Catalans aixakeuvus xD (#24)

esq nse q collons li pas q si li dono color n em surt el link...
lodis escribió:esq nse q collons li pas q si li dono color n em surt el link...

m'ho sembla a mi o tots estem ficats amb lu de la teva firma [+risas]
no pots copiar directament el que hiha al post?
kurras escribió:lodis llegeixmee, posa el link a la firmaa, que si no ningu senteraaa

Acabo de veure la teva firma i no estic a la llista [tomaaa]

I ara que faig, jo vull ser-hi! [enfa]

Salutacions!

(1 missatge)

PD: Jo demà me'n vaig una setmaneta a Madrid, així que, em quedaré una estoneta més, a veure si algú vol "parlar" o qualsevol cosa que incrementi els missatges i ho enllesteixo abans de marxar.
rorugo_tgn escribió:
Acabo de veure la teva firma i no estic a la llista [tomaaa]

I ara que faig, jo vull ser-hi! [enfa]
perque el que posa la llista es en DiGiJoS, i apareix un cop cada mes, o ni axo.. XD

hauras d'esperar la proxima actualitzacio
vales ja ta!! jaja gracies al digijos jaja, esq jo i la tecnologia no ens portem be...

si copio lo del post, em surt en blanc, i si li donava color no em sortia el link, total q no havia posat l'orde bé po ara ja ta.

gracies a tots!!
kurras escribió:perque el que posa la llista es en DiGiJoS, i apareix un cop cada mes, o ni axo.. XD

segons ell si dema te ganes actualitza XD!
kurras escribió:perque el que posa la llista es en DiGiJoS, i apareix un cop cada mes, o ni axo.. XD

Quin remei, m'esperaré..

[barret]

Salutacions!
rorugo_tgn escribió:Quin remei, m'esperaré..
va posa ia lavatarr [looco]

Men vai a durmir gent, que tinc molta son acumuladaa
kans posts et keden?? o ja els tens tots??
com mola veure tota la pagina am el mateix avatarrr [sonrisa]

nanittt!
kurras escribió:va posa ia lavatarr [looco]

Men vai a durmir gent, que tinc molta son acumuladaa

Bona nit!!!!!

ens quedem spammejant ^^
Gràcies a tots i totes per ajudar-me a posar l'avatar..

Sóc feliç [sonrisa]

Salutacions!

PD: A veure si el DiGiJoS té ganes i demà actualitza! jeje

Bona nit kurras i gràcies!
bona nit!!

wenus d'aki poc tmb marxo jo a fer nones q dma treballo i a sobre am menjador....

dp: eis!! q no havia vist q ets d tgna!! uuoooo [beer] jaja
sosus que sou uns sosus i em deixeu a mi spamejant dic intentant q el fil no decaigui

de res ^^
aixó si, tothom am el mateix avatar em sembla tot = jejeje, acostumada a mirar el avatar kan paso rapid la pagina me rallu ^^
es clonic [looco]
Bona nit, per fi soc a casa ^^

Veient que tothom es posa ja l'avatar, jo també aprofitare

salut
Doncs jo vaig a dormir també que demà m'he de llevar aviat per agafar el tren i acostumat a les vacances (o sigui, a llevar-me a les 12 :-p )...

Quan torni ja us n'adonareu que vindré a spamejar un rato...
Ai, no! que ja no ho necessito! jeje

Salutacions!!
rorugo_tgn escribió:Doncs jo vaig a dormir també que demà m'he de llevar aviat per agafar el tren i acostumat a les vacances (o sigui, a llevar-me a les 12 :-P )...

Quan torni ja us n'adonareu que vindré a spamejar un rato...
Ai, no! que ja no ho necessito! jeje

Salutacions!!

no diguis aixoo spamejar sempre es necesari [decaio] . que vagi be el viatge!!!!!
Apa, avatar canviat

rorugo_tgn: Que tinguis un bon viatge

lodis: Dema mentre tu treballes, jo estare gaudint d'un magnífic dia de festa [sati]
A veure si bats el record de castigats ^^

salut
Aya_cat escribió:no diguis aixoo spamejar sempre es necesari [decaio] . que vagi be el viatge!!!!!

D'acord... doncja ja vindré a spamejar.. [carcajad]

Gràcies! ;)
ara si!!!

jaja, ja tinc la meva firma decent!!!

digijos ets el meu idol!! [tadoramo]
DiGiJoS escribió:Bona nit ^^

WAAW.. És el DiGiJoS!

Ja m'actualitzaràs quan vulguis jeje

Bona Nit a tothom!
rorugo_tgn escribió:
WAAW.. És el DiGiJoS!

Ja m'actualitzaràs quan vulguis jeje

Bona Nit a tothom!

Dema aprofitare per fer una bona actualitzacio al llistat de catalans... i a veure si em fico d'una maldita vegada als canvis que tinc pensat fer... ^_^

Un saludo

PD: Lodis, per aixo estem ^^
ains, si guifré s'aixequés, si li'n donguessin, ens venia x lo que val un café xD
jo tmb marxo a dormir.

bona nit!!!

fins dma!!

aya, tu treballa x aixecar el fil ;) U^^
clar que siii mentres uns quants treballeu els altres fem el vagu ^^ i aixequem el fil

i guifre emmm estaria orgullos xD!
Vamos a dejar un poco las cosas claras respecto a la supuesta fiesta nazional cutre y toda la manipulación que hay detrás que los borregos siguen.

Se tiende a imaginarse (como casi todo en el nacionalismo catalán) que la guerra de Sucesión fue una especie de guerra entre Cataluña y el resto de España. Nada más lejos de la verdad, pues ciudades como Madrid o Tolego se declararon partidarios de lo mismo que algunos catalanes, el pretendiente de Austria. A partir de aquí ya se destapa la primera mentira, no fue una guerra interregional como los iluminados de esa gran secta pretenden hacer ver, sino una guerra civil en toda regla.

Igualmente, los catalanes al igual que los madrileños o las tantas ciudades y pueblos españoles que apoyaron a los Austrias no defendian una españa federal, ni siquiera se comentaba nada de Cataluña, sino se defendía una visión de España particular. Adjunto cita de una web que ví hace tiempo:

“Hasta el último momento de la lucha los objetivos habían sido los que se hacían constar en el documento dirigido al pueblo: salvar la libertad del Principado y de toda España; evitar la esclavitud que espera a los catalanes y al resto de españoles bajo el dominio francés; derramar la sangre gloriosamente por su rey, por su honor, por la patria y por la libertad de toda España” (F. Soldevila, Moments crucials de la Història de Catalunya).

El puto romanticismo catalán de siempre, intenta ver allí alguna guerra de naciones o algo, cuando eso da risa, pues en esa epoca la idea de nacion actual ni existía. Sin contar con que el decreto de Nova Planta supuso el despegue economico de cataluña etc... tiene cojones que se critique un decreto que vamos, ¿perseguir al catalán? (Vale que tampoco se le favoreció y que sí es verdad que se le degradó[al igual que a la fabla, al mozárabe etc..], pero la pujanza del castellano era muy grande, pero de ahí a perseguir hay un trecho), cuando gracias a ese documento Cataluña dejo de una vez por todas el feudalismo.

Luego aquí entran en juego los mitos, como alabar a ¿Rafael Casanovas?, yo a esto lo llamo traidor, ¿O el fossar de les moreres?

PD: Por todo esto y más, el 11 S ni me representa, ni creo en él. En mi opinión la Fiesta Nazional debería ser en Sant Jordi, igualmente tampoco es que me sienta muy identificado, para mí es igual que el día de la Hispanidad, el antiguo día de la Raza, es decir Basura. El día de la Hispanidad y el 11S son la misma mierda, cambian las caras, y que unos llevan barretina y los otros tricornio. En verdad de todas estas fiestas extrañas para girados solo me representa el 1 de Mayo.

PD2: Ya tengo más o menos pensado la imagen anti-11s que me voy a hacer.
Salut.

PD: Els antis solen fotre pena.. no hi ha res més trist que ser un anti [sati], i a Misce n'hi ha uns quants XDXDXD
eTc_84 escribió:Salut.

PD: Els antis solen fotre pena.. no hi ha res més trist que ser un anti [sati], i a Misce n'hi ha uns quants XDXDXD

Yo tengo muy claro lo que soy y lo que no soy, en lo que no soy normalmente me posturo en contra, y a veces cuando me toca la moral, en posición militante.

Sin más, puta 33! Puro amb bigoti, forma de vida!
que curios comentari venint d'un ANTIespanyolista xD.

la verdad es que el romanticismo en todos sus modelos, ha sido una puta mierda manipuladora de masas, y eso en cada pais y en cada region de este mundo eso está claro.
A vegades us haurieu de plantejar no viure tant de la historia.
El sentiment nacionalista existeix ara i fa molt anys i no te res de dolent si respectes els demes. És el 11s com podria ser el 29f pero nomes tindriem vacances 1 cop cada 4 anys XD
morr escribió:

El puto romanticismo catalán de siempre, intenta ver allí alguna guerra de naciones o algo, cuando eso da risa, Luego aquí entran en juego los mitos, como alabar a ¿Rafael Casanovas?, yo a esto lo llamo traidor, ¿O el fossar de les moreres?

I que te de dolent tenir el puto sentiment català digam'ho i jo no veig cap guerra de nacions, només m'agrada celebrar el dia de catalunya. Jo no tinc cap mite es més l'unic mite que tinc es els dels comics que aquests si que son perfectes pero de gent perque posarlos en un pedestal si tard o d'hora cauran.

cita a sgaesux_
A vegades us haurieu de plantejar no viure tant de la historia.
El sentiment nacionalista existeix ara i fa molt anys i no te res de dolent si respectes els demes. És el 11s com podria ser el 29f pero nomes tindriem vacances 1 cop cada 4 anys

Estic amb tu ^^
Doncs jo no m´el poso XD

Tot això de la diada m´es bastant igual.

Bona nit! que demà he d´estudiar hi ha futbol ^^
seerj escribió:que curios comentari venint d'un ANTIespanyolista xD.

Ei ei no et passis carlí, que no m'agradi el tercermundisme no vol dir que sigui anti... simplement sóc ordenat, no m'agraden certs costums [ginyo]
S'ha de ser cada cop més europeu... no cada cop més africà.
eTc_84 escribió:Ei ei no et passis carlí, que no m'agradi el tercermundisme no vol dir que sigui anti... simplement sóc ordenat, no m'agraden certs costums [ginyo]

Jajaja que cabrón. Y precisamente etcétera, lo que va mal en este pais y concretamente en esta ciudad, es que cada vez queremos ser más europeos, y adaptarnos a sus putas costumbres y tonterías. Antes bereber que idiota.

PD: Joder que pesados en la ser con el puto programa de toros, a ver si comienza ya hablar por hablar
morr escribió:Jajaja que cabrón. Pues tío te lo digo así de claro, antes africano, bailando la danza del vientre con las moras esas berebers amazighs (que no marroquís) que están que te cagas que ser un puto cachalote alemán o inglés.

Els amazighs són tema apart... molts odien als moros i no tenen res a veure amb ells... XDXDXDXD
Ja et regalo les cabanyes XDXDXD

El que precisament va malament és que no ens adaptem a les costums europees ni de conya encara que s'intenti fer veure diferent. Per no parlar del nivell de salvatgisme, exaltació i falta d'educació existent en la població.
Això si, aquí és dels millors llocs dintre el que hi ha, més avall el tema està pitjor.
Etcétera, todos sabemos de tús raíces charnegas, y posiblemente estes frustrado por este tema y estas todo el día renegando. Ahora viene la pregunta.

¿Has estado más de 1 mes, o has estado 5 o 6 veces en el sur para tener una opinión de lo que se mueve allí?
Si para opinar tenemos que estarnos meses en un lugar no diriamos nada xD
eTc_84 escribió:Ei ei no et passis carlí, que no m'agradi el tercermundisme no vol dir que sigui anti... simplement sóc ordenat, no m'agraden certs costums [ginyo]

tercermundista? si fuese asi no recibiriamos pateras que se matan por venir a españa, y que tiene de malo africa? porque la humanidad es como un virus y cuando hayamos terminado con los recursos naturales de aqui tranquilo que africa sera un paraiso para explotar, por lastima, pero africa es preciosa, deberias salir mas de cataluña, bueno de españa en general.

con esta frase te defines : S'ha de ser cada cop més europeu... no cada cop més africà

Racista y subnormal.
kiuk escribió:
Bona nit! que demà he d´estudiar

Aya, es culpa teva que estigui per aqui encara ¬¬

EDIT : Imagen
kiuk escribió:
Aya, es culpa teva que estigui per aqui encara ¬¬

no es veritat a veure

jo no t'he dit quedat al msn es a dir tu podries anar a dormir perfectament [sonrisa] per dema estar despert perooo et quedes parlant fins a "altes hores" . amés que tu a aquestes hores ja no regues bé el cervell ( jo tampoc val) pero wenu que ara a :

Imagen
bon dia gent, joder quines durmides que me gastu, casi 12h.. juju ZzzZZ ZzzZZ axo es vida!!
Bon dia, quina nit més mogudeta.

seerj o morr, o tot dos, se de sobres que va ser la guerra de successió i que va representar, no va ser ni una guerra per l'independència ni un catalunya vs. la resta d'espanya, qui vegi això que s'ho faci mirar. Es ben sabut un bandol defensava l'absolutisme que representava Felip V en contra de l'arxiduc Carles d'Austria que més aviat representava conservar el furs (no si s'en deia així o no) i tota la parafernàlia
Si 4 independentistes/nacionalistes flipats ho veuen així és el seu problema, però no cometeu l'error de posar-nos tots al mateix sac per voler 'celebrar' la nostra festa a la nostra manera.

Sobre l'ús de la paraula "nazionalista" que tant s'esta posant de moda per insultar, si jo fos vosaltres no la faria servir, ja que fer-ho em sembla tota una falta de respecte i tota provocació digne d'un troll.

Com sempre dic, no crec que el nacionalisme en sí sigui dolent, al igual que les altres ideologies d'esquerra i dreta, el que és dolent és qualsevol d'aquestes dutes al extrem.

Aqui queda tot

salut
Ivaner escribió:Racista y subnormal.

T'has sentit identificat amb quelcom pel que veig [oki][oki][oki]
Buenos días!

joder yo también he dormido 12 horas. A ver que me depara el día.

Vamos a hacer una partida lan en mi casa al age of empires II, yo y mis dos hermanos.
morr escribió:Etcétera, todos sabemos de tús raíces charnegas, y posiblemente estes frustrado por este tema y estas todo el día renegando. Ahora viene la pregunta.

¿Has estado más de 1 mes, o has estado 5 o 6 veces en el sur para tener una opinión de lo que se mueve allí?

Coi això no ho havia llegit [looco]
Hi he estat setmanes, i també he estat setmanes a altres zones del nord... i a França i Italia...
Conclusió: Ja t'ho regalo [carcajad]
Aya_cat escribió:
jo no t'he dit quedat al msn es a dir tu podries anar a dormir perfectament [sonrisa] per dema estar despert perooo et quedes parlant fins a "altes hores" . amés que tu a aquestes hores ja no regues bé el cervell ( jo tampoc val) pero wenu que ara a [b][color=#0000ff][font=Microsoft Sans Serif][size=90]:

Conmigo no te quedabas hasta tan tarde... U_U!

Panda de vagos durmiendo 12 horas... medio dia durmiendo. Marmotas que sois U_U

Un saludo
sgaesux escribió:A vegades us haurieu de plantejar no viure tant de la historia.
El sentiment nacionalista existeix ara i fa molt anys i no te res de dolent si respectes els demes. És el 11s com podria ser el 29f pero nomes tindriem vacances 1 cop cada 4 anys XD
eso es lo que tu te crees y te han ensenyado, cosa que dista mucho de la realidad. el sentimiento catalanista no viene ni del siglo IX ni del XII ni del XIV ni de pajas varias, viene del XIX como resultado de que los 3 ricachones de por aqui les interesase tener cierta representacion en madrid, ni mas, ni menos, todo lo demas son pajas mentales varias de borregos que no se darán a torcer ni por todo el oro del mundo.

menuda chorrada eso de las sardanas y demas mierdas, de verdad creeis que es una tradicion ancestral? muajajajaja
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911