Penseu que hi ha latins que son delinquents potencials, es a dir, encara no han delinquit, estan atrets per la tribu urbana i s`estan impregnant de la seva merda, que millor que fer una associacio cultural on s`hi sentin a gust i en comptes de aprendre a robar a adolescents aprenguin a ballar hip-hop, dit d`altra manera reciclarlos quan encara hi som a temps.
El Latins que han comes delictes ja tenen unes lleis que els jutjaran, pero si es pot acabar amb aquest fenomen perfect, pq al pas que van aviat no es podra caminar per elloc.
morr , no siguis curt de mires, donar una subvencio no vol dir donar-los diners per comprar el que vulguin, vol dir donarlos un local , amb uns educadors socials i diners per organitzar activitats que els tregui del carrer, jo mes aviat veig que es una subvencio per a mi, ja que no els haure de soportar increpant a la gent (encara que jo no ho he vist mai ja que per les zones on em moc no n`hi han)
No entenc com intentar erradicar un problema social tan gran pugui crear tanta polemica, sembla que la gent no pugui viure sense ells, una cosa es que l`iniciativa surti be o no, pero les intencions son bonissimes i no puc fer res mes que aplaudiro fins que els resultats diguin el contrari.
Y per cert aquesta clase de centres socials ja exiteixen a molts barris conflictius de barna.
PD: fil tancat, fil nou, com son aquests aspirants a adolfos