Catalans aixakeuvus xD (#23)

1, 2, 3, 4, 511
Aya_cat escribió:bon dia!!!!!!

a mi tambe m'agraden les disputes aquestes pero mai s'arriba a una conclusió U.u

Avui vaig a veure piratas del caribe [fies] i em paguen l'entrada [chulito]
si, que som uns superficials [jaja] [jaja]

ua io encara no he vist sencera la primera, haure de fer algu al respecte..
kurras escribió:si, que som uns superficials [jaja] [jaja]

ua io encara no he vist sencera la primera, haure de fer algu al respecte..

aixo tu has dit tu ehhh!!! que en NeLe em mata despres a mi perque diu q sempre generalitzant XD!

buff jo la primera fa teeeemps que la vaig veure i no m'acuerdo U.u pero wenuu [Ooooo]

encara tinc son ZzzZZ vaig a ferme el cafe
Aya_cat escribió: encara tinc son ZzzZZ vaig a ferme el cafe
iee, que be que s'hi esta dormin fins tard, io desde les 7 que corru.. Sort que hiha poca feina i iam veus per aqui spamejant.. XD
kurras escribió:iee, que be que s'hi esta dormin fins tard, io desde les 7 que corru.. Sort que hiha poca feina i iam veus per aqui spamejant.. XD

si si pero mhan deixat sensee cafeinaaa [agggtt] [flipa]

es nota massa el spam oi?
XD tranquila, que fins a arribar als nivells den tzare encara tens força recorregut.. [sonrisa]
Si no sempre pots consolarte ullejant el CEV [idea]
[risita] llavors ja puc estar tranquilaa

me'n vaig a ordenar l'habitació ... porto un dia i mig i ja torna a costar veure on t'esta la porta U.u (exageració pero que costa trobar les coses si q es veritat XD!)
En la foto anterior no se apreciaba la bandera gay, aquí tenéis otras perspectiva.

Imagen
Segur que no sabies on et ficaves? [666] o es que et van fer una pancarta de benvinguda? [sati]

Per cert, la càmara, a quina alçada la tenies al fer la foto... no la tindries a l'alçada de l'abdomen, perquè el tall de cap que es veu... [qmparto][qmparto]
Las fotos se hicieron de forma rápida y cutre, porque los bears estos son peligrosos y no creo que les haga mucha gracia que les hagamos fotos a "su local".

Y no, no sabía donde me metía, hasta que estuve 5 minutos en el bar y ví el panorama en cojunto

VER ESTO POR FAVOR
buff 1 horeta per acabar el curru.. Quines ganes de que comenci el findee.. Aquesta nit fiestuki a lloret!! [babas]
hoy tengo noche completita, desgraciadamente, d 11 a 3 mas o menos se desarrollará en marina...xD
iiieee!!!

tic super feliç!!

el finde mel pasaré fora, només me keden 13 dies de curro, dels kuasl només treballare 6!!! siii!!! [fies]

lo q pasa esq com baixa mol el nombre de nens, dons fem torns am els monitors, aixi tens dies de festa, pq a finals d estiu ja estem tots una mica bastan cremats d els crios.
Weis, bona tarda :Ð

Acabo d'arribar de veure la peli de piratas del caribe
Puta factoria disney, el que ha fet (el final) no te nom, quina presa de pèl. Si han de fer aixo que avisin abans o que la peli duri 6h pero aixo és una putada
uales!!! no em diguis aixo!!

que jo la volia anar a veure, la primera em va agrada molt, i wenu el fet que i surti el jhonny deep (mil vegades millor q el orlando) no i te res a veure,e?? q vaaaa!!! jaja, en soc super fan o reconec, menos charlie i la fabrica de xocolata, e vist totes les seves pelis.
lodis escribió:uales!!! no em diguis aixo!!

que jo la volia anar a veure, la primera em va agrada molt, i wenu el fet que i surti el jhonny deep (mil vegades millor q el orlando) no i te res a veure,e?? q vaaaa!!! jaja, en soc super fan o reconec, menos charlie i la fabrica de xocolata, e vist totes les seves pelis.

La historia en sí la dono per bona, per lo altre, ja tens l'spoiler :p
Quan la vegis entendràs el que vull dir.
ara mas fet kedar am el dubte... uff en kan pugui anire a veure la peli jaja.

el dubte de que pasará, am el final i la historia en sí.
jo he vist la peliii i m¡'agradat pero dura massa aixo sii i el final tens rao no te nom!!
i lodis estic amb tu jhonny depp millor q el orlando bloom !!!!!!! vull la 3a part ja!!!!!

p.d

lodiss saps qui m'han dit q surt aquesta nit a a3!!!!!! la mosqueraaaaa [flipa] deu necesitar pasta aquesta...
am el spolier ja m'havies espantat jaja ;);)

i sino el germá de la panto, q segur q ben colocat i dona el pego en kualsevol peli de frikis... no dic q pirates sigui friki, e? es un dir!! x lo q va sortir a la tele
Aya_cat escribió:vull la 3a part ja!!!!!

Aixo no va dins d'un spoiler? [looco]

Aya_cat escribió:p.d
lodiss saps qui m'han dit q surt aquesta nit a a3!!!!!! la mosqueraaaaa [flipa] deu necesitar pasta aquesta...

Que no li passi res al fil avui [+risas]

En fi, jo avui una mica mes després de sopar miraré el final de eureka 7 [chiu]
no li pasara res...tu deixa q aya i jo anem postejan i ja voras com no pasa res ;) jajajaja.

percer....avui es divendres!!
toca dónde estás corazón!!!

ja ta mode maruja off, ara temes serios... estem am mes de agost... i sabeu q e vist??? publicitat de la loteria de nadal!!
jo esq flipo...vmaos ja me vec al octubre els carrers am els llums...
jo vull que arribi desembree ja [looco]
es junta tot aniversari, Nadal i Reisss [looco] regals, regals, regals i diners!!!!!!!!! ahh i juerga XD!
lodis escribió:no li pasara res...tu deixa q aya i jo anem postejan i ja voras com no pasa res ;) jajajaja.

Aixo és el que em fa por [looco]

lodis escribió:ja ta mode maruja off, ara temes serios... estem am mes de agost... i sabeu q e vist??? publicitat de la loteria de nadal!!
jo esq flipo...vmaos ja me vec al octubre els carrers am els llums...

Hi ha coses pitjors, com grans superficies amb l'aire acondicionat a tot drap i venent roba d'hivern....
mmm a mi els nadals sempre m'han agradat molt...me inflo a jalar bombons q n flipes jaja, wenus i de botigues, i surt tota la meva bena capitalista de gastar i gastar.

pero esq era un cartell de publi gran, d'akells q es posen en un vidre...nse me kedat en plan...estem al agost,oi? pq dic o jo me flipat o no ho he vist be, e donat mitja votla i si, era de loteria de nadal...

pd: edito, e vist el post de cafetino jsut e postejat el meu.

q no confies en naltrus dues??jajaja, home de poca fe....

doncs si, lo de la roba de hivern mata molt, pero es x aprofitar les rebaixes, que treuen la nova temporada x si la gen tmb compra, pero a preu normal.
lodis escribió:mmm a mi els nadals sempre m'han agradat molt...me inflo a jalar bombons q n flipes jaja, wenus i de botigues, i surt tota la meva bena capitalista de gastar i gastar.

pero esq era un cartell de publi gran, d'akells q es posen en un vidre...nse me kedat en plan...estem al agost,oi? pq dic o jo me flipat o no ho he vist be, e donat mitja votla i si, era de loteria de nadal...

pd: edito, e vist el post de cafetino jsut e postejat el meu.

doncs si, lo de la roba de hivern mata molt, pero es x aprofitar les rebaixes, que treuen la nova temporada x si la gen tmb compra, pero a preu normal.
cafetino com que no confies en nosaltress si som molt bones [sati] a més ja toca q reconegueu q vosaltres tambe ho sou una micaa [sonrisa]
Aya_cat escribió:jo vull que arribi desembree ja [looco]
Blasfemiaa!!

Am lu que adoro l'estiu, caloreta, festeta, platja, piscina.. [babas]

io estaria al mes de juliol permanentment..

Me caguntota la pluja dels ********
Espero que poguem na a lloret finalment..
lodis escribió:pd: edito, e vist el post de cafetino jsut e postejat el meu.

Va, feu feu, pero compte que us estare vigilant :p

lodis escribió:doncs si, lo de la roba de hivern mata molt, pero es x aprofitar les rebaixes, que treuen la nova temporada x si la gen tmb compra, pero a preu normal.

Weno, i crec que a l'hivers passa el mateix a la inversa, calefacció a tot drap i roba de primavera/estiu...

Aya_cat escribió:cafetino com que no confies en nosaltress si som molt bones [sati] a més ja toca q reconegueu q vosaltres tambe ho sou una micaa [sonrisa]

Potser si que ho som una mica, pero la cosa només fa gràcia quan coneixes la persona, ja que és ideal per cardar indirectes i fer alguna que altra punyalada [sati]
kurras escribió:Blasfemiaa!!

Am lu que adoro l'estiu, caloreta, festeta, platja, piscina.. [babas]

io estaria al mes de juliol permanentment..

no es blasfemiaa si el teu aniversari cau en desembre !!!!
i jo tambe estaria a l'agost per sempree q et creus si fes menys calor i clar al desembre menys fred U.u. pero les ganes de fer 17 em poden
En què s'ha convertit el fil.. [tomaaa] [tomaaa]

Enfermeroooooo, xboxerrrr, politoxipolitic apareixeu!

[mad][mad]

PD: +1 hivern=millor època, res de turistes, fred i no calor [buenazo]
x mi la millor epoca es primavera, pq ve el meu cumple al abril, pq keda poc x acabar el curs i començar el estiu...

sino fos pq curro, sempre seria juliol, wenus vales, i pq curro tmb, q n estic tan mal al lloc d la feina...
pero nose el hivern tmb mola, semblare masoca, pero m'agrada el fred ^^wenus i x variar d tanta platja i piscina q n es bona, sa de poder anar a eskiar i en ves d gelats pos xocolata calenta!!jajaja
jo buff el q no soporto de l'hivern es que a classe no existeix la calefacció t'estas morint de fred pero ni deu la posa!!!!!!! ens volen matar :-O
p.d jo no se esquiar ... jo soc de trineu
uff no mo recordis... i a part al cole x mol d fred q fes, no et podies posar els guants i un cop li vam dir a la profe, o ens deixes o no escribim, esq jdrs q n et senties els dits!!
ara.

q penos lo de la moskera, cada cop es pitjor...canvio de canal.

us deixo q via a fer nones q dma matino q marxo el finde fora, nus veiem!!

aya defensa el territori ;) jaja
es que es molt trist .. aquesta despres quan arriba a casa es veu perque nuse ...

jo tambe canvio vaig a escultar musica perque ja ralla

que vagi bé ^^ lodiss
morr escribió:VER ESTO POR FAVOR

Que vergüenza por favor... es que esto es degradante, y encima lo cuelgan en internet y pensar que esta gente son de el ejercito, el que nos tiene que defensar... mucho nos quejamos de los americanos cuando tenemos aun energumenos de este tipo entre las tropas...
NeLe escribió:
Que vergüenza por favor... es que esto es degradante, y encima lo cuelgan en internet y pensar que esta gente son de el ejercito, el que nos tiene que defensar... mucho nos quejamos de los americanos cuando tenemos aun energumenos de este tipo entre las tropas...

pero a veuree de que us estrenyeu si son gent que l'unica sortida que li veu a la seva vida es per lluitar i defensar la patria. es trist que haguem de tenir exercit U.u, es trist q l'hagim (hagin) de fer servir
Aya_cat escribió:pero a veuree de que us estrenyeu si son gent que l'unica sortida que li veu a la seva vida es per lluitar i defensar la patria. es trist que haguem de tenir exercit U.u, es trist q l'hagim (hagin) de fer servir

Jo em refereixo a la manera de actuar a aquests militars, desgraciadament s'ha de tenir un exercit, i esperem que si actua sol sigui en acció humanitaria, no me estic queixant de que siguin legionaris, sino de el que fan, ja que trobo que es un acte del més degradant possible.
NeLe escribió:
Jo em refereixo a la manera de actuar a aquests militars, desgraciadament s'ha de tenir un exercit, i esperem que si actua sol sigui en acció humanitaria, no me estic queixant de que siguin legionaris, sino de el que fan, ja que trobo que es un acte del més degradant possible.

el comportament clar q deixa de pensar pero es que nose ... missió humanitaria... no ho relaciono amb exercit (nuse si m'explico) q els hi possin un altre nom U.u
Aya_cat escribió:el comportament clar q deixa de pensar pero es que nose ... missió humanitaria... no ho relaciono amb exercit (nuse si m'explico) q els hi possin un altre nom U.u

A ver amb misió humanitaria em volia referir pues a alguna funció soldaria que no s'encarreguin de donar suport a paisos que pretenguin invair, simplement per exemple anar al lloc de conflictes y ajudar a la gent inocent a que no es quedi sense recursos (per ficar-te un exemple) , pero igualment buff, sincerament soc dels que pensa que la unica relacio entre les paraules inteligencia militar es que son antonimes...
per aixo ho dic humanitat i exercit no ho veig clar jo i despres inteligencia i militar son totalment contraries
eTc_84 escribió:politoxipolitic apareixeu!
¡Presente, mi capitán!

Cada dia em fiqueu noms més raros ¬_¬
vivah el orujo casero, el pulpo gallego, los chipirones a la plancha y que vivah galiza, coño!

menuda nosheshita :P

me voy a dormir un rato q no pot ser, no pot ser xD.

PD; y q viva peret!
bon dia gent, juerr quin pelotazo ahirr.. Com mencanta que les guiris em facin nar redere seu..i com els hi agrada.. [qmparto]

Avui Platja d'Aro, a vere si aguantare..
me acabo de levantar de la siesta, ahora, despues de escuchar toda la mañana rumba, a escuchar la excepción, HH español, si, pero esq con el puto tullido ese me parto la cahja mil xD.

[beer]

hoy en lovella del casco viejo hay 2x1, asi q voy para ya de inmediato xD juasjuasjuas
Perque ha de ploure un dissabte nit? [mamaaaaa]

Hauria d'estar prohibit per llei.. X-D
kurras escribió:Perque ha de ploure un dissabte nit? [mamaaaaa]

Hauria d'estar prohibit per llei.. X-D

Certament, per culpa la pluja m'estan marxant les ganes de sortir....
seerj escribió:
hoy en lovella del casco viejo hay 2x1, asi q voy para ya de inmediato XD juasjuasjuas

que hi havia oferta a l'ovellaaa [buuuaaaa] i jo que no hi he pogut anar.

edit: avui al metro situació surrealista .. estavem assegudes i de cop comença a caure aigua al seient del costat pero poca, peta un fosforescent i alee com si plogues
uenu, doncs es veu que esta fotent un bon xafec a platja daro... axi que a dormir.. cawento cawento cawento
no em diguis aixoooo que dema teniem pensat pujar cap alla per anar a la platjaaa!!!!!!!!>.<
Aya_cat escribió: no em diguis aixoooo que dema teniem pensat pujar cap alla per anar a la platjaaa!!!!!!!!>.<
jurr pos nuse si veureu gaire el solet.. pude dema canvia la cosa, pero ara mateix.. re de re [triston]
kurras escribió:jurr pos nuse si veureu gaire el solet.. pude dema canvia la cosa, pero ara mateix.. re de re [triston]

[mamaaaaa] anavem o a platja d'aro o a palamos tot el dia [mamaaaaa] que demà fagi bon dia >.<
Com ha molat que plogués avui durant el dia, apart que ha baixat la temperatura prop de 10 graus, els hi ha reventat l'inici del pont d'agost crucial a molts domingueros fills de puta, la qual cosa val la pena.
Feia quasi 3 mesos que no plovia considerablement aquí..

PD: Comença el Barça [barret]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511