Catalans aixakeuvus xD (#23)

17, 8, 9, 10, 11
a veure la talal x mi no cal..en saber com es diu, la edat i com es...de momen ja fem...

q opines coopresentadora del tomatoeol?? demanem algo mes??
lodis escribió:a veure la talal x mi no cal..en saber com es diu, la edat i com es...de momen ja fem...

q opines coopresentadora del tomatoeol?? demanem algo mes??

Per començar ja va bé crec jo pero falta saber si despres fara exclusives ... i a quan les cobrara
a veure, aixó es com tot, x els seves amigues del tomatoeol... de gratis no??
jo espero que si que sigui gratis perque el programa tot just arrenca i falta patrocinador (tem sense un duro vaja) aixi que si pots fer un esforç i deixar l'exclusiva gratis faries un favor ^^ [angelito]
sisi, dsps kan agafem més voltatge, ja ho tindrem present i algo et donariem..sempre q trobem un bon patrocinador...
a+ et tindriem al 1er lloc de la llista x exclusives...
kurras escribió:jaja com us embaleu.. xD

la talla de sostens tambe la voleu? [tomaaa]

Ah, pero la tens? xDDDD
Cafetino escribió:Ah, pero la tens? xDDDD

tu tambe vas per copresentador del programa ehhhhh !!!!!??
serà el nostre enviat especial...

cafetino tens una misió!! descobrir més coses de la identitat oculta de la futura pubilla del kurras!! jaja.
Nooooooo! cotilleo no!!!!! ja tinc bastant amb la telenovela de la meva avia, el q em faltaba... buff

Weno, q tal el finde? jo algo mogudet, el dissabte vaig tenir 12 hores de basquet a Flix, i tot l'estiu sense trepitjar una pista xD... per variar vam quedar ultims... (erem els mes petits eh...) i avui pues al final re, de relax mirant una serie d anime ,Samurai Champloo (El nom sona com a raro pero es bona eh).
a veure nele, samurai champoo està molt bé, és una bona sèrie, però no és el tema central del programa d'avui...

lo de explikar el finde pasa, no és cotilleo 100% pero mira admitimos pulpo como animal de companyia...(lo de la edat no és escusa x perdre... lo de fer el vago tot el estiu si ;) )

i ara dono pas a la meva companya aya.

aya, endavna am la seguen noticia...
lodis escribió:i ara dono pas a la meva companya aya.

[mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad]

conozco cierto gabinete psicologico... xDDD ;)
lodis escribió:a veure nele, samurai champoo està molt bé, és una bona sèrie, però no és el tema central del programa d'avui...

lo de explikar el finde pasa, no és cotilleo 100% pero mira admitimos pulpo como animal de companyia...(lo de la edat no és escusa x perdre... lo de fer el vago tot el estiu si ;) )

i ara dono pas a la meva companya aya.

admitimos pulpo como animnal de compañia jajaja [qmparto]

si ell explica el finde ( q per cert contra qui heu perdut U.U) jo tambe explicaria el meu perooooo no venc la meva vida [Ooooo] . ni vaig perseguint guirisss

Va kurras contesta

p.d: jo ja estic al psiquiatric tinc una habitació just al costat d'en Rokoky que l'han deixat suelto aquests dies (amb acces a internet i tot ^^)
jaja com se us en va... XD

Aqui mol demanar pero no he llegit res sobre cert vasc encara.. [burla2]

Cafetino escribió:Ah, pero la tens? xDDDD
Et sorprendries de les coses que s'aprenen en una nit.. [jaja] [jaja]
NeLe escribió:
conozco cierto gabinete psicologico... xDDD ;)

Bah, no hi ha re com viure casi al costat del manicomi (aka hospital psiquiatric), i no es conya :p

Sobre el carrec, mola aixo d'enviat especial ^^
Encara em trobaré el kurras de festa, com va passar per cap d'any X-D

salut
[toctoc] a veure una mica de ordre....

lo del psiquiatric ja u sabiem...et falta un llum, mira q fixarte en un vasc... tenin tans bons catalns com el kurras q en una nit es dedica a mirar les talles dels sostens...ara ja se pq mires en altres terres...jajaja...

aya escribió:jo tambe explicaria el meu perooooo no venc la meva vida

exacte, pq les presentadors i els enviat especials n+ so expliken entre ells jajaja [burla2] [aixi q cafetino ja ens u estas explikan tot a la aya i a mi ;) ]
lodis escribió:[toctoc] a veure una mica de ordre....

lo del psiquiatric ja u sabiem...et falta un llum, mira q fixarte en un vasc... tenin tans bons catalns com el kurras q en una nit es dedica a mirar les talles dels sostens...ara ja se pq mires en altres terres...jajaja...

tens nassus ara nuse que dir [ayay]

mmm nomes em surt q el barça va guanyant ^^ s'accepta?
joder, quina marxa li'n duneu a aixo, mil pagines x lo menys xD

PD: viva el cafe amb gel i una mica bastant de licor de orujo xDDDDD
mira el seerj x aixo:

PD: viva el cafe amb gel i una mica bastant de licor de orujo xDDDDD
seria el enviat nocturn a fiestas!! jaja

(el cafe am gel es lo millor x el estiu)

i no, aya, no s'accepta que el barça a guanyat com a resposta, es mol bona, pero...ara knt!! jaja. ki son millors?? els de terres catalanes o els d fora?? deixemo en de fora q admete de tots llocs...
Home diuen k es busca a fora lo que no es troba a casa, pero aquest no es el cas, afortunadament aqui ho tenim tot!

P.D. Jo voto tame per la sangria fresqueta x lestiu.... [fumeta]
lodis escribió:mira el seerj x aixo:

seria el enviat nocturn a fiestas!! jaja

(el cafe am gel es lo millor x el estiu)

i no, aya, no s'accepta que el barça a guanyat com a resposta, es mol bona, pero...ara knt!! jaja. ki son millors?? els de terres catalanes o els d fora?? deixemo en de fora q admete de tots llocs...

a veure diguem lodis preguntes d'aquestes no [ayay] q ja sas xq vai anarmen i sincerement de fora millor ^^

p.D : sangria +1
aya escribió:a veure diguem lodis preguntes d'aquestes no q ja sas xq vai anarmen i sincerement de fora millor ^^

ara repeteix am mi: alguns catalans (i x dins pots dir tots els noms q vulguis) son uns p... cabrons de m....

blau escribió:Jo voto tame per la sangria fresqueta x lestiu....

nono, lo millor...granisats!! hi han de mil maneres!! jeje, la sangira...la tenim tot l'any, encara q me pasat al lambrusco jaja entra millor i puja mes!!
lodis escribió:
ara repeteix am mi: alguns catalans (i x dins pots dir tots els noms q vulguis) son uns p... cabrons de m....

nono, lo millor...granisats!! hi han de mil maneres!! jeje, la sangira...la tenim tot l'any, encara q me pasat al lambrusco jaja entra millor i puja mes!!

repetit ^^

nooooo abans que granissats l'orxata!!!!!!!!!
esq la orxata depen del dia em dóna més set...

uff i els batuts de xocolata....mmm....
lodis escribió:tenin tans bons catalns com el kurras q en una nit es dedica a mirar les talles dels sostens...ara ja se pq mires en altres terres...jajaja...
axo en quin to mho agafu? [tomaaa]

[burla2]

Vaia tunda el Barça! ia tenen el que es mereixen els llorones de l'Espanyol
kurras escribió:axo en quin to mho agafu?

a veure...mmm....nse.... wenuuuu, vaaaaa...pq ets tu en el bon sentit ^_^ [jaja]
kurras escribió:

Vaia tunda el Barça! ia tenen el que es mereixen els llorones de l'Espanyol

el primer de sis ^^ [sonrisa]
ja els i està bé als del espanyol x liarla tant...o es pensaven q els i regalariem la copa pq si?? si esq...hi ha gen q li encanta liarla am parides del mil...
aiuxo els hi passa per ficarse amb el puyol i el xavi !!!!!! es pensaven que ens amagariem i ens han cabrejat ^^
son uns.... sem pasen x el cap uns kans insults... pero està vist q el barça és lu millor q hi ha ^^

pd: els i estaria be q davan el nastic perdesin (esq es el 1er partit de lliga i el tenim contra ells...)
Espanyol a 2a ja [poraki]

No se perque pero és un equip que no em cau molt be, suposo que sempre estan pendents i ploriquejant de que baixen a segona. Aixi que baixin i que n'aprenguin!

Apa gent, l'enviat especial es retira dormir, que a les 8 del matí toca ser al curro ^^

salut
lodis escribió:son uns.... sem pasen x el cap uns kans insults... pero està vist q el barça és lu millor q hi ha ^^

pd: els i estaria be q davan el nastic perdesin (esq es el 1er partit de lliga i el tenim contra ells...)

jo aquest any estic amb le nastic tambe ^^

bona nit Cafetino que vagi be el curro no et cansis gaire ^^
cafetino, bona nit!! (ara sere cruel...té dit q dma no treballo?? jaja)

aya ja se pq el kurras no diu res....deu estar miran més talles de roba interior...
deu ser aixo perque si no U.u

pero anem pel maltractament emocional
a sobre que soc lunic que us explica coses..vale vale.. [triston]

enu, men vai a durmirr, nose si pasare a dir algu dema abans de marxarr

Cafetino a vere si les vigiles be..
i a sobre ens abandones més [agggtt] [buuuaaaa] no ens estimes .... XD!
peliculon el de la tv3, me encanta kitano, i esta peli aún más: BROTHER.
kurras, oficialment...ets una malapersona!! cruel q no ens vol parlar!! [buuuaaaa]

a+ el cafetino ja ha anat a dormir fa rato...
Madre mía un vasco dice la otra,¡ qué poco mundo!

Una buena charnega, una buena sueca y una francesita con su acento guapo. Catalanas rancias no gracias (Sí, soy un ser odioso).
i si contem que es el nostre enviat especial et vigila a tu no a nosaltres :p

p.d : no comments U.U// rancis vosaltres (alguns clar)
p.d2: estic veient / vidas repetits clar i estan dunant dels millors capitols aixxx
Como Jayleno, el típico y tú más.

Bueno que vengo del camp nou, y cada día es más triste lo de la juvenil y las brigadas. Si ya piyaron en la ida, en la vuelta se piran antes de tiempo para no piyar.
a mi me da igual de donde se sea, sinceramente, ahora, chorradas catalanistas tipicas de esas, con todos mis respetos, no, por favor xD.

- nem al senglar rock!

- nem a l'acampada jove!

- nem al miting den puigcercos!

- catalunya, qui ta visttan rica i plena!

- espanyols merda uuuu!

- nem a PRENDRE PEL CUL! que taguanti en carod!

més clar l'aigua jajaja
seerj escribió:a mi me da igual de donde se sea, sinceramente, ahora, chorradas catalanistas tipicas de esas, con todos mis respetos, no, por favor xD.

- nem al senglar rock!

- nem a l'acampada jove!

- nem al miting den puigcercos!

- catalunya, qui ta visttan rica i plena!

- espanyols merda uuuu!

- nem a PRENDRE PEL CUL! que taguanti en carod!

més clar l'aigua jajaja

Ese es precisamente el tipo de "chabala" al que me refería. Para estar con monstruos que me coman la cabeza me hago maricón, lo cuál visto lo visto tendría bastante éxito.

Hoy en el Camp Nou una de tías buenas guiris acojonante, que me han entrado ganas de salir por el centro el próximo finde.
morr escribió:Madre mía un vasco dice la otra,¡ qué poco mundo!

Una buena charnega, una buena sueca y una francesita con su acento guapo. Catalanas rancias no gracias (Sí, soy un ser odioso).

morr escribió:Ese es precisamente el tipo de "chabala" al que me refería. Para estar con monstruos que me coman la cabeza me hago maricón, lo cuál visto lo visto tendría bastante éxito.

Hoy en el Camp Nou una de tías buenas guiris acojonante, que me han entrado ganas de salir por el centro el próximo finde.

doncs especifica desde el principi o no m'extrañaria que la gran mayoria de ties pasessin de tu per aquests comentaris, ara ja entenc per que moltes busquem a fora...

per sort, en queden uns cuants que son decents y no es dediquen a insultar a les noies catalanes.

P.D: aya, vai a fer nones que tinc la conexió chunga
lodis escribió:doncs especifica desde el principi o no m'extrañaria que la gran mayoria de ties pasessin de tu per aquests comentaris, ara ja entenc per que moltes busquem a fora...

per sort, en queden uns cuants que son decents y no es dediquen a insultar a les noies catalanes.

Yo no tengo decencia, ya lo sé, pero en todo caso no he insultado a las catalanas sino he insultado y toda mi vida lo haré a las rancias catalanas.

Segundo punto, "el de moltes ties passesin de tú", estos comentarios sólo los hago en un foro anónimo, o con colegas, evidentemente hay catalanas rancias de estas que estan buenas, entonces ni se me pasa por la cabeza decirles estas lindezas, simplemente les sigo el juego para sacar provecho, pero una cosa está muy clara, nunca saldré con este tipo de chabalas porque suelen ser lo peor.

Por otro lado tampoco te enfades, al mismo nivel que las rancias, estan las jenys y jessys pescaderas de barrio que también abundan. En este caso se sigue el mismo procedimiento antes explicado.

PD: Por lo general (aunque mi caso en este tema es bastante particular), con los tíos se sigue el mismo procedimiento aunque con otros fines.
Seguim el tema dema que vaig a dormir bona nit
Cobardes.

Las cosas como son, como no diría Unamuno, venzo y convenzo.
listo, si te fijas veras que aya se va todos los dias a la una como muy tarde, y ami se me peta la conexion cada dos por 3 por eso cierro.

de rancias hay aqui y en todos los paises, al igual que tios prepotentes y bocazas que abundan que por lo general solo sirven para criticar y montarselo con una tia que esta buena, porque alguien que le contradiga las ideas y no le diga a todo que si no llega a su inteligencia, porque les molesta que las tias tengan ideas e ideales propios y se expresen, pero claaro como tu eres tan listo seguro que no eres de estos verdad que no??

y citando a Unamuno, hazlo con mas criterio y sabedor de su historia, porque los siglos cambian, las ideas cambian, y el concepto "los hombres trabajan y las mujeres limpian esta un peliiin pasado de moda... y si para defenderte ya que nos acusas de cobardes a los que cerramos, utiliza tus propias paralabras y no las de otros
morr escribió:PD: Por lo general (aunque mi caso en este tema es bastante particular), con los tíos se sigue el mismo procedimiento aunque con otros fines.

Per ésser donat en comptes de donar... [poraki]

jajajaja aquest Antonio Salas que és el morr us fa picar mala cosa [toctoc] [toctoc]

PD: Suposo que heu espavilat als Brikakas i basura semblant avui...
lodis escribió:listo, si te fijas veras que aya se va todos los dias a la una como muy tarde, y ami se me peta la conexion cada dos por 3 por eso cierro.

de rancias hay aqui y en todos los paises, al igual que tios prepotentes y bocazas que abundan que por lo general solo sirven para criticar y montarselo con una tia que esta buena, porque alguien que le contradiga las ideas y no le diga a todo que si no llega a su inteligencia, porque les molesta que las tias tengan ideas e ideales propios y se expresen, pero claaro como tu eres tan listo seguro que no eres de estos verdad que no??

y citando a Unamuno, hazlo con mas criterio y sabedor de su historia, porque los siglos cambian, las ideas cambian, y el concepto "los hombres trabajan y las mujeres limpian esta un peliiin pasado de moda... y si para defenderte ya que nos acusas de cobardes a los que cerramos, utiliza tus propias paralabras y no las de otros

Veo mucho hate por aquí.

Esto te lo diré en catalán para ver si comprendes mejor y no manipulas, "jo valoro que les noietes tinguin idees i pensaments propis, de fet es una de les coses que més valoro en una noia pero per estar amb ella, no per cardar, que llavors no valoro res, el que no soporto es un lloro idiota".

PD: No tiene gracia, es muy fácil. xDDD. Etcétera suéltame algo.
PD2: Pues no se les puede espabilar porque son ... cobardes e huidizos, igualmente con los bribakas poca broma, que se les da caña, pero es recíproca, y no son para tomarselo a guasa. Lo que da realmente pena es la juvenil.
PD3: Para cuando una quedada en un sitio romántico y tranquilo dónde poder tirarnos los trastos tranquilamente? Gerim move your ass!

PD4: jajajaja mirad la perla que se han soltado en otro foro bastante más divertido:

battle_scarred :Como te lo tengo que decir? NO - BUSCO - NOVIA ... deja de acosarme

NancySinatra : Pero quien va a querer ser tu novia futuro obeso y presente subnormal teniendo lo que ya tengo...ainsss
Carai com costa seguir-vos el ritme, a la que un desapareix uns dies s'ha de passar 1/4 d'hora llegint!

lodis escribió: q n moseguem
Que no què?? D'això podríem parlar-ne llargament xDDDDD

morr escribió:PD3: Para cuando una quedada en un sitio romántico y tranquilo dónde poder tirarnos los trastos tranquilamente? Gerim move your ass!
Ei, que jo no necessito que em tirin els trastos, i tu menys [poraki]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11