morr escribió:Comenta un poco que yo me voy a vivir allí de aquí 8 días.
Com ja vaig dir fa un parell de setmanes jo estic a Salisbury, aixi que no se si la manera de viure aqui sera aplicable a Londres xD
Els anglesos en general m'han semblat molt simpatics, quan veuen que estas una mica perdut i escolten que tens un angles bastant patetic t'ajuden molt xD
Jo visc amb una familia, un parell d'avis d'uns 70 anys que son super simpatics
El menjar tampoc m'ha semblat tant dolent, pero clar, fa nomes 3 dies que estic aqui xD aixo si, la dona fica pebre a tots els menjars, jo flipo! xD
El que mes m'ha sorpres es l'horari d'aquesta gent. A les 17:30 com a molt tard, tanquen totes les botigues, menys els pubs i algun pizza hut que tanquen mes tard. xD
Aqui sopen a les 18:00!!!! xD I el Breakfast es per flipar, jo a Barcelona nomes em fotia un got de llet i prou, aqui es foten un got de llet, un tretabrik de tronja, dos ous, torrades i cereals xD
El clima a mi em sembla de puta mare, des de que estic aqui fa solet pero amb fresqueta xD
I respecte a les ties, estan bastant bones xD A mes, jo que estic anant a una classe d'angles estic rodejat de ties de tot el mon
Ja anire explicant com va tot aixo xD