Catalans aixakeuvus xD (#22)

16, 7, 8, 9, 10, 11
la veritat es que tornes al 7.5 i cap problema.

Nele jo tenia el que tens tu i de cop i volta zas no podia obrir la conte U.u

les faltes aquestes fan mal [flipa]
Jo faig servir aMSN a Linux i a windows (si es que el poso :p), i adium al mac.
que s'ha de fer aqui per apuntarse a la llista de catalans? XD
Lansing escribió:que s'ha de fer aqui per apuntarse a la llista de catalans? XD

Preguntar-ho, i tenir paciencia a que s'actualitzi [sonrisa]

Per cert, benvingut.

salut
Benvingut Lansing

ia tafegiran a la proxima actualitzacio de la llista.. XD
Gracieees, buenu per si s'ha de posar a la llista soc Lansing de La Llagosta (valles oriental) :P
Benvingut Lansing!!!!!

me'n vaig a veure 7 vidas :p ( ha quedat molt spam no?)

p.d sort que la situació de l'aeroport s'ha solucionat més o menys perque men vaig dimarts U.u
Aya_cat escribió:me'n vaig a veure 7 vidas :p ( ha quedat molt spam no?)
Per favorrrrr! Avui fan els 2 ultims capitols de Nip/Tuck! Al final sabrem qui es l'escultor..

[babas]
wenas!!!

ja tic aki!!

uff aket si q ha estat un bon finde, de fiesta en fiesta i tiro pq me toca jajaja ^_^

avui voliem anar ala platja, pero buas tava a reventar i jo mig mal (x la calor, re de resaca jaja) i em anat a doanr un tomet i a fer un gelat, s'ha de aprofitar be aket ultim mes de vacances, encara q curri, q al setembre tornem ala rutina de les clases...

aya escribió:p.d sort que la situació de l'aeroport s'ha solucionat més o menys perque men vaig dimarts U.u

pos si, pero en tinc una amics q havien de marxar div i fins aket mati no han amrxat, x sort com no fna res aprofiten q el hotel s'han portat mb i els i canvien els 2 dies de finde x 2 dies mes. hi ha gen am sort.

kurras escribió:Avui fan els 2 ultims capitols de Nip/Tuck! Al final sabrem qui es l'escultor..

si!! jaja, jo tmb vai a miraro, po 1er estic am caminando entre fantasmas de cuatro.
ju me perdut el capitol de 7 vidas s'ha penjat el pc d'una manera més rara quin mal ratu buff ja estic millor [reves]

p.d: va lodis escriu el resum de nip/tuck que tens ganes jajaja
uales com et pases!!!

jaja, no si de resum encara no q dura jaja, po esq hi han escenes q m'han impactat i ara es vora tot!!! bestial!!! uuuooo

esq kan a fet el resum d les operacions a cantat masa am akella cara!! tenia q ser entre els 2!!

pd: edito, flipan, a antena 3 fan el programa akell de los mas deseados i senyores i senyors... sortia la obregon!!!!! po q fa la annita aki????

mira ocm a minim surt la pataky i el banderas com a numeros 1, po esq lo flipan esq la obregon le vis ara fa poc en un zaping, i si ara ja tan al numero 1... a d estar entre els 5 primers... pq fan comte enrrera... bestial, jo flipo.
aixecant fil!!!!

buff avui he dormit molt poc [maszz] . Per cert lodis la peli es bestial tenies raó!!!! ^^... pero que passa amb ells dos( amb el [babas] i la intel·ligent XD!)
buenu i ara ens anem a la platjeta!!! que passeu un bon dia, espero no morir me de la calor [jaja]
yo me voy a la roca del vallés a comprarme roca de marca a precios tirados, o sea xD, xDDD
aya escribió:pero que passa amb ells dos( amb el i la intel·ligent !)

com q pasa??? pos q tan junts!! jajaja, has de mirar una mica mes enllà del final, es la meva opinió, sobretot

x lo q pasa ala nit q acaben junts...

po la peli en si esta prou be jaja, sobretot el final am lo de la porta :)
lodis escribió:
com q pasa??? pos q tan junts!! jajaja, has de mirar una mica mes enllà del final, es la meva opinió, sobretot

x lo q pasa ala nit q acaben junts...

po la peli en si esta prou be jaja, sobretot el final am lo de la porta :)
Siii pero com que a l'amiga li molava pos nuse si al final sortiran o no U.u
pero la nit que passen junts ^^jejeje

lu de la porta es brutal tohom donantla per morta i arriba el director i diu feia 20 anys que esperava aquest moment XD!
com sino en tinguesim prou am lo de la obregon..agafeu-vos fort!! la yola berrocal es presenta a alcaldesa de marbella!!! flipan... com pot anar be el món??
lodis escribió:com sino en tinguesim prou am lo de la obregon..agafeu-vos fort!! la yola berrocal es presenta a alcaldesa de marbella!!! flipan... com pot anar be el món??

Aiiii si yola for alcaldesa XD! només els hi faltava aixo els de Marbella [qmparto]
lodis escribió:com sino en tinguesim prou am lo de la obregon..agafeu-vos fort!! la yola berrocal es presenta a alcaldesa de marbella!!! flipan... com pot anar be el món??

Silicona gratis per tothom!!! [sati]
io ara arribu del curru... No baixa la calor ni flipan...stic ben rustit..

Subliminal lultim capitol de Nip/Tuck [tadoramo] [tadoramo] En soc un adicte..

Que estrenin ia la 4ª temporada!!
mare meva que be s'estaba a la platjeta de sant vicenç de montalt. el sol no m'ha menjat, feia una miqueta d'aire, no hi habia massa gent... un luxe!! :P
Bones gent!

Feia ja uns dies q no m passaba x aqui jeje, com us van els dies? Tots a la platja de lujo eh... :p

A quin partit representa? Quin es el seu plan? Cremar les biblioteques i tot el que representi cultura per a ficar cliniques estetiques ? Ja ho hay vist tot... soc feliç ^^ xDD. Pobra gent de Marbella, com s'els acudeixi votarla, jias jias...

Per cert...

AQUEST ES EL POST 100! :D
NeLe escribió:Tots a la platja de lujo eh... :p
N'hi ha que per desgracia hem de currar i patim la calor sense el mar aprop... [burla3]
a sortit la tomate, jo esq e sentit uan veu q parlava de q es presentava a les eleccions de marbella i els del tomate dien q hi ha mols famosos (jo diria q famosillios) q tmb taven am ella i vai cap el menjador i e flipat la veure q era la yola!!! diosss a kuadros q me kedat.

uff la platja n+ la xafo els findes pq entre semana am el curro n tinc tems i x la tarda tic masa cansada x anari...
NeLe escribió:Bones gent!

Feia ja uns dies q no m passaba x aqui jeje, com us van els dies? Tots a la platja de lujo eh... :p

A quin partit representa? Quin es el seu plan? Cremar les biblioteques i tot el que representi cultura per a ficar cliniques estetiques ? Ja ho hay vist tot... soc feliç ^^ xDD. Pobra gent de Marbella, com s'els acudeixi votarla, jias jias...

Per cert...

AQUEST ES EL POST 100! :D
jajaja jo demà passat platja i pisicina durant una setmana :p ... com em perdin les maletes els mato

Si no ho mirat malament el partit es diu Yil. Y esta preocupada perque les discoteques de Marbella tanquen a les 3 U.u
aya escribió:jo demà passat platja i pisicina durant una setmana ... com em perdin les maletes els mato

a on vas de vacances?? jo fisn al setembre re d re :(

lo del partit no o e sentit masa be po vamos q es pot esperar d'ella??
lodis escribió:
a on vas de vacances?? jo fisn al setembre re d re :(

lo del partit no o e sentit masa be po vamos q es pot esperar d'ella??
Canaries, La Palma ^^ . si puc em conectare desde l'hotel

d'ella i de Marbella que ja m'he la veig d'alcaldessa [mad]
aya escribió:Canaries, La Palma ^^

jo he estat a tenerife i la gomera. es genials el clima perfecte (poder ara tmb ti mors de claor pq am el canvi climatic ja se sap) nse com son les palmes po alli em va encantar les platges darenes negres, vales q n ti pots banyar en moltes x els correns po es una pasada. ja contaras q tal tot.
Quina sort teniu algunes U¬¬ , i jo en aquest poble mort de fastic xDDD...

Que tot vagi mb jeje [oki]
eis q jo les meves vacances les començare al setembre... aixo si de viatge a ibiza am les amigues jajaja, si kurras a ibiza akell lloc tan aco q estan els teus colegas (esq fot mol treballar, po dsps alguna recompensa s'ha de tenir)

i mes dsps de aguantar 2 mesos als crios, a sobre q avui era el ultim dia, un caos absolut am els crios x alli correns, menjan patates, dpss volien jugar a futbol am el sol q keia, pobrets mig marejats, i avui em tocava menjador, i caro dsps de els patates a veure ki dina...

anda q n els i em hagut de anar insitin pq mengesin, sobretot els petits i dma, altre cop el caos, mes nou, grups nous, nens nous... x sort de 280 crios pasem a uns 120 com a mol jeje) es nota q la gen fa vacances...
Wenu wenu pensa que ja queda poc per anar a ibiza, jo a veure si dintre d'un any vaig :P a Mallorca segur que una amiga te un apartament alla (els avis) i ens anirem totes jejeje i de Mallorca a Ibiza hi ha poc XD!
pilleu un vaixell i listo!!!

pos anda q no, mallorca mola moltisim, si aneu paseuvos x el port a un lloc de salsa...mmm... kina musica, kins cambrers, kins ballarins [babas]
és el que farem [jaja] pero clar ara tenim 16 la gran te 17 i no crec que ens deixin anar enlloc i quan una sigui major d'edat ale pa Mallorca a la platjaa, amb els cambrers, la musica i els ballarins XD!
aneu de camping, o algun alberg, coses aixi am 16 anys es poden fer, d'alguna manera, la podeu liar jaja, es fàcil!!
jo ho faria encantada i més perque la caravana esta mig abandonada al camping i podria anar agafant l'autocar pero el meu pare diu vosaltres soles al camping amb 16 anys no U.u axis que toca que una tingui 18 U.u
Doncs jo m'anire el dia 10 cap a Asturies, que mai he anat. Algu de vosaltres a anat? que us ha semblat? la veritat es que tinc unes ganes impresionants de veure tot allo XD
jo he estat!!!

em va encnatar, tan de verd, tanta fresketa am la claor q feia aki..uff taras de pm. a kina zona vas?? jo via fer cantàbria i picos de europa.
Jo a Asturies mai he estat.. si vols Navarra si pero Asturies va ser que no
asturies es genials x pasejar, sobretot x la zona de covadonga i els llacs, a+ pasat x una oficina de turisme i et donen mil rutes x fer i llocs x visitar.
jo en vull anar es a Euskadi [boing] sempre hi he volgut anar pero de llocs que he estat el més macu el Mont Perdut impressionant
triar x triar tokyo, po siguem realistes...crec q de europa n em mouré fins d'aki uns anyets q tingui pasta de la bona jaja, mols de curros d'estiu x poguer pagar ni q sigui el avió...jajaja.

pero mira a vegades "despreciem" lo q tenim mes aprop x el fet d'estar aprop, com els pirineus.

ales gen vai a fer noens q avui si q es tard i dma ales 7 sona el despertador q al ser 1er dia de mes em de pujar abans q els altres dies...
lodis escribió:triar x triar tokyo, po siguem realistes...crec q de europa n em mouré fins d'aki uns anyets q tingui pasta de la bona jaja, mols de curros d'estiu x poguer pagar ni q sigui el avió...jajaja.

pero mira a vegades "despreciem" lo q tenim mes aprop x el fet d'estar aprop, com els pirineus.

ales gen vai a fer noens q avui si q es tard i dma ales 7 sona el despertador q al ser 1er dia de mes em de pujar abans q els altres dies...
dona per demanar jo tambe demano Tokyo i Canada i australia i egipte i tot europa clar pero els euros como que no abunden en mi XD! aixo si quan sigui gran peazo viatges que fare [sonrisa]
Doncs jo el 17 de setembre torno a Barcelona xD
Doncs mira per començar estarem al camping Rio Puron http://www.riopuron.com

i voliem fer el que tu has dit, veure "los picos de europa" i "los lagos de covadonga" etc, a part d'aixo no hi ha res previst, a veure cap anirem a parar :-)
San Sebastià és una ciutat MOLT bonica, recomanable, i la gent s'ho curra... són de caràcter semblant aquí, europeu.
Jo vull anar a Alemanya... com el morr [sati]

PD: Frikis spammers
Buff, n puc dormir... [decaio]

Weno ja q parleu de viatges, jo sens dubte tinc q tornar a dublin!! es brutal, m va encantar. Ens vam fer un fart de caminar, pero la gent, el ambient... tot em va semblar la ostia! damunt varis guies que vam tenir van parlar tambe dels origens de Catalunya, cosa que em va soprendre, pero ara que ja estic informat, tenim uns origens bastant semblants amb irlanda la veritat :P .

Weno torno al llit k si me pillen aqui destrangis me cau una bona xDD. Cuideuse tots! nanit!
boness, tik scrivint d'estranjiss desde el curruu

lodis escribió:eis q jo les meves vacances les començare al setembre... aixo si de viatge a ibiza am les amigues jajaja, si kurras a ibiza akell lloc tan aco q estan els teus colegas (esq fot mol treballar, po dsps alguna recompensa s'ha de tenir)
xDD Per sort ia son aquii, ia mhan explicat lu bé que s'ho han passat.. que cabronsss [mamaaaaa]
Bon diaaa

Jo vull tornar a Alemanaya només vaig estar a munich un dia i em va encantar i a Praga també vull tornar

Cita de eTc_84:

lodis ens han descobert XD!
Aya_cat escribió:
Cita de Cafetino:

Tinc la sensacio que jo no he dit pas aixo XD
joer ara que estic al curru i he posat lu de Sin estilo de pagina perque no doni el cante no sembla que navegui per EOL..
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11