Catalans aixakeuvus xD (#17)

q mal pensats, cabrons! xD. Avui s'ha de pillar ben grossa, tal dia como hoy nacia Richie Blackmore (guitarra de deep purple), Sara michelle Gellar (la de buffy [looco] [looco]), moría asesinado abraham lincon, los ingleses perdian en Formigny toda esperanza de mantener posesiones en lo que hoy es Francia, hungria se declaraba independiente de Austria, los turkos invadia Armenia, el titanic se hundía, el columbia superaba su vuelo de prueva, Estados unidos bombardeaba Libia y sobretodo, sobre todo lo demás, hace 75 años se proclamaba la 2ª república! xDDD

Bons dies companys [beer]
seerj escribió: y sobretodo, sobre todo lo demás, hace 75 años se proclamaba la 2ª república! xDDD

[beer]

^^ Per aixo s'ha de celebrar^^ llastima que dures tan poc, per una vegada que Espanya no va ser analfabeta i que les dones tenien drets aixxx
Aya_cat escribió:
... i que les dones tenien drets aixxx

Sobretot a tu t'agrada per aquest motiu ;)

Cony seerj, per estar amb resaca encara saps posar parrafades xD ja veurem com estas dema ^_-

Un saludo
DiGiJoS escribió:Cony seerj, per estar amb resaca encara saps posar parrafades xD ja veurem com estas dema ^_-
Demà? Demà estarà igual XD.
lo cert es que estaré pitllor, avui tinc convidats a casa i aixo implica beure com un pork d merda, clar estar xD.

I la veritat es que, encara que tinguem topicàs que diu el contrari, durant l'edat mitjana, les dones tb en tenien molt de poder (fins entrats XII i encara aixi, la majoria -x no dir la totalitat- de gent no analfabeta y que sapigues escriure eren de sexe femení per exemple). I poca cosa més ^^.

Un salut a tothom i que sus donin xl sac :P [beer]

PD: us invitaria al cicle de pelis que fare avui, pero no vindrieu aixi que mu estalviu xD

PPD: la shatunga! ahá, la shantunga! ahá xDDD

PPPD: seguiré begent, he de fer un parell de colades tb, que no se mublidi xD
Bones!

Dimecres i ahir vaig estar al apartament que tinc a la plajeta amb la novia, 2 molts bon dies, demà torno a marxar suposo fins dilluns, a passar-ho bé [fumando]

Ara seguiré jugant a tot un conjunt de jocs de la pley u, Re1,Re3, Dino Crisis, Metal Gear Solid, Dino Crisis 2, Re2 [tadoramo]

Per cert, vaig mirar les pelis de SAW, la primera i la segona part, i són molt bones, os la recomano a tots i a totes. [ginyo]
Tredi escribió:

Per cert, vaig mirar les pelis de SAW, la primera i la segona part, i són molt bones, os la recomano a tots i a totes. [ginyo]

Ja les he vist les dues i son les millors ^^ i ara mateix les acabo de grabar en el cd per la col·lecció^^
Tredi escribió:Bones!
Ara seguiré jugant a tot un conjunt de jocs de la pley u, Re1,Re3, Dino Crisis, Metal Gear Solid, Dino Crisis 2, Re2 [tadoramo]

Veig que t'agraden els survivals i de Capcom a mes xD (encara que el dc2 es tot accio)

Tredi escribió:Bones!

Son bonisimes, si pero els finals tant d'una com d'altre em van deixar una mica fred. Molt oberts U_U encara que del final de la segona no es sap si s'atreviran a fer saw3... esperem que si.

Un saludo
El final de la primera, el mostren a la segona part, que resulta ser la maitexa casa. El de la segona deixan clar que faran una tercera part, a més, e trobat aixo [sonrisa]
I més val que la fagin jo la ja l'estic esperant i una cuarta o masses sequeles?
Llegir la noticia m'ha fet tragar un spoiler molt gros... U_U

Per mi que facin una cada dos anys si volen, son magnifiques i que fan pensar a l'espectador.

Un saludo
Pero es veritat ... ara que em poso a donar-hi voltes (mentida fa rato que ja ho tenia pensat i es per despertar el fil^^) pero si en Jigsaw o puzzle esta mort perque sortira a la 3 i el inspector tambe està mort se suposa com poden sortir. Ho sento si acabo de xafa Saw 2 a algu
buf porto tota la tarda sobanla..
No menteru de res del que esteu diguent.. [+risas]
Aya_cat escribió:Pero es veritat ... ara que em poso a donar-hi voltes (mentida fa rato que ja ho tenia pensat i es per despertar el fil^^) pero si en Jigsaw o puzzle esta mort perque sortira a la 3 i el inspector tambe està mort se suposa com poden sortir. Ho sento si acabo de xafa Saw 2 a algu

si alguna cosa hem aprés de saw es que mai res es el q sembla :P
seerj escribió:

si alguna cosa hem aprés de saw es que mai res es el q sembla :P

Ja ii aixo es el que m'agrada de la peli, pero amb el fart de pensar que em vaig fer amb les dos pelis ara que ja ni feta la tercera que et montin el enredu (oleee mis barbarismos)pos jaa bufff en finss tot sera esperar
me da palo hacer la colada [maszz] [maszz] [maszz] [triston] [triston] [triston]

pero habrá que currar un poco, digo io xD
seerj escribió:
me da palo hacer la colada [maszz] [maszz] [maszz] [triston] [triston] [triston

pero habrá que currar un poco, digo io XD

que bé que va la mama per aquestes coses.. XD XD
Cony aya, veig que els dubtes que t'he dit al msn tambe els tens tu i els preguntes aqui xD

Seerj, ets un drogadicte!!! Aish quina joventut que hi ha avui dia, no creus? [+risas]

Un saludo

PD: Drogas NO!!! [qmparto]
kurras escribió:que bé que va la mama per aquestes coses.. XD XD

No passa res si poses una rentadora no afecta la salut ^^
Aya_cat escribió:
No passa res si poses una rentadora no afecta la salut ^^
xD ia se que no, xo es k les mames es porten mol be..

i fins que no tingui pasta per pillar un piset..crec que queden alguns anyets encara.. [maszz]
DiGiJoS escribió:Cony aya, veig que els dubtes que t'he dit al msn tambe els tens tu i els preguntes aqui xD

Seerj, ets un drogadicte!!! Aish quina joventut que hi ha avui dia, no creus? [+risas]

Un saludo

PD: Drogas NO!!! [qmparto]

jajaja tota la rao, quina gentussa al puto foro de el racó, ia menrecordu xq no entru tan habitualment x aki i misce xDDD

ara si, nire a fer la rentadoooooooooora, xD
Vinga, 10 minuts perque comenci el Barça! A veure que passa! Jo o veure pel "Digital+" aquest.. :-P
Tredi escribió:Vinga, 10 minuts perque comenci el Barça!

Guanyarem ^_^

Un saludo
Digijos digues el que vulguis no puc !!!!!!! [buuuaaaa] em tornare boja amb el putu joc

edit: I a sobre la gent que ara sen recorda de mii tot el dia esperant perdudes i sms i ara apareixen U_U
DiGiJoS escribió:
Guanyarem ^_^
ia guanyem! [oki]
Ja l'he vist ;)

Aya, em sembla que ja ho estas ^_^ Quina vergonya qe no t'has pasat cap color dels set que hi ha... si es que... ni amb les pistes [carcajad]

Un saludo
Ets dulent ara entenc perque la Campa em fara les trufes a mi i a tu no ^^ :cool:
Aixo ha sigut un cop baix... U_U

Be pero... jo tinc un pare pastiser! ;)

Un saludo

PD: Ja em donaras alguna, no?? :/
alaaaa a tornar a aixecar el fi lque sosusss que esteu

si ten dunare alguna!!

merda tornu al spam de sempre amb lu macu que m'havia quedat el post de l'altre fil
Aya_cat escribió:merda tornu al spam de sempre amb lu macu que m'havia quedat el post de l'altre fil

Mai cambiaras ^_^

Un saludo
Ja ho se^^ i seguire spammejant [burla2] es nota que la majoria esteu de vacances

Bueno nois bona nit que ni dema ni el diumenge pel mati em tindreu de suportar ^^ que piru a saragossa. porteuvos be^^
Aya_cat escribió:Ja ho se^^ i seguire spammejant [burla2] es nota que la majoria esteu de vacances

Bueno nois bona nit que ni dema ni el diumenge pel mati em tindreu de suportar ^^ que piru a saragossa. porteuvos be^^

Bon Viatge! [sonrisa] Ya ens portaras algun record...!

K be el Barça a guanyat avui! Ara a centrar-se al partit de dimarts!
Bon dia gent

carai Aya, quina de viatgets.. Envejaaa [buuuaaaa]
Non dia!

Si kurras, aquesta si que sap com pasar be las vacances...

La lliga ya es notra, ara per la copa d'europa! ^_^
DiGiJoS escribió:Non dia!

Si kurras, aquesta si que sap com pasar be las vacances...

La lliga ya es notra, ara per la copa d'europa! ^_^

Estic pensanme el cd k fare per posar al cotxe d'un amic en el cas k gunayem la champions i surtim a fer la tipica rua de cotxes culers xDDD

Demoment:
1- Cant del Barça
2- We are the champions
3- Madrid kbron saluda al campeon by papá eto'o
4- Himne de la champions
.
.
.
Alguna recomenacio més?? xDDD
si alguna vez, alguna vez, he de matar, he de matar, que sea un perico, un perico de sarrià! xDDDD
- Els segadors
- Camí d'Ítaca (la cançó de la que l'Oleguer va treure la seva famosa frase que va pronunciar en el discurs de l'any passat).
- L'estaca
- Neofatxes globals XD
- Madrid se quema (se quema madriz)
- Paquito el chocolatero XD
- Totes les cançons del disc de Josep Maria Cantimplora [carcajad]
ah, margalida, de joan isaac xD
akest q a escrit el post té q estar com una puta regadera...
Avui ha guanyat el Nastic i ja es lider en solitari de 2ª:

1 Nástic 62
2 Recreativo 59
3 Almería* 54
4 Xerez* 53

Si continuen aixi, per fi tindrem 2 equips catalans a primera. [fumando]
keops escribió:
Si continuen aixi, per fi tindrem 2 equips catalans a primera. [fumando]

[qmparto] [qmparto] [qmparto]

K kbron xDD

La putada es k el lleida esta en zona de perill
Ei col.legues, que es cou per aquí?? M'aburria i he entrat per aquí, que no sabia ni que existia aquest sub-fòrum... xDDD És interessant els posts que escriu la gent, sobretot els morbosos [jaja] [jaja]
S'em fa ben extrany escriure en català a un fòrum.

Salut!
firewire escribió:Ei col.legues, que es cou per aquí?? M'aburria i he entrat per aquí, que no sabia ni que existia aquest sub-fòrum... xDDD És interessant els posts que escriu la gent, sobretot els morbosos [jaja] [jaja]
S'em fa ben extrany escriure en català a un fòrum.

Benvingut a aquest el nostre fil [/juan cuesta] (ho se, traduit al català queda força malament)

Pos basicament aquest fil serveix per comptar els catalans que corren per eol i també podriem dir que és el cantó catala d'eol, lloc on podras spamejar, explicar borraxeres, frikades, i tot el que se t'acudeixi.

Un salut
Cafetino escribió:
Benvingut a aquest el nostre fil [/juan cuesta] (ho se, traduit al català queda força malament)

Pos basicament aquest fil serveix per comptar els catalans que corren per eol i també podriem dir que és el cantó catala d'eol, lloc on podras spamejar, explicar borraxeres, frikades, i tot el que se t'acudeixi.

Un salut

Gràcies apreciat conciutadà [/joan clòs] jejejeje

A partir d'ara em pasaré més sovint, no coneixia aquest fil. Vinga, ens veiem!
firewire escribió:
Gràcies apreciat conciutadà [/joan clòs] jejejeje

A partir d'ara em pasaré més sovint, no coneixia aquest fil. Vinga, ens veiem!

Apa bona nit, que acabo d'arribar de festa i hi ha son xDDD

I passat quan vulguis per aqui [sonrisa]

Salut
Bahhh jo estic a la feina treballant avui, de 9 a 15:30 :(
vay a netechar tó que els meus pars venen este mediodí xD
seerj escribió:vay a netechar tó que els meus pars venen este mediodí xD

Te noto tocao!

Avui com estic de bon humor actualitzare la llista pero no us malacostumbreu que lo normal es cada 2-3 setmanes [tomaaa]

Com es nota que l'Aya no hi es... no hem fet ni dos pagines de spam :/

Per cert que bon dia y tal....

Un saludo
que ayer me hinchara a cerrvezas y ahora estye haciendo lo mismo no significa nada, absolutamente nada [burla2]

pasado mañana vienen macabre, unos autenticos dioses, tendriais q escucharlos xD
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911