Catalans aixakeuvus xD (#23)

17, 8, 9, 10, 11
[poraki] Impugneu el 4-0 [poraki].

No se si seré l´únic pero després de veure els dos partits he flipat amb el Lotina, aquest tio es gilipollas no?

Els dos partits alabant els "magnifics jugadors" , "le pega muy bien".
Pero la gota colmó el vaso és quan ha dit que els àrbits van amb la samarreta del barça i després queixant-se dela reiteració de faltes del Deco......

Hola? I el Pandiani que feia...

En fi xDDDDD brutal.
Bon dia m'en vaig cap al curro

lodis escribió:cafetino, bona nit!! (ara sere cruel...té dit q dma no treballo?? jaja)

T'he dit que ets molt cruel? [+risas]

kurras escribió:Cafetino a vere si les vigiles be..

Es fara el que es podrà X-D

salut
"palabras necias, oidos sordos..."

cafetino escribió:T'he dit que ets molt cruel?

jaja, sips ;) ho se, però més cruel és el kurras que ens abandona i et deixa el marron a tu ;) jaja. vagi bé x la feina!!

gerim escribió:Que no què?? D'això podríem parlar-ne llargament xDDDDD

jajajaja, ja vaig dir, que en segons kines ocasions si (aket comentari mel esperava del kurras jaja tot s'ha de dir...) no em diras q mai has mossegat?? ;) només treiem les ungles, de tant en tan, però saps q som trocets de pa >_<. kin aburriment si no fesim res, no??

men vai a pendre el solet ^^ s'ha d'aprofitar el dia lliure.
Que bé senta el descanset del curro ^^

lodis escribió:jaja, sips ;) ho se, però més cruel és el kurras que ens abandona i et deixa el marron a tu ;)

Com sempre dic... ai quina por X-D

lodis escribió:men vai a pendre el solet ^^ s'ha d'aprofitar el dia lliure.

Aixo aixo, millor anar a fer la sargantana sota el sol que traumatitzar la mainada [looco]
Vigila bé no et rosteixis ;)

M'en torno al curro

salut
cafetino escribió:Vigila bé no et rosteixis

que va!! amb lo morena del estiu costa que em torri, po he aprofitat les 1eres hores que no pica tant...dma am els crios si q em torraré que em toca fora el pati...
ara dinaré i després faré el mandra x aki el sofa jaja.

no et cansis gaire a la feina ;)
hoy toca cine con mi señora, q celebramos los 7 meses (jajaj joder, cuanto tiempo, mare de deu senyor xD) y empezaremos ahi, luego tengo preparaas sorpesas varias, alguna peli para recomendar, q estoy desfasadisimo en actualidad cartelera xD
diria que piratas del caribe és de lo milloret que hi ha al cine...

però nose, depen del tipus de peli que buskis...
Aullidos no es previsible U.u i es la tipica peli juvenil nordamericana de por que per cert no en ni mica
Bueeeeno avui he arribat d'unes petites vacances per Asturies i Cantabria i ha sigut increible.
Tot allò te uns paisatges increibles, a mes esta tot molt ben cuidat.
Vas pel carrer i gairabe no veus un paper a terra, per exemple a Llanes, em va encantar aquell lloc, i que dir de Los Lagos de Covadonga i Los Picos de Europa, es increible.

En fi, espero tornar perque m'he enamorat d'aquells llocs.

Tornare Asturies!!!!!! XD
uff tota akella zona es genials, jo tmb men vaig enamorar kan i vaig anar...els llacs de covadonga i pujar al funicular de fuente de alli dalt...genials una calma i tnrakilitat....i tot de verd [ayay]

trobo que es millor la de la joven del agua q aullidos.... no es tan previsible...pero si fa no fa...totes son x el estil...
lodis escribió:
trobo que es millor la de la joven del agua q aullidos.... no es tan previsible...pero si fa no fa...totes son x el estil...

es que el final d'aullidos el vaig encertar 20 min abans vaig dir aquests es fiquen a tal i es troben amb la sorpresa quan sembla q tot va bé ...

Traducció:
es fiquen al vaixell pensant que aconseguirant surtin de l'illa sense que els gossos els ataquin pero no es normal alla tots els gossets mirant sense fotre res (tenen mala llet) i alla quan obren la porta per anar a dormir surt un ... era d'esperar
Posu el link d'una foto dels llacs de covadonga que em va agradar com va sortir, de veritat, recomano a qui no hagi anat que vagi cap alla algun cop si pot, es imposible no enamorarte de tot allò

Foto Lago
jo diria, q el 80% de les pelis de por americanes, són força previsibles, i parlo de

grup d'amics que troben hotel abandonat i esta clarisim q pasara algo, sobretot la mitica frase de nos kedmaos todos juntos i ales..cada un x el seu costat i es fna apostes de a veure ki la palma 1er, aixo si, saps q si pasen al nit, kan surti el sol tot s'haurà acabat... es a dir q son pelis q duren unes 14h en tems real si fa no fa...poder menos i tot...
El Noroeste de España es lo mejor en tema paisaje, no como toda la costa mediterranea que da verdadero asco.

PD: Buenas tardes lodis.
Aquí damunt m'esguarden les ones
la barca va on vol
el penya-segat de pedra roja
m'admira i me fa por.
He vengut a pescar la mar
però he enrocat
i sense voler he pescat la Terra.

El sol d'agost m'esclafa la cara
i jo somric al vent
que me refresca adesiara
no puc estar més content
just devora Tramuntana
estirat damunt la barca,
que som de dolent!

Com si res passen les hores
encenc un cigarret
res d'aquest món no m'importa
jo només vull ser un trosset
de natura en miniatura
me fondré davall les ones
com un glop d'aiguardent.

És que estic de puta mare
d'ençà que és en s'estiu
gairebé no recordava
el que és viure tranquil.

És que estic de puta mare
i jo me vull morir
allargat damunt la barca
amb un tassó de vi.

Aquí damunt m'engronsen les ones
crec que m'he adormit
el volantí tremola a estones
això és un paradís
de silenci que m'envolta
botaré per damunt les ones
com ho fan els dofins.

Faré que tota la meva vida
sigui un viatge com aqueix
en de dia trec la barca
en sa nit arròs de peix
no puc demanar res més
he resolt tots els problemes
dient: tanmateix.

lodis escribió:jajajaja, ja vaig dir, que en segons kines ocasions si (aket comentari mel esperava del kurras jaja tot s'ha de dir...) no em diras q mai has mossegat?? ;) només treiem les ungles, de tant en tan, però saps q som trocets de pa >_<. kin aburriment si no fesim res, no??
Ei, que jo no m'he queixat de les mossegades! XD Més aviat al contrari...
No vas pasar per cabarceno?? l'especie de zoo pero que es mes gran i els animals estan mes amples?? Jo vaig anar fa 5 anys a cantabria i a un tros dels picos de europa i estava molt guapo tot allo. Alla a fuente_de que just al costat del telecabina a dalt hi ha una reixa k et poses al damunt i veus tot el precipissi (es ben escrit?)...

Bueno ahir sort k el barça em va alegra la nit, aket mati me despertat mes content tot i k tenia que treballar i estava sobadisim
Bona tarda Catalans, últimament no postejo gaire ja que veig a les noves generacions fen la feina bruta (spam) prou be.

Moor que tal son les angleses, potser al setembre llogo una habitació a una anglesa de 23 anys que be a treballar a Terrassa, son netes o son unes porques, parlant clar.
woles!!!

jo al zoo aket q dius no i vaig anari pas... ni fava que ni hagues un...lo maxim al d bcn i uns kans anys seguits am el cole.

pd: bona tarda morr, i tan q bona, vinc de fer un geladet (xocolata blanca i ambrosio) i m'han regalat el tomo 6 de saikano...
bona tarda-vespree!!!

jo estic feliç tambe no he fet res en tot el dia ^^ apart d'ordenar i tragarme pelis ^^

Per cert ambrosio? no l'havia sentit mai
gerim escribió:Ei, que jo no m'he queixat de les mossegades! Més aviat al contrari...

això sona a q t'han mossegat poc... [tomaaa]

aya escribió:Per cert ambrosio? no l'havia sentit mai

es com el ferrero rocher po amb gelat...mmm... i està de muerte, esq anava a pillarme el de kinder (de els ous kinder) i el ambrosio pero dic si akell porta xoco blanca i normal, i el ambrosio tmb, millor convinar xoco blanca i ambrosio jajaja, x variar una mica, a part q han obert una farggi q ja tocava...mmm.. el proper dia aniré allí.
a mi el que m'encanta es el de coco i dolç de llet i amb vainilla tambe esta molt bo :-p . Pero ja provare l'ambrosio a veure si el veig i la fargi es cara [agggtt] que una orxata em costa 4 amb algu aqui a bcn
es una mica bastan cara, pero tene uns gelats de granisats de fruites tropicals...q uff i les copes...mmm.... jaja alguna vegada i vaig, pero casi semrpe a les de la rambla jaja q es mes practic x pasejar...
Aixo si de bons ho tenen clar nomes faltaria ^^

aixx tic feliç dintre d'una setmana me'n torno anar de festa( festes de granollers blancs&blaus) i no em portare tan bé ^^.
Aya_cat escribió:que una orxata em costa 4 amb algu aqui a bcn
:O :O :O :O :O juers k car :O :O :O :O :O

Ami la barreja de llimona amb taronja es mol bona, aixo si el gelat de xocolata (un k te gust als bombons del ferrero rocher) no tenen cap cap desperdici!! XD XD
keops escribió:Moor que tal son les angleses, potser al setembre llogo una habitació a una anglesa de 23 anys que be a treballar a Terrassa, son netes o son unes porques, parlant clar.

Son unas guarras en todos los sentidos, tanto en la limpieza como en la cama, ligoteo y demás. También son unas alcohólicas (beben mucho más que las mujeres de aquí, lo siento lodis pero es una verdad como un templo), a parte de que beben mucho, no saben beber ni ir borrachos.

Por otro lado estamos hablando de un individuo, alomejor no es como su estirpe.

PD: Así, a bote pronto, veo problemas con tú mujer/novia.
PD2: al que lo preguntaba es PRECIPICIS, NO PRECIPISSIS. Nivey Sé Rolz.
PD3: La orchata en BCN en general cuesta 2€, te lo digo que he currado muchas veces de camarero.
Jo no se on compres les orxates Aya ^^u
[oki]
kiuk escribió:Jo no se on compres les orxates Aya ^^u
[oki]

Parlo de les orxates de la farggi que son cares i quan no queda més remei pos vaig alla , que surten bones pero ... fa mal a la butxaca U.u
si no la compro pel barri o en alguna altre gelateria que surt més economic XD!
Jo recomano les de la Sirvent [fies]
morr escribió:
Son unas guarras en todos los sentidos, tanto en la limpieza como en la cama, ligoteo y demás. También son unas alcohólicas (beben mucho más que las mujeres de aquí, lo siento lodis pero es una verdad como un templo), a parte de que beben mucho, no saben beber ni ir borrachos.

Por otro lado estamos hablando de un individuo, alomejor no es como su estirpe.

Ja veurem, es una noia i potser es "normal" igualmente dema ve una noia de Castello a veure el pis tambe, aixi que igual l'anglesa no te lloc.

morr escribió:PD: Así, a bote pronto, veo problemas con tú mujer/novia.

Dificil, si en tingues potser si pero...
aya escribió:Parlo de les orxates de la farggi que son cares i quan no queda més remei pos vaig alla , que surten bones pero

les millors orxates les del olivier, a+ son ganes de pagar... jaja.
jo preferixo els granisats, q la orxata mols cops em dona set.

pd: algú te problemes x entrar al msn? esq e probat am el msn i el amsn i re d re .'(
lodis escribió:

pd: algú te problemes x entrar al msn? esq e probat am el msn i el amsn i re d re .'(

Ara torna a funcionar, probar-ho.
jo en tenia pero s'acaben de solucionar ara mateix
Ostia Keops, pues si la habitación a alquilar (que tú tb tela, pareces un magnate), está en tú mismo piso, me juego el cuello a que no pasa un año sin que te la hayas "pinchado". Las inglesas son así.
Bona nit, faig acte de presencia al fil

Avui al curro m'han ofert currar 3 hores els dissabte i el diumenge fer de 8 a 24 a canvi de 4 dies de festa, o sigui que acabaria dilluns que bé, en comptes de l'1 de setembre. Segons el recompte d'hores surto guanyant un dia, i els caps de setmana, excepte alguna urgencia pel que m'han dit són mooolt tranquils, per contra queda l'aburriment i el últim dilluns de curro que queda molt enganxat.

Per cert, he deixat tota la tarda l'amsn engegat i ara a l'hora de sopar se m'ha desconectat i no hi ha pebrots de conectar.

salut
jo estic am les mateixes, entro i surto, ni per amsn ni x msn...

cafetino escribió:Bona nit, faig acte de presencia al fil

ja set trobava a faltar jeje, no has fet d'enviat especial?? ;)

doncs si q surts guanyan am lo de les hores, jo x sort tmb, n+ em keden 7 dies i a sobre n curro cap div ni dills, el jefe em estima mol ^^
lodis escribió:ja set trobava a faltar jeje, no has fet d'enviat especial?? ;)

I tant, estic fent un estudi de les 'males costums' que té la gent que va al metge i d'alguns personatges que hi van, perquè la cosa te tela X-D

salut
morr escribió:Ostia Keops, pues si la habitación a alquilar (que tú tb tela, pareces un magnate), está en tú mismo piso, me juego el cuello a que no pasa un año sin que te la hayas "pinchado". Las inglesas son así.

[qmparto] [qmparto] [qmparto] visc jo sol en un pis de 4h, podrie llogar 2, a la de castello i a l'anglesa, seria divertit si son formals i netes, punt important ja que jo en soc bastant. Apart la pasta que seria per mi [+risas]+ el sou i no pago ni hipoteca ni lloguer, el pis es meu, a mitjes amb els germans ja que era de ma mare.
cafetino escribió:I tant, estic fent un estudi de les 'males costums' que té la gent que va al metge i d'alguns personatges que hi van, perquè la cosa te tela

uuuooo!!! ja ho pots ven dir, pq hi ha cada un q... ja pots fer una crònica jaja ^^
keops escribió:
[qmparto] [qmparto] [qmparto] visc jo sol en un pis de 4h, podrie llogar 2, a la de castello i a l'anglesa, seria divertit si son formals i netes, punt important ja que jo en soc bastant. Apart la pasta que seria per mi [+risas]+ el sou i no pago ni hipoteca ni lloguer, el pis es meu, a mitjes amb els germans ja que era de ma mare.

Diossss es el futuro, eso es el futuro, yo quiero tener un piso y vivir del estado y de las compañeras de piso ( que por supuesto serán todas inglesas y de mi edad). Por cierto mirad mi hilo en miscelánea a ver si podéis cooperar.

En el caso en que te encuentras te recompiendo 100% que cojas a la inglesita y a la de castellón. Y siempre te queda otra habitación por si te echas novia formal, o para colegas o de picadero.

¿Tus hermanos que opinan al respecto? Por otro lado pregunta hiriente, tú madre esta muerta o de buena voluntad os ha dejado el piso para que nos os muráis de hambre con la mierda de sueldo que tenemos los jóvenes?

PD: Working Class Fuga.
lodis escribió:

uuuooo!!! ja ho pots ven dir, pq hi ha cada un q... ja pots fer una crònica jaja ^^

No pateixis, un rato d'aquests us fare una bona cronica X-D

morr escribió:
Diossss es el futuro, eso es el futuro, yo quiero tener un piso y vivir del estado y de las compañeras de piso ( que por supuesto serán todas inglesas y de mi edad). Por cierto mirad mi hilo en miscelánea a ver si podéis cooperar.

Viure de l'estat és una opció, pero queda la tipica que diu "viviré de mis padres hasta que pueda vivir de mis hijos" [sati]

salut
Cafetino escribió:"viviré de mis padres hasta que pueda vivir de mis hijos"

Yo eso en mi vida, bastante pena me da ver lo que trabaja mi padre a la semana y lo que se sacrifica (que muchas veces lo tengo que ayudar porque sino muere trabajando), para estar viviendo de él. Excepto en estudios y comida y alojamiento nunca me ha dado para nada y se lo agradezco me he buscado la vida.
uiiiiii que aixo esta molt mort ehhh

va que aixeco lodis t'animes?
jaja si!!
ara que sembla que la conexio funcioni mitjanament bé... s'ha d'aprofitar ^^
ja deu quedar poc per tancar no?

sem veuen les intencions ?
noo q va!!! [sati] no es nota res ;)

pero res de res [sati] jajaja
shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

que no ho llegeixin els altres pero entre tu i jo tanquem el fil fet?

Spamer amb carinyu aixo si
Pero qué tipo de conexión chustera tienes tú Lodis?
aprofitarem x posar spoilers...

estas miran mirall trencat?? ara ve el tros interesan
tampoc passa res la meva tampoc va giare fina xdd U.u

p.d ara posare la tv
morr escribió:Pero qué tipo de conexión chustera tienes tú Lodis?

timofonica, però és el dia que a casi tothom se li peta x aki baix.

ktal el dia morr??
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11