Catalans aixakeuvus xD (#17)

17, 8, 9, 10, 11
iostic aki axafadot, aara nire a fikar dines a la colla de lladres estos de la caixa i despres me preparare pal consierto desta tarde-noxe xD
seerj escribió:iostic aki axafadot, aara nire a fikar dines a la colla de lladres estos de la caixa i despres me preparare pal consierto desta tarde-noxe xD

Aquestes putes no em donen ni un 0,1% d'interes xD

En fi, vaig a dinar que despres em toca seguir treballant :/

Un saludo
ahir veient un programa a la tv3 va dir una ja`ponesa q els seus bancs alñlá, li dunaben un interes del 2 o 3 % al mes, quan aqui es al any cuasi, en el cas q arribi xD...mrestic plantejant ficar els meus estalvis a un banc japo xDDDD
Bon diaaa a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
soc feliç!!!!!!!! he aprobat la recu de llatí ^^ amb bona nota^^ aixo significa concerts ^^ [sati] [burla2] [beer] com us va el dia?
bona tardaa, io ia n'he tingut prou per avui..aquesta tarda fare na mica de feina i dspres a vere si puc na a algun lloc a vere el Barça..
BARÇA BARÇA BARÇA 0-4 Farem venjança!
Bona tarde!

Jo d'aquí un rato a donar unes pràctiques de ASO (bash + awk), a fer unes birres amb un colega i a vere lo Barça.

Salut!
Aya_cat escribió:Bon diaaa a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
soc feliç!!!!!!!! he aprobat la recu de llatí ^^ amb bona nota^^ aixo significa concerts ^^ [sati] [burla2] [beer] com us va el dia?

Tan que pensavas en el llati aquesta semana santa i al final veus? Felicitats encara que no te les mereixis, per pesimista xD

Pos seerj, a mi ara mateix amb 12.000 euros nomes em donen cosa de 9 euros y una mica mes, no arriva als 10 i em treuen 2 euros per comisions i merdes varies. Total, em queden 8 euros nets tenins 2 kilos U_U

Algun consell?

Un saludo
jeje bona tarda.

Vaia merda de mati, com de costum la meva impressora, l'unic trasto que em fa perdre els nervis, després de tocar-me els collons durant casi 2 anys, ha decidit espatallar-se... n'estic ben fart, les impressores son la meva bestia negra, només fan que donar-me problemes.....

------------

Problemes informatics, apart, a veure si tot va be i el barça guanya.

Ah si, i els vandals del fil, que no trenquin molts retrovisors, a veure si els municipals els multaràn xDDD

Apa m'en vaig a classe a dormir
Yo también suelo tener problemas con las impresoras.

De aquí media hora, a privarla, que el barça juega esta noche.

ULTRAS BARÇA HONOR&FIDELIDAD.
força barça!!!

Cafetino escribió:Vaia merda de mati, com de costum la meva impressora, l'unic trasto que em fa perdre els nervis, després de tocar-me els collons durant casi 2 anys, ha decidit espatallar-se... n'estic ben fart, les impressores son la meva bestia negra, només fan que donar-me problemes.....

jo tmb he tingut sempre molt problemes la solució va ser impresora nova...
Una pregunta, quina diferència hi ha entre adéu i adéu-siau? es que avui m'ha donat per buscar-ho al google, però només trobo una cançó :P, i he pensat que aquí potser algú ho sap.

Ho!
Suposo que serà una mena de "Adéu sigueu" [= amb Déu sigueu]. Senzillament és més formal que un simple "Adéu".

Diec escribió:adéu-siau interj. Expressió de comiat, esp. a una persona que hom tracta de vós o a dues o més persones que hom tracta de tu o de vós. Me'n vaig: adéu-siau tots.
http://pdl.iec.es/entrada/fitxa_DIEC.asp?MOCODI=42400&Page=dilc

La forma més clàssica de tractar algú amb respecte en català és utilitzant el "vós" i la segona persona del plural, encara que la forma més utilitzada sigui utilitzant el "vostè" i la tercera del plural. Això no ho vaig descobrir fins fa pocs anys, a mi no m'ho van explicar al cole.

Nens de la ESO, vosaltres ho sabíeu?
io lu del vos i voste si que ho sabia...

lu del adeu siau..pos nomes ho entenia com axo..una forma més de dir adeu, normalment més formal, sempre ho solo dir als avis o gent gran.. XD
Moltes gràcies Gerim [oki]

Lo del "vos" i el "vosté" em sembla que ho sabia de l'institut, pero jo sempre acostumo a utilirzar l'últim [+risas]

Ho!
Bona nit Sabio!

D'on ets? No sabia que parlesis catala i al llistat no surts. Ja saps que si vols sortir nomes ho has de dir, no? Vinga, que vagi be!

Barça campio!!! ^^

Un saludo
De res, company ;). Em sembla que ets de Tarragona, m'equivoco?

A mi en el cole no m'ho van ensenyar, putus gavatxos... XD, ho vaig descobrir pel meu compte després de tant sentir al Mikimoto parlar "raro" pel tot el món XD.
Gerim jo ho sabia pero com estaves desaparegut pel fil a vere si contestaves ^^ aixx com es deia el programa que jo tambe el veia ahh si Afers exteriors pot ser?
K VISIO DEL CAMP DE RONALDINHO......

VISCA EL BARÇAAAAAA!!! :-)
Ronaldinho diosss! a un pas de la final.

Bona nit i visca el Barça
Aya_cat escribió:Gerim jo ho sabia pero com estaves desaparegut pel fil a vere si contestaves ^^ aixx com es deia el programa que jo tambe el veia ahh si Afers exteriors pot ser?
He tingut un cap de setmana molt... ocupat? entretingut? [amor]... ehem, i tal :o

Afers Exteriors, des que va acabar aquest programa ja no miro la tele.
Visca el Barça!!!!

Carai sabio, benvingut a aquest el nostre fil [looco]
A veure si et veim mes per aqui spam...... dic participant en un dels millors fils d'eol [looco]

Un salut
Benvingut Sabio [tadoramo]

I Forza Schumacher, collons! [barret]
Benvingut sabio que abans no te dit res!!!!!!!!
benvingut Sabio, no sabia que fossis catala.. ^^
Cony, al final que hi fem? El fico? xD

Un saludo
(mensaje borrado)
No seria el primer a qui s'hagués ficat sense preguntar [qmparto] només per haver postejat aquí. En tot cas suposo que tornarà a passar per aquí a respondre.

EDiTO: Si vius a Catalunya ets català, vaja, crec jo...
Gerim escribió:

EDiTO: Si vius a Catalunya ets català, vaja, crec jo...

Jo crec que entenc el que vol dir.. no per viure a Catalunya t'has de sentir catala m'explico tan se li en fot dir-se catala com espanyol com europeu com si es frances el tema no li importa el mes minim o simplement considera que prefereix ser d'un altre lloc abans que ser de Catalunya (una de la meva classe als 18 sen vol nar a Andalusia U_U)
Gerim escribió:EDiTO: Si vius a Catalunya ets català, vaja, crec jo...

Opino el mateix. No hi ha cap problema en que formi part de la llista, i en cas contrari sempre es pot posar a la llista de catalans adoptius [sonrisa]
Cullons, pero si escriu amb accents i tot, vinga ja tardeu en posar en sabio a la llista.
Per cert tens articles/posts molt bons [ok]

El barça provoca una profunda afonia..... [tadoramo] [tadoramo] BARÇA!!! [tadoramo] [tadoramo]
Barça club d'amor borrachera y descontrol!

PD: Sí,Sí,Sí nos vamos a París ( en bus).
me voy a sobarla, vengo de todo un conciertazo, con movidas que casi me dan el concierto al principio y todo... i dema ia uni, fins dijous, q xungo xD

[beer]
Bon dia gent! Un que no te classe avuii [looco] [looco]

Men vai a la biblio a aprofitar el tempss
Joder vengo de examen que putada como se ha pasado el cabron, a ver que rasco.
Bon dia! ^_^

Jo aqui a la feina fent que faig algo mentre em menjo el bocata xD Pero bueno, content gracies al partit d'ahir :) Llastima que la puta impresora no se que li pasa que em sembla que em vacila perque no li dona la gana d'imprimir i tinc que gastar tinta de color en lloc de blanc i negre :/ pero bueno, no soc jo qui la paga xD

En fi, ens veiem!

Un saludo

PD: Sabio, escrius mes be el catala que el 90% d'aqui xD
Gerim escribió:EDiTO: Si vius a Catalunya ets català, vaja, crec jo...
Home, vist així doncs també tens part de raó :P

DiGiJoS escribió:PD: Sabio, escrius mes be el catala que el 90% d'aqui xD
XD XD XD Tinc la sort de no estar molt influenciat per les variacions, i utilitzo bastant el català, abans en treballs de les classes i ara al treball. D'igual manera fa temps que intento escriure sempre bé, ja sigui en català com en castellà.

Per cert, aprofito per dir que porto tot el matí sense el meu cap i la feina enllestida, així dona gust treballar [sonrisa]

Ho!
Sabio escribió:Per cert, aprofito per dir que porto tot el matí sense el meu cap i la feina enllestida, així dona gust treballar [sonrisa]

Ho!
aixi m'agrada! io porto tot el mati solet a casa.. i tambe he enllestit la feina.. XD

un dia sense classes a la uni entra de maravella.. [jaja]
Pos aqui un altre, però que porta tot el matí fent el vaog :-P

Ja currare aquesta tarda a classe de pràctiques [+risas]
Jo també estic perdent una mica el temps, per raons que no vénen a cuentu no he arribat a l'hora que començava la peli ara a 2/4 vaig a veure algú.

Interessant, oi? XD
Regor escribió:Afegiu-me a la llista ;)

D'on ets?

Un saludo
Regor escribió:Afegiu-me a la llista ;)
benvingut/da (fa madnra mirar el perfil!!)

hola paius! avui examen de fisika s'ha passat de fàcil!!! mare meva i el de tecno quin paiu! un li fa una pregunta de pk les enveras al ser noves no es poden connectar i sa passat 10 minuts explikant un perqué, com si ho sabes i quan acaba diu m'ho he inventat pero suposo que dew ser això! Oooh Oooh Oooh Oooh

vaigo bé!
Benvingut Regor^^

bufff estic fent un treball i el més important em surt en italià [buuuaaaa] i no tinc ganas de mirar que entenc i no entenc XD! Que tal el dia?
vinga una mica més de repetició... benvingut!
Uff me estoy parcheando el pro con un parche que es la polla. "Welcome to the hell".
bon dia!! una hora i examen de català..els diferents tipus de textos...recursos literaris!

quina merda...encara em queda un text per aprendrem....aviam que tal!

EDIT: crec que ja m'ho se el que no m'havia mirat encara.....a la dutxa i desitjeume sort! [ok] X-D [ok]

vaigo bé!
Molta sort, tio del nick raro!

Una pregunta companys, algú sap quant pot durar una rosa comprada sense posar-la en aigua? Quant de temps més tard pot estar "presentable"?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Gerim escribió:Molta sort, tio del nick raro!

Una pregunta companys, algú sap quant pot durar una rosa comprada sense posar-la en aigua? Quant de temps més tard pot estar "presentable"?

tu si que ets catala catala, eh¿?¿? la pela es la pela XD
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11