Catalans aixakeuvus xD (#18)

DiGiJoS escribió:Aya tu que dius si de segur si es fa no vindras xD

Guanya el barça i el meu pare de lo feliç que estara no li importara l'hora a la que arribi^^

Paboh!!! felicitatss per si no men recordu xd
Apunteu-me a mi també que sóc català.

Si si si , anem a Paris!!!

Salutacions
benvingut lonagan! [oki]

PD: d'on ets?
Benvingut lonagan !!!!!!!!
Un mes per actualitzar el llistat d'aqui a dos o tres setmanes [jaja]

Aya, a ver si es verdad U_U

Un saludo
Benvenuto ...esto......Benvingut lonagan¡¡¡¡
eTc_84 escribió:Seria una bona ocasió per una KDD a bcn..

(jo ho deixo caure).

al meu cau un poc lluny

:-P
zibergazte escribió:al meu cau un poc lluny

La gent de l'Osasuna a animar-nos eh :P

Venga Iruñea!!
vaya conciertazo q acabo de ver...wneo, pos eso, q voy caraja y jodeos pa los q mañana teneis q currar, a ver si se confirman planes y nos vamos de caraja 24 h. de Le Mans mañana xDDD

[beer]

PD: cuidaos ^^
Cuídate tú, yo estoy de resaca.
jajaja, bueno bueno, cuidaos la resaka xD

yo ayer me meti entre pecho y espalda en menos de una hora 3 litros de cerveza, que bien me lo pasé en el concierto luego xDDD
xD dons un aqui que va ben serè per desgracia..espero poder pillar una bona taja aquesta nit!
kurras escribió:xD dons un aqui que va ben serè per desgracia..espero poder pillar una bona taja aquesta nit!
aquesta nit????? no no, es comença a la tarda, i avui q fa von dia a las 12 delmatí jas tindria q anar cuntent, per l'amor de deu nostre senyor...

io si nom dona molt de pal niré al gimna ara i despres quedaré per emburraxarma, xo ja vureu com al final una de les dues coses no la fai i precisament no será la de beure fins perdre la coneixença xDDD (que sagerat xD )

[beer]
[qmparto] [qmparto] io no solu tajarla per la tarda.. a mes, que hi han obligacions, clase, despres juga el Barça la Final Four de basket, i despres a celebraruuu
Cada cosa al seu temps XD
no hi ha cosa mes maca q entrar a clase amb una papa monumental, tot et sembla més fàcil i comprensible, io ho feia xo amb porrus abans quan feia informatica xDDDD
lonagan escribió:Apunteu-me a mi també que sóc català.

Si si si , anem a Paris!!!

Salutacions
benvingut! [oki] [oki] [oki]

un nou spammer per a la llista!!

bona tardaaaaa!!

quina merda de cap de setmana m'espera U_U m'obliguen a anar al poble quan estic d'examens! U_U
Kina kutrada de nom...
A mi no me hace puta gracia.

Hastaluego voy a tomarme unas cañas.
Despres es queixen de que si nintendo es infantil... no m'estranya amb akest nom...
io ia he donat la meva opinio al fil corresponent... [tomaaa]
eTc_84 escribió:Seria una bona ocasió per una KDD a bcn..

(jo ho deixo caure).
Doncs és una idea de putíssima mare. Jo demanaré entrades en el sorteig aquest del Barça, però el més probable és que no en pilli.

Hauríem de concentrar-nos en un bar pel matí, i anar xerrant, fent cervesetes, dinar, més cervesetes, i anar fent fins l'hora del partit. (Per cert, si algú ofereix casa seva millor que millor).

zibergazte escribió:al meu cau un poc lluny

a mi em cau una mica lluny
Vine ziber, que segur que t'ho passaràs bé!
morr la teva firma supera els limits [poraki]
coñeee, tinc un gran dubte ara mateix.
Debaten al foro multi sobre el nom dels collons de la Wii, em trobo que hi ha gent que diu a "w" "gü"...

Soc l'unic que pronuncia "w"="u"??

Tota la gent que conec pronuncia "u"..

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704429170#post1704429170
el video....¬¬' [reojillo] [reojillo] [reojillo]

kurras es que escrivin-t'ho és bastant complicat, jo estic d'acord amb tu, però tmb és veritat que windows pot sonar una mica la "gü", no tothom pronuncia el català igual....no ho sé quin és el correcte!

EDIT: haig de reduri rl treball de recerca de 138 pagines a 50 pagines per poder-lo presentar a concurs....algun voluntari???xDxD :-? :-?
^RöKöKÿ^ escribió:el video....¬¬' [reojillo] [reojillo] [reojillo]

kurras es que escrivin-t'ho és bastant complicat, jo estic d'acord amb tu, però tmb és veritat que windows pot sonar una mica la "gü", no tothom pronuncia el català igual....no ho sé quin és el correcte!

EDIT: haig de reduri rl treball de recerca de 138 pagines a 50 pagines per poder-lo presentar a concurs....algun voluntari???xDxD :-? :-?
La cosa es que hauria de ser la pronuncia en angles, no en catala, en angles io juraria que es "u".. pero en fi, a vere si algu mes dona la seva opinio..

el meu ocupava 137 + planols i no mel van fer reduir.. XD
kurras escribió:La cosa es que hauria de ser la pronuncia en angles, no en catala, en angles io juraria que es "u".. pero en fi, a vere si algu mes dona la seva opinio..

el meu ocupava 137 + planols i no mel van fer reduir.. XD
per presentarlo??? es que en les normes de lo dels premis CIRIT posa que no pot ocupar més de 50 pagines! hi ara tornant a mirar no ho trobo! tic giñat! no se que fer!
^RöKöKÿ^ escribió:per presentarlo??? es que en les normes de lo dels premis CIRIT posa que no pot ocupar més de 50 pagines! hi ara tornant a mirar no ho trobo! tic giñat! no se que fer!
uenu, no se a quin concurs el vaig presentar...pero no mel van fer pas reduir.. Se que vaig haver de fer una presentacio poster tambe, pero el treball el vaig deixar intacte..
Demà aniré al paintball! A fotre uns trets! Yeahhh :D :D :D
Tu el presentes i jo començo U_U a nosaltres ens els fan fer ja de bon començament de 30 pagines nomes perque despres si és bo presentar-lo tambe a un concurs pero nuse...

I sobre el el video estic amb vosaltres es w=u
vaia robu de Final Four, men nire a pillar una bona taja per oblidaruu
kurras escribió:vaia robu de Final Four, men nire a pillar una bona taja per oblidaruu

es un robo pero no niré a pillar una taja...U_U
kin fastic de final del partit, semblaba q emb el triple del williams encara hi havia possibilitats i després els roben dues vegades i a sobre el fushca (crec q s'escriu aixi) falla just a sota de canasta...
Merda d'arbitres!!!
oscuros escribió:i a sobre el fushca (crec q s'escriu aixi) falla just a sota de canasta...
Merda d'arbitres!!!
en Fucka fa temps que sobra al Barça.. igual que en Grimau..
jo vaig presentarlu a aquest concurs fa ja milenis jejeje, no es guaña res, tot va x enchufes ahi...lo millor dakell dia o dies, no menrecordo xD, van se una pareja d'intercanvi brasilers que venien a exposar els seus treballs...como estaba la jamba xD...tbem va star be per riure's dels demes i les seves frikieses xD, per exemple havia una que va estar 1 any senser mirant como vivien les baboses del seu terrari i va fer un diari sobre aixo...xDDD

[beer]

PD: si, avui no surtu, tic reventat d tota la tarda xD
exposició???? que dieu! jo me moro si haig de fer exposició davant de gent...
^RöKöKÿ^ escribió:exposició???? que dieu! jo me moro si haig de fer exposició davant de gent...
io nomes vaig fer l'exposicio davant el tribunal de profes, i algu de la clase que vulgues venir a veureu.. Al concurs, vam enviar el treball i ale.. no vaig guanyar pas res.. XD

men vai a rasurar, empolainar..etc XD XD
Bona nit noisss
Estigueu tranquils que estare fora aquest pont ^^
Digijos ya no me tendras que soportar que penaaa que tu tampoco estes XD! pa disfrutar
A vere si a l'hotel que vaig hi ha internet i em conecto ncara q sigui per mirar el correu i el foro
a okis kurras, jdr a mi si per al concurs hai dexplikar algo m'hauré de venir a despedir de vosaltrus!!

adéu aya!!! [beer] [beer]
Gracies a tots :) , sóc de Barcelona, Sant Andreu.

Salutacions y aquesta iniciativa catalana em sembla "collonuda" :)
q pasa, paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaros, xD

avui teniu dos concerts imperdonables si no aneu...

CONCERT SORPRESA 29 ABRIL 2006:

E N T R O P I A + R A S H (gore death metal)

IGUALADA (L'ANOIA-CATALUNYA)
29 ABRIL 2006 DISSABTE/sábado
SALA TIMBRE NEGRE
C/ CARITAT 56

GRÀTIX!!!

ANARKOSATANISMUS TOUR 2006
+info: 679275002

CONCERT 29 ABRIL 2006

00:00 - B A S T Ä R D S (MOTÖRHEAD COVER BAND)

BARCELONA (METRO: L1 Marina - L4 Bogatell; BUS: 6-39-40-41-42-51-141)
29 ABRIL 2006 DISSABTE/sábado
SALA METALZONE
C/ ALMOGÀVERS 86-88

PREU: 6 € (LA SALA NO TANCA FINS LES 6 DEL MATÍ)
i com t'ho faras per anar a tots dos¿?
oscuros escribió:i com t'ho faras per anar a tots dos¿?

tic dubtant encara...a igualada esq em cau molt lluny, mira q son bons els entropia eh (son culeges :P), ara estan agafan fameta a nivell internasiunal, van fer una gira x europa no fa gaire i tot :P

Pero em decantaré per bore als bastärds, que son tb coleges, a més de que esta a la vora de casa i too esoh xD

A tots dos els he vist i la veritat es que valen molt la pena, de veritat de la bona, als bastards l'ultim cop els vai vore con tal papa...m'enrecordu mes o menys de que em vulia tirar a les vies del metru de la lina blava xq no podia potar (vete a saber x k...)...ja ho vai comentar x aqui crec xDDD. Als entropia tb son la canya en directe, sempre tiren trossos de carn crua al public, juasjuas, (tinc fotos al space de ellos...xD)

Salut apa! [beer]
BON DIA nanooooos!!

seerj em sap greu dirte que jo no aniré a cap dels dos! xDxD

em faria por anar allà amb les pintes que porto, totalment diferent a les vostres.....(segons les fotos que he vist! xD)
^RöKöKÿ^ escribió:BON DIA nanooooos!!

seerj em sap greu dirte que jo no aniré a cap dels dos! xDxD

em faria por anar allà amb les pintes que porto, totalment diferent a les vostres.....(segons les fotos que he vist! xD)

quines escuses les pintes, sempre igual...menrecordo encara quan ArT volia anar a vore gamma ray xo no va anar xq deia q les pintes q duia no se que...bah, busqueu de més bones! la gent va com vol alla, no dic q no predomini un estil, xo n'he vist gent amb xandal, camisetes blanques, i de mil formes més...NO ES ESCUSA LA FORMA DE VESTIR :P

ara caigo en el emblematico hombre raro de mephisto...es un tiu q esta en tots els concerts burratxu com ell sol, s'asseu a una esquinita, i ala a verlos, pero el tio esq va con ropa asi como de mafioso colombiano o mexicano, too de blanco y camisa, con guantes blancos de esos que se ven los dedos, como de motorista (no se por que, dios xDDD) y una gorra roja xD. comentar que es gordo y que tiene ya su edad (unos 50 xD), a parte de que, como he dicho, va muy papa y está mu demacrao xD

naa, naa, q sou uns venuts xDDD
Yo tengo otros planes, pero me parece bien que la gente en Barcelona se mueva.

No joven no, no lo pienses más, aún estás a tiempo, EMBORRÁCHATE.

Barcelona über alles!

PD: A mi me espera un fin de semana también de infarto. El domingo visito el pueblucho de algunos de aquí, terrassa/tarrasa, en concreto el Skorpions mítico bar punk/skin donde tocaron los eskorbuto en su época y dónde este domingo malas cartas hará su último concierto.

PD2: El lunes todos a la calle a celebrar nuestro día. We're the working class hell!
bons diesss, dels millors resacons que he tingut mai! Estic com una rosa! Amb son axo si.. i axo que vaig ficarme al llit fent pinball per les parets de casa.. XD
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711