Catalans aixakeuvus xD (#21)

1, 2, 3, 4, 5, 611
resaca + estudiar way of life XD
Bona tarda :p

Deu ni do ahir... i quina ressaqueta avui xDDDD
CAfetino si no recordo malament tu vas fer etig i ara estas fent la ei, la superior, son dos anys mes o algo mes?? el pfc t'el convaliden per ale's o optatives al pasarte a la superior? Com funciona el tema??
Esque ara estic dubtant entre despres de la fase selectiva fer la tecnica o anar directe a la superior...
NGC escribió:CAfetino si no recordo malament tu vas fer etig i ara estas fent la ei, la superior, son dos anys mes o algo mes?? el pfc t'el convaliden per ale's o optatives al pasarte a la superior? Com funciona el tema??
Esque ara estic dubtant entre despres de la fase selectiva fer la tecnica o anar directe a la superior...

El pas de etig a einf, només es pot fer quan tens la primera acabada. I durant el pas no et convaliden res, és més, segons d'on vinguis et fan fer un "pla d'adaptació", els que veniem d'etig feiem unes assignatures d'etis, i els que venien d'etis n'han fet d'etig.

I per fer el salt, a l'estiu s'obren les preinscripcions i a l'agost/setembre et diuen si tens plaça. Després el setembre, si ho tens pendent, presentes el projecte i l'aproves, i finalment cap l'octubre es fa la matriculació.

Tot això ho dic segons com es fa la UdG, a les altres universitats ignoro com va la cosa :p

Home, si fas la tecnica i despres la superior, saps que als 3 anys si la cosa va be ja tens un titol a les mans, i despres 2 anys mes tard tens l'altre... ara bé, lo "dolent" es que toca fer dos projectes de fi de carrera

salut
wenas!!!

me pasat el dia de resaca ala platja prenen el solet jeje [sonrisa]
aixo si l'aigua estava més bona ahir x la nit que aket migdia... po un cop estas a dins s'agraeix que el sol picava mol... i ara aplicar-se i estudiar... sort quet tinc ventilador....
io encara he tingut temps d'anar a la bilbioteca aquesta tarda.. Que trist.. [buuuaaaa] [buuuaaaa]

Pero dilluns, que s'aparti tothom!! [babas]
ahora que es verano poco a poco iré completando mi coleccion de frikiadas, me aburro, si xD.
kurras escribió:io encara he tingut temps d'anar a la bilbioteca aquesta tarda..

es que tu ets un bon noi ;)
(po una mica trist si q és...és broma!!)
Uolaaaaa!!!!!!!!

lodis pero avui fins les 4 no que estic morta
acabu d'arribar a casa, he dormit molt poc XD! i hem demostrat que sense beure ens ho podem p'assar mu be ^^ wenu tambe perque ens vam posar a parlar amb unes que naven contentilles i ens partiem la caixa ^^ aixxx aquesta nit nire a dormir d'horaa aixo d'agafar la renfe i el fgc per dinar a st cugat no es bo U_U
jajaja, nops jo tampoc que dema tinc dinar familar... i jas vis on me pasat la resaca... ;);)
lodis escribió:jajaja, nops jo tampoc que dema tinc dinar familar... i jas vis on me pasat la resaca... ;);)

i jo k me perdut la primera resaka de l'estiu... no podre agafar el ritme ja!!!
NGC escribió:
i jo k me perdut la primera resaka de l'estiu... no podre agafar el ritme ja!!!

Tu egges muy malo!!!
siemre nejatifffo!!!!
NUNCA POSITIFFO!!
NGC escribió:i jo k me perdut la primera resaka de l'estiu... no podre agafar el ritme ja!!!

jajaja, q va!! si fos la primera cap problema!! (si considerem st joan com el inici del estiu si, po sino...) tens 2 mesos per recuperar-te ;)
joderrr, a vere si comença ia la Formula 1, que estic ben rallat d'estudiarrr, sort que dema ia s'acaba axoo
acabo de llegar de la playa, tol puto dia...xD me kemao un poco y too xD
http://www.megaupload.com/?d=2QWKMN11

En menos de 24 horas me piro a currar a Londres, un placer estar aquí con todos menos con etcétera y NGC.

Imagen
Penultim examen fet!! Espero haver aprovat!

Ara a les 16h lultim, i per fi lliuree!! seerj preparat que ia et fare la competencia.. [jaja] [jaja]

PD: Un 9,5 d'una optativaa! La nota mes alta que he tret des de que estic a la uni.. Si, es una optativa, pero algu es algu.. XD
Felicitats kurras pel 9.5 ^^!!!!

mmm m'acabo d'aixecar i encara tinc son [maszz]
Enorabona kurras i sort a l'examen d'aquesta tarda ^^

I pel candemorr que et vagi molt be per Londres, i no pateixis, segur que l'etcetera et trobarà a faltar i tot xD

--------------

Canviant de tema, començo a estar fart del puto spam telefonic... i la culpa la tinc jo, per donar el meu mobil als impresentables de la caixa cawento
'ultim sms que he rebut es perque miri "rebelde" a danpena3 [buaaj]

salut
Cafetino escribió:Canviant de tema, començo a estar fart del puto spam telefonic... i la culpa la tinc jo, per donar el meu mobil als impresentables de la caixa cawento
'ultim sms que he rebut es perque miri "rebelde" a danpena3

asiess a tots, pel daquesta tarda stic forsa jiñauu

io quan em vaig fer la visa electron aquesta tambe em van demanar el mbl, i de tant en tant tambe menvien sms spam.. Es un putu cuñasuu

S'hi esta be fen la vaga Aya? X-D
kurras escribió:asiess a tots, pel daquesta tarda stic forsa jiñauu

io quan em vaig fer la visa electron aquesta tambe em van demanar el mbl, i de tant en tant tambe menvien sms spam.. Es un putu cuñasuu

S'hi esta be fen la vaga Aya? X-D

No ho sas prou a vegades fins i tot avorreix [triston] aixo si per la tarda s'anima ^^ . Pero a tu et queda poquet jajaja

Jo estic farta de rebre sms d'amena sobre publicitat es pasen massa ... i flipo quan rebo de movistaro vodafone peruqe em canvii en un dia 6 trucades U_U i sort q tenia el mobil apagat m'arriba a sonar a classe i els mato

p.d sort a Londres morr!!!!!
A mi em va arribar un sms que em citava a la comissaria per baixar coses il.legals .

Obviament no hi vaig nar, per algo estudio dret i se com t´han de citar xDDDDD
aya_cat escribió:Jo estic farta de rebre sms d'amena sobre publicitat es pasen massa

a mi m'ha ndespertat més d'un cop a les 2 del mati amb un sms de propaganda, em va fer una gràcia que no vegis... [toctoc]
No tenen cap mena de compassió per nosaltres
kiuk escribió:A mi em va arribar un sms que em citava a la comissaria per baixar coses il.legals .

Obviament no hi vaig nar, per algo estudio dret i se com t´han de citar xDDDDD

Em sona que hi havia un fil a EOL d'un que l'havia trucat la policia perque es presentés a comissaria amb el pc xDDDD

EDIT: El fil en qüestió es aquest: http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=569242
i tmb hi ha una llegenda urbana que si et paren els mossos i tens cd's pirates al coxe o vas en menos de 24h la comisaria am el original o multa que et cau...
lodis escribió:i tmb hi ha una llegenda urbana que si et paren els mossos i tens cd's pirates al coxe o vas en menos de 24h la comisaria am el original o multa que et cau...

Algo he sentit jo també, però no li dono molta credibiltiat, ja que apart del dret a copia privada, cau també la possibilitat que ho hagis comprat legalment per internet.

salut
lodis escribió:i tmb hi ha una llegenda urbana que si et paren els mossos i tens cd's pirates al coxe o vas en menos de 24h la comisaria am el original o multa que et cau...
[burla3] es per fotralsi la radio del coxe pel cap..

Be, vai tiran cap a la uni.. [mad]

astaluek
I lu dels cds pirata es mentida o aixo crec ja que el meu pare te la tira de cds pirates a la guantera (son meus^^)

que vagi be l'examen!!!!!
Molta sort kurras.

A vere si em poso a treballar, que aixo de fer coses pel meu compte, fa molt de pal xDDDD
suerte morr y felicidades ckurras

yo hoy he empezado a currar...xDD de 7 a 2 y no hago nada xDDDD

sabeis que dura se me va a poner cuando el 28 del mes q viene tenga mas de 1200 euros en mi cuenta? xDDD

perdon x el vocabulario jajaja

saluts a tothom!
Hombre creo recordad que tú dijistes que cobrarías bastante más al mes eh seerj?
dije q cobraria algo mas de 200.000 pesetas, q en euros si no cuento mal, son algo mas de 1200 euros, o no? eso es lo q dije :P

de todas maneras, ya os enseñare la nomina cuando la reciba, ya os la enseñare

[beer]
M'uneixo al grup dels vagos de forma temporal!!!! Ja he acabat els examens!! Ara a trobat curro per l'estiu... i la cosa no pinta gens be....

morr escribió:En menos de 24 horas me piro a currar a Londres, un placer estar aquí con todos menos con etcétera y NGC.

Esto es un cumplido, no?? xDD
NGC escribió:Esto es un cumplido, no?? xDD

No.

Joder que lío para hacer la maleta, se junta que voy un poco contentillo de unas cervezas que tomado esta malanita.
Molta sort per Londres morr. Et trobarem a faltar :__

On quedarà la veu del poble? De la gente de verdad de la calle? De la inmensa majoria proletària del poble, castellano-parlant i que no es pot permetre un viatge a Londres ni a emborratxar-se en concerts cada cap de setmana? XD
morr que vagi be el vaitge!! sobretot aprofita la bona cervesa XD
Gerim escribió:Molta sort per Londres morr. Et trobarem a faltar :__

On quedarà la veu del poble? De la gente de verdad de la calle? De la inmensa majoria proletària del poble, castellano-parlant i que no es pot permetre un viatge a Londres ni a emborratxar-se en concerts cada cap de setmana? XD

Puntualizo que voy a Londres a trabajar, y con lo que gane me voy a pagar mis borracheras, mis fiestas, mi piso, mi comida, mis conciertos, en definitiva todo en Londres.

Qué sepas que voy sólo con 500 Libras para pagar fianzas y demás, y que me han costado la tira reunir.

PD: Todo el mundo se puede permitir un viaje a Londres, si se lo curra. Yo de hecho este año me he pagado yo solito viaje a París,toda Grecia, Berlín,Tolouse, Asturias y proximamente Londres. Y vamos voy a cumplir 20 años así que soy de esa generación explotada por las ETT's.
fill de la grandisima putaaa! Es deu haver quedat ben descansat despres de posar aquest examen.. No crec que l'aprovii [mamaaaaa]

Pero wenoo, m'uneixo al club dels fiesteruuss XD Benvingut estiuu

Que vagi be morr!
Bueno, hay va una cosa para que os podáis meter conmigo en futuros temas de conversación.

Seré muy bueno en ciertos temas, como valerme por mí mismo y demás, pero soy un inútil la cocina, no sé hacer ni unos macarrones.

La situación ha llegado a tal punto, que me he comprado un libro para noobs totales en la cocina, lo que "es aprender a hablar" trasladado al mundo de la cocina. Explica como hacer tortillas francesas paso a paso y cosas así.

La verdad que ni caído de cielo, lo mejor que he conseguido en mucho tiempo.
a vore q us sembla el wallpaper q me currao haciendo capturas de esta peli, q hacia mil q no la veia y hoy ma dao el venón xD

EDIT: weno, weno, currao currao, la verdad es q es algo cutre y sencillo, xo me mola xDD
bon dia gent!! Macabo d'aixecar.. Quin plaer poder dir axo.. El temps que feia que no dormia fins no poder mes..

Vaig a vaguejar per aquii
[looco]

El dia 3 començo a treballar ja, per primera vegada amb contracte [sonrisa] . Dijous 22 em van trucar de la $ony per nar a currar el dia 3 en cadena de muntatge( em moriré aviat..xd), 1000€ nets al mes i torn de tarda de 2 a 10, el primer dia haig d'anar a les 8 del matí a fer un curset de prevenció i formació. Nose si serà molts calers(mai son suficients) o que, pero de moment tinc contracte de 6 mesos, fins el 22 de decembre, espero poder treballar i nar a clases, encara que només serà el primer trimestre [alien]
Bueno ja estic de vacances [+furioso]
ei nens yo tambe vui estar en la llista...¿que tal fa en palau?ara mateix estic en castilla i me agradaria molt anar pa barna uns diessobre tot a lliça k tinc al les coleguis.visca catalunya y palau.kiss para tots els catalans de pa alli.som 1 clan
[buuuaaaa] encara em keda 1 examen... i dsps començo a treballar el dia 3... po aket finde el penso aprofitar al maxim jeje.
ales vaig a estudiar un ratet.
lodis escribió:[buuuaaaa] encara em keda 1 examen... i dsps començo a treballar el dia 3... po aket finde el penso aprofitar al maxim jeje.
ales vaig a estudiar un ratet.
io tambe començu el 3 a treballar [maszz]

A vere si aprofitu aquesta semanaa

Benvinguda ionflax (No tindras un aire a la Charlize Theron no? [sonrisa] )
GGGGGGGoooooLLLLLLLLLL [poraki]
nadie dira nada de mi mierda de wallpaper, al menos decid q no os ha gustado, ains [triston] [triston] [triston] [triston] xDDDDDDDD

joder q calorcio xDD

segundo dia de curro, el viernes fiesta y el martes y el miercoles tb, q vida de rey llebo, xo esto de madrugar me mata xDDDD

[beer]

PD: de 10 a 1 no hago nada y cobro igualmente, viva mi curro, viva xDDD

PD2: de 7 a 10 y de 1 a 2 tpk es q haga nada del otro mundo, xo almenos no estoy sentado tocandome los webers, xDDDD
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611