NGC escribió:em referia als sis diskets de arrank de windows xp i no als tipics diskets de l'epoca del windows 95/98 per jugar a jocs de ms-dos.
Vale
Pero tela 6 disquets, se que el win2000 edicio pcworld
n'eren 4, pensava que serien els mateixos.
----
Weno, acabo d'arribar de dinar a cal meu pare i després de fer visita a ca els meus avis. I ara que estic reflexiu puc asegurar que la causa del que anomenen 'frikisme' en mi té una causa genètica xD.
El meu avi ho és a la seva manera, és un apasionat a fer montatges en video, té una habitació plena de videos, una de les primeres teles grosses 'planes', grabadors de dvd, projector i un mesclador d'imatge... i si ens posem a revisar te una pila de material digne de un museu del cinema. I també per alla corre un spectrum zx80, la de vicis que vaig fer quan era petit.
Revisant la resta de la familia està la meva tia que en la seva epoca era mig hippie aixi que re, en el cas del meu pare clarament la cosa s'ha saltat una generació, hi ha el meu tiu que ho és en una petita dosi i queda per veure les seves dues nenes que tenen 5 i 8 anys on la cosa promet, sobretot per la petita, que és tot un fenomeno.
En fi, no em feu molt de cas, perque ara que ho he revisat és tota una anada d'olla
lodis escribió:pos de tota la vida a casa meva se l'hi a dit xampú jaja, lo de clara...o deixo x algun cop al bar po el 90% dels cops es xampú ^^
I una coseta, quan demaneu al bar, al igual que és fa amb la birra que dius "una estrella" o una "voll damm", per exemple dieu "una pantene", "un h&s" o "un herbal essence", no?
salut