Catalans aixakeuvus xD (#21)

seerj escribió:nadie dira nada de mi mierda de wallpaper, al menos decid q no os ha gustado, ains [triston] [triston] [triston] [triston] xDDDDDDDD
pse, pasable.. XD

Nono, esta b, pero no he vist la peli.. [tomaaa]

Em sembla que no es el meu fil:

Para todos los que nos importa este equipo, para los que sentimos el color de España, para los que sentimos la camiseta del equipo nacional de futbol ... para todos...
Este hilo.

[+risas] [+risas]
en la penultima paghinao asi hay una perla de esas en mayusculas q pone: que asco de moros. obviamente, no ha sido el usuario baneado, ahora, una catalan de estos subversivo dice algo fuera de tono y a la puta calle, que seguro me siento en EOL con esta justicia tan..."justa" xDD

[beer]
sip, a mi tambe mha semblat algu exagerada aquella frase.. pero en finss
Igualment ja em passaré per desitjar un bon viatge de tornada a casa. [fumeta]
x cierto, cambiando de tercio, aunq madruge, x la madrugada en la 4 dan kung fu, la leyenda, como mola, hacia mil q no la veia, esq el pequeño saltamontes es dios, muajajaja xD

[beer]
bones!!!
seerj el wallpaper xulu.. no he vist la peli XD!

a mi no m'han dit res de la feina es que la jefa esta de vacances U_u

I demà em donen les notes [mad] estic nerviosaaaa com hagui suspes l'examen de filo ja em veig estudiant per setembre com una boja [buuuaaaa] i em quedo sense mobil nou [buuuaaaa]
keops escribió:Igualment ja em passaré per desitjar un bon viatge de tornada a casa. [fumeta]

No t'oblidis de dir que el seleccionador frances te ascendencia catalana (en el cas que avui perdi espana, clar), aixo varen dir ahir per tv3

No es pas que desitgi que perdin, pero quina puta rabia em fan els quillos del meu poble cridant com neandertals i tiran petards... com em se m'en vaig l'olla sortire a practicar el tir al feixista xD

Que consti que nomes aixo afecta als quillos/ninyatos del meu poble xDD

salut
jo també vull que `perdin per els putus veins llençan coets, que son del madrid, i que només suerten a cridar x el balcó...
ara en part si perdés, em fotria x els jugadors del barça.
jo m'he enterat per tot el barri colla d'histerics que son els veins es posen a cridar U_U, que guanyi frança i aixi em deixaran de tallar els capitols de friends
GGGGGOOOOOOOOOLLLLLLLLLL
AYA, aviat tornara friends que frança ta guanyan jeje
Lodis a partir d'ara a por octavos XD! pubrets puyol,xavi,iniesta fabregas,torres y joaquin em sap greu per ells i el villa tambe em cau be alee per fi friends ^^
^_^ si esq jo sempre o e dit... mai em pasat d kuarts... i am frança... q esperaven?? pasar i guanyar brasil?? [poraki] me parto.
lodis escribió:^_^ si esq jo sempre o e dit... mai em pasat d kuarts... i am frança... q esperaven?? pasar i guanyar brasil?? [poraki] me parto.

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [jaja]

edit: que torna a ser St. Joan?? [looco]
Espanya cap a caseta..
kurras escribió:Espanya cap a caseta..

Donc sí, malauradament.
El que em sembla més penós és la gent tirant petards per celebrar-ho
ja ho vaig dir fa temps... brasil campió
lodis escribió:ja ho vaig dir fa temps... brasil campió
espero que els hi fotin una bona pallissa als gabachos aquets..
coi, els nostes veins guanyen i nosaltres ens piquem, vaya mierda que es el futbol pues...como va esto pues? los que se sienten catalanes no pueden disfrutar de ver como pierde españa, xo españa se ha de picar con los franceses por que españa no han ganado y se ve lo mas normal del mundo??? menuda hipocresia...

partido robado partido robado...anda e iros a tomar por coño ya, espero que con la eliminacion nos dejen de tocar los cojones un poco...a ver cuando se acaaba el puto futbol de mierda...

[beer]

PD: se nota q estic fins els collons xDDD
No sé, al menos los que conozco no se han picado con los Franceses, de hecho tengo amigos franceses y les he hecho una llamadita al acabar el partido.
En fi sap greu pels jugadors i aficionats amb dos dits de front.

Per cert, ja aparegut la paraula catala al fil de la seleccio, si es que es veia a venir xDD
Bé, jugant com mai, però a caseta a vuitens com (quasi) sempre.

El problema no és la selecció, el problema és l'hype creat pels venedors de fum de les Espanyes que contaminen a la gent amb la falsa esperança que algun dia la selecció guanyarà quelcom important, i llavors quan alguna cosa no va bé, a rajar i a carregar-s'ho tot. No fotem, tampoc era tant inesperat, que França no té el nivell d'Angola encara que siguin vells.

Bé, a mi no em va ni em ve, la selecció per la qual em sento representat ja està a quarts, i jugarà contra Argentina. [barret]

Ho sento pels aficionats 'normals', pels ultras i semblants, massa poc. També, a partir d'ara, deixaran de donar una mica la tabarra, que ultimament estaven tota l'estona amb el p** mundial.
seerj escribió:a vore q us sembla el wallpaper q me currao haciendo capturas de esta peli, q hacia mil q no la veia y hoy ma dao el venón xD

EDIT: weno, weno, currao currao, la verdad es q es algo cutre y sencillo, xo me mola xDD
Molt bó! Justament l'altre dia em vaig estar mirant http://web.jet.es/unepelde/dogs.htm, hi vaig caure perquè vaig recordar el que diuen a la peli sobre la canço de "Like a Virgin" de Madonna i estava buscant informació. A veure si demà la torno a veure XD.

Pròximament al meu flog (SPAM!):

Imagen

Imagen

Imagen

XD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Musice escribió:Donc sí, malauradament.
El que em sembla més penós és la gent tirant petards per celebrar-ho

perque? la gent és lliure de pensar el que vulgui!! per a mi lo penos és lo rancis que son els espanyols que fan que em foti pena ser espanyol....... la pandereta, el tricorni i el toro dels collons. Doncs, si, tiro petards.

OPÁ [666]

(a por ellos ooeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! ) XD
apa a caseta [looco]
en esa foto de las comparativas tendria que poner : la cagamos como nadie xD
Desde un barrio de Londres en Zona 2, con una mierda de teclado que es diferente al espan(!!!)ol.

1 dia

Me voy al Prat de LLobregat y cojo el avion por los pelos, por culpa de que un puto polizia nacional me queria registrar por sus cojones. Bien, cojo el avion y paro en Londres, me voy a un "free" bus que va hasta la linia roja de tren que deja en el centro de Londres. Paro en la bus stop, cuando voy a subir me llaman desde Espanya, un puto colega que hacia la ostia que no veia, sigo hablando, viene el bus, me subo, acaba la llamada, veo a una pava espanyola que me pregunta si yo tambien lo soy, comenzamos ha hablar, tiene un polvazo, de repente me pregunta -Donde esta tu maleta? -Mierda me la he dejado en la bus stop, cojo el bus de vuelta y ya no esta.

Soy un tio con suerte por lo que veo, voy al Lost Propeties, me dan un numero y si aparece me llamaran. Me plato en Londres, me dan las llaves del piso, en principio las normas son: ni drogas, ni llevar a gente, ni fiestas. Me presentan al companyero de habitacion lo primero que veo, es como a la que se larga la casera se fuma un porro y me ofrece, con espanyoles e italianos en el piso ya se sabe. Mas tarde me comentaron que hace dos semanas se montaron una fiesta del copon, 43 personas en la casa.Las espanyolas son dos valencianas que aun no he conocido (solo he visto una bandera de Espanya en el sofa).

El metro, cuesta sobre los 5€ un puto viaje, es increible, me tendre que comprar un puto bono. Entre el rollo de las maletas, de que ahora me tienen que buscar curro y tal, se me hace tarde, aun no he comido nada. Ademas me tengo que comprar unos tejanos, que hace frio y no tengo ropa, solo unos pantalones cortos. Voy a comprarme unos tejanos a unos putos indios, le pido lo mas barato, me da unos guapos por 15£. Le pregunto un pub para ver Espanya me dice "con miradas complices" a sus paisanos que hay uno en el corner¦esquina. De camino, veo un Burger King, ostia que hambre, caen dos hamburguer cheese, que le pido a un dependienta neurotica, como chillaba la hijadeputa.

Entro en el pub, mi sorpresa al ver una bandera gay es espectacular, bueno como veo pavas y tal dentro del bar, pienso que sera que esta gente esta a favor de las libertades de todo el mundo y blablabla. El jefe del bar tiene esposa, o eso parece, por lo tanto me tranquilizo mi culo esta a salvo. Pregunto si van a poner Espana (en una hora) y me pido una pinta guiness (una delicia pero 3 putos £). Como tengo tiempo comienzo a observar el bar, fotos de tios desnudos o solo con la bandera del UK, observo las mesas, y ya caigo en que tipo de bar he caido. Es un puto bar de bears (osos), un tipo de gays rudos, que desprecian al gay afeminado. Madre mia, me comienzan a mirar tios muy grandes, ademas el pantalon que me compre a los putos indios era apretado, y yo tengo una figura muy bonita modestia aparte, me saco, por si acaso, una especie de cortau;as que logre salvar para usarlo como navaja por si la cosa se pone fea. Un tio se me acerca a decirme si soy de espanya (por lo del partido), le hago entender que no me busque. Pasa media hora, mierda, he de ir al lavabo, nunca he meado tan rapido en mi vida, y con los punyos apretados, he de piyar un punyo americano como sea. No pasa nada. Veo el partido, me fijo en el descanso que en la barra hay condones, y ponen free, piyo 2 cajas de estas free, noto como estoy excitando a los bears, aun no sabria porque. Acaba el partido de mierda, insulto a un puto gabacho negro que habia alli aplaudiendo. Me voy para casa resignado. Le comento a los italianos lo del bar, y a ellos les paso lo mismo.

El bar se llama Catch 22, en un principio no dice nada, pero con ayuda de los italianos "Atrapame" 22 (dos tios dandose por culo).

Me voy a dormir, con 3 guiness del supermercado.

Dia 2

Me acabo de levantar, miro los condones, ahora entiendo porque taban excitados, aparte de los condoes, en la caja llevan lubricante y vaselina para el culo. Madre mia.

Bajo al supermercado turco a comprarme leche colacao y azucar. Piyo leche por 1£, nesquik y sugar. Llego a casa, lo abro, y me doy cuenta que el puto nesquik es sabor a banana, veo lo que hay por la casa y hay otro puto nesquik saber fresa. Pero que es esto, y el normal donde esta?

Ahora he venido aqui al cyber a buscar donde hay mercadillos para comprarme calzoncillos y cosas asi.
morr escribió:...

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Un dia i casi et peten el cul xDDD... i quant dius que t'hi estaras?

Sort, la necessitaras [666]

salut
morr, lo que no te pase a ti... em sap mal x tu.
lo de la roba, et sortiria més a comte si ves al mercadillo de candem, alli la roba esta super tirada de preu, i pensa q pantalons i jerseis els pots pillar de segona mà que encara et sortira millor.

sobre la maleta... no es per desanimar... pero vec xungo que la recuperis, si fos la mateix aeroport potser si que la trobaves, pero alli al carrer amb tanta gen que pasa... si ja se sap que d'aprofitats n'hi han molts...

se que no és de molta ajuda, pero aqui estem donante suport a distància.
jo estic amb la lodis la roba al mercadillo hi ha coses super xules i el de Portobello tambe q a més alla trobes de tot i una pila d'espanyols que et fan rebaixa per ser compatriota ^^

Les he aprobat totes filo incluida ^^ apa dintre de poc mobil nou XD!
OtaKing escribió:en esa foto de las comparativas tendria que poner : la cagamos como nadie xD
O: Perdemos como siempre XD.

Hola morr! [bye]

Felicitats Aya!
Felicitats Aya!!!

sips el de portobello es genials, espanyols en trobes a tot arreu.
felicitats per les notes Aya!

Uenu, aquesta nit fiesta a Lloret! Avere com estara de sueques.. [sonrisa] [sonrisa]
No mespereu desperts avui.. [qmparto]
puto josemanu entrando de escaquis en este feudo pancatalán jajaja

buah, menuda rebentadez q tengo, esto de madrugar me mata, menos mal q pasado ya tengo fiestorra xD

morr, cuidado, cuidado, cuidado xDDDD

salut i sort! [beer]
A mi sí que em feia por que Espanya arribés lluny...
Si això passava aguessin aparegut faxes, torus, i mariconads (no u dic xl morr XD)

Uffff... nkra sort, vaig contar 10 petards!! XD

Em sap greu pels que apoyen als "de casa" xo... Mai s'haurien de crear expectacions tan bèsties com les que hi havia

En el meu viatge de fidecurs a Itàlia vaig veure un grup de Sevillans (Un anava amb la dl Betis) amb banderes: N'hi devien haver unes 20: 2 eren normals, unes 5!!!! amb l'escut i l'ÀLIGA IMPERIAL!!!! i després la resta eren totes toros!!!
Això era a Gènova, cridaven pels carrers com bojos ja que Espanya havia guanyat al dia anterior a noseki, i a mi em feia vergonya pensar que erem "de la mateixa terra" [lapota]

(Jo ja havia gastat tts ls petards per St Joan XD)
Que bona la eliminacio Espanya! xD
Com he disfrutat lleguint el fil de la seleccio [barret]
gent!! la semana q ve de dills a disabte x la nit a tarragona fan cada dia focs artificials, us o recomano a tots els q pugueu venir, es genials, es una d les coses del estiu q espero cada any!!
baixes ala platja al vespre, et banyes, dsps sopes i a mirar els focs...buas tinc ganes de q sigui dills... [sonrisa] [jaja]
Enorabona aya ^^

SwapNewbie escribió:En el meu viatge de fidecurs a Itàlia vaig veure un grup de Sevillans (Un anava amb la dl Betis) amb banderes: N'hi devien haver unes 20: 2 eren normals, unes 5!!!! amb l'escut i l'ÀLIGA IMPERIAL!!!! i després la resta eren totes toros!!!
Això era a Gènova, cridaven pels carrers com bojos ja que Espanya havia guanyat al dia anterior a noseki, i a mi em feia vergonya pensar que erem "de la mateixa terra" [lapota]

A mi que la gent porti banderes espanyoles (la constitucional) no em fa ni fu, ni fa. Ara bé es la del pollastre o del toro ja em 'repugna', una pel que va representar l'oncle paquito, i l'altre per una "tradició" que trobo del tot repugnant...

I la republicana diem que em cau simpatica X-D

salut
Aixecant fil!!!!!

Com es nota que tinc poca cosa a fer jo. Wenu el dilluns em diran si treballo o no... espero que si perque 3 mesos sense fer res puc acabar boja.
Segundo dia (Lo escribo aqui para cuando vuelva hacer un recopilatorio o algo)

Me dedico a recorrer todo Londres, en busca de ropa (a dia de hoy 3 dia, aun no tengo calzoncillos), hay una tienda en picadilly que se llama lilly no se que que esta cacho barata, lonsdale que en espanya valen carisimas por 7£, aparte le he echado un ojo en la misma tienda a una maleta por 9£.

No me ha pasado nada extranyo, me compro un kit-kat y un obrero ingles me dice que si me tomo un descanso, y bueno he tenido una "interview" de trabajo, en un bar pijisimo al lado de St Pauls, y como me acepten (tengo la prueba el viernes) tengo pasta fijo, solo que a esta gente se le ha ido la cabeza y querian que fuese con "tie" (corbata). No me jodas hombre, por culpa de la maleta ya me tengo que comprar todo la ropa nueva para tener que comprarme tambien una corbata.

En casa nos hemos dedicado a privar y jugar al pro, hasta que han dado la noche.

3 DIA

Me acabo de levantar, he hecho un poco el vago por la casa, y me he ido al lavabo a cagar, primera sorpresa, no hay papel de vater, total que le pido a la madrilenya de la casa unos kleneex que para limpiarse el culo van fatal por cierto, me voy a banyar, pongo la tapa para que no se escape el agua, y con la calma me leo un libro en la banyera,que puta mala suerte que cuando salgo de la banyera, no se puede sacar la tapa ni con cuchillos ni con nada, hemos estado media hora intentado abrila, al final la manyita madrilenya lo ha conseguido.

Candem es una mierda, en Londres los punkis y los skins han muerto, y me piro ahora mismo a Blacksmith que me han dicho que alli hay otro mercadillo guapo.

Vaya bien! Espanya es una y no cincuenta-y-una.
Bon dia gent, macabo daixecar. [burla3] Primera supertaja de lestiu a lloret..
Dew meu com vaig acabar.. Lu bo es que casi no tinc ressaca XD
Senyors, tinc curro per a l'estiu! Per fi deixaré de ser un paràsit social i em convertiré en una persona decent (bueno no, no del tot, ja que malgrat en seerj seguiré sense fer-me convergent).
I a on treballaras, Gerim? A un bar de senyoretes o que? [poraki]
a vore, esq si ho ets, no se por que t'has damagar jajaja, no es res de dolent, vamos, dic io, cadascú que tingui les ideologies que vulgui.

morr, candem hace mil q ya no vale nada, un colega mio me cuenta cuando en la calle habian paraditas ambulantes vendiendo setas y keta, cosa que ahora ya ni existe...

4 dia de curro, estoy cansadisimo de tanto madrugar, pero bueno, estoy ansioso para que sea 29 del mes q viene, pero muy ansioso xD.

gerimio, si es pot dir i en tens ganes, de que vas a currar? de ministro? o de conseller en cap? :P

[beer]
Joder quin pedazo de gafe que porta en morr XD

Quina casualitat en morr s'en va al regne unit i jo estic esperant un portatil que em ve d'alli.
Bueno, resumeixo una mica de què va el tema: tinc en el meu poder unes enquestes que es van omplir un parell de centenars de persones vinculades a X partit el dia del seu darrer congrés (2004).

He de passar-les a l'ordinador (cosa que només de preparar serà ja bastant difícil perquè el tema preguntes potser no està del tot ben muntat i algunes d'elles estan respostes amb el cul i no sabem com codificar-les) i després fer-ne algun petit anàlisi. (Evidentment, la gràcia està en després fer comparacions entre tots els partits).

Per a això cobraré 600€ entre juliol i agost. Si acabo abans sempre hi ha coses a fer, no m'avorriria. A partir del setembre podria continuar, i amb millors condicions.

L'horari és flexible, en principi treballaria des de casa però tindria un despatx a la UAB (amb 2 ordindors, a compartir amb el meu company), i la idea seria pujar-hi un parell de cops per setmana per a parlar amb els profes que porten el tema, alguna sessió teòrica, que vegin que bé que treballo, etc. (ells mateixos m'han recomanat que faci això).

PD: Tredi puta :o. Com a mínim jo no treballo al Don Casimiro aquell de Terrassa XD
Bona tarda, acabo d'arribar de la uni de currar amb la ultima practica que queda per entregar...

De curro m'han ben fotut, almenys aquest juliol, a l'empresa 'politoleg' ja no se sap ni que volen ni si ho volen cawento
Jo que havia començat a fer els 'analisis' per preveure el volum de feina i poder fer aixi el pressupost.. ale la feina a pendre pel cul i aquestes hores no mes les paga ningu [+furioso]
Gerim escribió:Bueno, resumeixo una mica de què va el tema: tinc en el meu poder unes enquestes que es van omplir un parell de centenars de persones vinculades a X partit el dia del seu darrer congrés (2004).

He de passar-les a l'ordinador (cosa que només de preparar serà ja bastant difícil perquè el tema preguntes potser no està del tot ben muntat i algunes d'elles estan respostes amb el cul i no sabem com codificar-les) i després fer-ne algun petit anàlisi. (Evidentment, la gràcia està en després fer comparacions entre tots els partits).

Per a això cobraré 600€ entre juliol i agost. Si acabo abans sempre hi ha coses a fer, no m'avorriria. A partir del setembre podria continuar, i amb millors condicions.

L'horari és flexible, en principi treballaria des de casa però tindria un despatx a la UAB (amb 2 ordindors, a compartir amb el meu company), i la idea seria pujar-hi un parell de cops per setmana per a parlar amb els profes que porten el tema, alguna sessió teòrica, que vegin que bé que treballo, etc. (ells mateixos m'han recomanat que faci això).

PD: Tredi puta :o. Com a mínim jo no treballo al Don Casimiro aquell de Terrassa XD
pots dir el partit, tranqui'l non's sorpremdria xDDD

x cert, kurras! etrs de lloret? akest estiu parare x alla algun cop, q man dit q hi han 3 baretos jebis ben makus i en conec gent que coneix els amos, visca el beure gratis xD.

avui era el dia de els vagons de trens plens de gays x lo visto, joder, no tengo nada en contra de ellos, pero quina invasió (de bon rotllu xD) al vagó on era xDD

[beer]
seerj escribió:avui era el dia de els vagons de trens plens de gays x lo visto, joder, no tengo nada en contra de ellos, pero quina invasió (de bon rotllu xD) al vagó on era xDD

Coi, ets deixeble d'en morr? veig que t'agrada freqüentar aquests ambients xDDDDDD
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711