Catalans aixakeuvus xD (#24)

17, 8, 9, 10, 11
lodis escribió:q n havies vist pearl harbor abans??
si pero ia que mhavia posat a veurela.. A mes que mencantaa.. Pero en fi, axo de les noves tecnologies.. pff

nanittt
Ivaner escribió:mi madre me educo hasta donde pudo, y me enseño que todos somos personas, y esta claro que no todos pensamos igual, por suerte claro, complejos tengo pocos como pelos en la lengua, ninguno, luego yo ya decidi ir por el camino y aprender cosas, ahora sin insultos, date un paseo, por el sur de este planeta, viaja un poco, y madura, luego seguro que te sigues sintiendo orgulloso de ser europeo, e independista y antiespañolista, pero seguro que tus ideas cambian un poco, aun no me contestastes que tiene de malo africa? o los africanos? y que tienen peor que tu? yo soy mallorquin, y sere todo lo que quieras decirme, pero soy humilde y humano, a ti aun te falta un poco para darte cuenta de donde estas y menos ironia, las muertes de gente que se muere literalmente por llegar a un pais al que tu llamas tercermundista, no es ninguna broma.
Reflexiona un poco sobre lo que escribes y sobre lo que sientes, te harias un favor, y ojala no piense tanta gente como yo, pero ojala tu seas único pensando asi.

Buen discurso demagógico, si señor, del nivel de algún otro que ya he leído por aquí, que todos se parecen bastante.
Si te sientes perseguido por alguna razón es tu problema, yo solo he dicho que hay algunas costumbres de por aquí que son más africanas que europeas. Y donde se pone africana puedes poner sudamericana si quieres, el ejemplo vale igual.
Yo no tengo nada contra los africanos que vienen aquí a trabajar, ni mucho menos, pero sí contra los que vienen a hacer nada, que aquí de esos tenemos de sobras.
Ah, y vienen aquí porqué es Europa, aunque sea su culo, pero es puerta de entrada.

D'altra banda, fot mal d'ulls tant d'spam i tot amb el mateix avatar.. [looco]
shhh no et queixis que tu tambe tens l'avatar

per cert pearl harbor m'encanta pero no m'agrada el final ja es podria morir el Ben Affleck U.u :(

bona nit lodisss i no castiguis gaire o si millor q si aixis t'apountes un nou record
esq dma em torna a tocar el mateix grup aixi q fijo q cau algun castig, pero lo millor sera per la tarda....mmm.... [ginyo] dsps si et vec ja te contare.
lodis escribió:esq dma em torna a tocar el mateix grup aixi q fijo q cau algun castig, pero lo millor sera per la tarda....mmm.... [ginyo] dsps si et vec ja te contare.

okiss felicitats pels 700 posts ^^
jajaja la meitat gràcies a tu ;) [burla2]

nanit!! [maszz] avui dormire plana q mira ja la hora q es... i dma me d'aixecar a les 7
eTc_84 escribió:Ah, y vienen aquí porqué es Europa, aunque sea su culo, pero es puerta de entrada.

¿Acaso insinúas que en Almería no vienen negros porque no es Europa?
seerj escribió:eso es lo que tu te crees y te han ensenyado, cosa que dista mucho de la realidad. el sentimiento catalanista no viene ni del siglo IX ni del XII ni del XIV ni de pajas varias, viene del XIX como resultado de que los 3 ricachones de por aqui les interesase tener cierta representacion en madrid, ni mas, ni menos, todo lo demas son pajas mentales varias de borregos que no se darán a torcer ni por todo el oro del mundo.

menuda chorrada eso de las sardanas y demas mierdas, de verdad creeis que es una tradicion ancestral? muajajajaja

ja tornes a viure del passat XD

Bona part del catalanisme existeix pels diferents feixismes espanyols que ens han obligat a veurens diferents. Si sempre s`hagues respectat el nostre nacionalisme (entes com cultura e idioma) potser no hi hauria tantes reivindicacions. Encara que totes les comunitats tenen el seu dia de la comunitat [borracho]
sgaesux escribió:

Bona part del catalanisme existeix pels diferents feixismes espanyols que ens han obligat a veurens diferents. Si sempre s`hagues respectat el nostre nacionalisme (entes com cultura e idioma) potser no hi hauria tantes reivindicacions. Encara que totes les comunitats tenen el seu dia de la comunitat [borracho]

:O . Tú nazionalismo tiene unos 150 años de vida, y fue inventado por cuatro colgados para tener más influencia y pasta para ellos en Madriz.
Y no ha sido respetado ni en la Cataluña de entonces(recordamos a Lerroux, al PCE, a la CNT, al PSOE de entonces, incluso al POUM, a la UGT...) ni por una gran parte de la población de la Cataluña actual y la España actual. ¿Por qué?

Porque se basa en unas bases falsas, en un visión manipulada hasta la saciedad de la historia, en una xenofóbia hacia lo español patente, en un chovinismo igual o superior al francés, en un victimismo judío, en una política social y lingüítica encaminada hacia un pueblo homogéneo y en una contradicción constante con los movimientos que hace en el plano económico.

“En la democracia española únicamente hemos entendido la existencia de dos formas de la nación: o bien la nación del franquismo, ligada a ideas antidemocráticas, o bien la nación étnica de los nacionalismos vasco, catalán y gallego.” Edurne Uriarte, España, patriotismo y nación (Espasa Calpe, 2003).
morr escribió:Porque se basa en unas bases falsas, en un visión manipulada hasta la saciedad de la historia, en una xenofóbia hacia lo español patente, en un chovinismo igual o superior al francés, en un victimismo judío, en una política social y lingüítica encaminada hacia un pueblo homogéneo y en una contradicción constante con los movimientos que hace en el plano económico.

Aixo sera en el teu mon imaginari, ser nacionalista catala no vol dir odiar espanya i confons el nacionalisme amb el feixisme, que tant ni ha de catala com espanyol, el primer influenciat pel segon.

Repeteixo el mateix, agafant el nacionalisme cultural, sense opresio no hi hauria independentisme.
sgaesux escribió:
Aixo sera en el teu mon imaginari, ser nacionalista catala no vol dir odiar espanya i confons el nacionalisme amb el feixisme, que tant ni ha de catala com espanyol, el primer influenciat pel segon.

Repeteixo el mateix, agafant el nacionalisme cultural, sense opresio no hi hauria independentisme.

El fascismo español hace más de un cuarto de siglo que murió. Por contra el nacional-fascismo catalán, está más vivo que nunca y lo que es más triste, la otrora juventud catalana combativa y difícil de manipular, ahora se lo traga.

Y el supuesto nacionalismo cultural que dices que hay, solo lo tienen los que acaban de salir de la prehistoria con la barretina. Lo miréis como lo miréis España está a años luz de vosotros en este tema, vosotros aún seguís con ideas y nociones prehistóricas.

Como regalo una viñeta:

¿Cómo explicar en las aulas que Plutón ya no es planeta?
Imagen
Es curios estar discutint aixo amb un skin que em parli d`imposicions, que a la minima que algu no esta d`acord amb les seves idees li rebentaria la boca d`una patada, cuanta hipocresia, com dir que el feixisme espanyol esta mort XD en un pais on la transicio va ser una broma de mal gust, els feixistes que gobernaven segueixen estan als llocs alts de la societat i la constitucio la va influenciar un gobern militar feixista.Un historiador frustrat que tots els raonaments els basa en el passat, sembla que no sapigues (o cuant t`interessa no ho vulguis saber) que la historia es una gran mentida, manipulada des de tots els costats i per aixio no m`ha interessat mai el mes minim.

A mi el que m`indigna es que parlar catala sigui un delicte, que la societat espanyola no hagi acceptat el fet de que espanya es plurinacional (sempre culturalment, et recordo la polisemia de la paraula nacio) i que algu, que en principi es una persona que raona i no un feixista dels de misce, com la lady entri aqui indignada pq a un amic seu li van parlar catala a catalunya.

El nacionalisme politic es una mentida, pero per totes les parts ja que un politic catala mira per catalunya igual que el pallasso de cantabria mira per cantabria i se l`hi podria aplicar igual la definicio de nacionalista politicament.
sgaesux escribió:Es curios estar discutint aixo amb un skin que em parli d`imposicions, que a la minima que algu no esta d`acord amb les seves idees li rebentaria la boca d`una patada

La ignorancia es muy atrevida.

Bueno, no voy a discutir del tema nacionalismo cultural porque siempre estamos hablando de lo mismo. Que el fascismo español está muerto por suerte, y el nuevo nacionalismo español se basa en las personas no en orígenes extraños (excepto algunos desgraciados que son de la misma calaña que los nazionalismos étnicos). Y perdona que te diga, aunque me contestes a esto no te voy a responder pero, hablar catalán no es un delito, de hecho, lo que es un delito y sancionable es hablar otro idioma.
morr escribió:
La ignorancia es muy atrevida.

Bueno, no voy a discutir del tema nacionalismo cultural porque siempre estamos hablando de lo mismo. Que el fascismo español está muerto por suerte, y el nuevo nacionalismo español se basa en las personas no en orígenes extraños (excepto algunos desgraciados que son de la misma calaña que los nazionalismos étnicos). Y perdona que te diga, aunque me contestes a esto no te voy a responder pero, hablar catalán no es un delito, de hecho, lo que es un delito y sancionable es hablar otro idioma.

Si, si ja sabem tots que el catala esta superimposat. Potser si algun dia acceptes que desitges el monolinguisme castella deixis de caure continuament en la hipocresia.

On comencen les teves llibertats acaben les meves, i a l`inreves i si l`unica manera de garantir les meves llibertats es imposar el catala als immigrants que no els a sortit del cul adaptar-se doncs perfecte, l`unic bilinguista de catalunya es el que sap parlar catala(que no el catalanoparlant).

No em contestis, ja se que sense poder patejar-me la boca no te gracia. [poraki]

pd:fascismo espanyol muerto [qmparto]
sgaesux escribió:

menudas chorradas, autenticas chorradas, tu si que vives del pasado anda...

no confundas algo tan bonito como cultura con nacionalismo, unir esos dos conceptos o es ser un ignorante borrego o un manipulador fascista.

aqui solo veo odio a toda persona que no sea catalana, sobretodo por parte tuya y de etecetera, es bastante lamentable, y os haceis todos pajas mentales con opresiones desde la invencion del fuego y demás, igualito que los judios, menos mal que no teneis armas ni ejercito, si no la limpieza que haciais no era ni comparable a las nimieces libano-palestina-israel.

Sona dur, pero ja cansa tant de victimisme per la vida, començant per aquesta diada tan falsa e insultant per la autentica memoria historica dels qui viuen a catalunya.
Up!!!

Molt bé, vosaltres dieu que l'11s és una cosa falsa i un insult a la memòria històrica... però molt rajar i encara no he sentit el vostre motiu, apart del que van dient els 4 flipats de turno....

------

Canviant de tema, per fi he acabat de currar, això seria lo bo del dia, lo dolent és que m'ha 'petat' una particio del meu discdur i ara estic en procés de salvar-la :(

salut
Cafetino escribió:Canviant de tema, per fi he acabat de currar, això seria lo bo del dia, lo dolent és que m'ha 'petat' una particio del meu discdur i ara estic en procés de salvar-la :(
salut

Almenys segueix viu el disc i no ha mort com el meu fa un mes.

Nomes em keden dos dies de treball i ja tinc la nomina ingresada.... XD kina alegria ma donat veure el que he cobrat perque no ho sabia amb exactititu i clar podien ser euros amunt euros avall.... i han sigut amunt!!!

La primera setmana de classe els apunts que agafi seran ilegibles... sempre em pasa igual, despres ja torno a la meva lletra de sempre (no tan ilegible xDD)
Cafetino escribió:Up!!!

Molt bé, vosaltres dieu que l'11s és una cosa falsa i un insult a la memòria històrica... però molt rajar i encara no he sentit el vostre motiu, apart del que van dient els 4 flipats de turno....
diguem que collons celebrem o commemorem aquest dia i despres et dic tots els raonaments del mon per dir el que he dit, paraula. [beer]
felicitats per haver acabat el curru Cafetino.. XD

Avui ia mhan enredat per nar a Lloret, ens hem de despedir de totes les guiris.. [jaja]
Bona nit!!!!
ja he arribat ja podem fer spam dic .... postejar a catalans es que m'he quedat parlant sobre a quina hora agafo el tren demà i que farem etc.... aixxx com em trobaras a faltar no podras fer spam xdd

cafetino faliictats per acabar el curru XD!`

edit: lodis fes parte de castigs va
kurras escribió:Avui ia mhan enredat per nar a Lloret, ens hem de despedir de totes les guiris.. [jaja]

Kurras uno di noi!
El nostre anestesista preferit és el nou Ministre d'Indústria del Regne de les Espanyes. Amb sense aturador!
ja tic aki!!

esq estic ocupada jeje, avui re de parte que me trobat mal i no e anat a currar.... :-(

po dma si q anire!!ja us pasare el parte, llastima q tu n tiguis ^^

aya, as vis anatomia?? esq e pillat just el final kan...
el poli ta alli dien q es casera i inestable, i la tia q treu la ma i dsps la grey q la posa( q parlen de una bomba??) fesme resum si o as vist.

pd: clos de ministre???
lodis escribió:ja tic aki!!

esq estic ocupada jeje, avui re de parte que me trobat mal i no e anat a currar.... :-(

po dma si q anire!!ja us pasare el parte, llastima q tu n tiguis ^^

aya, as vis anatomia?? esq e pillat just el final kan...

el poli ta alli dien q es casera i inestable, i la tia q treu la ma i dsps la grey q la posa( q parlen de una bomba??) fesme resum si o as vist.

pd: clos de ministre???

no he vist anatomiaa, m'he posat a pensar i a fer la bossa i despres a parlar i a escoltar musicaa i soc un desastreeee

si clos per ministre jo encara estic flipant ara s'enteraran de qui es el clos a Espanya XD! xq montilla for president
[looco] diossss vaia imatge q donarem...esq nse, a mi el clos em cau mal, wenu mal no, raro mes aviat, el trobo mol friki, com la majoria...pq tenim un govern q cada 2 x 3 la lia.

nanit!! vai a dormir, q vagin be les festes!!! i desfasat mol!!! jajaja.
Bona nit

trankila q em desfasare ^^, no dormire (wenu fare vida nocturna XD!)
Ue, acabo d'arribar de Girona de fer la birra ^^

seerj escribió:diguem que collons celebrem o commemorem aquest dia i despres et dic tots els raonaments del mon per dir el que he dit, paraula. [beer]

He preguntat jo primer :Ð

Si mirem l'historia, segons tinc entès l'11 de setembre de 1714 la ciutat de Barcelona va caure davant les tropes de Felip V en la Guerra de successió. Per tant sense entrar política es pot dir que en certa manera celebrem una derrota, així de clar. Suposo que si ho mirem una mica en termes polítics es vol recordar que la derrota va iniciar un regim absolutista que tant de moda estava per europa, que en aquest cas pretendia uniformitzar Espanya segons els interessos de Felip, per tant suposo que la festa vol rendir homenatge als caiguts de Barcelona i recordar que antany els diversos 'regnes' disposaven del que podriem dir certa 'autonomia', entre els quals Catalunya en gaudia.

Lo que esta clar que als polítics d'aqui ressalten el fet del que va perdre Catalunya i de la resta d'Espanya no diuen ni mu, pero per mi no deixa de ser algo simbolic d'algo que es va perdre i que avui dia gràcies l'estat de les autonomies s'ha recuperat, que és l'autogovern.
Apart d'això cada poble/país/nacio/estat te la seva festa, que té de dolent poder fer el vago un dia per fer país [looco]

salut [beer]
bon dia gent, ara maxecuu [tomaaa]

Just quan em posava a dormir començaven unes putes excavadores al costat de casa meu..no podien fer mes soroll.. [uzi]

En fi, gran despedida de lloret, molta guiri suelta, totes ben surtides.. [plas]

PD: Gerim, lavatar!!
morr, potser que actualitzem la foto de perfil...
Imagen
eTc_84 escribió:morr, potser que actualitzem la foto de perfil...

[qmparto]

Aixo si que és mala llet

Ara que veig aquests pantalons em recorda a un de la meva classe del insti, un 'fatxilla' de pares bascs que anava amb uns texans 2 o 3 tallers menors que quan caminava semblava que l'havien donat per cul xD

kurras escribió:bon dia gent, ara maxecuu [tomaaa]

Just quan em posava a dormir començaven unes putes excavadores al costat de casa meu..no podien fer mes soroll.. [uzi]

En fi, gran despedida de lloret, molta guiri suelta, totes ben surtides.. [plas]

PD: Gerim, lavatar!!

Pitjor ha estat lo meu, a les 8 del mati un veí fill de puta ha posat l'ultim disc del bisbalito a tot volum cawento

El Gerim no posa l'avatar perquè la seva mestressa antisistema no el deixa [poraki]
Calçaces xDDD

------

Per acabar dic que ahir al fi vaig aconseguir salvar la particio del meu discdur [tomaaa]
Pero van ser unes hores de molts nervis ja que la cosa va degenerar en no poder accedir-hi i a més va apareixer un sector defectuós fent la punyeta ^^

salut
que avall que tenim axo.. Com es nota quan no hi han les noies.. XD
kurras escribió:que avall que tenim axo.. Com es nota quan no hi han les noies.. XD

I tant, es respira una certa tranquilitat [looco]
[jaja] [jaja] [jaja] ja tic x aki!!!

que ens trobaveu a faltar??? llastima q l'aya ta de festes a granollers, tare aki soleta [buuuaaaa]

no us keixeu tan q jo em llevo a les 7 x anar a currar, percer, avui no he castigat a cap xiket (vai perden facultats jeje) com es nota q dma és el últim dia...

sobre lo de la diada, jo trobo que està bé tenir un dia x catalunya, igual que hi ha la festa de la hispanitat, o el dia de galicia, i altres comunitats, el fet que sigui el dia 11 de setembre doncs mira com si fos el 19 de novembre... i es va triar en relació a fets històrics, no es tria una data al calendari pq si, que vam perdre una guerra?? doncs si, pero lluitavem x una causa que trobavem justa...no es tracata de una guerra de catalunya contra espanya, sino de la imposició d'un monarca o un altre, i el fet que carles estigues implicat també era pq els altres països no estaven disposats a que frança dominés el sud i els territoris de colonies s'ampliesin, la proposició de carles en contra de felip va ser clarament una maniobra x imposar-se austria x sobre de frança i mantenir frança controlada (seria un mini resum de la visió que ens van donar a clase)
mmm error en Matrix lodis? XD XD
a ver si os enterais, los catalanes no feron los unicos muertos, ese dia es especial en realidad para toda españa, pues muchos españoles murieron por defender la casa de Habsburgo, y no un trozo de tierra ni pajas mentales.

Lo que pasa es que conviene y mucho celebrar o conmemorar una puta derrota, asi el sentimiento antiespañolista se alimenta de manera subliminal. Es muy lamentable, sinceramente.

que todas estas pajas mentales se las crearon hace 150 años y poco más, los padres y alguno de los que luego les pagaron las armas y los aviones a Franco, los mismos que luego despues, magicamente aparecieron como victimas de una opresion y bla bla bla, exaltando la grande catalunya, aquella que ha estado sufriendo durante cientos de años no por los españoles, si no por que esa misma burgesia, la que se inventó nuestra historia a su medida, nos iba vendiendo al mejor postor. asi de claro.

en nacionalismo es politica y manipulacion, y si no lo veis es que sois sinceramente ciegos.

[beer]
http://www.superhincha.net/foro/viewtopic.php?TopicID=34375

Me estoy descojonando, jajaja hasta yo estoy participando. Esvásticas en las salas, cacerías contra los negros y hippys.

Qué risas, bestial!.
seerj escribió:a ver si os enterais, los catalanes no feron los unicos muertos, ese dia es especial en realidad para toda españa, pues muchos españoles murieron por defender la casa de Habsburgo, y no un trozo de tierra ni pajas mentales.

Graduat la vista, perque em sembla que ningú ha dit que això sigui exclusiu de Catalunya :p

seerj escribió:Lo que pasa es que conviene y mucho celebrar o conmemorar una puta derrota, asi el sentimiento antiespañolista se alimenta de manera subliminal. Es muy lamentable, sinceramente.

que todas estas pajas mentales se las crearon hace 150 años y poco más, los padres y alguno de los que luego les pagaron las armas y los aviones a Franco, los mismos que luego despues, magicamente aparecieron como victimas de una opresion y bla bla bla, exaltando la grande catalunya, aquella que ha estado sufriendo durante cientos de años no por los españoles, si no por que esa misma burgesia, la que se inventó nuestra historia a su medida, nos iba vendiendo al mejor postor. asi de claro.

en nacionalismo es politica y manipulacion, y si no lo veis es que sois sinceramente ciegos.

D'aquests venuts n'hi ha tot arreu així de clar

Esta clar que de repressió n'hi ha hagut al llarg de la historia, tant a Catalunya com a la resta d'Espanya. A veure, avui dia no crec que fer-se la victima no valgui la pena, això quan va morir el paquito no ho veuria del tot malament, però ara en plena democràcia i tot això més val no anar d'aquest pal. Si s'han de demanar coses a l'estat s'han de fer perquè hi ha una justificació a darrera, no perque ens ho van prendre.

salut
eso queda muy bien decirlo, pero la realidad es otra, y catalunya las pide com si fos una redempció dantigues greuges comeses amb catalunya, i molts de vosaltres os hu creieu

x otro lado, os habeis ido de cerro, estabamos hablando de la diada y de lo que significa, pero veo que os habeis escaqueado rapidamente :P
cafetino escribió:Si s'han de demanar coses a l'estat s'han de fer perquè hi ha una justificació a darrera, no perque ens ho van prendre.

exacte, es lo que volia dir, que ha part de celebrar, el fet de demanar més competències o fan totes les autonomies, no es una guerra anticatalanisme ni antiespanyolisme, simplement es "reclamen" unes competències que facilitarien ese coses a nivell administratiu.

pd: kurras, a matrix tinc mols problemes jajaja, ja te contare, po tic fen mil coses a la vegada i me lio.
seerj escribió:x otro lado, os habeis ido de cerro, estabamos hablando de la diada y de lo que significa, pero veo que os habeis escaqueado rapidamente :P

Preguntes que significa per mi o pels politics? :p

salut
Imagen
Qué grande es SuperHincha!

NO A LA REPRESIóN de los ULTRAS, EN APOYO A LOS DIFFIDATTI.
NO A LOS ACABS HABBOEROS.

PD: Aclaro que muchos de los florelos son antifas, pero es que la coña ya está llegando a límites grandiosos.
lol
que malament que esta la gent
jo creia q akesta gent no feia servir el cervell i resulta q an sapigut fer akesta forma... [decaio]
oscuros escribió:jo creia q akesta gent no feia servir el cervell i resulta q an sapigut fer akesta forma... [decaio]

Te sorprederiaa saber que allí hay abogados, ingenieros... lo que pasa es que la coña es la coña.
Vinge un altre català a la lista -Masfa (Espinelves).

Si, soc d'Espinelves un petit poble d'Osona de 170 habitans, tinc 19 anys estudio telecos i electronica a Vic i m'agrada molt sorti de festa amb els amics el cine i la PSP[babas]
benvingut masfa!!

uuooo!!! jo a espinelves i vaig al hivern x la fira d'arbres de nadal, sempre el comprem alli jeje, mol maco el poble.
Benvingut masfa [oki]

jue ara arribu del gym.. com es nota que no he cardat re en tot l'estiu..
[tomaaa]
com es nota que et fas vell ^^
lodis escribió:com es nota que et fas vell ^^
mes que ferme vell crec que totes les festes i tajes veraniegues en tenen la culpa.. XD
Hola gent xD es la primera vegada que escric aqui :o .
Bueno la veritat es que en el meu antic nick, que vaig perdre i m'he tingut de fer aquesta compta tampoc havia postejat mai xd doncs això que em feia ilu xD
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11