Catalans aixakeuvus xD (#17)

16, 7, 8, 9, 10, 11
Em cago en tot, arribo tot taja casi a les 7 del mati i despres de 6 hores no puc seguir dormint amb la son k tinc..... com k cada dos per tres em despertava per beure aigua me acabat desvetllant xDDD
L'estrany es que no tinc resaca.... millor aixi, k duri.

Ya nomes keden dos dies de festa, k vol dir k avui me de posar a estudiar a saco xDD.
NGC escribió:Em cago en tot, arribo tot taja casi a les 7 del mati i despres de 6 hores no puc seguir dormint amb la son k tinc..... com k cada dos per tres em despertava per beure aigua me acabat desvetllant xDDD
L'estrany es que no tinc resaca.... millor aixi, k duri.

Ya nomes keden dos dies de festa, k vol dir k avui me de posar a estudiar a saco xDD.

ejejjee, jo igual, hauria de començar a fer un treball però em fa un pal increïble... xDD

Últimimament no tinc mai mal de cap a l'endemà d'una bona borratxera, serà que només prenc cervesa?
bona tarda..

avui he nat a st feliu de guixols amb tot el resacon i a sobre casi no ha fet solet.. [triston] Que arribi lstiu ia duna vegada!
bon dia jeje es q macabu de despertar... kmo mola karibu!!!
oscuros escribió:bon dia jeje es q macabu de despertar... kmo mola karibu!!!

ejejejej, jo un dia em vaig aixecar a les 19:30, no he passat d'aquí. [sonrisa]
firewire escribió:
ejejejej, jo un dia em vaig aixecar a les 19:30, no he passat d'aquí. [sonrisa]

Uolaaa a tots ja tic aki^^

Benvingut firewire^^

que avorrits numes parlar de futbol i a sobre sou uns mantes xd!!!! jo com a molt fins les 15 no puc dormir més :-O
p.d els pericos han perdut
io lu maxim que mhe axecat ha sigut a les 18h.. mai mes, que malament que em vaig sentir..havent desaprofitat tot un dia.. almenus cuan estas de resaca estas conscient.. XD
Ostres si, sobretot a l'hivern, t'aixeques de nit i dius, cony, ja s'ha acabat el dia. Però tampoc cal aixecar-se a les 9 eh! :-P
Dormir mes de 8 hores el dia es perdre el temps, ja aixo es una tercera part del total de la nostra vida. A mes a mes, contra mes vells menys temps es necesita per dormir o aixo tinc entes :/

El dia que mes tard em vaig aixecar va ser a las 16 de la tarda pero perque em vaig anar a aixo de les 9 pasades i em vaig aixecar perque tenia gana que sino...

Ey Aya benvinguda de nou i tal...

Un saludo
Asies digijos algu que sen recorda de mi¬¬

Wenu ja que ningu parla i jo^^ tinc ganes de parlar us explicare el que ens ha passat jo que em pensava que els aragonesos eren molt campexanos i molt simpatics (ja se que hi ha de tot pero...sempre que he anat per huesca i aixi la gent es molt amable) aquests dies ens han donat més espentes, més mirades de manera borde o contestat de manera borde com mai ho havien fet en tots els nostres viatges (que son bastants)
Pos el més curios ha estat aquest matí estavem en un bar de tapes els pares i tiets per una banda molt a prop nostre i les meves cosines i jo al costat d'un grup , pos aixo estavem parlant (en català) i un d'ells es gira cap a nosaltres es torna per parlar amb el grup i decop comencen a mirar-nos de manera rara, massa rara i tot i que no paraven, total que no li donem massa importancia pero a l'hora de dinar (ja és mala sort) que ens els tornem a trobar i que les mirades seguien i ningu entenia perque. Hem arribat a la conclusió que era per l'idioma es que ho hauriau d'haver vist ens miravem com si fossim aliens i despres que una iaia s'ha posat nerviosa quan li estava dient una cosa a ma cosina i jo senyora esperis XD! no ho entenc xdd
Benvinguda Aya, no ho entens?? es l'amor que tenen cap a nosaltres, mira que no parlar l'idioma de l'imperi a terres estranyes, dona gracies que nomes t'han mirat malament, no es pot anar provocant pel mon.
I el morr va dient que som iguals... iguals que ell són.. això si..
keops escribió:Benvinguda Aya, no ho entens?? es l'amor que tenen cap a nosaltres, mira que no parlar l'idioma de l'imperi a terres estranyes, dona gracies que nomes t'han mirat malament, no es pot anar provocant pel mon.

Perque eren noies les que parlaven catala que arrivem a ser nosaltres i ens fiquen a la forca xD

O igual l'Aya els va deixar hipnotitzats amb la seva bellesa exterior i el grup de nois van començar a acosarla fins i tot a l'hora de dinar anant al mateix lloc... Pero aixo no ho crec, em costaria creure que tot el grup tingues tan mal gust xD

Aya, es conya ;)

Un saludo
DiGiJoS escribió:
Perque eren noies les que parlaven catala que arrivem a ser nosaltres i ens fiquen a la forca xD

O igual l'Aya els va deixar hipnotitzats amb la seva bellesa exterior i el grup de nois van començar a acosarla fins i tot a l'hora de dinar anant al mateix lloc... Pero aixo no ho crec, em costaria creure que tot el grup tingues tan mal gust xD

Aya, es conya ;)

Un saludo

¬¬M'encanta el teu humor me parto y me troncho ... no eren tot nois hi havien noies tambeo siguii que hipnotitzats no els debem haver deixat pero es que semblavem que fossim aliens i els del restaurant del dissabte ens putejaven dos hores sopant no miraven ni tan sols la nostra taula simplement baixaven el cap i cap a la cuina gent que va arribar despres que nosaltres sen va anar abans [Alaa!] pero a l'hora de pagar els h vam tornar ^^ en fins suposo que fins ara havien tingut sort
¡Yasú gente! ¡No os habéis librado de mí!

Ya he venido de Grecia, gracias keops (o tzare nunca me acuerdo) por lo de Meteoros, lo mejor de Grecia con diferencia, me he recorrido en 10 días todo el país de punta a punta (con coche alquilado y obviando las zonas sin interés) y 4 islas ( Rodhos/Rodes (¡¡¡¡A 13-15 putas horas en barco!!!!!!, lo cuál me sirvió para ligar xD), Hydra, Poros, Egina). Mi conclusión: Playas muy muy bonitas ( NO CONTAMINADAS COMO EN TODA CATALUÑA), chabalas muy muy bonitas ( es flipante, lo que pa llevártelas a la cama, que es lo que buscas si tienes 10 días de tiempo ( no vas a establecer una relación seria) chungo, los templos y cultura griega/micénica etc... UNA PUTA MIERDA, TODO UNA ESTAFA, a cuatro ruinas de mierda que en España sería un estercolero ya dicen que es el templo de zeus, o que allí cagó afrofita.

Ya me extenderé más cuando escanee fotos.

PD: Ya que estaba he estrechado lazos personales con la gente del olimpiakos cuando fuí a su campo, en la zona ultra a piñón, bestial el ambiente y todo lo que me regalaron.
Las aficiones griegas son muy trankilas, como mucho tiraran ladrillos al campo.

Bonano un dia va dir k alla a argentina lo normal es k sempre tirin coses als camps xDD
Y ahora que he estado desconectado de TODO en Grecia, me estoy enterando (me están explicando) todo lo que ha sucedido en esta patria que le da mil vueltas a cualquier país de mundo.

¡Pasado mañana Milan-Barça!

PD: Y el Caspañol a ganado la Copa, yo flipo que bajo a caído el torneo este.
PD2: TUVISTES!!
PD3: Lo de que las griegas son guapísimas no es mentira, es una cosa exagerada en serio, en España tenemos mujeres guapas, pero allí no se si es que se ponen mi guapas o que pero era bestial.
PD4: Ahh, allí conservan todas sus tradiciones folclóricas no como este país vendido que es España.
Seria tuviste, sense s final.

L'aspaño si segueix aixi a la lliga malamnet anem, esta a 1 punt de segona.
¿Me podéis hacer un resumen rápido de lo que ha pasado por este hilo aparte de Spam?

Por cierto comunico noticias, por causas que aún desconozco tengo un nuevo router "wifi", y también NDS.

Daros por aludidos.
morr escribió:¿Me podéis hacer un resumen rápido de lo que ha pasado por este hilo aparte de Spam?

Por cierto comunico noticias, por causas que aún desconozco tengo un nuevo router "wifi", y también NDS.

Daros por aludidos.

Que recordi no ha pasat res important per aket fil ultimament. Fa molts dies k no entren trolls, ens estem malacostumant.

Aya, el poble aket de osca k esta aprop de la franja o mes endins?? Alguns pobles de la franja van demanar poder ensenyar catala als seus alumnes. A la franja et miren malament si aprles en catala?

EM piro k vec k estic molt pajaro avui i es nota en els posts k he escrit, un sort k le editat xDDD
Bona nit, la setmana k ve a celebrar la lliga.
el poble aquest d'osca esta prop dels pirineus aragonesos Ainsa si algu el coneix prop de Barbastro xdd i ja ho havia sentit que els que estaven a la frontera volien apendre català pero en nuse com esta la cosa
jo sempra havia tingut la imatge de les gregues com la de les portugueses, lletejes i amb bigoti. Hi ha de tot a tot arreu.
Bon dia gent!

Avui es l'ultim dia de festa, dema ja tindrem (la majoria) les nostres obligacions al curro o als estudis :/ Pero bueno, no parlem de les coses dolentes xD Com os ha anat aquesta semana santa?

Un saludo
bon dia!
jo ja he explicat algu ^^ del que he fet aquest finde, vaig a ordenar la habitació i a aprofitar una mica el mati
Aqui la gent no diu res, deu estar sobant o amb resaca i ja no se'n recorda del que han fet xD

Bueno, jo tambe aprofitare a fer algo. Netejare una mica la taula del PC que la meva habitacio ja la tinc tota ordenadeta ^_^

Un saludo
huolaaa bojos!!

quina rabia avui que tornem a portainé a nevat U_U

k tal? ens veiem!!

salut!
Boig!!!!!! ja has tornat xdd
Es trobava a faltar els teus spams xD Com ha anat tot?? Va posat estudiar ^^
Eish ^RöKöKÿ^ com va!

Quin poc moviment que hi ha :/

Un saludo
eeeii, holaa!!

he llegit que hi han hagut trolls? Fins i tot aquí? És una invasió!!
firewire escribió:he llegit que hi han hagut trolls? Fins i tot aquí? És una invasió!!
de trolls nhi han per tot arreu, sha danar amb compte.. XD

quin palo dema tornar a classe.. [decaio]
Fa dies que no entren, al menys a aquest fil. I que duri xD

Un saludo
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
hombre morr XD, m'alegro q meteora t'agradés :)

pd. si tens mario kart afegeix-me i fem uns wifis (i passa'm el teu codi d'amic , pk sino nanai XD )
Nooo, demà a classe, i a sobre a primera hora un pal d'assignatura... buf! Per què m'ho has recordat?? xDD
firewire escribió: buf! Per què m'ho has recordat?? xDD
la vida esta plena de desilusions.. X-D
jo dema en principi es dia "light", comparat amb el dilluns o dijous.
alguns estarem de panxa en laire esperant q fassi un bon dia per fotre algu decent i tb esperant un dels millors concerts dakesta primera meitat d'any a BCN xDDD

[beer]
tzare escribió:hombre morr XD, m'alegro q meteora t'agradés :)

pd. si tens mario kart afegeix-me i fem uns wifis (i passa'm el teu codi d'amic , pk sino nanai XD )

A ver que esto lo controla mi hermano pequeño ( que yo hace dos años que ando desconectado del mundo friki bastante), de momento se supone que solo podemos jugar online al animal crossing, al mariokart ese digamos que con mi "backup" no tengo el codigo o algo así, ya me buscaré la vida para conseguirlo y te digo algo.

Todo y así va para largo eh, que estoy muy liado con curro, carnet de coche, gimnasio, estudios, academias de estudios, problemas con papeles (DNI's y rollos de estos), viajes, ayudar a amigos etc...

Yo mañana tengo sólo 1 hora de clase, a la que posiblemente no asista, así que me quedaré estudiando en casa pal examen del miércoles. Que puta envidia me da el seej.

PD: En meteora, por ser españoles ("spagnolo") nos dejaron pasar gratis en dos monasterios al grito de españoles, buena gente, buena gente.

La verdad es que por pintas y tal ( sobretodo por la gente con la que iba) parecíamos griegos, lo cúal es bueno ( no somos feos como los guiris a la hora de ligar) y malo ( todo el mundo se nos dirigía en griego: Parakalo, Kalimera, Kalispera y rollos así).

PD2: Putas letras griegas como cuesta entenderlas.
morr escribió:

PD2: Putas letras griegas como cuesta entenderlas.

Un profesor, hará unas semanas, le dio por escribir en "catalan"(escribia en plan sonidos, dilluns= diyungs universitat=unibarsitat,... o coses per l'estil) pero con letras griegas xDD k kbron xDD

Una pregunta, algu sap quan sortira el nou disc de red hot chilli peppers??

EL partit del barça el donen pel plus dema??
NGC escribió:EL partit del barça el donen pel plus dema??
anada D+, tornada TVE
No ha sortit ja?
jo diria q el cd dels red hot ja ha surtit i si no al emule ja ta^^
Playas contaminadas en TODA catalunya? Venga si, primero ves a las playas y luego hablas [hallow]

Yo e vuelto, mosqueao nose porque, supongo porque ya se acaba la puta semana de los retras estos, que le vamos a hacer, el fin de semana que viene, 3 dias de fiesta otra vez.

Demà juga el barça, no s'espera un bon partit, amb l'angel mur de davanter, a veure si marca algun golet, perque sino.. ZzzZZ
A ver no he estado en toda Cataluña, pero la Costa Daurada que me la conozco bastante bien da puto asco, en la Costa Brava he estado en Ocatta y Roses y tb dan bastante asco.

Ya te pondré fotos de las de Grecia, cristalinas cristalinas tío.

PD: No es un autoodio contra mi comunidad eh? Opino lo mismo de las playas en las que he estado de toda España.

Mira por el google he encontrado una de Lindos, un pueblo que visité al lado de Rhodos Town ( capital de la isla de Rodes al ladito de Turquía).

Imagen

PD2: Esto no significa que no sean buenas para la salud eh? que muchas de las playas de Cataluña tienen la Bandera azul de buena calidad, pero el problema es que de cristalinas pocas quedan ya. En España sólo recuerdo las de Formentera y entonces era yo muy chico.
En las playas que tengo delante del apartamento, en Cunit, las playas estan muy bien, no cristalinas, pero tampoco estan contaminadas como dices, supongo que serán distintos criterios de percepción [careto?]
morr escribió:A ver no he estado en toda Cataluña, pero la Costa Daurada que me la conozco bastante bien da puto asco, en la Costa Brava he estado en Ocatta y Roses y tb dan bastante asco.

Ya te pondré fotos de las de Grecia, cristalinas cristalinas tío.

PD: No es un autoodio contra mi comunidad eh? Opino lo mismo de las playas en las que he estado de toda España.

Mira por el google he encontrado una de Lindos, un pueblo que visité al lado de Rhodos Town ( capital de la isla de Rodes al ladito de Turquía).

Imagen

PD2: Esto no significa que no sean buenas para la salud eh? que muchas de las playas de Cataluña tienen la Bandera azul de buena calidad, pero el problema es que de cristalinas pocas quedan ya. En España sólo recuerdo las de Formentera y entonces era yo muy chico.

Jo això mes que una platja o considero una cala, i normalment a llocs com els de la foto les aigues solen estar mes netes i mes cristal·lines. I no se a quines platges vas per la Costa Daurada, però el que és a la Costa Brava hi ha molt bones platges, alemnys a les que vaig normalment que solen ser desde la zona de Blanes fins a Platja d'aro.

Vagi bé :p
[Madox escribió:]
Jo això mes que una platja o considero una cala, i normalment a llocs com els de la foto les aigues solen estar mes netes i mes cristal·lines. I no se a quines platges vas per la Costa Daurada, però el que és a la Costa Brava hi ha molt bones platges, alemnys a les que vaig normalment que solen ser desde la zona de Blanes fins a Platja d'aro.

Vagi bé :p

jo estic amb ell desde blanes fins a torroella de montgri que son les que he anat desde sempre son les millors i la de palamaos l'aigua esta claraa
Habré de ir por otros lados pues.

Lo que Cunit, mmm, mejor lo dejamos...

Es una cala, y al lado está la playa que está igual, de hecho hasta en el puerto de la mismísima Atenas te podrías bañar perfectamente, cosa que si haces en Barcelona sales con tres ojos.

PD2: De la costa brava ya he dicho que sólo conocía dos sitios, y los dos estaban bastante mal, una (Ocatta) por estar bastante echa polvo por fábricas , y otra (Roses) por la invasión de turistas franceses.

Alomejor la grata impresión que me han dejado las griegas ha sido por que es semana santa y aún no hay invasión turística.
las playas del norte de catalunya y sus calas son magnificas, lo siento pero son dignas de ser comparadas con las griegas, sobretodo en la zona de Calella de Palafrugell y cercanías.

Salut [beer]
Buenos días,Me voy a clase argutxo!
morr escribió:Buenos días,Me voy a clase argutxo!

Que bien os lo pasais ahi en clase y yo currando... :/

Bon dia gent!

Un saludo
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11