Catalans aixakeuvus xD (#21)

1, 2, 3, 4, 511
^RöKöKÿ^ escribió:quanta raó [babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas][babas]

xD estic per canviar les opcions de carrera! xDxD

bé tampoc n'hi ha per tant en quant a les llengues, ja veurem demà a historia (fatal) i fisica (crec que millor).

la uni de biologia es imensaaaa O_o

Feste infermer, estaras rodejat d'infermeras sedientas [babas] [carcajad] [poraki] [burla2]
i si no preguntadselo a la enfermara del hilo :P

pista: te un gos d'avatar xD.
juass com en Gaylo Follen [qmparto] [qmparto]

El cabron d'instalacions et suspenia per qualsevol minim error.. joputaaa cawento
Que us sembla la signatura d'oskitar? xD
No sen salva ni una, heu vist la panxa de la que porta la lletra enye*?

* No tinc aquesta lletra en el teclat.
seerj, has tornat a desertar i ara ets enfermera? XD

PD: I lo del teu avatar és? ein? [poraki]

Paboh... què vols que et digui, son delmo [sati]

Jo dijous he d'anar a una revisió... necessito 3 centèsimes per passar d'un 4 a un 6... si, si, 3 centèsimes [qmparto][qmparto]
Si no cauen... cawento cawento
eTc_84 escribió:Jo dijous he d'anar a una revisió... necessito 3 centèsimes per passar d'un 4 a un 6... si, si, 3 centèsimes [qmparto][qmparto]
mho expliques? ein?
[qmparto]
kurras escribió:mho expliques? ein?
[qmparto]

Molt facil XD
Imagen

[poraki]
kurras escribió:mho expliques? ein?
[qmparto]

Doncs que en un dels apartats hi havia nota mínima de 3,5... i tinc un 3,47, juntament amb un 8, un 8,2 i un 6,4... :P
Si en l'apartat (examen final amb part tipus test+problemes) no arribes a 3,5 s'aplica una formula, si tens entre 3,5 i 5, una altra, i >5 quasi que ja tens MH [poraki]

Cafetino, veig que coneixes bé el tema... [poraki] serà el primer cop que vaig a una revisió perquè em pugin nota.. [ayay]
eTc_84 escribió:Cafetino, veig que coneixes bé el tema... [poraki] serà el primer cop que vaig a una revisió perquè em pugin nota.. [ayay]

Demanar més nota per poder aprovar només ho he fet un cop i va ser la tactica torrecollons d'anar al profe i anar-li dient al profe pregunta per pregunta demanant-li que coi estava malament xD finalment vaig obtenir 0'75 més que em va permetre fer mitja amb les practiques i aprovar, fins aqui és una cosa totalment normal... però em se d'un que va entrar a una revisio amb un 3 i poc, i en sortir casi amb un 8... no vull saber que va passar a aquell despatx [+risas]
morr escribió:Qué ganas tengo de que pasemos de cuartos pa que se callen l@s antiespañas.

Estic en contra de la gent que associa independentisme/nacionalisme amb ser antiespanyol, ser nacionalista catala no implica ni molt menys l'odi a espanya.
Es a dir els independentistes catalans antiespanyols em semblen reidiculs i inmadurs.

PERO, encara em fa més fàstic s'estan usant les victories politicament (contra el nacionalisme no espanyol) per part de tots els diaris de dretes d'espanya, em sembla perfecte que la gent estigui alegre, pero collons ¿on son els de no mesclar politica i futbol?¿que faran si guanyen a una seleccio de veritat?

Tot aixo pot originar una especie d'efecte alonso i com la cosa segueixi aixi estare desitjant que perdin ja que estan demostrant que no saben guanyar.
Doncs io l'any passat al parcial d'algebra vaig nar a vere el senyor Sainz

El desgraciat s'havia dexat la meitat de les coses..

Vaig entrar amb un 4,25 i vaig sortir amb un 5,5
kurras escribió:Doncs io l'any passat al parcial d'algebra vaig nar a vere el senyor Sainz

El desgraciat s'havia dexat la meitat de les coses..

Vaig entrar amb un 4,25 i vaig sortir amb un 5,5

Encara "sort".

Per cert, m'han dit que el senyor Sainz ha deixat les matances d'informatics, per ara dedicar-se als industrials oi?
Cafetino escribió:Demanar més nota per poder aprovar només ho he fet un cop i va ser la tactica torrecollons d'anar al profe i anar-li dient al profe pregunta per pregunta demanant-li que coi estava malament xD finalment vaig obtenir 0'75 més que em va permetre fer mitja amb les practiques i aprovar, fins aqui és una totalment normal... però em se d'un que va entrar a una revisio amb un 3 i poc, i en sortir casi amb un 8... no vull saber que va passar a aquell despatx [+risas]

Eh eh sense treure draps bruts [uzi] XDXDXD

Això si, el cas del kurras sona més 'sospitós', el Dr Sainz modificant una nota posada per ell mateix! uiuiuiu [sati]
eTc_84 escribió:Eh eh sense treure draps bruts [uzi] XDXDXD

No parlava de tu [666]

eTc_84 escribió:Això si, el cas del kurras sona més 'sospitós', el Dr Sainz modificant una nota posada per ell mateix! uiuiuiu smile_[sati]

Home, lo raro és que no la revisés a la baixa [sati]
eTc_84 escribió:seerj, has tornat a desertar i ara ets enfermera? XD

PD: I lo del teu avatar és? ein? [poraki]

Paboh... què vols que et digui, son delmo [sati]

Jo dijous he d'anar a una revisió... necessito 3 centèsimes per passar d'un 4 a un 6... si, si, 3 centèsimes [qmparto][qmparto]
Si no cauen... cawento cawento
warra parlava den tzare, q te avatar de gos i estudia enfermeria. xD
Cafetino escribió:No parlava de tu [666]

No m'he pas donat per al.ludit... [barret]

Cafetino escribió:Home, lo raro és que no la revisés a la baixa [sati]

Certament.
Per cert, hi havia rumors que Dr Sainz tenia un despatx per ell solet... devia ser que no se l'aguanta [looco]. kurras, ho pots corroborar? [toctoc]
eTc_84 escribió:No m'he pas donat per al.ludit... [barret]

Certament.
Per cert, hi havia rumors que Dr Sainz tenia un despatx per ell solet... devia ser que no se l'aguanta [looco]. kurras, ho pots corroborar? [toctoc]
No, la veritat es que el tiu nava super d'humil, nava dient "Vaia, si esto esta bien, esto tambien.. " Joputaaaa

Osti, diria que si que te un despatx per ell sol, pero no ho podria assegurar
eTc_84 escribió:No m'he pas donat per al.ludit... [barret]

Certament.

No m'extranyaria pas.....

I pels que volen polemica per qualsevol motiu, només dir que dona les seves classes en castellà xDDDD

kurras escribió:No, la veritat es que el tiu nava super d'humil, nava dient "Vaia, si esto esta bien, esto tambien.. " Joputaaaa

Qui ho havia de dir, l'edat passa també factura al doctor :p
mañana tengo el ultimo, antigua, ahora me pondre a estudiar que ya es hora q me ponga ...xD
Es pot saber que feu vosaltres amb els profes??¬¬

jo anire a vere House dintre d'una estoneta que maca és la vida d'una estudiant amb vacances ^^
house es pot mirar si estas de vancances com si no...
jo acabo de arribar de la feina, q antipatica q es la gen...
Jo ja sóc frii as da wii XD, usigui, tradieixo pel ca no sàpigui idiomes: lliure com el vintendo.
io ara arribu del gym [looco]

lodis escribió:jo acabo de arribar de la feina, q antipatica q es la gen...

de que treballes?

PD: Gerim, aquest +1 de la firma perque porta al perfil de Radeon_7200 ?
kurras escribió:PD: Gerim, aquest +1 de la firma perque porta al perfil de Radeon_7200 ?

No se perque, pero tinc la sensació que l'enllaç es "aleatori" (notis les cometes) :p
yo creo que es el ultimo que ha escrito en vete a saber donde que ha elegido Gerimio.

[beer]
Buenas chabalitos.

Vamos a escuchar un poco de rock ibérico para coger un plácido sueño mientras escuchamos el larguero (No en este orden claro).
Cafetino escribió:
No se perque, pero tinc la sensació que l'enllaç es "aleatori" (notis les cometes) :p
a sip, ara veig que en surt un atre.. xD
he llegado a la conclusión que tiene que ver con Genteol, o me equivoco? xD
uooo ara has sortit tu seerj! XD
pos faig promocions, pq una feina fixa es un pal estudian aixi q em busco promocions, ara faig una per una companyia de mobils de color verd ;) jaja paguen be d'aixo no em keixo...
pero esq la gen...es mes antipatica...q els costaria agafar la propaganda... (no he knt abans pq estava sopan..jeje)
yastá, es el ultimo q ha escrit en el rincon xD
Cafetino escribió:No se perque, pero tinc la sensació que l'enllaç es "aleatori" (notis les cometes) :p
Déu meu! Acabo de descobrir que porta al perfil del que ha escrit el darrer post a el rincón del eoliano! Sóc el putu amo, no sabia que això es podia fer :O

I jo que em pensava que portava un enllaç al meu perfil ¬_¬

EDiT: Pos eso, el que diu en seerj
Gerimio, nos estás tomando el pelo, no? esq estoy muy espeso y no lo debo de pillar xD.
seerj escribió:Gerimio, nos estás tomando el pelo, no? esq estoy muy espeso y no lo debo de pillar xD.
No, vusujuru que és veritat.

Què és el que no entens?
cony, q fotis el enllaça a la firma i no tyinguis ni puta idea de el q has fet, no ho entenc xDDD

tpk entenc la puta organització politica de sparta i atenes a voltant del ss. V, weno, mes q re no es q no la entengui, si no q no son hores destudarseles xDDDD.
lodis escribió:pos faig promocions, pq una feina fixa es un pal estudian aixi q em busco promocions, ara faig una per una companyia de mobils de color verd ;) jaja paguen be d'aixo no em keixo...
pero esq la gen...es mes antipatica...q els costaria agafar la propaganda... (no he knt abans pq estava sopan..jeje)

de color verd...ehh crec que quan canvii de mobil les teves promocions podrien ajudar ...

I seerj no pots estudiar perque no vols ¬¬
Reconstrucció dels fets més probable que acabo de pensar:

El meu nick sortia com a últim postejador del rincón aquí: http://www.elotrolado.net/forumdisplay.php?s=&forumid=37, llavors vaig fer un botó dret i "copiar l'ubicació de l'enllaç" i vaig pegar l'adreça a la firma sense pensar-m'ho (creient que seria el meu perfil).

Imagen

xdDDDDDDD

PD: En serio que fins ara no ho sabia

PD2: Perdó pel desquadrament
vaja, que el lastposter i el forumid=67 no cantava prou ZzzZZ

Per cert,

Imagen

6666 missatges i he postejat a les 00:00, s'acosta l'apocalipsi [666]
nada nada, me llega por cierta cadena de radio que todo ha sido una conspiración masónica, no ha de correr el panico en estos momentos. xDDDDD

ya entiendo toda la politica griega, ya no me acordaba de la premisa: Los griegos, son gays.

demà aprovaré xD

[beer]
eTc_84 escribió:6666 missatges i he postejat a les 00:00, s'acosta l'apocalipsi [666]
xD io ia vaig passar per aqui i de moment encara no man caigut els ulls ni res daxo.. X-D
I jo també i tampoc (respectivament).

Encara que quan arribi als 66.666 potser sí que se'm caiguin, però de tant mirar la pantalla XD.

Haurem superat ja al ciruelo?
aya_cat escribió:crec que quan canvii de mobil les teves promocions podrien ajudar ...

es millor q la d blau x els preus.... po nse q dirte entre verd i vermell...kedat am l oq et surti ems a comte... jo treballo am verd i em canviare a vermell jaja, ara tindre un mobil d cada U^^
Gerim escribió:Encara que quan arribi als 66.666 potser sí que se'm caiguin, però de tant mirar la pantalla XD.
juass, io espero no haver d'arribari.. voldra dir que estic malalt perduttt [looco]
alguien me dice por que tanto rollo con la playa de sitjes y castefa en san juan, hay mil personas que van ahi...como si en el resto de catalunya no hubiese...xDDD
kurras escribió:juass, io espero no haver d'arribari.. voldra dir que estic malalt perduttt [looco]
[reojillo] Doncs...
Bona nit a tothom!!!!!!

que vagin be els examens ^^tan si son de sele o no

Offtopic no ve al cas pero ma cosina pubreta fa els 18 demà o sgui avui i te sele [qmparto] ja taa
Gerim escribió:[reojillo] Doncs...
que vos dir am axo? :-P
Bon dia Catalanes i Catalans.

Acabo d'arribar de la uni de portar me germana, i deu ni do quanta mossa corre per alla [looco]

I per cert, avui ja soc un anyet mes 'vell' ^^

Un salut
xD io ara hi anire a treure el nass, encara que fins que acabin el primer examen no vure re per alla..

PD: Felicitatss!!
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511