Catalans aixakeuvus xD (#23)

1, 2, 3, 4, 5, 611
Weis, acabo d'arribar de festa de platja d'aro ^^

Al final quan hi hem anat no plovia, primer de tot em anat a ca un colega a fer unes partides a la play, i quan eren la 1 o aixi hem marxat cap a platja d'aro i que durant el cami ha deixat de ploure.

Per cert, la cosa apunta a que potser avui fara bon temps, tornant amb el cotxe el cel estava ben destapat.

I per acabar, només dir que porto un cabreig a sobre per culpa d'un egoista que porta 'enxufat' al grup ja fara uns quants mesos cawento
buah q mal q estoy...menuda resaka...

al final el 2x1 no era en l'ovella, si no en el bar nuevo que hay en tallers, el valhalla, que cada dia del año tienen de 8 a 10 happy hour de esas [toctoc] [toctoc] [toctoc]

Por cierto, de los mejores bares que he ido en estas tierras hebreas, de los mejores!:

ambiente genial (rockero heviatillo). camarer@s simpaticones /y feos, asi las conversaciones vanales sobre lo wenas que pueden estar ya no se tocan). a veces musica en directo (a eso de las 10 tengo entendido). normalmente ponen hard rock setentero u ochentero o rock and roll de la vieja escuela, a lo chuck berry y cía.

Personalmente fue de las mejores vespradas del año, o si mas no donde me he sentido mas a gusto, un sitio idoneo para ir con un par de colegas y discutir de lo que sea tomandoos unas pintas mientras de fondo ponen autenticas joyas que en ningun otro local de bcn vas a escuchar. BRUTAL.

Salut, men torno a dormir :P
Cafetino escribió:Weis, acabo d'arribar de festa de platja d'aro ^^

Al final quan hi hem anat no plovia, primer de tot em anat a ca un colega a fer unes partides a la play, i quan eren la 1 o aixi hem marxat cap a platja d'aro i que durant el cami ha deixat de ploure.
juerr hi havia gent?

Tot i axo, macabo daixecar ara mateix.. vaia durmida.. 13h XD

i sip, ara fot un sol de collons, no hi ha dret.. Pero que disfrutis Aya
Bon dia

kurras escribió:juerr hi havia gent?

Tot i axo, macabo daixecar ara mateix.. vaia durmida.. 13h XD

Lo sorprenent es que sí, un pel menys que els altrs dies, pero ja era força gent, almenys al gibs, black&white i studio. Encara que d'aquests 3 el gibs estava petadissim
Despres de una semaneta sense tenir l'ordinador disponible (mort d'un disc dur, salvar tot lo que tenia, aprofitar per formatejar i instalar tot de nou, winxp,... + feina) ja torno a ser aki xDD, aixo si sense linux i un disc dur menys. :( :(
Em va venir d'una hora de poder salvar tot el que tenia al disc dur abans de que moris, estava en coma aleshores xDD

Una pregunta, algu em pot dir quin d'aquets dos firewalls gratuits consumeix menys recursos, sygate o outpost?? Tinc un pIII 800 i 320MB de ram.
Esque abans tenia el zone alarm pero consumeix molts recursos i la ultima versio es una merda i em va cascar una mica mes l'anteiror windows(i no se kin numero era la ultima versio que funcionava correctament), i ara estic amb el filesclab pero no m'agrada el sistema que te per permetre als programes accedir a internet o no i em toca una mica els cullons que per cada conexio diferent que fa cada programa em pregunti que fer.
NGC escribió:Una pregunta, algu em pot dir quin d'aquets dos firewalls gratuits consumeix menys recursos, sygate o outpost?? Tinc un pIII 800 i 320MB de ram.
Esque abans tenia el zone alarm pero consumeix molts recursos i la ultima versio es una merda i em va cascar una mica mes l'anteiror windows(i no se kin numero era la ultima versio que funcionava correctament), i ara estic amb el filesclab pero no m'agrada el sistema que te per permetre als programes accedir a internet o no i em toca una mica els cullons que per cada conexio diferent que fa cada programa em pregunti que fer.

Router+NAT=cap consum de recursos [666]

De firewall el que recomano a tothom es el zonealarm, i fins al dia d'avui no he rebut cap queixa sobre aquest tema. Jo de tu li donava una altra oportunitat a veure si ara va be. I si no, sempre et queda el firewall de windows, pero qualsevol s'en refia :p

salut
Cafetino escribió:Router+NAT=cap consum de recursos [666]

Ja, pero com que tinc modem adsl de merda es lo que te, jo tmb sempre havia instalat el zone alarm desde el 2001, pero esque ara... consumeix mases recursos i com que he llegit en eol que els sygate i el outpost son tambe bons, doncs clar m'agradaria saber quin es mes lleuger pel meu pc desfasat (pero funciona la mar de be).
El zonealarm precisament és poc menys que catastròfic [tomaaa][tomaaa]
Jo abans feia servir l'Outpost... però ara passo amb el de WXP i sense antivirus... (al router si tinc posat firewall)... i no em passa mai res :-?
NGC escribió:
Ja, pero com que tinc modem adsl de merda es lo que te, jo tmb sempre havia instalat el zone alarm desde el 2001, pero esque ara... consumeix mases recursos i com que he llegit en eol que els sygate i el outpost son tambe bons, doncs clar m'agradaria saber quin es mes lleuger pel meu pc desfasat (pero funciona la mar de be).

Home un pIII 800 no el veig gens desfasat per depen quines tasques, un altre tema es que alguns elements d'aqui eol t'intentin fer veure tot el contrari. (l'eTc segur que endevina de qui parlo xDD)

En fi, tu ves provant i quedat amb el que consumeixi menys, i recorda
"Si no queda satisfecho, le devolvemos sus MB de discoduro" [/corte inglés]

salut
Cafetino escribió:
Home un pIII 800 no el veig gens desfasat per depen quines tasques, un altre tema es que alguns elements d'aqui eol t'intentin fer veure tot el contrari. (l'eTc segur que endevina de qui parlo xDD)

En fi, tu ves provant i quedat amb el que consumeixi menys, i recorda
"Si no queda satisfecho, le devolvemos sus MB de discoduro" [/corte inglés]

salut

Esta desfasat per jocs i edicio de video, pero bueno per lo demes funciona be(internet, programar, office, gravar cd's/dvd's...), els ultims jocs que recordo jugar be van ser al gta vice city, el colin mcrae 4 i el nfsu fa uns quants anys enrera, ja fa temps que tiro de gc per viciarme xDD.
Cafetino escribió:Home un pIII 800 no el veig gens desfasat per depen quines tasques, un altre tema es que alguns elements d'aqui eol t'intentin fer veure tot el contrari. (l'eTc segur que endevina de qui parlo xDD)

Mira el fòrum de SL, veuràs un amiguet teu [sonrisa]

Un p3 800 no està desfaçat en excés, a menys que vulguis viciar a l'oblivion o coses així... el Windows XP més que necessitar molt processador, va més fluid amb més RAM..
Jo en tinc un per aquí, a mig montar, però la p*** placa és pija amb la ram i no reconeix mòduls de més de 128MB... si no el tindria montat i funcionant :P
wenas!!!

he anat a pasar el finde fora, a tremp, uff q be q si estava...fresketa, am jersei x la nit, sense olor de la contaminació ni soroll dels coxes...el paradis!!

sobre lo dels militars...patetic, pero no tots son aixi, jo si que crec q es necesari i a nivell de misions humanitaris som dels primers.

i res ara tornada ala civilització, al calor (no tant com akets dies pasat i a la rutina de la feina, pero ja keda poc.)
jue quin cuñasu de tarda, sense anar enlloc, encara sort que mhe entretingut mirant el barça en diferit

i dema tornar a currar, creia que faria pont pero res de res.. [mamaaaaa]

enu sort que dimars es festaa
kurras escribió:enu sort que dimars es festaa

Doncs si, dema a la nit tocara sortir de festa :p

Tinc dues opcions en principi, Lloret o barrakes de la bisbal... crec que em decantare per la 2a xDDD
Digueu-me agarrat xD

salut
Cafetino escribió:Doncs si, dema a la nit tocara sortir de festa :p

Tinc dues opcions en principi, Lloret o barrakes de la bisbal... crec que em decantare per la 2a xDDD

saps que la primera es la millor.. [jaja] [jaja]

PD: Tambe am userbar? XD
kurras escribió:saps que la primera es la millor.. [jaja] [jaja]

Jeje Lloret te el seu atractiu, pero queda encara la resta de mes perque la penya s'animi. Barrakes m'anira be per variar una mica gastar el mateix pero beben més xD

kurras escribió:PD: Tambe am userbar? XD

Jeje, fa un rato que he trobat el fil de les userbars.

Aixo sera pitjor que la plaga de les bananes, crec xDD
Bon dia!!!!!

Al final vam anar a una platja prop de lloret. Que bona que estava l'aigua :D
buff, estic tot sol aqui al curru avui.. am la dona de la neteja.. Em sentu un pringat.. perque sera?

Aquesta nit a pillar taja..
kurras escribió:buff, estic tot sol aqui al curru avui.. am la dona de la neteja.. Em sentu un pringat.. perque sera?

I esta bona? xDDDDDD

M'en torno al curro, que se m'acaba el temps :p
Cafetino escribió:
I esta bona? xDDDDD

Per desgracia no.. XD i a mes ia ha marxat.. totalmen sol al despatx.. [burla3] que primu soc..

enu ara a la 1 cap a dinar..
Escàndol a Inciativa per Catalunya Verds!!!!

Imagen

http://www.iniciativa.cat/nacional/continguts/nac_icvalgovern_cat.php

Realment, això és molt trist ¬_¬
[qmparto] el català es fàcil.. XD
:O acaba de caure un mite :O
Gerim escribió:Escàndol a Inciativa per Catalunya Verds!!!!

Realment, això és molt trist ¬_¬

Lamentable... pero s'han vist coses molt pitjors [sati]

Imagen
ho deu haver escrit el mismissim Acebes? [qmparto] [qmparto]
wenas!!

acabo de venri de veure piratas del caribe!!

cafetino i aya, us donaré la raó sobre la peli ara q le vist.

el final es....diferent, me kedat una mica, ara s'acaba la peli?? claramen x fer piratas 3.
dsps o he pensat, q kan li porten el mono, a la curandera, el deixa anar i el mono no escapa, va cap a una bota, q devia ser q estava alli estirat esperan x sortir, jaja q bo s'han kedat tots flipasn i a sobre ell am una poma si esq...
sobre lo jack, jo dic q n esta mort, jaja, segur q sobreviu x unes tortugues marines ;)
es que si en jack esta mort es per denunciar al guionista!!! i sobre el nostre debat .. la noia esta enamorada del jack .. encara que li hagi parat la trampa nomes cal veureli la cara .. piratas 3!!! ja
quina tarda més avorrida U.u
Aya_cat escribió:quina tarda més avorrida U.u
digamu a mi.. quin cuñasu de dia, espero que la nit compensi.. [maszz]

Nomes em queda 1dia de curru!!! [boing]
Aya_cat escribió:
es que si en jack esta mort es per denunciar al guionista!!! i sobre el nostre debat .. la noia esta enamorada del jack .. encara que li hagi parat la trampa nomes cal veureli la cara .. piratas 3!!! ja
quina tarda més avorrida U.u

Clar que esta mort, la 3a part es per ressucitar-lo xDD

Coses mes rares, s'han vist a monkey island, el qual les pelis m'hi recorden una mica

salut
sobre el debat...

jo crec que està enamorada del turner, pero el jack li atreu mol, pq es salvatge, no segueix les normes, va a la seva... vamos q es el tipic "xico malo" q totes buskem x a una aventura, pero q es keda aki, en una aventura, i ella sempre a buscat una mena de llibertat, pero q am el turner tmb tindria, no li pasaria si s'hagues casat am el comodoro, q percer en esta 2ona part, surt mol mes wapo jeje.
quan d spolier, em sentu desplaçat.. XD haure danarla a veure..
si!! te moltes coses que son semblans al monkey island jeje, els meus amics tmb ho han dit. està clarisim que no es morirà, pero d'alguna manera si q "desapareix" pq sino kina gràcia te anarlo a buscar ala fí del món?? a ell i a la perla negra.

doncs sort que he anat al cine, pq amb el super dia que feia, tot tapat, lo últim que tens ganes és d'estar a casa, sort que aket finde son els festes de sant magí, una mica de distracció anirà bé, aixó si, fijo q plou pq cada any fa lo mateix.
kurras escribió:quan d spolier, em sentu desplaçat.. XD haure danarla a veure..

I al final en ....... xDDDDDDDDDDDDD

Noies, no us enfadeu amb mi, ho definire amb una sola paraula
ZORRAAAAAAAAAAAA!! xD

lodis escribió:
si!! te moltes coses que son semblans al monkey island jeje, els meus amics tmb ho han dit. està clarisim que no es morirà, pero d'alguna manera si q "desapareix" pq sino kina gràcia te anarlo a buscar ala fí del món?? a ell i a la perla negra.

La veritat es que s'agraeix que hi hagin pelis aixi, un es posa una mica nostalgic i tot... encara em començo a sentir un pel vell....
que va!! jo no m'enfado pas, po a veure...

és una zorra x fer-li allo al jack x lligar-lo, però x altre banda era la única manera de fer-ho, i si sent atracció x a ell...lo q pasa esq el pobre turner no se entera de missa la meitat, ell al seu món de sensibilitat... ara q x mi els 2 millors de la peli son els pirates el boig i el del ull.

eis!! que per relacionar-ho amb el monkey no t'has de sentir vell!! jaja. és un clàsic.
Cafetino escribió:

Noies, no us enfadeu amb mi, ho definire amb una sola paraula

ZORRAAAAAAAAAAAA!! xD

Tens raó ^^ . Es més o menys el que vaig pensar jo XD!
aya!! q sino només poses aixó es nota molt q és spam ;) jaja.
fes com jo... algo intesiu com aket post ;)

vaig a fer-me el sopar q ja tinc gana i començo a dir parides. fins dsps!!
lodis escribió:aya!! q sino només poses aixó es nota molt q és spam ;) jaja.
fes com jo... algo intesiu com aket post ;)

vaig a fer-me el sopar q ja tinc gana i començo a dir parides. fins dsps!!

shhhhh!!! no diguiss res. si no crec ni que s'hagin adonat de que ens passem fent spam XD!
el xip no els hi deixa arribar :p

pero disimulare més ...

Vaig a baixarme discografies ^^
lodis escribió:que va!! jo no m'enfado pas, po a veure...

és una zorra x fer-li allo al jack x lligar-lo, però x altre banda era la única manera de fer-ho, i si sent atracció x a ell...lo q pasa esq el pobre turner no se entera de missa la meitat, ell al seu món de sensibilitat... ara q x mi els 2 millors de la peli son els pirates el boig i el del ull.

La veritat es que en turner es un pobre inocento que no es cosca de res, aposto que a la 3a apart li dira algo a la noia que si vol marxar amb l'sparrow que no li importa... tot un caballer si senyor xDD

La parella de pirates son els amos xD

lodis escribió:
eis!! que per relacionar-ho amb el monkey no t'has de sentir vell!! jaja. és un clàsic.

Valaale ^^
Diguem que soc jove i es un bon record de la meva infantesa :p

salut

EDIT:
weno gent, us deixo, m'en vai cap a la bisbal, pero tocara fer escala xDD
- Llagostera, a collir un parell de colegues
- Sant Feliu. a segrestar al vago del cat_os (si aquell que apareixia per eol fa temps xDD)
- I bisbal a fer les birres xDDD

Si algu vol venir que busqui un parell de frikis amb la samarreta d'eol xD

dew
jo me pasat als capitols vells de CSI i ara nire a fer el vago x aki un rato, mirar una peli.

la seguen peli q tinc en mente x anar a verue es la del capitan alatriste. x el viggo mortensen i pq m'agradan les pelis historikes.

es normal, q am el xip no arribin a mol ;)
Hola gent!

Dons mireu jo soc de Valls, molt apropet de Tarragona [ayay]. Es un plaer estar amb tots vosaltres per aquests forums.

No sabia pas que erem tanta gent catalana per aqui, bueno millor millor.

Avui ia es tardissim, sino perque dema es festa ia estaria fent nones xD.

De totes formes ara aviat hi anire. Vinga una salutacio molt forta a tots els catalans i catalanes de per aqui.

Bonaniiiiit ^^.
Bon dia gent! Ahir sensacional a platja d'aro, nit de marru, ploguent de tornada, pero es igual..

Com en saben les guiris franceses.. [babas]

PD: aps, benvingut Soulus_Rage [oki]
Gracies kurras [Ooooo]

Que s'expliquen les franceses? xD
Soulus_Rage escribió:Que s'expliquen les franceses? XD
Mes aviat es el que fan, el meu frances encara lhaig de perfeccionar.. (encara que de moment no em suposa massa problema, el llenguatge corporal sempre ha funcionat.. [qmparto] )
Benvingut Soulus_ Rage ^^

Merda esta plovent U.U

que va passar amb les franceses (ara falta la lodis per fer moment cotilleo XD!)
kurras escribió:Mes aviat es el que fan, el meu frances encara lhaig de perfeccionar.. (encara que de moment no em suposa massa problema, el llenguatge corporal sempre ha funcionat.. [qmparto] )

Jajaja, bueno molt be xicot, dons a seguir donant missatges corporals a les franceses. (O volia dir massatges corporals potser?) [qmparto]

Io en llenguatge parlat no mi entendria...no en tinc ni idea de frances, pero bueno... ia mi entendria tambe ia... xD

Edit: Moltes gracies Aya_cat per la benvinguda [ayay]
Per cert, la lodis es de per aqui a tarragona apropet meu tambe no? [Ooooo]

Va que ens farem amiguets tots xD
Aya_cat escribió:que va passar amb les franceses (ara falta la lodis per fer moment cotilleo XD!)

XD que cotillaaa, diguesim que saben fer servir be la llengua, i no per parlar precisament [sonrisa]
algun detall mes? [jaja]

PD: Com li devia anar per la bisbal an Cafetino?
no no cal^^

jo per parlar amb frances tampoc serveixo xdd
kurras escribió:PD: Com li devia anar per la bisbal an Cafetino?

Pel que jo sé força bé XD
Cagun tot, un dia que tinc festa i plou....
eTc_84 escribió:Pel que jo sé força bé XD
tu tb hi vas nar etc? [burla2]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611