Catalans aixakeuvus xD (#23)

ens portarem be. [sonrisa]

pos si, ja podria ser hetero...mmm...pero taria ocupat fijo q si, i am lo cabron q es...
nosaltres sempre ens portem bé

un altre cabron hetero més U.u impossible no hi caben ... o si [reojillo]
si que i caben si, tots ho son, en algun moment o altre sempre treuen akesta part seva que porten dins, per sort, encara keda una majoria (mols cops estan amagats) q son decents, dolços, carinyosos i bons tios.
i tan amagats !!!pero es veritat tots tenen algu de cabrons i quan volen son els més decents, dolços, bons i carinyosus del mon >.<.

pero jo vull trobar algun :(
ja el trobaras, kan menos to esperis, pero segur q el tens sota el coxí i ni ti has fixat ;) jaja q se q hi amagues la seva foto!!jajaja

po la del jhonny deep no serveix e?? jaja

pero si, kan volen son lo millor de lo millor, mmm... q fariem sense ells??
no tinc la del jhonny depp precisament tinc la d'en :
Josh hartnett [jaja]

es veritat son lu millor si per molt que ens vulguem desfer d'ells no podriem >.<
no tia!! el josh hartnett no!! jaja, es masa yogurin... hi han de millors.

es x aixo q els critiquem tant, jeje, pq no podem estar amb ells, pero tampoc sense ells.
HI HA ALGÚ QUE NO HAGI VIST PIRATAS DEL CARIBE 2?? O SOC L'UNIC?? [buuuaaaa]
el conegut: ni contigo, ni sin ti

has vist que estic malalta oi ? pero reconeix yogurin pero esta bonisim. i ell no ho sap pero esta sortint amb mi XD!

edit: NeLe crec que si que ets l'unic ^^
mmmm...interesan jeje, ja mel presentars kan ell sapiga q es el teu novio!!jajaja :)

nele!! segur q trobes algu q no l'ha vist jeje. i sino, pos mira ja sas lo que et toca, anar la cine ;) pero voldras una 3era fijo jaja
NeLe escribió:HI HA ALGÚ QUE NO HAGI VIST PIRATAS DEL CARIBE 2?? O SOC L'UNIC?? [buuuaaaa]

jo no l'he vist tot i q tinc 'l'entrada' fa un parell de dies.

ja ho sabeu 'solo en cines' XD
jajaja, ja pasa aixo, ultiament hi ha molt de "solo en cines"

ales xikets, men vaig a fer nones, ho ha intentar-ho, s'ha d'aprofitar que demà no curro jeje.
mm veig que heu plegat tard aquesta nit.. XD
iastic per aqui aburrit al curru.. sort que avui es lultim dia!! ZzzZZ

seerj, sort am els 41 cubatess [jaja]
esperu que en quedi alguna de guiri per lla suelta.. jaja
Perdo per la desaparició sobtada pero no vaig poder evitar la vigilancia maternal U.u ni destranguis :o i men vaig haver d'anar a dormir

ale vaig a fer la bossa que me voy [angelito] em portare bé [sati] o no..

lodis no pateixis ja tel presentare [sonrisa]
Que vagi be l'escapadeta aya.. i no facis gaire mal.. [sonrisa]
anire bé anira bé [666] . Per fi he acabat de fer la bossa no m'hi cabia res [mamaaaaa]

i si faig mal no t'ho explicare [jaja] .
Aya_cat escribió:i si faig mal no t'ho explicare [jaja] .
ah vale, merci XD
No et sucumbira la tentacio? [666]Mira que ahir la lodis em va treure tot lu de les francesetes..
kurras escribió:ah vale, merci XD
No et sucumbira la tentacio? [666]Mira que ahir la lodis em va treure tot lu de les francesetes..

Mala personaaaaa [mamaaaaa]
Aya_cat escribió:Mala personaaaaa [mamaaaaa]
tranquila, els detalls sucosos els vaig omitir.. [jaja]
kurras escribió:tranquila, els detalls sucosos els vaig omitir.. [jaja]

llavors se't perdona U.u mas o menus clar XD!
NeLe escribió:HI HA ALGÚ QUE NO HAGI VIST PIRATAS DEL CARIBE 2?? O SOC L'UNIC?? [buuuaaaa]
No, jo tampoc l'he vist. De fet no n'he vist cap i em fa molt de pal posar-me a veure'n 2
No llegeixis el següent spoiler si no has vist la segona part
En realitat el que em fa pal és veure'n 3, que no he pogut evitar llegir algun spoiler >_<
Tan bones són?

kurras, volem els detalls sucosos! Tots! (fins i tot aquells que no estan recomanats per a nenes menors d'edat! [burla2] )

seerj... que tingueu... sort...? [tomaaa]
jaja tu tb Gerim? Sembla mentida que una nit loca amb guiris de per mig porti tan de morbu.. XD

Va si reuniu 1500 firmes us ho explicare a tots.. [qmparto]
kurras escribió:No et sucumbira la tentacio? Mira que ahir la lodis em va treure tot lu de les francesetes..

esq jo am la hist ja en tinc prou q no calen els detalls q tots saben q 1+1=2 jajaja. pero tens raó, no es poden posar segons kines coses q els menors puguin llegir ;)

gerim escribió:No, jo tampoc l'he vist. De fet no n'he vist cap i em fa molt de pal posar-me a veure'n 2
Spoiler:
No llegeixis el següent spoiler si no has vist la segona part
(Selecciona con el ratón para verlo)
Spoiler:
En realitat el que em fa pal és veure'n 3, que no he pogut evitar llegir algun spoiler >_<
(Selecciona con el ratón para verlo)
Tan bones són?

més que bones, que x mi val la pena veure-les, sinó que x el final de la 2 rekereix una 3era part, i esta clarisim q el any q ve tenim piratas del caribe 3.

aya, i no em refereixo només x el deep jaja, encara q x el teu gust de yogurin del teu novio, t'aniria mes el orlando,no?? deixam el deep x mi ;) jeje
lodis escribió:

esq jo am la hist ja en tinc prou q no calen els detalls q tots saben q 1+1=2 jajaja. pero tens raó, no es poden posar segons kines coses q els menors puguin llegir ;)
jeje axo dic io.. si esteu tots farts de veureu en segons quines pelis [666]

Per cert, lu dels piratas 3 ia van dir que l'havien filmat junta amb la 2, per tant no tardaran massa a estrenarla..

10min per començar les vacances!!
disfruta dels teus ultims 10 minuts!!

fisn el any q ve, ja to dic jo ara, van de estiu en estiu... ja m'ho imagino que deuen haver estat rodades molt seguides.
com les del harry potter que van de nadal a nadal.
Ieee, faig una breu aparició, que fa segles que no postejo per aquí xD

Ja he arribat a Finlàndia, quin tros de país, per a flipar...

Salut!
quelcom escribió:Ieee, faig una breu aparició, que fa segles que no postejo per aquí xD

Ja he arribat a Finlàndia, quin tros de país, per a flipar...

Guaita'l, el desapergut xDDDD

Que tal ha anat el viatge? i ja sigui dit... que tal les finladeses xD?

salut
almenys estaras fresquet per aquí dalt, encara que després de les tormentes, no fa tanta calor.

jo tinc una amiga que es de finlandia i la gent és genial i molt sociable.
aixó si, nose si es coincidència, però tant ella com els seus amics són vegetarians...
Vinga, a pendre pel sac el diccionari am aquestes "tormentes" [looco]
Bon dia gent! Disfrutant de les vacancetesss!

Per començar, macabo de comprar un mobil nou!

A vere què us sembla

Nokia 6131

Imagen

Em cau la baba... [babas]
nokia n70

aixo si q es per fer-se una paja...crec q un dakestos em compraré aviat jajaja
6280, aquesta tarda [burla2]

Imagen

Va kurras, explica-ho. És que no sé a què et refereixes...
i si ho sabés, segur que no n'estava fart de veure-ho XD

quelcom!
No esta malament kurras

Pero jo no m'el compraria, mes aviat perque els movils aixi plegables no m'acaben de convencer (manies meves) :p

Els mobils tipu com el que ha posat en Gerim m'agraden força, pero ara com el meu no hi ha re :p
Imagen

Encara que si pugues (per pur frikisme) em pillaria aquest :p
Imagen
Qui estigui algo enterat ja sabra perque X-D

salut
Jur jur, pues jo porto molt temps amb el meu mc 60... i ben content que estic, pel que l'utilitzo ja va b :-P.

Per cert, aviat mirare piratas del caribe 2! Ja us dire a ver q tal ;D
uueee!!!

ara fins dimarts ja no he de tornar al curro!! >_<

la merda esq x variar torna a ploure... esperem q sigui veritat q dilluns tornarà el bon temps.

sobre móbils... ara tinc el motorola v220, i si aconseguis treure les fotos me'l canviaria.... po me frusto :'( no puc!! i me baixat de tot de la mula....
lodis escribió:sobre móbils... ara tinc el motorola v220, i si aconseguis treure les fotos me'l canviaria.... po me frusto :'( no puc!! i me baixat de tot de la mula....

Pel que veig a la web aquest mobil te usb, aixi que si aconsegueixes el programa adequat pots treure les fotos.

Per windows havia sentit que hi havia alguns programes, no recordo com es deien, ho hauria de mirar.

Després per linux hi ha el moto4lin que aquest si l'he provat amb el meu y funciona bé, però nomes ha estat un cop, ja que tinc bluetooth :p

salut
q va!!! si tinc el cd, el cable, 2 programes diferents i ales res de res!!

pos probare aket altre, a veure si funciona... i ja et dire, x aixo mel volia cnaviar x tenir bluetooth
Cafetino escribió:Qui estigui algo enterat ja sabra perque X-D
Que te dinteresant? [boing]

io fins ara tenia el 6100, pero nose, fa algun temps que me enamorat dels que tenen tapa, a mes encara es mes petit que el 6100.. pero no tan prim.
i amb el botonet del costat s'obre la tapa sola.. [babas]
el n70 li pots fotre targetes sd i tot, i porta una camera d 2 mp, i llegeix mp3, que mes vull? xD
kurras escribió:Que te dinteresant? [boing]

Bueno, el fet és que té una coseta que el fa interessant pel que pot comportar després :p

Més info
http://www.trolltech.com/company/newsroom/press-kit/greenphone-press-office/index
http://www.linuxdevices.com/news/NS8030785497.html

Lo dolent és que per ara no és comercialitzarà

salut
Gerim escribió:6280, aquesta tarda [burla2]

Jo el tinc, de fet es el segon que tinc, el primer el vaig ficar a la rentadora [sonrisa] amb tarja mini SD de 1gb [inlove]
Cafetino escribió:Bueno, el fet és que té una coseta que el fa interessant pel que pot comportar després :p
osti nuse, pero esteticament es una castaña.. [jaja]
kurras escribió:osti nuse, pero esteticament es una castaña.. [jaja]

Es que la seva bellesa esta en el interior [poraki]
Cafetino escribió:Es que la seva bellesa esta en el interior [poraki]

Se li pot integrar linux??
NeLe escribió:
Se li pot integrar linux??

De fet ja porta un firm integrat basat en Linux
http://www.trolltech.com/products/qtopia/phone_edition/greenphone/greenphonespecs

I per les intencions de la companyia es que qualsevol pugui desenvolupar aplicacions per ell
Un català més, de Girona exactament!! Saluts :P
CeX escribió:Un català més, de Girona exactament!! Saluts :p
Benvingut paisà! [barret]
CeX escribió:Un català més, de Girona exactament!! Saluts :P

Benvingut :p

Poc a poc la mafia Gironina va creixent :p

Aquest kurras que sempre s'adelanta xD
com es nota que ja no curra i te tot el temps del món x estar x aki fen el vago U^^

kurras, to dic am cariño e??
Cafetino escribió:
Aquest kurras que sempre s'adelanta xD

XD ara veig que he postejat 1min despres d'ell.. [tomaaa]
Encara que no ho sembli ha sigut casualitat.. [jaja]

Ale Barça!
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811