Catalans aixakeuvus xD (#18)

1, 2, 3, 4, 511
Uouououo nou fil

Esteu veient el camp del Sevilla? [flipa]

I segur k es jugara...

Llastima avui Alonso,, pero ha estat emocionant la carrera!
piscina sanchez-pizjuan XD
No sé que collons fumen, és impossible jugar per la banda aquella.

Stamford Beach i Piscina Sanchez-Pizjuan.
hola a tots! feliç sant jordi! a tothom, o el que queda del dia! :p :p dos llibres m'he comprat por los pelos y melissa p.!

^^ semble interesant ^^

i hazard xD m'agrada això de fer servir els mapes per satelit i tal, es interesant! i si és d'algun lloc de lleida encara més!
pero es millor el pallars ^^
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
el maldestre de l'alonso s'hauria d grapar la boca: no nomes critika a l'ekip k li ha permes ser campio del mon si no q li falla la memoria quan l'any passat el que hauria guanyat si hagues estat un altre circuit hauria estat sn schumi [lapota]
Fen referencia al titol del post

Va nens aixekeuvus!!! que ja es de dia!!

Bon dia a tothom!!

jeje per un dia que estic desper a aquestes hores.....XD,

_Hazard_ [angelito]
Buenos días, para lo que sigan mi trayectoría vital comento que ya en un altísimo porcentaje (en torno a un 99%) me piro a Londres a trabajar y currar ( Con curro firmado desde España) en Julio y Agosto.

Si todo me va bien ya comentaré los pasos que he seguido.

PD: Impresionantes las medidas de seguridad del consulado británico en Barcelona, en serio ha sido increible, había más seguridad que en el Reichstag de Berlín.

PD2: Mi sitio ya no este, yo me marcho hacia el oeste...
morr escribió:Buenos días, para lo que sigan mi trayectoría vital comento que ya en un altísimo porcentaje (en torno a un 99%) me piro a Londres a trabajar y currar ( Con curro firmado desde España) en Julio y Agosto.

Si todo me va bien ya comentaré los pasos que he seguido.

PD: Impresionantes las medidas de seguridad del consulado británico en Barcelona, en serio ha sido increible, había más seguridad que en el Reichstag de Berlín.

PD2: Mi sitio ya no este, yo me marcho hacia el oeste...

que vagi beee morr

Bon dia a tothom!!!!!!
¬¬Hazard nens i nena ^^
Avui no hem fotut res han faltat casi tots els profes XD! despres nosaltres som els vagus.
I l'Alonso no se de que s'estranya si la primera cosa que va fer malament es dir un any abans d'acabar el contracte amb renault que se n'anava

p.d: la debby ma dit que quan el grup, els examens de recu i tot li deixin més temps es passara per saludar
bona nit a tots...estic ben baldat!! Axo de començar la setmana amb 10h de classe hauria d'estar prohibit.. [burla3] [burla3]
kurras escribió:bona nit a tots...estic ben baldat!! Axo de començar la setmana amb 10h de classe hauria d'estar prohibit.. [burla3] [burla3]
tens tota la raó! ratataaaa ratataaaa ratataaaa ratataaaa

vinc del japonés, bufet lliure i he menjat massa i ara em fa mal la panxa....U_U poto o no poto? insoportabla i haig de estudiar, i estudiar aixis molesta! [buaaj] [buaaj] [buaaj]
Quin agobi de dia, quin agobi.....

En fi, avui ha sigut un dels meus pitjors dies...

Nanit
bona nit a tots

aqui entra ziber a ver si aprende algo de Catala

adeuuuuuuuu

morr, sort en Londres!
El catala es facil!!
Benvingut zibergazte [oki]
kurras escribió:El catala es facil!!
Benvingut zibergazte [oki]

la verdad es que entender lo entiendo todo... ahora solo me falta parlar... ;)

asi que os vais a aburrir de enseñarme aqui... ;)

alguna web con lo basico?
Benvingut zibergazte

Per aprendre una mica de català pots fer una ullada a aqui ;): http://www6.gencat.net/llengcat/aprencat/recursos.htm

Un salut
Home... però a qui tenim per aquí! [tadoramo]

Benvingut! [beer]

Compte amb el kurras i el digijos, que són els que porten la llista actualitzada, i amb el Gerim, que és Al Capone versió catalana XD

Gabon ziber.
Bona nit a tots!!!!!!!!!
Benvingut zibergazte!!!!

Bona nit nuse dir-ho pero agur !!!!! ^^
ziber benvingut, per aquí hi ha uns quants vells amics de lluites a misce, així que ja saps, el català es fàcil i com diu la falca, parla sense vergonya, parla en llibertat, i si t'equivoques, torna a començar.

PD: Aquí trobaràs diccionaris per si hi ha alguna paraula que no saps que vol dir.

http://www.edu365.com/escriptori/index.htm
keops escribió:ziber benvingut, per aquí hi ha uns quants vells amics de lluites a misce, així que ja saps, el català es fàcil i com diu la falca, parla sense vergonya, parla en llibertat, i si t'equivoques, torna a començar.

Nooo ja tornen les veus i els malsons amb la falca [mad][mad][mad], m'ha traumatitzat d'una manera increïble, entre això i la queta [enfa][uzi]
eTc_84 escribió:Nooo ja tornen les veus i els malsons amb la falca [mad][mad][mad], m'ha traumatitzat d'una manera increïble, entre això i la queta [enfa][uzi]

http://www6.gencat.net/llengcat/corda/docs/2006falca.mp3

Imagen

[jaja]

I si la vols baixar al mòbil: http://www.smscatala.com/sms_politicalinguistica/sms.htm

[360º]

edit: Acabo de trobar la versio reggae, hip hop, disco [qmparto] [qmparto] [qmparto]

http://www6.gencat.net/llengcat/corda/musiques.htm
Ziber, company, per començar posa-li l'accent a 'Català' [tomaaa].

Benvingut a l'únic lloc d'EOL on es pot parlar tranquilament en una llengua que no sigui el castellà, el que per tant fa d'aquest un lloc poc vigilat per a espamejar a gust i planejar la conquesta d'EOL/del món sense por [sati]. Algú ha dit Christiania? XD

Aquí tens un fantàstic traductor on-line, interNOSTRUM: http://www.internostrum.com

I el DIEC (Diccionari de l'Institut d'Estudis Catalans, l'equivalent al DRAE per a la llengua catalana): http://pdl.iec.cat/entrada/diec.asp

eTc_84 escribió:i amb el Gerim, que és Al Capone versió catalana XD
Imagen

Cof, cof. Che cosa dite, Adriane? Moderi la vostra lingua. Faccia molta attenzione di che cosa dite. Eh, mio amico? Cof, cof.

Salut!
osti.. kin rollo mafies q hi ha per aki!

Bon dia!!!
bon dia gent, apunt per un altre dia duret..

nose què em passa pero fa uns quants dies que m'aixeco fatal..com si mhagues atropellat un camio mentres dormu... [burla3]
Kaixo, zibergatze, ya tenemos a todas las Antiespañas juntas.

PD: Porto un dia liadíssim per tot arreu, entre la universitat, el curro, el carnet de cotxe (jaja que palabra tan vasca), el gimnàs, els/les col·legues... ¡No tinc ni un puto segon per a mí! (Això no significa masturbar-se).
Però... a les drogues si els hi has donat pel que veig [sati]

Imagen

[qmparto]
españa es tercermundista, me la pela se mire como se mire, es que es un poco solo más tercermundista y etiopia nos gana...

putos organizadores del metalway, estoy bastante pikado...xDDDDD
Tengo un problema, me he comprado un router inalámbrico y no e configurarlo, no sé configurar esto y que hacer después,a ver si alguien me ayuda (De momtno me estoy conectando a internet con el viejo modem de telefónica).

http://img172.imageshack.us/my.php?image=duda11bb.jpg
morr escribió:Tengo un problema, me he comprado un router inalámbrico y no e configurarlo, no sé configurar esto y que hacer después,a ver si alguien me ayuda (De momtno me estoy conectando a internet con el viejo modem de telefónica).

http://img172.imageshack.us/my.php?image=duda11bb.jpg
em sap greu no poder-te ajudar!

zibergazte benvingut només una cosa aquí no fagis gaire cas de com escrivim pk el que són les faltes les fem =ment! si més no jo si! [carcajad] [carcajad] [+risas] [+risas]

Hola de nou a tots i totes(?).

Keops ets el rei.

Ja tinc totes les falques al Mp3 [beer] alguna fa peneta, però la original m'encanta, ara agafaré el cotxe i fare com els xolos, amb al música a tot drap però amb aquestes cançons [burla2]
Ruxii escribió:ara agafaré el cotxe i fare com els xolos, amb al música a tot drap però amb aquestes cançons

mare meva semblará un dominguero pero amb pitjor músik... [poraki] [beer]
seerj escribió:españa es tercermundista, me la pela se mire como se mire, es que es un poco solo más tercermundista y etiopia nos gana...

XDXDXDXD

morr, has provat mirant el manual, o ho has fet amb prova-error?
Habitualment és molt senzill de configurar un router.
Madre mía, el manual eran 4 hojas que no explicaban nada.

Ya me va, pero he tenido que ir preguntando, se ve que el PP0E era 8 32 y no 8 35 como me venía por defecto.
estoy hasta los putos cojones de todo hoy, no se q pasa xD

me cambio al explorer...puto mozilla de mierda y puto opera, no los aguanto mas xD
Lo de 8 32 jo també ho tinc, i m'ho deia a la carta de la companyia si no m'equivoco, o a adslayuda.com, tot i que el meu router no és gaire comú [looco]

seerj, prova firefox. (mozilla != firefox).
eTc_84 escribió:Lo de 8 32 jo també ho tinc, i m'ho deia a la carta de la companyia si no m'equivoco, o a adslayuda.com, tot i que el meu router no és gaire comú [looco]

seerj, prova firefox. (mozilla != firefox).
són lo mateix o no??
Morr, per congifurar el router ja sigui pk et puguis conetar a internet, com per configurar-ho de forma segura perk no siguis isp de vecinotel, configurar p2p's,... http://www.adslzone.net hi han un munt de manuals per diferents routers
Tranquilo ya está todo protegido, gracias
^RöKöKÿ^ escribió:són lo mateix o no??

mm no son el mateix, encara que nomes he provat el firefox io.. Perquè provar altra cosa pero..si va de maravella.. XD

!= informaticament es equivalent a ≠ (diferent) XD
es el firezorro el q tenia antes del opera, y se le iba la castaña mil...nada nada, a partir de ahora, webo al explorer...gracias d todas formas :P
pero quins problemes et dona? No ho entenc, io desde que el vaig provar no he tornat a obrir l'explorer..

Imagen
Bona tarda gent.

Jo utilitzo els dos encara que utilitzo una mica mes el firefox.

Lo de 8/32 son dos parametres de la conexio ADSL. Que jo sapiga tots els operadors d'aqui utilitzen VPI=8 i VCI=32

Seerj, que et pasa? Fa dos dies que nomes parles castella xD

Un saludo

Adjuntos

kurras escribió:!= informaticament es equivalent a ≠ (diferent) XD

Com has fet el simbol aquest de diferent en un sol caracter? alt + ?

Riquelme [qmparto]
eTc_84 escribió:Com has fet el simbol aquest de diferent en un sol caracter? alt + ?

Am el nou editorr, hi ha una opcio per insertar caracters..

Crec que vas dir que seguies amb el vell no? XD

Llastima el Villarreal
Este puto router me está vacilando, para comenzar no sé como crear una puta lan con el router este, siguiendo la puta NDS no se conecta a la red ( es que ni la reconoce).
Bona nit nois!!!!!!!!!

Avui dia productiu i demà examens per sort m'ho se wenu aixo crec [reojillo]. jo utilitzo l'explorer que no va malament U_U que ha fet el vila real
edit: post o spam 450 ^^
Aya_cat escribió:que ha fet el vila real
0-0 Eliminats, Riquelme fallant un penal
Llastima pero bueno, han fet un molt bon paper. Llastima d'una final espanyola pero com que el campio sera el barça de totes totes... xD

Aya, sort dema al examen! ^_^

Kurras empanat :P

Un saludo
DiGiJoS escribió:Kurras empanat :P
per?
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511