Catalans aixakeuvus xD (#17)

17, 8, 9, 10, 11
tzare escribió:tu si que ets catala catala, eh¿?¿? la pela es la pela XD
Diguem-ne que potser tindré problemes de coordinació horària i/o de calendari i/o de citació (o algo així).

Experts en botànica o en l'art d'entregar roses, acudiu a mi!
Oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeo

He sigut un dels guanyadors dels premis programari lliure 2005!!! Encara no m'ho crec [flipa]

Estic tremolant de l'emocio i tot

Apa m'en vaig a dinar
bona tarda..stic ben desquiciat fent una puta practica delements finits.. [burla3]

Sort amb el teu tema amoros Gerim

Felicitats Cafetino
Felicitats cafetina!!! ^^

català ma anat aixis aixis....i gerim lo de la rosa NPI!!!
Gerim escribió:Molta sort, tio del nick raro!

Una pregunta companys, algú sap quant pot durar una rosa comprada sense posar-la en aigua? Quant de temps més tard pot estar "presentable"?

Em sembla que l'any passat li va durar a ma germana uns 4 dies.
Gerim nos va a comentar de una vez tu rollo extraño?
morr escribió:Gerim nos va a comentar de una vez tu rollo extraño?

morr entrant en mode verdulera=ON

Que cadascú foti el que vulgui a casa seva, com fem els catalans de veritat, que no fotem els nassos en llocs al.liens [poraki]
eTc_84 escribió:morr entrant en mode verdulera=ON

Que cadascú foti el que vulgui a casa seva, com fem els catalans de veritat, que no fotem els nassos en llocs al.liens [poraki]
¬¬ pos amb lo xafarder que sóc no em puc konsiderar català?? [triston] [triston] [triston] [triston]

jo no miro el cor de la ciutat i culebrons...m'interesso per els de la videa real! un d'ells fet per dos eolians de per aquí....no esmentaré i terceres persones! si a l'estiu em dona per escriure una especie de crònica del curs ja la postejaré! un culebrón del millón!
^RöKöKÿ^ escribió:¬¬ pos amb lo xafarder que sóc no em puc konsiderar català?? [triston] [triston] [triston] [triston]

jo no miro el cor de la ciutat i culebrons...m'interesso per els de la videa real! un d'ells fet per dos eolians de per aquí....no esmentaré i terceres persones! si a l'estiu em dona per escriure una especie de crònica del curs ja la postejaré! un culebrón del millón!

Jo ja la se^^ pero crec que encara et falta historia XD!

Jo tambe soc cotilla i veig el cor de la ciutat i val xq no acceptar-ho quan hi ha molt d'avorriment vec certs programes massa xorres U_U pero ho estic deixant

Les roses durant 3 dies sense aigua i no em siguis trapper i posala en aigua que estara més maca^^ i explica la historiaaa

Per cert felicitats Cafetino^^ per lu del programari
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Cafetino escribió:Oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeo

He sigut un dels guanyadors dels premis programari lliure 2005!!! Encara no m'ho crec [flipa]

Apa m'en vaig a dinar

Felititats tiu!!!!!!!!!!!
Aquestes coses no estan a l'abast de tothom!

Quin projecte vas presentar?¿
Aya_cat escribió:Jo tambe soc cotilla i veig el cor de la ciutat i val xq no acceptar-ho quan hi ha molt d'avorriment vec certs programes massa xorres U_U pero ho estic deixant

Tu es que ets una noia i es normal que siguis cotilla, es la vostra naturalesa. Lo raro seria que no ho fosis xD

Cafetino, felicitats ^^

Un saludo
tzare escribió:Quin projecte vas presentar?¿

Una live-cd de linux basada en Debian XD
[poraki]
DiGiJoS escribió:
Tu es que ets una noia i es normal que siguis cotilla, es la vostra naturalesa. Lo raro seria que no ho fosis xD

Cafetino, felicitats ^^

Un saludo
després et queixes que dic lo de les faldilles!! :P :P :P :P [beer] [beer] [beer] [beer] pero tens raó!!! mjuas mjuas mjuas
Merci gent ^^

eTc_84 escribió:
tzare escribió:
Felititats tiu!!!!!!!!!!!
Aquestes coses no estan a l'abast de tothom!

Quin projecte vas presentar?¿

Una live-cd de linux basada en Debian XD
[poraki]

etc no diguis mentides. El live cd basat en Gentoo X-D

Un salut
eTc_84 escribió:Una live-cd de linux basada en Debian XD
[poraki]

Uau, interessant, per curiositat, és molt complicat o que?

Salut!
firewire escribió:
Uau, interessant, per curiositat, és molt complicat o que?

Salut!

Home, de la manera que ho vaig fer jo, que era un metode més "artesanal" calen una serie de coneixements (linux basic, bash, distribucions, etc...), no es que siguin molt dificils, pero requeriexen dedicació i esforç. El projecte el vaig fer en un temps de 2 mesos i mig aprox. pero cal tenir en compte que ja portava força temps documentant-me i un quants anyets trastejant amb linux.

Encara que hi han mètodes molt mes senzills i automatitzats com els del "Proyecto metadistros", pero el vaig descartar perque eren molt debianites i em semblava una mariconada fer-ho servir com a projecte.

Un salut
Cafetino FELICITATS!

BARÇA!
Cullons 2000€ de premi, felicitats cafetino.
Has posat el livecd a la xarxa ja?? com es diu?

Si faig un pacman en catala puc guanyar algo xDDD

Ara podries fer un projecte de com fer que les impresions de les aules informatiques de les universitats surtin alhora, el becari no es raski tant el cullons i per acabar que no desapareixin per art de magia(furts).
NGC escribió:Ara podries fer un projecte de com fer que les impresions de les aules informatiques de les universitats surtin alhora, el becari no es raski tant el cullons i per acabar que no desapareixin per art de magia(furts).

Gran verdad, en mi universidad el tío es increible, no he visto persona más lenta en mi vida.

Cafetino felicidades, se ve que a los frikis también les premian.
NGC escribió:Cullons 2000€ de premi, felicitats cafetino.
Has posat el livecd a la xarxa ja?? com es diu?

[spam]
El livecd porta a la xarxa desde que vaig començar a desenvolupar-lo. Es diu ribuX (basat en el meu cognom) i el podras trobar a la web principal del projecte (http://www.ribux.tk o http://eia.udg.es/~gribnav) la qual esta algo desactualitzada... que potser actualitzare per comentar lo del premi ^^.
[/spam]

Ara toca esperar a cobrar.... i després gastar :p
osti, pos ia lhabia vist la web, la vas posar ia fa temps? Es que no se com pero ja hi havia entrat..

Pude mel baixare per probarlu.. no hi ha cap problema si tinc windows no? XD
kurras escribió:osti, pos ia lhabia vist la web, la vas posar ia fa temps? Es que no se com pero ja hi havia entrat..

Pude mel baixare per probarlu.. no hi ha cap problema si tinc windows no? XD

Pos si, fara uns quants fils que la vaig mencionar, crec que va ser cap alla l'octubre, quan em va tocar fer la defensa.

Tranqui, no em va donar temps d'afegir-li un sistema anti-windows [sati]

Un salut
us tinc abandonats xD,

tot be, suposo, no?

pos ale, [toctoc] [toctoc] [toctoc]

[beer]

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] que rancioooo soc xD
bona nit a totss que vagi bee el dia
io tb men vai a durmir iaaa..bona nit a tots!
"La casa ha matado al pez"

Jajajaa, ¡Ese Fructu!
Cafetino escribió:Oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeo

[tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo]

Moltes felicitats crac!

kurras escribió:Sort amb el teu tema amoros Gerim
La sort ja l'he tinguda, gràcies XD.

Paboh escribió:Em sembla que l'any passat li va durar a ma germana uns 4 dies.
Si li va durar 4 dies, al 3º no crec que semblés gaire "fresca", no? (parlo de la rosa, no de ta germana :P). I suposo que estem parlant de 4 dies tenint-la en un gerro amb aigua...

morr escribió:Gerim nos va a comentar de una vez tu rollo extraño?
Mi "rollo extraño" tiene un nombre ¬_¬... XD.

Per a tots els xafarders: es la meva xicota des de fa unes setmanes, me l'estimo molt, i espero que no hagi entrat en aquest fil perquè no m'agradaria que llegís la pregunta que us he fet abans XD.

PD: I sobretot shhhhhhh!
Moltes felicitats!! Ja la probaré quan es pugui ;)
Gerim escribió:Per a tots els xafarders: es la meva xicota des de fa unes setmanes, me l'estimo molt, i espero que no hagi entrat en aquest fil perquè no m'agradaria que llegís la pregunta que us he fet abans XD.

Com dirien els pescadors, enorabona per la captura :-p
Cafetino escribió:Com dirien els pescadors, enorabona per la captura :-p
Bah, bah [Alaa!].

Per cert, sàpigues que acabes de ser nomenat oficialment el meu conseller d'Universitats i Noves Tecnologíes per al dia en que jo sigui president de l'escala/del Barça/alcalde/president de la GenCat/de la UE/tirà mundial.
Gerim escribió:Per cert, sàpigues que acabes de ser nomenat oficialment el meu conseller d'Universitats i Noves Tecnologíes per al dia en que jo sigui president de l'escala/del Barça/alcalde/president de la GenCat/de la UE/tirà mundial.

SI SENYOR!!! Espero no decepcionar-lo ^^

Fa un ratet m'han enviat un correu els del concurs... sembla que el cobrar va per llarg, nomes fan que dir-me que faran un acte public que ja em diran el on i quan.....
ja se sap a l'ora de pagar tothom s'amaga...

PS: felicitats cafetino
ia he probat el ribux Cafetino.. Sta wapoo, pero no em pilla la conexio a internet.. Obro el firefox pero no carga cap web.. i no se com coñe posar la conexio..
kurras escribió:ia he probat el ribux Cafetino.. Sta wapoo, pero no em pilla la conexio a internet.. Obro el firefox pero no carga cap web.. i no se com coñe posar la conexio..

Com conectes a internet normalment? (modem usb, router, wireless)

Si es modem usb o wireless, ho sento pero no hi vaig posar suport.

Si tens router i no va, poden ser varies coses:
  • No hi ha driver per la teva targeta de xarxa (cosa que m'extranyaria, perque en vaig incloure molts)
  • No tens el dhcp activat al router (on una solució seria activar-li)
  • Tens dhcp al router, pero et falta configurar les dns.

Un salut
mm pos tinc router, pero nontinc ni zorra de què son les coses que has posat [tomaaa]

en fi, en general esta mol wapu
En el CqC van a dar un reportaje sobre el Barça-Milan ara mismo.
XIIII son els millorsss els de CqC xdd a mi m'encanta el proteste ya XD! aixo si he trobat que faltaven les parides del Bono
morr, estàs mirant la peli de TV3? [qmparto][qmparto]
A la Debby la vau espantar pobre, ja ni s'atreveix a aparèixer per aquí [carcajad], deu ser culpa d'algun buitre Imagen tzare [sati]
en morr nuse pero jo si que estic mirant la peli
i la deb por no te el que passa es que es una punyetera q em va sentir parlar del foro la vax ficar enb este mundo i com li pasa amb akestes coses pos es cansa U_U i lo deja ja li dire que es passi un dia
Aya_cat escribió:XIIII son els millorsss els de CqC xdd a mi m'encanta el proteste ya XD! aixo si he trobat que faltaven les parides del Bono

Han fet proteste ya?? no le vist....
jo tampoc aixo vol dir que no lan fet [buuuaaaa]

ma kedat spam oi?

p.D American history X!
Qué peli?

PD: Bueno una película sensacionista más.

Neither Red or Fascist JUST Pure Skinhead.
Apunteume! Soc de Barcelona!
TerChU_360 escribió:Apunteume! Soc de Barcelona!

Ok, ara t'arribara una carta sobre el k hauras de pagar per entrar a la llista i el percentatge del teu sou que ens hauras de donar xDDD

En digijos ja t'afegira dintre de poc.

-----------------

El vendrell aket k ha entrat de eskerra te pinta de "maton". No em cau be, no se, te una cara k no m'inspira confianza.
Ahir estaven kbrejats els del polonia pk els van putejar fent els canvis el dx per la nit xDD
Que extrany, falten uns pocs posts per tancar el fil i ningú esta espamejant X-D
Ah no?

PD: Vaya vicio al Guild Wars.
morr escribió:Ah no?

No [666]
Cafetino escribió:No [666]

Ningú spameja aquí..
eTc_84 escribió:Ningú spameja aquí..

Quanta raó que tens
Cafetino escribió:Quanta raó que tens

Va, tanca tu [looco]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11