Catalans aixakeuvus xD (#22)

Joder, no sabia nada de nada... Que asco de gente la que busca a menores, se merecen lo peor y mas...
Bona nit, fa un ratet que he arribat de port aventura, estic fet pols....

Avui m'he sentit mes català que mai.... al pagar els maleïts peatges fins a tarragona cawento
cafetino escribió:Avui m'he sentit mes català que mai.... al pagar els maleïts peatges fins a tarragona

ta sortit caret e?? jaja, uff cada vegada estan pitjors... i ales vinga a pujar els preus!! q es pensen q els diners surten de sota el llit o q??
buff sobre l'article anem malament i com sempre fins que no sen fagi ressó no faran res pero esta clar que si ho diuen faran quedar malament la ciutat i l'amic Clos no ho voldra U.u *

els diumenges per anar a Valldoreix (st cugat que son 10 min) peatge al canto U.u

*p.d : no crec q els interessi publicar-ho i eso ho diu una que vol ser periodista
Doncs anar i tornar, mes o menys la broma ha sortit per uns 25€ més o menys.

Aixo dels peatges es tot un problema, aqui Girona per fortuna nomes hi ha l'ap-7, que podem 'esquviar' facilment, pero Barcelona, o altres indrets ho veig molt bestia que a la mínima et clavin uns quants €

Aya_cat escribió:buff sobre l'article anem malament i com sempre fins que no sen fagi ressó no faran res pero esta clar que si ho diuen faran quedar malament la ciutat i l'amic Clos no ho voldra c U.u

Jo crec que si algu s'inventa una conexio amb zp-eta/estatut/espaNIa se rompe es posible que algú(ld-cope-pp) s'en fassi ressó, pero no en el sentit que es voldria [666]

PD: no em feu molt de cas, el sol i la calor crec que m'han estobat el cervell X-D
aixecant fil!!!!!

buff que mal he recuperat el fil de les profunditats... no pot ser!!!!
ja dijous ^^ queda poc perque me'n vagi i us deixi en pau una setmaneta
412 - evoluzzioNANDO (Terrassa-BCN)

Un altre mes per aquesta llista d?EOLians CATalans!
seerj escribió:demà cobro [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo]

dema mors d`un coma etilic X-D
sgaesux escribió:

dema mors d`un coma etilic X-D

O dema dormira al portal de casa seu [sati]
Bona nit, avui no he patit tant, hem nat a medir unes finques a Begur, quin fastic veure tots els chalets dels ricachus amb vista al mar, amb els porsches a l'entrada... [buuuaaaa]

Sort que dema em quedu al despatx! ia era horaa

evoluzzioNANDO escribió:412 - evoluzzioNANDO (Terrassa-BCN)

Un altre mes per aquesta llista d?EOLians CATalans!
En realitat series el 436 o axi.
La llista bona es la de la meva firma..

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704984721#post1704984721

salutt
weno ya man explicao mas o menos lo q cobrare xD

cada mes cobro algo más de 1200 euros, ya comentare cuanto es ese "algo más". Luego los extras y demás se cobran dos meses despues de haber cobrado el mes en cuestión, es decir que de aqui dos meses cobraré, a parte del sueldo de septiembre, 300 euros by the face xD. Y luego finalmente, en octubre tendre el finikito que se supone que es muy sabrosón sabrosón xD.

Si, es bastante raro, o al menos eso me parece a mi xD. Y si, creo que ya lo dije, o dije algo de todo esto, no lo se, por algo cada dia tengo que ir a un manicomio, bien de la cabeza no estoy jajaja.

Y todo esto x tocarme los webos! xDD.

Mañana si os veo a alguno os invito a una copichuela de algo (que facil es prometer cuando sabes que no va a pasar XD) xDDD. De todas maneras, el politologo ya debe de tener calerons, como buen burges que es, una bona butxaca segur, i mai ens ha convidat!!! ni va prendre absenta de la que venía en la festa de la UAB crec recordar xD, maleit garrepa! :P
[size=90]
tool dia con una sonrisa de oreja a oreja que llebo xD

Que tingau un bon cap de setmana! menos mal que muchos colegas se han ido al metalway, este finde invitaré a pocos, me preocupa más el que viene xD

[beer]

PD: hoy ya me han dicho que a otro amigo lo han cojido donde curro, joder, vamos a ser toos conocidos al final los que curremos ahí xD.

[/size]
wenas!!!

uff jo tmb espero arribar a fi de mes i cobrar pq sino vmaos q els aguanti sa mare els crios...jaja, pobrets si mels estimo moltisim.
la merda esq aket mes cobro una part en negre i creiem q seran n+ 4h i lo latre si q cobrem 6h... un merder, sort q al agost seran 6h i cobrare pasta pasta jeje + el finikito..uff al setembre ibiza q tremoli jaja.
pos jo esperu a que els meus pares em donin algu q estic sense un duru .... es broma !!!! [Ooooo] per sort estalvio pero l'any que ve em busco feina!!!

pero bueno nomes necesito pasta per les festes de Granollers
( [amor] 20é aniversari no faig publicitat nooo...XD!) i es a finals d'agost ja n'aconseguire :o

alee ja pots postejar lodis XD!
esq ta super mort!!! entro super feliç i em vec q el ultim post era el meu de la tarda...

tic feliç, he entrat al clbu del ventilador!!!jaja x fi!! en tindre un x el meu cuarto!! tot x mi; miii teesssorooo!!!

bona nit gen!! q dma em toca treballar q a part dels crios em d preparar les coses x dills q es ultim dia d'aket mes. a+ x la nit festa!! i el finde mes festa!!!
k be us ho paseu noiesss X-D

Sort que s'acosta fi de mes.. Per fi toca cobrarrr!
kurras escribió:Bona nit, avui no he patit tant, hem nat a medir unes finques a Begur, quin fastic veure tots els chalets dels ricachus amb vista al mar, amb els porsches a l'entrada... [buuuaaaa]

Sort que dema em quedu al despatx! ia era horaa

En realitat series el 436 o axi.
La llista bona es la de la meva firma..

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704984721#post1704984721

salutt

Bon dia!!

436, 412... on sigui, no taria malament esta llistat per aqui!:P
Bon dia!!!

Per cert benvngut!!!! que no et vaig dir que res evoluzzionando.

Ara et toca esperar en que en Digijos actualitzi. U.u pero no se si soc jo que em conectu poc o que pero fa temps que no me'l trobo pel msn..

fins despresss que vai a verure la tv
Sera cabron!! aqui un treballant.... em... al treball.. y tu am la TV!!!

Avui començaran les meves vacances!!

[oki] [beer]
Me he pasado al nuevo Opera, ¡qué nivel!.

Yo ya he vuelto a currar, pa sacarme 200€ en 4 días, en el negocio de la hostelería, curro un montón pero si quieres dinero es lo que hay. Que este año me he pagado demasiados viajes (Londres,Grecia,Berlin,Paris,Portugal y Valencia).
Bon dia, per fi puc venir a dinar a casa avuii! Que be s'hi esta al despatx amb l'aire acondicionat, sense passar calorr
al final me han dicho que lo que voy a cobrar son 200 euros de nada...

jajajajajajajaja, no, pero me he srprendido, he cobrado mas de lo esperado, de aki dos meses seguramente que cobre 2000 con los extras de este [fumando]

Imagen

alé, hoy me pasaré toda la noche en el gótico de bar en bar [beer]
felicitats seerj [jaja]

io a vere si cobro dilluns..
buah

yastic fent plans, xDDDDDDDD

menuda la de este finde, en serio que me estoy preocupando por mi salud y todo, de aki unas 3 horillas me voy a ir ya creo [babas] [babas] [babas] [babas] [babas] [babas]

assies kurrash [beer]
¿Lo dices por el circuito que hay montado de sexo homosexal con niños-pegamento e inmigrantes?

Yo solo digo que entre para mear y dure 5 segundos en el baño, huí despavorido... [mad] [mad]
wenas!!!

uff començo a disfrutar del finde... ala tarda platja i ala nit festa la piscina jeje. i dma ja vurem, q x 2 dies q estic sense nens... sort q al agost la cosa biaxa i n+ seran uns 120 com a molt, aixo espero :)

disfruteu del finde!!!
seerj escribió:De todas maneras, el politologo ya debe de tener calerons, como buen burges que es, una bona butxaca segur, i mai ens ha convidat!!! ni va prendre absenta de la que venía en la festa de la UAB crec recordar xD, maleit garrepa! :P
Suposo que encara no he cobrat, perquè em van dir que em pagarien juliol i agost a l'hora i després el setembre...

El que em recorda que hauria d'anar posant-me a treballar d'una vegada que encara no he començat, i al setembre i octubre tinc un nou curro i examens i començo classes...

Boj, quin pal. De moment avui, demà, demà passat i l'altre, estaré de festa major, i després ja veurem XD

PD: Sí que vaig prendre absenta...

A la que em vas convidar!
O sigui: un xupito a compartir entre 3 XD
iee ia som divendres vespree..

Avui suau per carpes de girona o axi..

i dema a celebrar el cumple a lloret! [babas] [babas]
buah buah buah, quin desfase ahir xD, encara que avui pinta millor xD.

ahor vam anar de tapes a la rambla, a una cerveseria que em va recomenar una del curro, i mare meva, que tapas tan y tan jodidamente buenas, por el amor de DIos todo poderoso, encima me meti entre pecho i espalda una chimay (cerveza trapista, para los incultos de mierda xD, es una de las unicas 5 cervezas en el mundo que se pueden llamar trapistas, estan hechas artesanalmente por unos monjes trapenses belgas, mano de santo [flipa], una franciskaner y una morte subite afrutada con cerezas xD. De tapas pillamos pulpo a la gallega, pulpitos en ajo y perejil (una puta paja de pulpitos, casi me corro xD), morro calentito y un bocata con salchicha del pais y queso manchego que era para correrse vivo xD. Y si, nos salió caro, pero tengo pasta xD.

Luego en el tequila las cervezas volaron como cerdas en celo mientras nos ponian la musica que queriamos, ya que estaba vacio el sitio casi xD.

i avui molt mes! xDD

PD: Gerim, ese chupito era para el Edu :P haber pedido más, garrepa! xD
[qmparto] [qmparto] Quina passio seerj! XD

io tinc unes ganes d'avui nit.. Lloret ens esperaa.. Les guiris sabran el que es dona aqui a Catalunyaa!! [sonrisa]
jajaja pasatu be, kurras, xo no beguis massa xD.

lo mio con el menjar i la birra es més que passió xD.
Bueno bueno bueno seerj.

Después de mucho tiempo salí por tu antigua "Zona", la mierda de Marina. Fuí con los colegas del barrio (todos con las pintas) y se nos añadieron personajes varios del barrio.

Pues bien, en Marina petado de nazis, sacando porras extensibles, navajas..., nadie les hizo frente solo nuestro sector y salimos por patas (aunque eran 6) ante la cantidad de armas que llevaban.

Estoy enamorado de las españolas, ¡qué belleza!

PD: De priva, me bebí un litro y medio de calimocho, unas 8 estrellas, y despues en un bar de Marina ("Mare Nostrum") unas 4 Guiness a 3€ (sí, hasta el domingo estoy currando y me lo permito).
oye, tio, q de 12 a 1:30 estube en marina tb, y fui al bare nostrum a por una de patatas, jajaja seguro que nos cruzamos xD

PD: yo estube en el coyote, el unico sitio que los NS no entran casi nunca, esta casi al lado del bare nostrum xD
Imagen
Imagen

La nueva jamba que va a salir en Stargate.

PD: Ya van dos veces seerj, que nos hemos cruzado hipotéticamente, me comienzo a preocupar.
uhm vaia pivonn XD

Per cert, laltra morena no es la que surtia a Farscape? XD
x cierto, la compañera de jackson no es la cara-de-hebrea que sale en farscape? xD

la pava esa del vestido me suena mil de alguna peli o serie, a ver si me acuerdo xD.

PD: morr la verdad es que si que es preocupante, aunque la verdad yo no es que fuera muy tibio cuando llegé a marina xD. Cada vez voy menos y me paso menos rato ahí, que asco de lugar, sinceramente.
kurras escribió:Per cert, laltra morena no es la que surtia a Farscape? XD

Jo diria que si, aquesta napia es inconfundible [poraki]
Es la señorita Claudia Black, y un respeto!

Y sí, sale en Farscape.

PD: Marina es una mierda, pero Barcelona en general, es una puta mierda. (menos mal que están los colegas)
a ver, la pava esa tiene su morbillo, pero su napia de ana frank no se la quita ni diós xD.

a ver hoy donde acabo, seguramente acabaré en el gotic, y es que marina, pues eso, [buaaj].
Bona tarda U.u

Tinc son els meus pares m'han aixecat a cop de posar la tv i la radio a volum alt [reves] . Despres l'ordinador no rula bé i quan comença a funcionar el msn live de merda comença a fallar i no em deixava entrar per culpa de no se quin servidor U.u pero vaig a una altra conte i de PM [buuuaaaa] no es el meu dia

p.d algu te una solució per lu del msn ?
iepaa ara arribu de platja d'aroo, ia era hora d'una mica de platgetaa!!

Ara a les 9 cap a lloret i aleee!
Aya_cat escribió:Bona tarda U.u

Tinc son els meus pares m'han aixecat a cop de posar la tv i la radio a volum alt [reves] . Despres l'ordinador no rula bé i quan comença a funcionar el msn live de merda comença a fallar i no em deixava entrar per culpa de no se quin servidor U.u pero vaig a una altra conte i de PM [buuuaaaa] no es el meu dia

p.d algu te una solució per lu del msn ?

msn live?? kin es el de laweb??

No se, si no et rula el mesenger normal baixat algun clonic com el amsn o algun altre per casos d'emergencia.
nops es el q tambe se li diu messenger 8.0 U.u pero esta mig solucionat m'he baixat el 7.5 i de moment va bé la conte aixi q per ara me l'ha deixo [Ooooo]
YO el messenger no l'actualitzo fins que porta un temps funcionant la ultima versio. Pk sino despres cada dos per tres k si actualitzacio epr aki actualitzacio per alla,...

Bueno mireu l'hora de aket misatge, a k no podieu entrar a eol?? :P :P :P

noobs

xDDD
io fins ara no he pogut entrar..

Quin resaconn [burla3]
jo tampoc podia entrar i a mi i a la lodis casi ens agafa algu XD! [tadoramo] .

I la versió m'anava bé pero com ja tothom tenia la nova pos vaig decidir canviarmela pero he llegit que amb la nova surten aquestes coses U.u de moment fins dintre d'un temps no tocare la versió akesta :-(
Jo tinc el Messenger 7.0 amb un mod de nose que, el live aquest només fa que agafar més ram i la veritat es que no en sobra..xd
Jo tinc el live + el plus i de moment no m'ha donat problemes. Si voleu lliberar memoria ram aconsegiu (Cadascu amb el metode que vulgi xDD) el Mindsoft Utilities XP 9, te varies funcions i una es aquesta, la veritat q va bstant b.
io tinc la 7.5 sense cap parideta d'aquestes i no tinc mai cap problema..
¡Qué ven mis ojos! ESTAMOS HABLANDO DE TÍTULOS DE HILOS.

"Os hexaré de menos"
"a nacido una nueva..."
"Contratao..."
"Hecho de menos mi vieja vida"

Esta está bien: "No sé a quién echo más de menos... " Felicidades a Kirby.

¿Pero éstos en qué sitio han estudiado?

Te hecho de menos" VS "Te echo de menos"
Buscando por el Google. Con acritud.

"echo de menos" ------> Resultados 1 - 10 de aproximadamente 80.500 de "echo de menos". (0,20 segundos)

"hecho de menos" ------> Resultados 1 - 10 de aproximadamente 15.900 de "hecho de menos". (0,19 segundos)

¿Podemos decir que de 96.400 personas que escribieron la frase, el 16,5% han sido hechos de menos en la escuela, apartados a un lado del aula y echan de menos aquellos tiempos escolares para tener una segunda y justa oportunidad?.

Puede ser que hacer y echar sean lo mismo. A veces echar un polvo y hacer un hijo, coinciden 8-P

............................................

Actualización del 31-8-2005:

Pongamos la definición de la RAE que nos ha facilitado Sergio:

echar2.
~ de menos, o ~ menos a alguien o algo.

1. (Del port. achar menos, hallar menos). frs. Advertir, notar su falta.

2. frs. Tener sentimiento y pena por su falta.

Real Academia Española © Todos los derechos reservados

501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911