Catalans aixakeuvus xD (#11)

17, 8, 9, 10, 11
joder que suerte algunos,....yostoy aqui sin poder salir de casa viendo pelis frikis y con un virus del copon, sera la gripe aviar de los webos xD...

llebo 4 dias sin provar alcohol...no soy persona [snif]

Saludos [beer]
BONA TARDAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

avui estic més que content! per fi un examen de filo que em va bé!!! per no dir GENIAL!

i la exposició del Treball de Recerca, prou bé a anat!!!

i a més a més avui surt en Harry Potter i la merda de traducció del titol!! [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] no en podrien haver buskat un que si asssembles millor???

see ya!

visca el Barça! i Visca catalunyta!! |!*!|
ueeee I Love F1!!! Quin triumfasuu avui al circuitt, totes les escuderies menus ferrari...

Si voleu veure les fotos paseuvos x aket post

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704039863#post1704039863
Gerim escribió:
EDiTO: Ja sé que "no té res a veure", però mireu quines boniques paraules de l'amic Anson:
Imagen

Entrevista a Periodista Digital via Diari de l'Absurd.

Ja te uns dies, vaig estar a punt de posar-ho però al final vaig passar. Es veu que els catalans som indesitjables i la major desgracia que et pot passar es que la filla caigui en mans d'un català ein?
kurras escribió:ueeee I Love F1!!! Quin triumfasuu avui al circuitt, totes les escuderies menus ferrari...

Si voleu veure les fotos paseuvos x aket post

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704039863#post1704039863

Anem a mirar les fotos....
keops escribió:Ja te uns dies, vaig estar a punt de posar-ho però al final vaig passar. Es veu que els catalans som indesitjables i la major desgracia que et pot passar es que la filla caigui en mans d'un català ein?

El que segur que passa és que el pobre home te una filla i cap català l'ha volguda, i clar, el pobre ha agafat un trauma ara [jaja]

Vagi bé :P
Aixxx guanyara el Raikonnen :-p [inlove] [babas] i ningu s'enrecorda de les motusss q el Pedrosa tmb guanyara XD! aixooo que me digaa q serem uns indesitjables pero tan q es moren de l'envenjaaa nosaltres encara tenim possibilitats a la champions i ells s'han despavilar. Peazoo partit q [babas] el Valdes XD!
Si no introdueixen més regles estrambòtiques, guanyaràn els millors, Ferrari, present Schumacher i futur Rossi / Raikkonen
Senyors i senyora, demà hi ha una conferència a la UAB a càrrec d'un dels millors historiadors catalans, J. B. Culla: "Catalunya-Espanya: complexitats d'una convivència". A les 12h a la sala de graus de la facultat d'econòmiques.
Fil de l'any xDDDDDD

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=517103

N'hi han hagut pocs k superin aket, enkra k esta seguit d'aporp pel "os gusta que os miren las tetas??" [angelito] [pos eso]
[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

--------------

Ja no puc mes, acabo de llegir l'enesim missatge d'un i m'estic aguantan massa........
Podriem fer una llista negra?? Si la llista negra es allo de españols k no volen ser mai catalans o una cosa similar k hi havia per algun lloc s'hi ha d'afegir gent.
Gerim escribió:Senyors i senyora, demà hi ha una conferència a la UAB a càrrec d'un dels millors historiadors catalans, J. B. Culla: "Catalunya-Espanya: complexitats d'una convivència". A les 12h a la sala de graus de la facultat d'econòmiques.

Cualquiera de vosotros por simple placer podría ir a las clases de este hombre : José Enrique Ruiz-Doménec, la verdad es que personas como él pocas se van a ver en este mundo [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo], simplemente inigualable. Y las da en la UAB, cosa casi inverosimil...

Por otro lado iría a ver al señor Culla, pero la gripe aviar dentro de poco acabará con mi ser, xDD.

Por cierto, que se me olvidaba, PUTOS ESTADOS PONTIFICIOS del PUTO Medieval Total War...Por su puta culpa he perdido toda mi presencia en el centro de Europa y estoy arruinado, eso sin comentar que los Catalano-Aragoneses, la Horda de Oro, y los Bulgaros me están follando por doquier...xDDD (que friki, pero esq me han jodio todo lo que he hecho en el dia de hoy ...putos católicos...xD)

Saludos [beer]

PD: mañana otra vez alcohol, me da igual los medicamentos que me tenga q meter, ya metere los sobres de lo que sea en la xibeka, pero nadie me quita mis findes alcoholicos y menos una enfermedad, asi a parte me gasto menos en drogas, ya iré pájaro perdio xD

PPD: jajaja, releyendo el post me estoy dando cuenta que este hilo siempre lo utilizo de "diario personal", "acabo de llegar too tajao" y de "esquina del picado" xDDD, donde voy a acabar, xD
seerj escribió:Cualquiera de vosotros por simple placer podría ir a las clases de este hombre : José Enrique Ruiz-Doménec, la verdad es que personas como él pocas se van a ver en este mundo [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo], simplemente inigualable. Y las da en la UAB, cosa casi inverosimil...
Assignatura? Dia? Hora?

seerj escribió:Por otro lado iría a ver al señor Culla, pero la gripe aviar dentro de poco acabará con mi ser, xDD.
D'oh.

seerj escribió:PD: mañana otra vez alcohol, me da igual los medicamentos que me tenga q meter, ya metere los sobres de lo que sea en la xibeka, pero nadie me quita mis findes alcoholicos y menos una enfermedad, asi a parte me gasto menos en drogas, ya iré pájaro perdio xD
[qmparto][qmparto][qmparto]
Yo lo tengo en Medieval (de aqui nada empezamos los condados catalanes y tal xD, asi que a lo mejor os interesa xD, aunque el hombre siempre nos inculca que no tengamos una vision Romanticista sobre tales eventos, asi que a lo mejor a muchos les picará algo xD), lunes y miercoles de 10 a 11:30, aunque a veces viene y da clases su zorra ayudante, recien sacada de la Universidad de Paris de sacarse un doctorado y echandolo en cara cada dos por tres [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto], si no me equivoco Aula 503 de ahí, el edificio ese que está al lao del bar de letras...la facultad de letras, eso, xDD

Asi que como diría él, viva la Gotia! xD

Saludos [beer]

PD: ya no os rayo más sobre historia, pobrecillos, xD, solo una cosa más, como curiosidad, buscad cosas sobre Basilio II, Emperador Bizantino, más majo él, ya vereis lo que hizo con los búlgaros cuando ganó [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
seerj escribió:Yo lo tengo en Medieval (de aqui nada empezamos los condados catalanes y tal xD, asi que a lo mejor os interesa xD, aunque el hombre siempre nos inculca que no tengamos una vision Romanticista sobre tales eventos, asi que a lo mejor a muchos les picará algo xD), lunes y miercoles de 10 a 11:30, aunque a veces viene y da clases su zorra ayudante, recien sacada de la Universidad de Paris de sacarse un doctorado y echandolo en cara cada dos por tres [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto], si no me equivoco Aula 503 de ahí, el edificio ese que está al lao del bar de letras...la facultad de letras, eso, xDD
Buf... jo és que d'història medieval no entenc ni un piju, i passo de matinar per a no entendre res.
¿De qué os váis a disfrazar?

Yo de Alex ( de la Naranja Mecánica): Botas altas con puntera ( las tengo), pantalones blancos (faltan), camiseta blanca (tengo), sombrero rollo mod ( tengo), maquillaje en toda la cara con las pestañas ( mi madre lo hará)...

Su mirada me da miedo su tranquilidad tambien
su forma de hablar no es como los demás
una extraña vestimenta que mal presagio me da
unas botas con puntera para patear
En su coche vamos a gran velocidad
me fijo en su cara llena de maldad
algo esta pensando sonrie sin parar
con un gesto ya le vale para saber que pasará

Alex querido Drugo se te rendirán
tu cerebro siempre activo saliva harás tragar
mente fría y detallista para actuar
tus ojos llenos de odio en alguien clavarás

Con la ultra-violencia hace brotar
de un cuerpo magullado sangre sin parar
Beethoven en la cabeza hace sonar
la Novena Sinfonia le excita mucho más
recoge su bastón y se marcha de allí
a por un moloko plus luego a dormir
Ludving Van y ojos sangrientos su cabeza rondarán
en extraños sueños que hara realidad

Alex querido drugo se te rendirán
tu cerebro siempre activo saliva harás tragar
mente fría y detallista para actuar
tus ojos llenos de odio en alguien clavarás
mm no crec que em disfressi..tinc altres coses a fe aksta nit.. X-D X-D
gerim, que historia es la que entiendes pues? xDDD :P

yo no me vió a disfressáh ni re, que toy griposo perdio, eso si, a lo mejor salgo pa pillarla bien (lo más seguro), la cual cosa decantará mi decisión para que me disfraze de borracho de mierda, es decir, con que coloque las botellas de chibeka y cía en una bolsa de papel marrón ya farem el fet, xD

Saludosssh!!! [beer]
seerj escribió:gerim, que historia es la que entiendes pues? xDDD :P
En principio la entiendo toda, pero en una clase de universidad creo que habrían demasiadas cosas que desconozco y que se darían por ya sabidas, y me perdería.

Algún profe bó de contemporànea? A 1º de CCPP em va donar classe d'això un dels millors professors que recordo, en Martí Marín. Et sona d'algo?

Aquest home: [tadoramo][tadoramo]
http://www.patatabrava.com/mitiques/index.php?professor=964
http://www.patatabrava.com/mitiques/index.php?professor=134
Hola a Tots

Afegiu un català mes a la llista DerBlaue

Nomes volia dir que aquet darrer any amb l’estatut i tot plegat encara em sento mes català que mai, em sento insultat per el pp el boicot i tota la merda que promouen des de madrid. Vull que aq any aprovin l’estatut el barça guanyi la lliga i champions i que rebentin de ràbia a madrid

Salutacions
Benvingut DerBlaue! Ara fa temps que en DiGi no es passa a actualitzars..
Casii arribem als 400 ia!!
ben vingut!!!! :-p :-p :-p

jo tampok em disfrasare!
Uolesss DerBlaue!!!
jo no soportu disfrassarme o sigui q va ser q no!!!!
I es vritat!!!! crec q jo tampoc estic a la llista aixi q ja podria actualitzar¬¬
Aya_cat escribió:I es vritat!!!! crec q jo tampoc estic a la llista aixi q ja podria actualitzar¬¬
tu si que ja hi ets aya..

386. Aya_cat (Barcelona)
ups sorry!!!! es que no m'he vist encara pero wenuu s'ha d'actualitzar noooo?
sips, si els meus comptes no fallen estem als 399 ja.. [barret]
kurras escribió:sips, si els meus comptes no fallen estem als 399 ja.. [barret]

ja m'heu contat a mi tambe? [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo]

DerBlaue benvingut!!!!!
[oki] [oki]
sipes tranki, ets el 398.. xo falta que apareixi en DiGi que te els drets de llista... XD
Al actualitzar k posi a gent k mai vol ser catala, i porpp i del madrid al yanosoyo
Gerim escribió:En principio la entiendo toda, pero en una clase de universidad creo que habrían demasiadas cosas que desconozco y que se darían por ya sabidas, y me perdería.

Algún profe bó de contemporànea? A 1º de CCPP em va donar classe d'això un dels millors professors que recordo, en Martí Marín. Et sona d'algo?

Aquest home: [tadoramo][tadoramo]
http://www.patatabrava.com/mitiques/index.php?professor=964
http://www.patatabrava.com/mitiques/index.php?professor=134

encara re, ja'm sunara suposo...Jo tinc un altre que es de lo mejorcito, a mi ver, aunque en la uni muchos lo tengan cruzado por su afiliación y activismo en cierto sindicato anarquista...JUST CASAS, mira en patata brava, en comunicaciones y historia, tiene perlas buenísimas, las colgé en su día aqui creo recordar xD.

http://www.patatabrava.com/mitiques/index.php?professor=781

http://www.patatabrava.com/mitiques/index.php?professor=44

Saludos! [beer]
Si voleu riure un rato amb les anades d'olla de la revista de la fib aki teniu el seu espai wiki
Si indagueu una mica trobareu una famosa carta al director de la uab xDDD
yo conocia a uno de los que la montaban, lo que pasa es que ya ha acabao la carrera, mu majo él, la verdad es quese lo toman con wen humor los de la FIB, por que es bastante desesperante la situación ahí eh jajaja (lo se a ciencia cierta xD)

Saludos [beer]
Joder leyendo todo esto, cada vez me dan más ganas de irme a Historia. Joder si apruebo la selectiva y un año más, comenzaré a mirar para hacer dos carreras a la vez ( A nivel intelectual digamos que para Historia (sólo en esta materia) soy superdotado, de hecho estoy seguro que ahora mismo sé bastante más que gente que está dando historia).

Putas ingenierías industriales.
joder, modesto no, hay de todo en la vinya del señor, y la verdad es que en historia son unos palenques todos (no se lo que significa palenque, queda bien ahi), seguro que mal no quedaba, aunque la verdad, si te sacaras una segunda carrera, si la primera la haces donde la haces, tendrias que ir a la UB a estudiarla, y se a ciencia cierta que ahi en historia los tiros van por sendas muchisimo más..."ortodoxas" [buaaj].

Saludos [beer]
eTc_84 escribió:i modest...

Es lo que hay, es de las pocas cosas que me puedo jactar, pos lo hago y a gusto.

PD: No puedo hacer la carrera en la facultad que quiera Seej? Joder de la UPC a la UB hay un trecho. De hecho las quiero hacer a la vez, la de historia para pasar el rato y si hay posibilidades de ser profesor, pues eso a dar por culo a los latins en las clases.
no, si te lo digo por que es la más próxma, si te fijas la palabra Politecnica no viene por que si:P. No teneis carreras que no sean de numeros o ciencias de estas "chungas" :P

Saludos [beer]
morr escribió:Es lo que hay, es de las pocas cosas que me puedo jactar, pos lo hago y a gusto.

PD: No puedo hacer la carrera en la facultad que quiera Seej? Joder de la UPC a la UB hay un trecho. De hecho las quiero hacer a la vez, la de historia para pasar el rato y si hay posibilidades de ser profesor, pues eso a dar por culo a los latins en las clases.

No, si em sembla molt bé, de fet em fa pensar en una frase que m'agrada bastant...
"Tengo muchas cualidades, la principal de ellas, la modestia"

Salut [bye]
Algun seguidor de f-1 s'apunta per fer un ekip i incriuren's al fil de miscelanea?
NGC escribió:Algun seguidor de f-1 s'apunta per fer un ekip i incriuren's al fil de miscelanea?

Doncs a mi m'inteessa però de que va ?
Ruxii escribió:
Doncs a mi m'inteessa però de que va ?

Es fer porres per grups de dos (escuderia). Entra el fil de misce i ho explica, yo me l'he llegit per sobre nomes.
joder vaia finde que portu...dijous, ahir, i avui... [burla3]

Carnavals de palamos, algu sap si val la pena..? io preferiria na a plaiadaru xo.. en fi a seguir al ramat
les gambes, de palamós, eso si, xo carnavals non tinc ni idea xD

[beer]

PD: ves al d palamos i encara unes gambetes si que et menjaras de gust, xd
El govern de Camps expedirà un carnet per a valencians de l'exterior
Ester Pinter

La futura llei de participació ciutadana, presentada per la consellera de Cooperació i Participació Ciutadana, Gemma Amor, reconeixerà "la valencianitat" dels valencians establerts fora del País Valencià a través d'un carnet que els expedirà la Generalitat Valenciana. A aquesta iniciativa hi tindran dret tots els membres de les comunitats de valencians a l'exterior a les quals el govern valencià hagi reconegut prèviament la seva valencianitat, entesa, segons l'avantprojecte de llei, com "el dret a participar, col·laborar i compartir la vida social i cultural del poble valencià".
Aquest carnet se suposa que el podran demanar aleshores tant els valencians emigrats a altres Estats com a altres autonomies de l'Estat espanyol. Al text s'afirma que aquests valencians tindran "dret al coneixement i estudi del valencià com a llengua pròpia i cooficial" del País Valencià i que "a aquests efectes i dins de les seves disponibilitats pressupostàries, el govern valencià organitzarà cursos de llengua i història valenciana a impartir als centres valencians a l'exterior".
La nova llei també apunta que la Generalitat Valenciana podrà instar l'Estat espanyol a la firma dels corresponents tractats o convenis amb els Estats on hi hagi aquestes comunitats de valencians a fi que es pugui complir amb el que disposen l'Estatut d'Autonomia i aquesta llei sobre el dret a la valenciania dels valencians a l'exterior.

Pioners a Europa

La llei, que segons Gemma Amor és pionera a Europa, pretén també crear els mecanismes que facilitin i potencien la participació ciutadana en els assumptes públics i per primer cop reconeix el dret a la iniciativa normativa popular.

http://www.avui.cat/avui/diari/06/feb/23/157650.htm

---

Sort que no ho hem fet els catalans això! :O
[flipa] [flipa] Això ho fem aqui i ens diuen de tot, ja veureu com ara no diuen res de res, i si un dia ho fem nosaltres ens diuen de tot.
keops escribió:[flipa] [flipa] Això ho fem aqui i ens diuen de tot, ja veureu com ara no diuen res de res, i si un dia ho fem nosaltres ens diuen de tot.

Aixo es el k em fa mes fastic de tot, ara tot el k es fa o pasa a catalunya es noticia a espanya si us doneu compte, per haviam si la caguem o podem kedar malament en algo.
El que passa que els veïns es guien per l'enveja.
No sé perquè us queixeu, el dia que haguem d'anar a viure fora de Catalunya abans ens censem al País Valencià i ja podrem a aprendre català gratuïtament. No és fantàstic?
K muntem un ekip ruxii per la porra f1 eol 2006?? Haviam kin nom podem trobar k sigui minimament original.

Ara mateix acaba de marcar el 2º gol l'aspañó, ara haviam si guanyen tmb els de 2ªA i seria una bona jornada pels ekips catalans.
Podeu fer l'Antifatxa Team, o el Carod Team [poraki]
O el Team Quem El Fil (és un joc de paraules moooooolt dolent. I si no us ha agradat poseu-vos-hi fulles).

Com canvien les coses, no? L'eTc novat i jo moderador? [666]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11