propio pais es simplemente patético. Esto a los que creemos en una idea de España nos parece mal, pero a los indepes les parece de puta madre, cuanto más follón, más votos, y a la derecha rancia española también les parece de puta madre. Así vamos, en vez de preocuparnos por temas serios, y por avanzar conjuntamente, entorpecemos nuestro progreso con gilipolleces.

Con mentalidad no quería decir mentalidad política, sino mentalidad de rollo que allí aún hacen caso a los abuelos, no están tan liberados sexualmente... en definitiva Portugal aún es una sociedad muy rural, con muchísimas desigualdades, fíjate que Extremadura les da mil vueltas a cualquier región de Portugal (menos Lisboa), así que imagínate como estarán.
morr escribió:
¿Lo dices por los franceses?

PD: Los portugueses son unos frustrados de la vida, que siguen con la mentalidad de hace 30 años en España, así les va, por otro lado su deporte nacional es criticar a España ( como algunos desgraciados en Cataluña), porque los pobrecillos no saben hacer otra cosa, en España en cambio a los portugueses se les ignora totalmente.

"Si us baralleu entre germans us menjaràn els veïns."

Portuguesos criticant espanyols.....
Catalans criticant espanyols.....
espanyols passant dels Portuguesos......

diria que falta alguna cosa, com per exemple....Catalans criticats pels espanyols?

m'agrada lo de "una parte del resto de españa". A qui et refereixes?

Jo diria que d'insults, actualment n'entren més a Catalunya que no pas en surten. [discu]
Diokhan escribió:m'agrada lo de "una parte del resto de españa". A qui et refereixes?

Yo creo que es obvio.

Catalanes rancios y españoles rancios en su odio recíproco se autoalimentan.
Uii i els portuguesos estan bojos quan condueixen XD tenen una tendencia al suicidi que flipes, tan bojos [looco]
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811