Catalans aixakeuvus xD (#23)

1, 2, 3, 4, 511
Penseu que hi ha latins que son delinquents potencials, es a dir, encara no han delinquit, estan atrets per la tribu urbana i s`estan impregnant de la seva merda, que millor que fer una associacio cultural on s`hi sentin a gust i en comptes de aprendre a robar a adolescents aprenguin a ballar hip-hop, dit d`altra manera reciclarlos quan encara hi som a temps.

El Latins que han comes delictes ja tenen unes lleis que els jutjaran, pero si es pot acabar amb aquest fenomen perfect, pq al pas que van aviat no es podra caminar per elloc.

morr , no siguis curt de mires, donar una subvencio no vol dir donar-los diners per comprar el que vulguin, vol dir donarlos un local , amb uns educadors socials i diners per organitzar activitats que els tregui del carrer, jo mes aviat veig que es una subvencio per a mi, ja que no els haure de soportar increpant a la gent (encara que jo no ho he vist mai ja que per les zones on em moc no n`hi han)
No entenc com intentar erradicar un problema social tan gran pugui crear tanta polemica, sembla que la gent no pugui viure sense ells, una cosa es que l`iniciativa surti be o no, pero les intencions son bonissimes i no puc fer res mes que aplaudiro fins que els resultats diguin el contrari.

Y per cert aquesta clase de centres socials ja exiteixen a molts barris conflictius de barna.

PD: fil tancat, fil nou, com son aquests aspirants a adolfos
sgaesux escribió:morr , no siguis curt de mires, donar una subvencio no vol dir donar-los diners per comprar el que vulguin, vol dir donarlos un local , amb uns educadors socials i diners per organitzar activitats que els tregui del carrer, jo mes aviat veig que es una subvencio per a mi, ja que no els haure de soportar increpant a la gent (encara que jo no ho he vist mai ja que per les zones on em moc no n`hi han)

Pues yo y mis colegas también queremos un local, para organizar nuestras actividades y conciertos, así estaremos menos en la calle dando por culo.

Ajuntament, que ens vens la política, ajuntament que ens vols controlar, ajuntament tu que manipules, ajuntament s'acosta el final.
la meva unica experiencia am latins va ser al metro de londres, flipan, vam sortir de nit, i ens vam liar i vam agafar el metro en la direccio q n tocava i vam anar a parar al cul del mon, una estacio q devia fer com a 1,80 d'alt, super vella q les parerds queien a troços, mig en obres...
fatal, feia mal rollo, a part que eren casi els 12 que es quant tanquen els metros i no estavem per compicacions. total que canviem de via, pujem al metro i pam! al vago de costat anavem com a 15 o més...
dios un mal rollo que ens va entrar...a sobre alli miran-nos tot el rato i uff quant van baixar al cap de dues parades ens vma quedar molt a gust.

aya!! benvinguda al món dels aeroports...encara sort que el xou del prat ja s'havia acabat...^_^
jaja res com passar entre dues columnes de joves italians de Sicília.. vigilant a veure què fas ^_^, i que de camí a l'aeroport de tornada, et segueixin dos cotxes ^_^
eTc_84 escribió:jaja res com passar entre dues columnes de joves italians de Sicília.. vigilant a veure què fas ^_^, i que de camí a l'aeroport de tornada, et segueixin dos cotxes ^_^

Talibán, Talibán.

Últimas fotos de etcétera.

Imagen
uff sona fatal aixo, jaja, mentre només et seguicin... ;)

x mafiosos la part antiga de roma, a un carrer tot ple d'anticuaris, veiem una esglesia esta mb, i anavem a entrar kan veiem q a fora havia un pedazo coxe q n flipes i a cada costat de la porta 2 tios am amerikanes i en sec un es va moure i pam alli la culata d'una pistola...ma mare i jo vam doanr mitja volta i ales vam marxar a mirar aparadors mentres deixavem la esglesia endarrer lo més rapid posible jajaja.

lo flipan esq el del costat del coxe anava vestit d guardaspatlles de mafios total, tot de negre, engominat, les sabates akelles de 2 colors negres i blankes, am armilla, a part q era wapissim po mafios jaja.
lodis escribió:uff sona fatal aixo, jaja, mentre només et seguicin... ;)

x mafiosos la part antiga de roma, a un carrer tot ple d'anticuaris, veiem una esglesia esta mb, i anavem a entrar kan veiem q a fora havia un pedazo coxe q n flipes i a cada costat de la porta 2 tios am amerikanes i en sec un es va moure i pam alli la culata d'una pistola...ma mare i jo vam doanr mitja volta i ales vam marxar a mirar aparadors mentres deixavem la esglesia endarrer lo més rapid posible jajaja.

lo flipan esq el del costat del coxe anava vestit d guardaspatlles de mafios total, tot de negre, engominat, les sabates akelles de 2 colors negres i blankes, am armilla, a part q era wapissim po mafios jaja.

segur que no et vas colar al rodatge d`una peli? [jaja]
nono!! era real, se q pot sonar raro, po esq era aixi, dios esq vam flipar tan... i dps al mirar be el carrer ens vam donar comte, alli només hi havia mercedes i audis, tot de botigues de anticuaris i la més barata devia ser una de dolce i gabanna...
a sobre a la part vella de la ciutat...pero ara ho recodem i riem, ocsa que en aquells moments..molta gràcia no ens va fer jeje.
Com va això? Agafo número?

412. hawkfb (Tokyo - originari de Barcelona)
hawkfb escribió:Com va això? Agafo número?

sip, pero no toca aquest numero. La llista del primer post esta desfasada. La bona es la de la meva firma

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704984721#post1704984721

salutt i benvingutt!
morr escribió:Talibán, Talibán.

Últimas fotos de etcétera.

Imagen

Eh eh! ja em vaig afaitar la barba de 6 mesos que portava XDXDXD
hawkfb escribió:Com va això? Agafo número?

Benvingut hawkfb, si que estas lluny... [+risas]

eTc_84 escribió:Eh eh! ja em vaig afaitar la barba de 6 mesos que portava XDXDXD

Ui, doncs el dia que et vegi per la uni, no et coneixeré... a no ser que portis el mocador palestí xD
Cafetino escribió:Ui, doncs el dia que et vegi per la uni, no et coneixeré... a no ser que portis el mocador palestí xD

ja portara algo de Ferrari, en homenatge al terrorista de l`asfalt[jaja]
sgaesux escribió:ja portara algo de Ferrari, en homenatge al terrorista de l`asfalt[jaja]

El terrorista de l'asfalt, que serà aixafat i humiliat pel més gran, Michael Schumacher XDXDXD
ya era hora de posar les estrelletes...

D'aqui 1h piru del curru.. [maszz]
Aixecant el fil

sosusss !!!!!!!!!

la lodis i jo estem preparant un complot de marujeo com no s'animi aixo, aixi q vigileu ^^
prepareu-vos q les tomateres atacaran!!!

que deies de marujeo?? algo sobre el caxuli?? [qmparto]
o algun culebron?? jeje
lodis escribió:[SPOILER]
que deies de marujeo?? algo sobre el caxuli?? [qmparto]
o algun culebron?? jeje

Quién es caxuli?

PD: Joder yo también estoy negado, tras un tiempo sin novia, justamente me tiene que pedir pa salir/follar una tía gorda (skingirl) que casi no conozco de nada.
morr escribió:
Quién es caxuli?

Un que esta a la presó XD!
per més informació t5

jo faria culebron aixi hi ha per ratu XD!
Ahhh el gran marido de la pantoja polla que veo polla que se me antoja.

Julián libertad! Qué gran hombre! Yo quiero ser su colega!
morr escribió:PD: Joder yo también estoy negado, tras un tiempo sin novia, justamente me tiene que pedir pa salir/follar una tía gorda (skingirl) que casi no conozco de nada.

ligoooon !!! [looco]

I tu que et queixaves de les dones que mai feien el primer pas X-D

I que li has dit? xDDD

apa no us porteu malament, que m'en vaig a dormir, que dema toca currar

bona nit
Pues que no, yo soy una persona que pido un mínimo de nivel físico y cultural. En fin, seguiré esperando a la princesa azul mientras salgo con otras.

PD: Yo mañana me voy donde arden cosas de imprevisto.
morr escribió:Pues que no, yo soy una persona que pido un mínimo de nivel físico y cultural. En fin, seguiré esperando a la princesa azul mientras salgo con otras.

et sento decepcionar pero no hi han ni princeps ni princeses :o
q pasa?? q taveu tots amagats o q?? esperan a veure q escribiem?? jejeje.

pos...sobre culebron... tv o dels normals de la vida misma?? jaja

pq am lo de marbella...tu esperat i d'aki a un tems, llibres, pelis i de tot.
Aya_cat escribió:et sento decepcionar pero no hi han ni princeps ni princeses :o

Yo por un tiempo estuve con una sólo se truncó, sólo espero volver a una más o menos igual.

Sí que existen, pero cuesta encontrarlas, y desde luego ni en una discoteca ni en un concierto las voy a encontrar.
aGua escribió:[flipa]

[poraki]

Si que hi han princeps i princeses, però són inabastables...

morr, i en un bar de 'bears'? xD
etc_84 [oki]

ha guanyat el teu estimat... "Poble" XDD :P
si que n'hi han, només has de buscar o esperar a que arribin.

pq el teu princep o princesa, poder no sera la perfecció x els altres, pero x tu si, i es lo més important.
pos com diu una amiga meva si existeixen els princeps

el meu s'haura quedat voltant pel bosc i s'ha caigut al riu U.u

p.d al cantamania ha guanyat torroella quans estius en aquells carrers aixxx [mode melancolic off]
eTc_84 escribió:[poraki]

Si que hi han princeps i princeses, però són inabastables...

morr, i en un bar de 'bears'? xD

jajaja, ostia que buena. No, tampoco en un bar de bears. Por cierto os voy a colgar algunas fotos de londres, en concreto del bar ese.

PD: La chica que para mí era todo, era guapilla, pero de las más feas con las que he estado.
no em referia al físic...pq sempre penseu en aixó?? si esq... jaja nose pq em sorpren...
lodis escribió:no em referia al físic...pq sempre penseu en aixó?? si esq... jaja nose pq em sorpren...

en que vols que pensin U.u
Aya_cat escribió:en que vols que pensin U.u

Em diras que tu , o qualsevol noia no us fixeu en el físic?... Amb aixo no estic dient que seleccioni a la gent, pero es el primer en que es pot fixar, aixi que no us queixeu...

A part, que de vegades les noies sou bastant mes selectes que els homes, pero aixo ja es un altre tema (la que em pot caure... xD)
aGua escribió:etc_84 [oki]

ha guanyat el teu estimat... "Poble" XDD:P

jaja ja has deixat de mirar al rosset? [poraki]

Aya_cat escribió:pos com diu una amiga meva si existeixen els princeps

el meu s'haura quedat voltant pel bosc i s'ha caigut al riu U.u

p.d al cantamania ha guanyat torroella quans estius en aquells carrers aixxx [mode melancolic off]

Ei, ja he sortit de l'aigua i m'he aixecat, per si t'interessa.. [ginyo]

No t'ho prenguis malament, es per desdramatitzar una mica el tens moment que tenim per culpa del morr

morr escribió:jajaja, ostia que buena. No, tampoco en un bar de bears. Por cierto os voy a colgar algunas fotos de londres, en concreto del bar ese.

A veure [666]

morr escribió:PD: La chica que para mí era todo, era guapilla, pero de las más feas con las que he estado.

Això no importa.. importa que t'hi sentissis bé i tal.. que és el que més costa trobar (i que t'entengui, que també té tela).

[/MODE GAY OFF]
dona... ja se en lo que pensen sempre, pero x una vegada que els i donava el benefici del dubte...
eTc_84 escribió:jaja ja has deixat de mirar al rosset? [poraki]

Ei, ja he sortit de l'aigua i m'he aixecat, per si t'interessa.. [ginyo]

No t'ho prenguis malament, es per desdramatitzar una mica el tens moment que tenim per culpa del morr

jajaja nuse nuse de moment em deixare de princeps pero et guardo la paraula XD!

lodis el xip no els hi dona per gaire ^^
uales, nse q a pasat que no rebia els post... i llavors kan escrivia, pam em sortien els altres...

pos si aya, es el tema xip...van de serie, no i pots fe més.
aixx que hi farem pubrets ... XD!
po son tan adorables... [babas] q hi farem no?? son aixi!!
No comentáis nada de la foto?

PD: Yo lodis, por mucho que puedas pensar sobre mí, hace mucho que busco otra mujer que me llene, y el sexo está totalmente en segundo plano. Si quiero sexo están los rollos de una noche ( que en Barna todo sea dicho si quieres un poco de nivel se está volviendo dificil).
si aixo si que ho tenen :-| pero numes quan volen
no dic q n buskis uan dona que et pugui omplir més enllà del sexe, només que mols cops o reduiu tot al físic.

la foto...sin comens [tomaaa]
Hombre, entre mi "crew" de colegas siempre lo hemos dicho. Ha de haber un mínimo. Con 20 años, y en vez de follar alegremente a todo bicho viviente pienso en tonterías. ¡Qué huevos!.
men via a fer nones que sino dma no em podre aixecar, que avui ja me adormit, sort que he arribat ala hora en punt.

a+ q com e fet migdiada ara no tenia son.

aya te abandono, no els i donguis molta caña jaja, dma ja atacarme jeje ;)

nanit!!sitos.
si no se qui te més son si ells o jo , que tambe hauria d'anar tirant cap al llit (ahir no vaig dormir gaire) . si me abandonass me'n vai jo tambe q tinc el msn casi buit i tots se'n van

bona nitt
bon dia gent, per fi tinc vacances i no vegis kin festivalazo q mestic tiran akest dies, dimecres a l'atlantida, akest dissabte anire a les karpes dl xic, i dillus festa matinee a l'atlantida bufff vaya dies q mesperen [looco]
Bon dia gent! Veig que hiha hagut moviment aquesta nit! XD Mencanten aquestes disputes de genere.. [jaja]
bon dia!!!!!!

a mi tambe m'agraden les disputes aquestes pero mai s'arriba a una conclusió U.u

Avui vaig a veure piratas del caribe [fies] i em paguen l'entrada [chulito]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511