wenas!!!
avui tenia descans de menjador aixi q tot i estar petadisima tic mes relaxada, com sino en tingues prou am 15...avui 2 mes.. ales!! percer sobre lo del mote soc la vaaa (nens vaa a esmorzar, va a recolliro tot, vaa feu una fila, vaaa, vaaa...) po avui e tingut mati mogudet. i si, hi ha nens-patada, nens-mossegada i nens-paso d tot i vai ala meva bola i lo pitjor de tot, nens-repelens.
una d les xiketes noves es bastan agresiva i me la liat moltisim, a part de mosegarme i ma anat pegan kan li donava la gana, me la liat al piscina, no poden sortir i començar a saltar a dins pos res tu ja li podies dir q ella sortia, q no se ofega als altres nens... pos ella si! i res q al final me posat a dins le fet sortir i ja li e dit q dma es kedava sense piscina
a veure si aixi se li pasen les ganes.
dsps de canviarlos pq com tene 4 i 5 anys els em de ajudar, patapam! espitjada i ma llençat a 2 xikets a terra, a sobre un sa fet mal al genoll tots els pantalons mullats i bruts total q li e posat el banyador altre cop i mira ja li e explikat ala mare pq anava aixi... total q anem al gim i pam x alli q anava a les makines i dic al final es fara mal ella sola i res vine aki i ella pasan, total q le castigat 10 minuts cara ala paret jeje ara es kan aya em tracta de dictadora
dsps una se ma posat malalta pobreta a sobres es una d les mes mones, un encant de nena mes dolça, pobreta a veure si dma ve... i x avui aixo es tot sobre el curro.visita de una amiga aprofitan q ella anava la gim, aixi me destriet un rato i lo tipic esperar una mare q sempre ve tard a buscar ala nena...