Catalans aixakeuvus xD (#23)

16, 7, 8, 9, 10, 11
em referia als sis diskets de arrank de windows xp i no als tipics diskets de l'epoca del windows 95/98 per jugar a jocs de ms-dos.
kurras escribió:Què tal les festes lodis, seerj, morr..?

ahir de trankis, cerveseta, xampus i listo q sino...avui si q sera desfase, la intenció am els amigues es salou (si tenim prous coxes) i sino aprofitar q son festes aket finde... pero avui q a casa no m'esperin jajaja. arribare x esmorzar.
lodis escribió:

ahir de trankis, cerveseta, xampus i listo q sino...avui si q sera desfase, la intenció am els amigues es salou (si tenim prous coxes) i sino aprofitar q son festes aket finde... pero avui q a casa no m'esperin jajaja. arribare x esmorzar.

CLARAS. C-L-A-R-A-S o en su defecto claritas. Llamar champú a tal belleza es delito tipificado por ley.
pero a ver, champú es el nombre q le dan a las claras los del ramo del agua o que pasa aqui? CLARAS, cojones, o cerveza con limon si no xD.

menuda taja ayer...ya iba taja x los lingotazos cuando por razones que aun no comprendo me piqué por primera vez con mi novia por algo que no le encuentro su trascendencia, sinceramente, me estoy empezando a cansar de parezer jilipoyas, por que lo debo de parecer. Seguiidamente, y obvio despues de una rayada de ese calibre, pillé una papa bestial a base de 2x1 de medio litro y de guiness draugh de esas que no teninan Special Export en el valhalla mientras escuchaba hard rock del weno, y luego me fui arrastrando con mis colegas hacia marina, donde me encontre con mas colegas, bebí algo más y como pude me fui arrastrando hacia mi casa para que a las putas 6 de la mañana me suene el puto hebreo despertador para ir a currar, me cago en dios, yahvé, alà y toda el puto olimpo de los dioses (menos los nordicos xD)....

hoy más, primero me pondre tibio en mi casa, seguidamente ya se verá si quedo con los colegas para ir a gracia, cosa q dudo, por q me voy a tajar bestia hoy tb y no quiero ver mossos, o acabamos todos en mi casa acabando con esta cantidad ingente de botellas que me he de pimplar...
Bueno, que está muy bien el tema y tal... pero, ¿Cuál fue el pique con tu novia?

http://www.youtube.com/watch?v=RbkiEXeHyLo&NR
pfff esq es para reirse, sinceramente xD.
seerj escribió:pfff esq es para reirse, sinceramente xD.

¿Querías que se pusiera tanga?
esa prenda es intrinseca en ella, el tema no iba x esos lares xD

simplemente no le gustó mi actitud al verle...
seerj escribió:simplemente no le gustó mi actitud al verle...

Ahí queda eso
al verle a ella...xD

pd: lol
uff ara arribu de la platgeta..
una dutxeta ben fresca, i ara un tall de melo de la nevera... [babas]
urgasme bucal.. [sonrisa]

Per fi disfrutu de l'estiu en seriu..

Aquesta nit que s'aparti tothom..
pos de tota la vida a casa meva se l'hi a dit xampú jaja, lo de clara...o deixo x algun cop al bar po el 90% dels cops es xampú ^^
NGC escribió:em referia als sis diskets de arrank de windows xp i no als tipics diskets de l'epoca del windows 95/98 per jugar a jocs de ms-dos.

Vale :p
Pero tela 6 disquets, se que el win2000 edicio pcworld [sati] n'eren 4, pensava que serien els mateixos.

----

Weno, acabo d'arribar de dinar a cal meu pare i després de fer visita a ca els meus avis. I ara que estic reflexiu puc asegurar que la causa del que anomenen 'frikisme' en mi té una causa genètica xD.
El meu avi ho és a la seva manera, és un apasionat a fer montatges en video, té una habitació plena de videos, una de les primeres teles grosses 'planes', grabadors de dvd, projector i un mesclador d'imatge... i si ens posem a revisar te una pila de material digne de un museu del cinema. I també per alla corre un spectrum zx80, la de vicis que vaig fer quan era petit.
Revisant la resta de la familia està la meva tia que en la seva epoca era mig hippie aixi que re, en el cas del meu pare clarament la cosa s'ha saltat una generació, hi ha el meu tiu que ho és en una petita dosi i queda per veure les seves dues nenes que tenen 5 i 8 anys on la cosa promet, sobretot per la petita, que és tot un fenomeno.

En fi, no em feu molt de cas, perque ara que ho he revisat és tota una anada d'olla

lodis escribió:pos de tota la vida a casa meva se l'hi a dit xampú jaja, lo de clara...o deixo x algun cop al bar po el 90% dels cops es xampú ^^

I una coseta, quan demaneu al bar, al igual que és fa amb la birra que dius "una estrella" o una "voll damm", per exemple dieu "una pantene", "un h&s" o "un herbal essence", no? [sati]

salut
Cafetino escribió:I una coseta, quan demaneu al bar, al igual que és fa amb la birra que dius "una estrella" o una "voll damm", per exemple dieu "una pantene", "un h&s" o "un herbal essence", no? [sati]
salut

Jajajajaja.

Algun malvado ser nos ha quitado una estrella.
A la merda tot!!! cawento cawento

Amb les ganes de sortir i va i ara em quedo tirat [buuuaaaa]
A la provincia de Lleida i a la de Tarragona(suposo q no a tot arreu), un xampu es la cervesa amb llimona i una clara es cervesa amb gasosa (que tot sigui dit tambe esta de puta mare)

A la Prob d Bcn i a la de girona una clara es cervesa amb llimona y cervesa amb gasosa ni es beu, tot i que antigament a bcn una clara tb era una cervesa amb gasosa.
Ala, os dejo un poema, que me he levantado de buen humor y con mucha menos resaca que ayer.

Vientos del pueblo me llevan,
vientos del pueblo me arrastran,
me esparcen el corazón
y me aventan la garganta.

Los bueyes doblan la frente,
impotentemente mansa,
delante de los castigos:
los leones la levantan
y al mismo tiempo castigan
con su clamorosa zarpa.

No soy de un pueblo de bueyes,
que soy de un pueblo que embargan
yacimientos de leones,
desfiladeros de águilas
y cordilleras de toros
con el orgullo en el asta.
Nunca medraron los bueyes
en los páramos de España.

¿Quién habló de echar un yugo
sobre el cuello de esta raza?
¿Quién ha puesto al huracán
jamás ni yugos ni trabas,
ni quién al rayo detuvo
prisionero en una jaula?

Asturianos de braveza,
vascos de piedra blindada,
valencianos de alegría
y castellanos de alma,
labrados como la tierra
y airosos como las alas;
andaluces de relámpagos,
nacidos entre guitarras
y forjados en los yunques
torrenciales de las lágrimas;
extremeños de centeno,
gallegos de lluvia y calma,
catalanes de firmeza,
aragoneses de casta,
murcianos de dinamita
frutalmente propagada,
leoneses, navarros, dueños
del hambre, el sudor y el hacha,
reyes de la minería
señores de la labranza,
hombres que entre las raíces,
como raíces gallardas,
vais de la vida a la muerte,
vais de la nada a la nada:
yugos os quieren poner
gentes de hierba mala,
yugos que habréis de dejar
rotos sobre sus espaldas.

Crepúsculo de los bueyes,
está despuntando el alba.

Los bueyes mueren vestidos
de humildad y olor de cuadra:
las águilas, los leones
y los toros de arrogancia,
y detrás de ellos, el cielo
ni se enturbia ni se acaba.
La agonía de los bueyes
tiene pequeña la cara,
la del animal varón
toda la creación agranda.

Si me muero, que muera
con la cabeza muy alta.
Muerto y veinte veces muerto,
la boca contra la grama,
tendré apretados los dientes
y decidida la barba.

Cantando espero a la muerte,
que hay ruiseñores que cantan
encima de los fusiles
y en medio de las batallas.

uola uolaaaaaa he tornat ja ^^

buaa i vull tornar XD!

no he fet mal pero hi havia un vasc a la colla que [Ooooo] [666] (kurras no explicare res XD!) en finss me posat més morena ^^ i esoo ara toca a avorrirse que no hi ha ni deu
Bon dia gent!
Diria que encara vaig taja, i a sobre he tingut un fuckin dinar familiar.. quin patiment..

En fi, quin festival ahir a platja d'aro, lalcohol corria com l'aiguaa

Nomes dire una cosa, on hi hagi un bona noia catalana, que s'apartin totes les guiris.. [666]

Aya_cat escribió:no he fet mal pero hi havia un vasc a la colla que [Ooooo] [666] (kurras no explicare res XD!)
hm ia t'ho treure ia.. XD
jajaja XD no em treuras res :p

p.d: lodis he de parlar amb tu :-(
sgaesux escribió:A la provincia de Lleida i a la de Tarragona(suposo q no a tot arreu), un xampu es la cervesa amb llimona i una clara es cervesa amb gasosa (que tot sigui dit tambe esta de puta mare)

+1
[/quote]
sgaesux escribió:A la provincia de Lleida i a la de Tarragona(suposo q no a tot arreu), un xampu es la cervesa amb llimona i una clara es cervesa amb gasosa (que tot sigui dit tambe esta de puta mare)

si!!! algu q ho enten!!!jaja, la blau tmb ta a mi!!

aya, ja tic aki, jam diras.

vigila am el kurras q ta mol en plan maruja ;) jaja
lodis escribió:vigila am el kurras q ta mol en plan maruja ;) jaja

jaja si es que quan thi aficiones enganxa.. [looco]

Em plau comunicar-vos que dema al mati us abandono, nem al pis dunes amigues a platja d'aro a passar la semaneta fins dijous o divendres, platgeta, festa.. uff [babas] Esperem fer mal.. jaja

No us em descontroleu e.. XD
kurras escribió:jaja si es que quan thi aficiones enganxa..

:D di q si!! pq saps q kan tornis del apartamen ens ho tindras q explikar tot jaja.

aya escribió:no he fet mal pero hi havia un vasc a la colla que (kurras no explicare res !) en finss me posat més morena ^^ i esoo ara toca a avorrirse que no hi ha ni deu

m'has d'explikar això del vasc...aprofitna q el kurras marxa... ;) ^^
lodis escribió:

m'has d'explikar això del vasc...aprofitna q el kurras marxa... ;) ^^

[chulito] ja t'explicare per aqui no que hi han cotillas X-D
aya escribió:ja t'explicare per aqui no que hi han cotillas

vols dir?!? q va!! lo q pasa es q ara estan calladetes esperan a que explikis algo i dsps pam!! començaran a sortir tots jaja.
Bona tarda, acabo d'arribar de la platja, o sigui de platja d'aro xD
Deu ni do quina cua que han provocat els pixapins abans de desviar-se cap a la capital [sati]

---

Kurras, que vagi be l'estada pel pis... i portat bé :Ð

----

Noies, vosaltres feu, com si no hi fossim [poraki]

salut
veus?? si esq... jaja ells aki calladets i dsps...pam!! posaran cullerada...

pos parlan de marujeo... cafetino podries començar tu ;)

(percer merci x lo del mbl, ara mo miraré q fins ara n e estat x casa, a verue si tinc sort i puc treure les fotos...)
queeee cafetino que ha passat tu tambe tens algu per marujear [jaja] pos explicaaaa

----

kurras q vagi be ^^
jo ho dic, pq sempre q treiem tema marujeo, es com si tingues una antena posada i q o detecti. ^_^
jaja aqui tothom pilla Cafetino XD
Cafetino escribió:Kurras, que vagi be l'estada pel pis... i portat bé :Ð
prometo no correr darrere les guiris.. [jaja]
kurras escribió:Nomes dire una cosa, on hi hagi un bona noia catalana, que s'apartin totes les guiris..

que ja has trobat una bona pubilla?? >_< i no ens ho has explikat... dolent!!
lodis escribió:
que ja has trobat una bona pubilla?? >_< i no ens ho has explikat... dolent!!
jaja si no esteu atentes... [burla2]
jo nomes dic que on t'estigui un bon vasc que s'apartin tots :D

es veritat no ens has explicat ress ¬¬ vaa explicaaaa
como q no estem atentes???

uales!! de q vas?!?! jaja, si saps q la aya i jo som les reines del marujeo... ara m'has fallat... po wenus...si vas a l'apartamen d'una amiga....deu ser "molt amiga" jajaja ;) ara pensare mal i segur q o clavo ;)
lodis escribió:como q no estem atentes???

uales!! de q vas?!?! jaja, si saps q la aya i jo som les reines del marujeo... ara m'has fallat... po wenus...si vas a l'apartamen d'una amiga....deu ser "molt amiga" jajaja ;) ara pensare mal i segur q o clavo ;)
deu ser la pubilla ^^
jeje, jo soc una persona que te molt poca cosa per explicar :Ð
(timidesa sucks)

Apart d'això a les noies no us acabo d'entendre, així que observo a veure si trec algo clar :p

Si voleu algu teniu una cosa que vaig escriure en unes edicions anteriors del fil sobre una noia, cosa que ara no buscare perquè estic vago X-D

kurras escribió:prometo no correr darrere les guiris.. smile_[jaja]

Estas dient que elles correran darrere teu? X-D

salut
XD diguem que ahir va esta be la cosa tambe..
quin ritme portu ultimament..axo de l'estiu.. XD

[size=90]
El pis es dels avis duna de les noies, i no hi viuen, per axo ens el deixen, elles nose si es quedaran a fe nones am nosatres.. depen de com ens portem..
[/size][666]

Pero amb les amigues hi ha cariñu, no marru, l'objectiu es un atre.. XD

Cafetino escribió: Estas dient que elles correran darrere teu? X-D
ojala! :Ð
kurras escribió:Pero amb les amigues hi ha cariñu, no marru, l'objectiu es un atre..

la amiga de les amigues no?? si esq com la lies dien aixo!! ja ho aclariras....x el teu be ;) [bad]

cafetino escribió:jo soc una persona que te molt poca cosa per explicar
(timidesa sucks)

Apart d'això a les noies no us acabo d'entendre, així que observo a veure si trec algo clar

com ens vols entendre si ens dius aixo?? po si som lo millor q hi ha!! jaja, el q pasa esq vosaltres sou masa simples i llavors kan trobeu una ment mes brillan(se enten q les ties som millor q valtrus jaja,) paseu pq us suposaria pensar masa...dit aixo com a part feminista...(esq sino o deia kedava masa buit de sentiment, n em facis cas q es diumenge vespre...)

ara lo serio:

la timidesa es pot superar, q n moseguem (ara ja vec al kurras dien si q mosegueu si!! jaja) q o pasis mal, et posis vermell i n sapigues q dir...els i pasa a tothom inclsu els q van de sobrats x la vida, unica diferncia esq com so tenen tan cregut kan posen la pota canvien de tema i listo i la gen pasa, pero ocm ems voltes li donis pitjor, endavan, llençat!! no pasarà res,el no smepre el tens, ara ves a x un si...

sobre lo de poder-nos entendre....és una mica complicat, ni jo mateixa m'entenc a vegades ni entenc els meves amigues...aixi q... benvingut el tio que ens pugui entendre ^_^
lodis escribió:la amiga de les amigues no?? si esq com la lies dien aixo!! ja ho aclariras....x el teu be ;) [bad]
jaja una cosa es l'aventura dahir a la nit, i laltra la semaneta a la platja.. No tenen res a veure.

Es un grupet damigues nostres, i els avis duna delles tenen aquest pis, el qual ens dexaran habitari... XD

Algu mes? ;)
kurras escribió:Algu mes?

la aya i jo volem saber ki es la pubilla!! jejeje
lodis escribió:la aya i jo volem saber ki es la pubilla!! jejeje
pos una noieta de vic ben maka, po res seriu, cosa duna nit
axo crec.. ^^
lodis escribió:
la timidesa es pot superar, q n moseguem (ara ja vec al kurras dien si q mosegueu si!! jaja) q o pasis mal, et posis vermell i n sapigues q dir...els i pasa a tothom inclsu els q van de sobrats x la vida, unica diferncia esq com so tenen tan cregut kan posen la pota canvien de tema i listo i la gen pasa, pero ocm ems voltes li donis pitjor, endavan, llençat!! no pasarà res,el no smepre el tens, ara ves a x un si...

Evidentment es una cosa que cal superar, ho se sobra, es va fent el que es pot, però no és facil, però m'he proposat intentar-ho hi ha dies que no m'atreveixo a dir re, però hi ha dies que si, com al setmana pasada en que vaig acompanyar un colega a veure una amiga seva alla platja d'aro, mentre ell estava parlant per aburriment vaig anar a rajar amb les amigues de la amiga :p

Encara que per desgràcia aquestes situacions avui dia son poques

salut
Mira si algu enten de timidesa soc jo ... encara que aquest any l'he anat superant i ja més o menys soc capaç de parlar sempre amb normalitat ( falta que agafi confiança i punt), pero abans jo era de les que en un raco (pasava decepercebuda) i ale que els demes fessin que jo quan creia sortia pero costava U.U. ara per sort ja no es aixi i només he de superar la por a parlar davant del public (panic escenic) em poso nerviosa i m'oblido de tot >.< ho aconseguire

[size=90]Per sort ara per mi les situacions aquestes son poques [Ooooo]

[/size]
wenus aixo es un canvi...se q sona facil dir-ho i més kan jo de timidesa..poca, vergonya una mica, pero em llenço en seguida a parlar am la gen...poc a poc, tmapoc cal q et tires de cap a la piscina cada cop q veus algu...

kurras escribió:pos una noieta de vic ben maka, po res seriu, cosa duna nit.axo crec.. ^^

com q aixo creus?? tio!! ho és d'unan it, o és algo més!!

de vic?? mb, i ara el nom ;) jaja q o volem saber tot! [jaja]
lodis escribió:

com q aixo creus?? tio!! ho és d'unan it, o és algo més!!

de vic?? mb, i ara el nom ;) jaja q o volem saber tot! [jaja]

volem detallss detalls !!!!!!

en directe desde tomateol!!!! [jaja]
lodis escribió:de vic?? mb, i ara el nom ;) jaja q o volem saber tot! [jaja]

I no oblidis les fotos [looco]
aixo, fotos!! jaja i sino hi han, descripció!!

pd: veus lo q deia de la bena maruja?? [qmparto]
cafetino escribió:I no oblidis les fotos
jaja com us embaleu.. xD

la talla de sostens tambe la voleu? [tomaaa]
kurras escribió:jaja com us embaleu.. xD

la talla de sostens tambe la voleu? [tomaaa]

de part de lodis i meva

home si l'has de preguntar no cal pero ja que estas XD! (es broma)

ara si estem fatal
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11